Intolerance - Grøndalsvænge
Fra : Peter Heide

Dato : 30-09-07 02:37

http://politiken.dk/indland/article387266.ece

Dog med undtagelse af præsten Per Ramsdal som sér fornuftigt
på projektet og låner lokaler til informationsmøder om aktionen
på lørdag. Hatten af for ham !

Den konservative Rasmus Jarlov skal score lidt presse og har blandt
andet startet en latterlig underskriftsindsamling som en bunke intolerante
og forskræmte borgere er begyndt at benytte.

Hvad er de så bange for på deres små regneark med hus ?

Balladen i 2006/7 tæller ikke med. På en måde heller
ikke EFTER at huset blev solgt til Faderhuset.

Før disse perioder har der jo egentlig INTET været, så jeg
fatter ikke folks angst ,for at få ungerne som
"naboer" .

Alt hvad der bare stikker en lille smule ud fra de normale
skal hakkes ned . Sådan er det jo desværre blevet til.
I Berlin ,Oslo og Amsterdam og mange flere steder fungerer det ,
men hér i Fogh-land er der ikke plads til et selvstyrende sted
for unge mennesker med initiativ og fantasi. Det simpelthen
en falliterklæring !

100% støtte til G13 aktionen på lørdag .

Fra : Ivannof

Dato : 30-09-07 08:06

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Balladen i 2006/7 tæller ikke med. På en måde heller
> ikke EFTER at huset blev solgt til Faderhuset.

Er det her en dårlig joke? Tæller ikke med? Ødelæggelse af al civiliceret
liv i en bydel - terroristvirsomhed! Hvordan fanden skulle man kunne glemme
det? Og nu har i haft et par år til at øve jer på det. Og når der så bliver
noget galt med farven på toiletpapiret - sså ved naboerne hvad der venter
dem!

> Før disse perioder har der jo egentlig INTET været, så jeg
> fatter ikke folks angst ,for at få ungerne som
> "naboer" .

Vel det samme som nazisterne i 30'erne. De var lidt specielle, men det kunne
man vel leve med. Men så fandt man ud af hvem de egentlig var og hvad der
skete med jøderne. Det tæller med altsammen med kære Peter. I kategorien
voldsforbrydere! Den eneste grund til at i ikke er spærret inde de fleste af
jer er at maskerne gør det svært at identificere brostenskastende mordere!

Men nu er i bare søde unge mennesker igen, ikke?

Hilsen Ivan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 30-09-07 09:09

> [...]
> men hér i Fogh-land er der ikke plads til et selvstyrende sted
> for unge mennesker med initiativ og fantasi. Det simpelthen

Jeg er faktisk overbevistw om, at der er plads til adskillige steder, hvor
unge mennesker med initiativ og fantasi kan etablæere selvstyrende
etablissementer. Selvfølgelig under forudsætning af, at de selv betaler
omkostningerne, overholder landets love og ikke generer omgivelserne.

Jan

Fra : Kim2000

Dato : 30-09-07 10:34

> [...]
> for unge mennesker med initiativ og fantasi. Det simpelthen
> en falliterklæring !
>
> 100% støtte til G13 aktionen på lørdag .

Jeg har det sådanset fint nok med et ungdomshus, jeg tvivler på det i sig
selv giver ballade, men det er klart at de skal overholde landets love. Det
er sikkert også fint nok, at de unge har sådan et sted, men det kan bare
ikke være en opgave for det offentlige. Vi så jo hvordan disse unge
mennesker fuldstændig havde smadret det sidste hus de fik stillet til
rådighed. Det var slemt da de fik det stillet til rådighed og deres tak var
ikke at gøre lidt for at gøre det pænt, men derimod at smadre det og skide i
hjørnerne. Det kan umuligt være en offentlig opgave, der er i forvejen nok
fjollede opgaver for det offentlige.
mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-07 06:17

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Balladen i 2006/7 tæller ikke med. På en måde heller
> ikke EFTER at huset blev solgt til Faderhuset.

Det er jo ligepræcis det den gør i høj grad, det viser jo perfekt hvordan de
snothvalpe opfører sig når de ikke for lov at gøre som de vil.

> Før disse perioder har der jo egentlig INTET været, så jeg
> fatter ikke folks angst ,for at få ungerne som
> "naboer" .

Det siger en del at du ikke fatter at folk ikke vil have dem som naboer.

> Alt hvad der bare stikker en lille smule ud fra de normale
> skal hakkes ned . Sådan er det jo desværre blevet til.

Ja heldigvis.

> I Berlin ,Oslo og Amsterdam og mange flere steder fungerer det ,

Så flyt til en af de byen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 30-09-07 11:05

Den Sun, 30 Sep 2007 03:37:29 +0200 skrev Peter Heide:

> [...]
> fantasi. Det simpelthen en falliterklæring !
>
> 100% støtte til G13 aktionen på lørdag .

Der er ingen der ønsker sådan nogle som jer som naboer, så glem alt om et
ungdomshus i byerne.
Men i kan købe en landejendom. Der genere I ikke nogen.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-09-07 13:02

On 30 Sep 2007 10:04:43 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Men i kan købe en landejendom. Der genere I ikke nogen.

Dette er faktisk grunden til at de vil have et hus i byen/ikke øsker
at "bo" på landet eller i et industrikvarter: De hungrer i den grad
efter opmærksomhed (læs = nogle at genere), eftersom deres forældre
bare sagde: "Her er en 50'er. Skrub ud og leg og kom ikke tilbage før
du skal i seng og sove!".

Denne ligegyldighed skal samfundet så åbenbart betale for resten af
idioternes levetid.
Men problemet stopper bare ikke her, for de bliver selv sådan som
forældre, og så er ringen sluttet.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 12:42

On Sun, 30 Sep 2007 03:37:29 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>andet startet en latterlig underskriftsindsamling som en bunke intolerante
>og forskræmte borgere er begyndt at benytte.

Hvorfor er dem der er enige med dig "fornuftige" og dem der er uenige
med dig "intolerante"...???

>Hvad er de så bange for på deres små regneark med hus ?

Måske fordi de får deres tilværelse smadret, hvis de får autonome
voldspsykopater som naboer, for slet ikke at snakke om den medfølgende
hærværk....

>Balladen i 2006/7 tæller ikke med.

Hvorfor ikke...??? Der viste de autonome da deres sande voldelige
ansigt, da de ikke fik deres vilje....

>På en måde heller
>ikke EFTER at huset blev solgt til Faderhuset.

"På en måde"...??? Hvad er det dog for noget fordrukkent sludder...???

>Før disse perioder har der jo egentlig INTET været,

Er omfattende hærværk = "INTET"...????

>så jeg
>fatter ikke folks angst ,for at få ungerne som
>"naboer" .

Hvad DU ikke fatter, kan der skrives tykke bøger om....

>Alt hvad der bare stikker en lille smule ud fra de normale
>skal hakkes ned .

Sludder og vrøvl... Det er bare en dårlig undskyldning du har...

> [...]
>men hér i Fogh-land er der ikke plads til et selvstyrende sted
>for unge mennesker med initiativ og fantasi. Det simpelthen

Det er en falliterklæring at de autonome klaphatte ikke kan opføre sig
civiliseret....

>100% støtte til G13 aktionen på lørdag .

100% støtte til politiet, når de rydder hytten igen for forbrydere...