Mandlig studievært udløste skilsmisse i Sa~
Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-07 18:32

http://jp.dk/timeout/article1110167.ece

Rimeligt nok. Så kan sådan en utro luder lære det, ka' hun!

Dejligt, at vi via USA er allieret med Saudi-Arabien. Et mønsterland i den
ellers kaotiske, muslimske del af verden.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 29-09-07 19:07

On 29 Sep., 19:31, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Dejligt, at vi via USA er allieret med Saudi-Arabien. Et mønsterland i den
> ellers kaotiske, muslimske del af verden.

Hej Joan

Jeg har et stort problem - min kone tænder på s/m. I starten var det
bare et par små kærlige slag, jeg fik, men senest har hun erhvervet
sig sådan en læderpisk, som jeg egentlig kun troede fandtes i
fjernsynet.

Det er nu ved at nå til det punkt, hvor jeg ikke kan holde det ud
mere. Jeg har forsøgt at konfrontere hende med problemet, men det
tænder hende bare endnu mere og resulterer tit og ofte i, at hun
bliver mere aggressiv den følgende aften.

Joan, hvad skal jeg gøre for at styre/berolige hende til et mere
normalt sexliv?

Med venlig hilsen Den forpinte Jens Bruun.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-07 19:17

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hvorfor åbner du ikke, når der bliver ringet på? Det er dødbesværligt - og
man bliver jo en smule indebrændt - når jeg skal forbi dig flere gange.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-07 19:18

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Hej Joan

>Jeg har et stort problem -

Nu er der pludseligt meget der giver mening

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : John Doe

Dato : 29-09-07 20:04

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> I starten var det bare et par små kærlige slag, jeg
> fik, men senest har hun erhvervet sig sådan en
> læderpisk, som jeg egentlig kun troede fandtes

Det burde være et krav at alle muslimske mænd skal gennemgå mindst 50 timers
"kærlig" behandling af fire sådanne kvinder før de får lov til at ansøge om
indrejsetilladelse til EU. Kun de muslimske mænd som beder om yderligere 50
timers behandling efter de første 50 timer skal kunne rejse ind i EU.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-07 21:14

> [...]

Joan, hvad skal jeg gøre for at styre/berolige hende til et mere
normalt sexliv?

Med venlig hilsen Den forpinte Jens Bruun.

BW: Bed din kone ringe 35861000 for jeg tænder på s/m og er ikke p.t.
forpint

Fra : N_B_DK

Dato : 29-09-07 23:00

> BW: Bed din kone ringe 35861000 for jeg tænder på s/m og er ikke p.t.
> forpint

LOL du har sq humor ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ole

Dato : 29-09-07 19:30

Jens Bruun wrote:
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece
>
> Rimeligt nok. Så kan sådan en utro luder lære det, ka' hun!
>
> Dejligt, at vi via USA er allieret med Saudi-Arabien. Et mønsterland i den
> ellers kaotiske, muslimske del af verden.

"Jane" havde det samme tåbelige indlæg for nogle timer siden,
hvad er jeres problem ?

Ole M

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-07 19:36

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Jane" havde det samme tåbelige indlæg for nogle timer siden,
> hvad er jeres problem ?

Jeg har ikke set Jane's indlæg. Havde jeg, havde jeg ikke postet endnu et
link til samme historie.

Og vores problem? Jeg kan alene udtale mig for mig selv, og jeg har ikke
umiddelbart nogle problemer. Ikke nogle, der er værd at tale om, i
sammenligning med de problemer, kvinderne i Saudi-Arabien har.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Notion

Dato : 29-09-07 20:03

> [...]
> umiddelbart nogle problemer. Ikke nogle, der er værd at tale om, i
> sammenligning med de problemer, kvinderne i Saudi-Arabien har.

hvad nu hvis han blev forskrækket da hun tog sløret af, måske udløste det en
reaktion med tanke på skilsmisse ?? kender du da baggrunden for
samlivsophøret.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-07 20:13

Jens Bruun wrote:
> http://jp.dk/timeout/article1110167.ece
>
> Rimeligt nok. Så kan sådan en utro luder lære det, ka' hun!
>
> Dejligt, at vi via USA er allieret med Saudi-Arabien. Et mønsterland i den
> ellers kaotiske, muslimske del af verden.

Saudi Arabien må være et paradis for de mandlige medlemmer af homo
sapiens der drømmer om at være elgtyre.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-07 20:21

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en
meddelelse news:46fea418$0$13972$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> Saudi Arabien må være et paradis for de mandlige medlemmer af homo
> sapiens der drømmer om at være elgtyre.

Det forklarer den mandlige del af den arabiske befolknings store lyst til at
parre sig med klovbærende dyr.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-09-07 20:26

> Det forklarer den mandlige del af den arabiske befolknings store lyst
> til at parre sig med klovbærende dyr.

Ahh, det er lørdag... I skal da have et lille klip med:
http://www.collegeslackers.com/video/693

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-07 10:55

Fra : Patruljen

Dato : 01-10-07 16:37

On 29 Sep., 20:16, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> man bliver jo en smule indebrændt - når jeg skal forbi dig flere gange.

Ja - det er da også synd for dig, at du sådan brænder inde med ting og
sager -

Jeg har, i modsætning til dig, travlt.
Både med arbejde og med min særinteresse. Kvinder

Hvis du vil have samtaler med mig, kan jeg kontaktes pr. telefon.
Måske kan jeg finde en tid i kalenderen til dig. Så. Hvad er dit
problem Jens Bruun ?

Du kan også skrive din adresse her, hvis du insisterer på en akut tid.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-10-07 19:14

> Hvis du vil have samtaler med mig, kan jeg kontaktes pr. telefon.

Hvad er dit nummer? Skal jeg selv finde det og offentliggøre det her, eller
hoster du op med det frivilligt?

> Du kan også skrive din adresse her, hvis du insisterer på en akut tid.

Jamen du får den da bare igen: Hvidovrevej 500, 2650 Hvidovre. Du fik den jo
også sidst, du spurgte efter den, men du har måske så travlt med at gemme
dig, at du glemmer sådan nogle ting? Du får atter 24 timer til at besøge
mig. Kommer du ikke herud, må jeg igen begive mig ind på Egegade 18 A 3.
tv., 2200 København N og ringe på. Og lad mig sige det sådan: Det giver dig
ikke pluspoint, at du nu har brændt mig af to gange. Tværtimod indebærer
det, at du nu skal demonstrere den af dig lovede flyveskalle to gange.
Glæder du dig ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 02-10-07 01:12

On 1 Okt., 20:13, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> også sidst, du spurgte efter den, men du har måske så travlt med at gemme

Jeg erindrer nu ellers ret tydeligt, at du ingenting svarede

Men du kan måske henvise til noget andet ?

> Du får atter 24 timer til at besøge
> mig.

For det første - har ingen nævnt noget om 24 timer. Før nu. For det
andet befinder du dig ikke i en position, hvor du kan dele ordrer
rundt og forvente at blive taget seriøst -

> Kommer du ikke herud, må jeg igen begive mig ind på Egegade 18 A 3.
> tv., 2200 København N og ringe på. Og lad mig sige det sådan: Det giver dig
> ikke pluspoint, at du nu har brændt mig af to gange.

Du er ikke så vigtig, at du har været i aftalebogen på noget
tidspunkt.
Heller ikke selvom du muligvis fantaserer om noget andet - Så. Dine
plus og minuspoint
er ret ligegyldige.

> Tværtimod indebærer
> det, at du nu skal demonstrere den af dig lovede flyveskalle to gange.
> Glæder du dig ikke?

Jeg har hverken lovet dig det ene eller det andet - hvorfor skulle jeg
dog ulejlige mig med at love dig det mindste ?

Jeg hverken glæder mig eller lader dig påvirke mig overhovedet
Men har du bemærket hvor mange gange, det er nødvendigt at
realitetskorrigere dig, for at hjælpe dig med at adskille fantasier
fra virkeligheden ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-10-07 16:26

> Jeg erindrer nu ellers ret tydeligt, at du ingenting svarede

Måske du skulle holde lidt igen med sprutten?

Naturligvis: news:1190580284.347756.241000@k79g2000hse.googlegroups.com

> For det første - har ingen nævnt noget om 24 timer. Før nu. For det
> andet befinder du dig ikke i en position, hvor du kan dele ordrer
> rundt og forvente at blive taget seriøst

Du taler, og røven går. Du slipper ikke, makker. Dette er anden gang, og det
ER noteret i den lille sorte bog.

> Jeg har hverken lovet dig det ene eller det andet - hvorfor skulle jeg
> dog ulejlige mig med at love dig det mindste ?

Jamen så må du jo nøjes med mine løfter.

> Men har du bemærket hvor mange gange, det er nødvendigt at
> realitetskorrigere dig, for at hjælpe dig med at adskille fantasier
> fra virkeligheden ?

Ligesom du gjorde i forrige indlæg?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-10-07 16:28

> Du taler, og røven går. Du slipper ikke, makker. Dette er anden gang,
> og det ER noteret i den lille sorte bog.

Og du har forøvrigt 2,5 time tilbage. Jeg ER hjemme de næste 2,5 time, så
kom du frisk forbi.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.