Kur for sindsyge: arbejde
Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-07 21:05

Kur for sindsyge: arbejde

Om godt et halvt år bor begge mine børn igen hos mig, efter at have boet hos
moderen efter tidlige barndomsår her.

De er så normale, at det er helt trist og bestemt ikke med nogen
skitzofreni- eller andre sindssyg-tendenser.

Hvis de havde sådanne unoder, ville jeg smide dem ud og tilbyde dem husly
fra døgn til døgn imod arbejde. Man kan altid finde på noget rimeligt
meningsfuldt arbejde, når man har stort hus og have, og det at have arbejdet
sig træt og fået resultater fra hånden. Selv et sisyfosarbejde som at grave
grøft og fylde op osv osv, kan være bedre end ingenting

Vi er så ondskabsfulde mod psykose-ramte som nazier var mod jøder, når vi
ikke gør andet end at tilbyde psykofarmaka og samtaleterapi og pension.

Fra : Bertel Brander

Dato : 29-09-07 21:11

Bo Warming skrev:
> Kur for sindsyge: arbejde

Hvor længe er det egentlig siden du har haft
reelt arbejde?

Fra : ben9

Dato : 30-09-07 11:26

Bo Warming wrote:
> Kur for sindsyge: arbejde

uha - så lukker gruppen......

Fra : Snuden

Dato : 01-10-07 15:04

On Sat, 29 Sep 2007 22:05:11 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>sig træt og fået resultater fra hånden. Selv et sisyfosarbejde som at grave
>grøft og fylde op osv osv, kan være bedre end ingenting

De kan jo starte med at rydde op i den losseplads du kalder en have...
--
Snuden