jødernes politiske spil i en religionskri~
Fra : Reza

Dato : 29-09-07 19:44

gennem mediekontrol af vestlige medier og gennem en indflydelse
af amerikanske firmaer har jøderne vækket en bevægelse mod islam
og et had mod muslimer og et had mod det, som muslimer tror på.

vesten er gennemsyret af jødernes løgne, og jøderne bruger deres
magt til at mobilisere aktioner mod islamiske organisationer.

havde det ikke været for den magt israel har i usa, da ville
staten israel ikke have kunnet eksistere, og jøderne havde tabt
på så grufuld vis.

en dag vil muslimer stå sammen, og de vil sige fordriv jøderne
fra vores hjemland, og derpå vil muslimerne tage palæstina
tilbage, og derefter vil paløstina tilhøre muslimerne igen.

vesten støtter israel med penge, og i har blod på hænderne, for
det er med vestlige våbnen, at jøderne dræber og jøderne myrder
muslimer i palæstina og jøderne og amerikanerne myrder i
afganistan og jøderne og amerikanerne og danskerne myrder i irak.

opimod 98% af alle amerikanske og vestlige medier er ejet af
jøder eller er stærkt influeret af jøder og er påvirket af
jødernes løgne og af jødernes planer.

jyllands posten er jødisk. politikens thøger seidenfaden er jøde.
berlingske tidendes chefredaktør er jøde. dr/tv2 er jødisk.
kristeligt dagblads chefredaktør er jøde.

mediernes rolle er at sprede løgne om muslimer og at sprede løgne
om islam. dansker ser gennem fingre med den magt, som jøder har i
danmark, og amerikaner ser gennem fingre med den magt, som jøder
har i amerika, det er fordi, at de alle holder af jøderne og
holder af at være jødernes sammensvorne og at holde med jøderne i
deres kamp mod islam, men Allah swt skal ikke se gennem fingre
med de forbrydelser, som dansker og ameriaker gør mod islam og
som dansker og amerianer gør mod muslimske kvinder og børn og som
de gør mod alle andre muslimer, som lever som muslimer og ønsker
at praktisere deres tro og at leve som retfærdige muslimer.

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-07 18:03

Reza skrev i fdlvcv$ahs$1@aioe.org:

> [...]
> de gør mod alle andre muslimer, som lever som muslimer og ønsker
> at praktisere deres tro og at leve som retfærdige muslimer.

Så fis du da blot hjem til et muslimsk diktaturtyrrani når du nu er så
utilfreds med alle de personfriheder du har i Danmark.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 18:10

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

[En masse racistisk bavl]

Søg hjælp!

Fra : Mendoza

Dato : 29-09-07 18:18

Reza wrote:
> [...]
> de gør mod alle andre muslimer, som lever som muslimer og ønsker
> at praktisere deres tro og at leve som retfærdige muslimer.

Du er jo uhelbredeligt sindssyg.....

Fra : John

Dato : 29-09-07 19:08

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Du er jo uhelbredeligt sindssyg.....

Ja, det MÅ han være. Se blot, hvilken organisation han tilhører (højreklik
emnelinjen og vælg egenskaber):

Om organisationen:

".. Hizb ut-Tahrir arbejder for, hvad de ser som en forening af alle
muslimer under et islamisk styre (kalifat), fjernelse af al vestlig
indflydelse i den islamiske verden (Dar al-Islam) og et liv efter, hvad de
anser som den rette islamiske levemåde. Dette indebærer, at alle livets
anliggender skal styres efter islamiske love, (sharia) ...

.... I forlængelse af dette har Hizb ut-Tahrir opfordret muslimer til at
vælte deres regeringer og kaldt til hellig krig, (jihad), mod Israel og
resten af Vesten[1]; og udtrykt, at det opfatter selvmordsbomber som
"legitime martyrhandlinger" ... Hizb ut-Tahrir anser demokrati som ..
uislamisk .."
http://da.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir

Smukt, ikke?

Der er gode grunde til, at muhammedanere af nogle betegnes som
islamo-fascister!

John

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-07 19:22

"John" skrev i en meddelelse

> Ja, det MÅ han være. Se blot, hvilken organisation >han tilhører
> (højreklik emnelinjen og vælg egenskaber):

I må endelig ikke jage ham væk !!
Han skal omvendes , det bliver en lang vej
men det skal nok komme.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Reza

Dato : 29-09-07 22:42

dk.politik Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> wrote:

>I m? endelig ikke jage ham v?k !!
>Han skal omvendes , det bliver en lang vej
>men det skal nok komme.

du er meget velkommen til at diskutere med mig og til at tale
samme med mig om forskellige emner og om forskellige politiske og
religiøse problemstillinger, men det er nu dig, som vil blive
omvendt, for det er ikke mig, som vil blive omvendt.

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-07 22:11

Reza skrev i fdm9r2$811$2@aioe.org:

[... ]
> [...]
> religiøse problemstillinger, men det er nu dig, som vil blive
> omvendt, for det er ikke mig, som vil blive omvendt.

Jeg vil nu heller ikke omvende dig. Men hvis du kan lade være med at være
nedladende og hånende over for vores vestlige kultur og kristne religion, så
var der måske håb om at vi kunne få en god snak om de forskellige kulturer
og derved få ryddet en masse misforståelser af vejen.

Fra : Reza

Dato : 30-09-07 11:17

Andreas Falck <dewnull@tiscali.invalid> wrote:
> [...]

>var der måske håb om at vi kunne få en god snak om de forskellige kulturer
>og derved få ryddet en masse misforståelser af vejen.

jeg har aldrig ønsket og jeg har aldrig forsøgt at tale
nedladende og at tale hånende om vestlig kultur og jeg har aldrig
sagt noget forkert, som kunne virke nedladende eller kunne virke
hånende, om vestlig kultur eller kunne virke nedladende overfor
andre kulturer, og det er jeg sikker på, for jeg har kun
kritiseret vestlig levemåde på dens negative sider, og jeg har
kun kritiseret vestlig imperialisme og intolerance.

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-09-07 09:21

Reza skrev i fdnm17$3ne$2@aioe.org:

[... ]

> [...]
> kritiseret vestlig levemåde på dens negative sider, og jeg har
> kun kritiseret vestlig imperialisme og intolerance.

Da du ikke har til hensigt at være nedladende og hånende og jeg heller ikke
har det, så har vi jo netop et godt udgangspunkt for saglig og seriøs
dialog.

Er du instillet på det? Se mit andet indlæg med opfordring til en sådan
dialog.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 30-09-07 14:27

Reza wrote:
> [...]
> kritiseret vestlig levemåde på dens negative sider, og jeg har
> kun kritiseret vestlig imperialisme og intolerance.

Hvem er det du tror du du narrer?

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:40

> [...]
> religiøse problemstillinger, men det er nu dig, som vil blive
> omvendt, for det er ikke mig, som vil blive omvendt.

Hvorfor blander du religion ind i politik?
Kan du ikke holde det udenfor?

Fra : JBH

Dato : 29-09-07 20:45

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46fe97e9$0$15901$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> I må endelig ikke jage ham væk !!
> Han skal omvendes , det bliver en lang vej
> men det skal nok komme.

Ja, og månen er lavet af grøn ost ?

mvh
JBH

Fra : E.M.

Dato : 29-09-07 19:26

> Ja, det MÅ han være. Se blot, hvilken organisation han tilhører (højreklik
> emnelinjen og vælg egenskaber):

Tak for kaffe, jeg havde slet ikke lagt mærke til at det var
hikst-prut-tapir der stod bag, så forstår jeg bedre.

E.M.

Fra : John

Dato : 29-09-07 19:31

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for kaffe, jeg havde slet ikke lagt mærke til at det var
> hikst-prut-tapir der stod bag, så forstår jeg bedre.

Jeps, alt fremstår nu i forklarelsens ubarmhjertige lys...

John

Fra : Per Rønne

Dato : 29-09-07 19:56

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> [...]
> resten af Vesten[1]; og udtrykt, at det opfatter selvmordsbomber som
> "legitime martyrhandlinger" ... Hizb ut-Tahrir anser demokrati som ..

De nøjes da ikke med det. Næh, hele verden skal gøres til en del af det
verdensomspændende kalifat, hvor embederne som kejser og pave forenes i
én person: kaliffen.

Enkelte ikke-muslimer kan få oprettet en /dhimma/, som gør at de som
/dhimmier/ opnår en vis beskyttelse, og et vist indre selvstyre, mod at
de betaler en særskat, /jizya/. Sandsynligvis vil de også blive tvunget
til at bære et særligt mærke, for at vise dels at de er dhimmier, dels
hvilken dhimmi-type de tilhører. Noget sådant blev jo indført af
kaliffen Al-Mutawakkil i 850:

<http://en.wikipedia.org/wiki/Al-Mutawakkil>

hvorfra jeg citerer:

=
Unlike his predecessors, Al-Mutawakkil applied a discriminatory policy
toward minority groups like the Assyrian Christians and Jews. In a
decree of 850, the caliph ordered that these Ahlu dh-Dhimma (??? ?????)
or "Protected Peoples" be made to wear various specific identifying
marks and honey-colored robes and even to make their slaves immediately
identifiable in the marketplaces.

These decrees also forced the destruction of all churches and synagogues
built since Islam was established and confiscated one out of every ten
Christian or Jewish homes with the stipulation that, where suitable,
mosques should occupy the sites or that the sites should be left open.
The doors of remaining buildings were to be identified by wooden images
of devils that were to be nailed to them.

The decree also stipulated that Jewish and Christian graves should be
flat against the ground, which would identify them as non-Muslim ones.
Al-Mutawakkil barred Jews and Christians from ruling over Muslims, thus
effectively removing them from government service, and limited their
schooling to that which was taught by Jews and Christians, forbidding
Muslims from teaching them.

The aggregate of these rulings can very plausibly be interpreted as a
means of identifying "infidels", their women and even their slaves, the
doorways of their houses, and their graves, in order to expose them to
the wrath of the mob.
=

Ateister og hedninge har naturligvis ingen ret til at leve, og kan
umiddelbart dræbes uden at 'den rettroende' skal frygte domstolenes
straf.

Smukt, ikke? Det er så bare Hizb-ut-Tahrir i en nøddeskal.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 29-09-07 18:22

Reza <godloving@hotmial.com> wrote:

> gennem mediekontrol af vestlige medier og gennem en indflydelse
> af amerikanske firmaer har jøderne vækket en bevægelse mod islam
> og et had mod muslimer og et had mod det, som muslimer tror på.

Hvad med at se jer selv i spejlet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : E.M.

Dato : 29-09-07 18:30

> gennem mediekontrol af vestlige medier og gennem en indflydelse
> af amerikanske firmaer har jøderne vækket en bevægelse mod islam
> og et had mod muslimer og et had mod det, som muslimer tror på.

Det er slet ikke nødvendigt for jøderne at vække had mod muslimer, det
klarer muslimerne ganske glimrende selv, ikke mindst du.

E.M.

Fra : Reza

Dato : 29-09-07 22:45

dk.politik E.M. <em@dbmail.dk> wrote:

>"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

>Det er slet ikke n?dvendigt for j?derne at v?kke had mod muslimer, det
>klarer muslimerne ganske glimrende selv, ikke mindst du.

det kan ikke vække had mod muslimerne og vække had mod islam, at
jeg fortæller sandheden og at jeg fortæller hvordan jøder styrer
vesten og hvordan de styrer vesten i deres egen favør og hvordan
de bekæmper islam.

at du hader er på din egen konto, for der er ingen grund til at
hade mig og der er ingen grund til at hade islam.

Fra : E.M.

Dato : 29-09-07 20:52

> at du hader er på din egen konto, for der er ingen grund til at
> hade mig og der er ingen grund til at hade islam.

Jeg giver mig ikke af med at hade, det overlader jeg trygt til muslimerne.

E.M.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-09-07 22:27

Reza wrote:

> [...]
>
> at du hader er på din egen konto, for der er ingen grund til at
> hade mig og der er ingen grund til at hade islam.

"Had" er måske også det forkerte ord.
"Medlidenhed" er måske mere præcist. Du var sikkert et godt menneske -
engang.

Peter

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:43

> [...]
>
> at du hader er på din egen konto, for der er ingen grund til at
> hade mig og der er ingen grund til at hade islam.

Nu er det jo ikke os danskere, der tilbeder en pædofet..
Det er ikke os danskere, der underkaster sig en forbryderideologi, som islam
er.
Det er ikke os danskere, der ser op til en kriminel landevejsrøver og
bandeleder, der er til småpiger.
Dit forbillede er intet mindre end en gemen forbryder.

Fra : Tveskaeg

Dato : 29-09-07 18:29

On Sat, 29 Sep 2007 18:44:15 +0200 (CEST), Reza

<snip>

Hvordan syntes du selv at det går?

Fra : John

Dato : 29-09-07 18:32

> [...]

> af amerikanske firmaer har jøderne vækket en bevægelse mod islam
> og et had mod muslimer og et had mod det, som muslimer tror på.

".. 13. If that does not frustrate him, then ask him how much he is being
paid by jews to throw dirt on Al Islam .."
http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm

> vesten er gennemsyret af jødernes løgne, og jøderne bruger deres
> magt til at mobilisere aktioner mod islamiske organisationer.

Det lyder næsten som et Hitler-citat!

Nå, men der var jo også intime bånd mellem muhammedanerne og nazi'erne:

".. Amin Al-Husseini intervenes personally with Nazi High Command to block
Red Cross offer of exchanging 10,000 Jewish children for Nazi prisoners of
war. They will die in Hitler's gas chambers ... Amin Al Husseini creates
the Hanzar Division of Nazi Muslim Soldiers in Bosnia, which he calls 'the
cream of Islam'. It becomes the largest division of the Third Reich Army
(26,000 men) and participates actively in the genocide of Serbian and Jewish
populations ... Mufti becomes close friend of Heinrich Himmler, Head of SS
(Nazi Officers). Amin Al-Husseini is given a private tour of Aushwitz death
camp by Himmler[xxxiii], where he insists on seeing first-hand the murder of
Europe's Jews ... Egyptian-born Yasser Arafat [xlii] meets Amin Al-Husseini
at age 17 and starts to work for him. Amin Al-Husseini allegedly
great-uncle of Arafat ... Amin Al-Husseini is directly implicated in
providing safe haven to ex-Nazis in Arab lands .."
http://www.tellthechildrenthetruth.com/amin_en.html#part2

Det er ikke uden grund, at muhammedanerne af nogle betegnes som
islamo-fascister.

John

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-07 18:31

En mulighed er at forsøge at få oprettet en ny nyhedgruppe..
dk.konspirationsteorier ville måske være et godt valg.

- cep

Fra : Vidal

Dato : 30-09-07 18:52

Claus E. Petersen skrev:

> En mulighed er at forsøge at få oprettet en ny nyhedgruppe..
> dk.konspirationsteorier ville måske være et godt valg.

I den henseende er denne gruppe nu udmærket
at poste i. Man kan knapt nok vælte på sin
cykel uden at være blevet muhammedaniseret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-07 18:55

"Reza" skrev i en meddelelse

> gennem mediekontrol af vestlige medier og gennem en >indflydelse
SNIP:

Lad mig stille dig et spørgsmål Reza.
Prøv svar ærligt, ikke noget med dit religions krap.
Er der i Palæstina eller libanon nogen Muslimer der dyrker Hash ?
Er der i Mellemøsten nogen Muslimer der lever af
at sælge hård narkotika til vesten ?.
Hvorfor er det lige, at der i Muslimske lande (lige som i vesten) er nogen
der er så utrolige rige at de har lokummer af guld , mens andre er så
fattige at de skider i en pisrende omme bag ved ?.

Du beskylder Jøder for alverdens ulykker og med
penge magt at stå bag en krig mod Islam.
Men alt imens, kan du ikke se at eks Saudi Arabien
tænder cigaren med dollars sedler, og kører i Rolls Royce, de er så pisse
dekadente
Men det er måske helt i orden sålænge de er Muslimer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Reza

Dato : 29-09-07 22:48

dk.politik Michael Meidahl Jensen <mmj@fjerndettetidsfaktoren.dk> wrote:

>SNIP:

>Lad mig stille dig et sp?rgsm?l Reza.
>Pr?v svar ?rligt, ikke noget med dit religions krap.
>Er der i Pal?stina eller libanon nogen Muslimer der dyrker Hash ?
>Er der i Mellem?sten nogen Muslimer der lever af
>at s?lge h?rd narkotika til vesten ?.
>Hvorfor er det lige, at der i Muslimske lande (lige som i vesten) er nogen
>der er s? utrolige rige at de har lokummer af guld , mens andre er s?
>fattige at de skider i en pisrende omme bag ved ?.

dine spørgsmål forekommer mig stupide, da de forekommer mig at
være irrelevante fordi det er nogle ultrære situationer du
beskriver, og jeg kan ikke benægte eller bekræftige, om svare til
dine spørgsmål er sande eller falske.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 29-09-07 21:58

"Reza" skrev i en meddelelse

> dine spørgsmål forekommer mig stupide, da de >forekommer mig at
> være irrelevante fordi det er nogle ultrære situationer >du

Så lad mig stille dig et andet spørgsmål .

Hvorfor tro du at så mange indvandrer er kriminelle ?
Ikke at de alle er muslimer, men mange er .
Jeg tænker på de mange røverier o.s.v.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:45

> [...]
> være irrelevante fordi det er nogle ultrære situationer du
> beskriver, og jeg kan ikke benægte eller bekræftige, om svare til

Du skal måske have hjælp af din imam, før du tør svare?
Eller du har måske svært ved at forstå dem. Det er selvfølgelig helt iorden.
Mange muhamsere har svært ved det danske sprog, så vi kan vente, til du har
fundet en tolk.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 29-09-07 20:15

On 29 Sep., 18:44, Reza <godlov...@hotmial.com> wrote:
> havde det ikke været for den magt israel har i usa, da ville
> staten israel ikke have kunnet eksistere, og jøderne havde tabt
> på så grufuld vis.

Du har ret i at staten Israel ikke kunne eksisterer uden USA's støtte.
Selv mener jeg at det er en fejl at staen Israel blev oprette, og at
det var et brud på folkeretten er er nok ingen tvivl om. Imidlertid er
det ikke jøderne der ville tabe hvis du fik lov at bestemme, men
zionisterne. Ikke alle jøder var for skabelsen af Israel.
Og du skaber bestemt ikke sympati om den sag, ved din opførsel og
opfordinger til undertrykkelse af folk der ikke deler dine
synspunkter.

> en dag vil muslimer stå sammen, og de vil sige fordriv jøderne
> fra vores hjemland, og derpå vil muslimerne tage palæstina
> tilbage, og derefter vil paløstina tilhøre muslimerne igen.

Og her er du så du ingen tager fejl. Det land som Israel er skabt på
blev ikke taget ved at zionister fordrev muslimer fra området, men ved
at de fordrev palæstiensere. Og skulle en kristen omvendelsebølge
blandt blandt paæstinensere betyde at alle som en blev kristne, burde
landet retfærdigvis stadigvæk have tilhørt palæstinenserne. Hvem der
har retten på sin side i den sag har intet som helst med religion at
gøre.

> opimod 98% af alle amerikanske og vestlige medier er ejet af
> jøder eller er stærkt influeret af jøder og er påvirket af
> jødernes løgne og af jødernes planer.

Deter jo simplethen bare en lodret løgn.

Prøv at komme med fornuftige kommentarer tildet jeg har svaret dig.

Og så tvinger din opførsel mig til at gentage at din profet Muhammed
var et egoistisk røvhul der elskede at røvpule svin.

J.O.

Fra : Reza

Dato : 29-09-07 22:41

dk.politik jenspolsen@hotmail.com <jenspolsen@hotmail.com> wrote:

>Og så tvinger din opførsel mig til at gentage at din profet Muhammed
>var et egoistisk røvhul der elskede at røvpule svin.

gid at alt ondt må ramme dig for den dumhed, og gid at din
straf må komme snart, og at Allah swt må straffe din dumhed med
den største fortjenthed.

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:46

> gid at alt ondt må ramme dig for den dumhed, og gid at din
> straf må komme snart, og at Allah swt må straffe din dumhed med
> den største fortjenthed.

Ham Allan der.. Kan du ikke lige hente ham, for jeg har lige et par
spørgsmål til ham.
Og hvis han er frisk, så bed ham lige tage et par ristede hotdogs og et par
kolde fra kassen med.

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 21:22

<jenspolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Og her er du så du ingen tager fejl. Det land som Israel er skabt på
blev ikke taget ved at zionister fordrev muslimer fra området, men ved

**
Øh... Palæstinenserne har ikke været i live siden år 200 eft.K.f.
Philistrene, som de i virkeligheden hed, blev udryddet af romerne, så hut
jeg visker.
Det stykke land har alle dage tilhørt israelerne/jøderne.

Fra : Joakim

Dato : 30-09-07 07:21

> [...]
> at
> det var et brud på folkeretten er er nok ingen tvivl om.

Oprettelsen af den jødiske stat har været gældende folkeret siden
1920.

Imidlertid er
> det ikke jøderne der ville tabe hvis du fik lov at bestemme, men
> zionisterne. Ikke alle jøder var for skabelsen af Israel.

Stort set alle jøder var for dannelsen af den jødiske stat, det
giver næsten sig selv.

> [...]
> på
> blev ikke taget ved at zionister fordrev muslimer fra området,

Flygtede er en mere historisk korrekt gengivelse og der var tale om
arabere. Palæstinensere som betegnelse blev først opfundet i
50'erne.

> [...]
> der
> har retten på sin side i den sag har intet som helst med religion

Hvis du vil forstå Israel-Palæstina konflikten, kan jeg anbefale
dig, at se nedenstående link.

http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 29-09-07 20:48

On 29 Sep., 21:40, Reza <godlov...@hotmial.com> wrote:

> gid at alt ondt må ramme dig for den dumhed, og gid at din
> straf må komme snart, og at Allah swt må straffe din dumhed med
> den største fortjenthed.

Er det virkelig det værste du kan finde på at sige? Du er da ikke
særligt opfindsom!
Hvad betyder swt? Betyder det Svin, Wanker og Tåbe.

Hov, og så bemærker jeg mig at du helt opgav at argumentere mod det
egentlig indhold i mit svar. Det må jo så betyde at du ingen
argumenter havde.
Er det ikke ret sølle at du slet ikke magter at komme med en eneste
kommentar til et nuanceret svar der oven i købet giver dig selvis ret.

J.O.

Fra : Reza

Dato : 29-09-07 23:01

dk.politik jenspolsen@hotmail.com <jenspolsen@hotmail.com> wrote:

>Er det virkelig det værste du kan finde på at sige? Du er da ikke
>særligt opfindsom!

os muslimer foretrækker at føre os galant frem og at aggere som
civilicerede mennesker, og ikke som svin, som grynter med et dyrs
tåbelighed.

> [...]

>Er det ikke ret sølle at du slet ikke magter at komme med en eneste
>kommentar til et nuanceret svar der oven i købet giver dig selvis ret.

når du har lært at vise respekt, da vil jeg give mig tid til at
belære dig, og give mig tid til at indføre dig i islamisk
tænkning.

indtil du har lært manerer, vil jeg ikke håbe at få nogen positiv
respons fra dig, da din sproglige uhumskhed er ulidelig for en,
der elsker profeten swt.

Fra : John

Dato : 29-09-07 21:32

"Reza" <godloving@hotmial.com> skrev i en meddelelse

> os muslimer foretrækker at føre os galant frem og at aggere som
> civilicerede mennesker, og ikke som svin

Men stanken afslører dig, uanset hvor meget du forsøger!

Opfør dig som en god muhammedaner, og spræng dig selv i luften!

".. Hizb ut-Tahrir ... opfatter selvmordsbomber som "legitime
martyrhandlinger" .."
http://da.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut_tahrir

Er det dig, de kalder Allah, hedningernes månegud?

Pil nu af med dig, grønært, afsted til Pakistan!

John

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:50

> os muslimer foretrækker at føre os galant frem og at aggere som
> civilicerede mennesker, og ikke som svin, som grynter med et dyrs
> tåbelighed.

Nu er svin jo dyr, men jeg har kløet svin bag ørene, som var klogere en de
muhamedanere, jeg har set.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-09-07 00:01

Reza wrote:
> [...]

99,9 % af alle muslimske lande er ejet af jøderne.

Fra : @

Dato : 30-09-07 19:29

On Sat, 29 Sep 2007 22:01:12 +0200 (CEST), Reza
<godloving@hotmial.com> wrote:

>når du har lært at vise respekt

vise respekt!!!!

andre folks respekt er noget man skal gøre sig fortjent til, ikke
noget man kræver

og folk som dyrker et idol hvis fremmeste egenskaber var
karavanerøveri, kvindeundertrykkelse, religiøs formørkelse, og
voldtægt af niårige piger fortjerner på ingen måde respekt med derimod
den dybeste foragt

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 29-09-07 21:07

On 29 Sep., 22:01, Reza <godlov...@hotmial.com> wrote:
> os muslimer foretrækker at føre os galant frem og at aggere som
> civilicerede mennesker, og ikke som svin, som grynter med et dyrs
> tåbelighed.

Nå ok. Så kan jeg regne ud at du ikke er muslim. Det er muslimerne nok
glade for.

> når du har lært at vise respekt, da vil jeg give mig tid til at
> belære dig, og give mig tid til at indføre dig i islamisk
> tænkning.

Nu fortjener du jo slet ingen respekt bette knejt. Så det skal du nok
ikke forvente at finde nogen steder.
Hvis jeg vil lære noget om islam, så vil jeg vælge at henvende sig til
en der ved noget om det og ikke til dig.

> indtil du har lært manerer, vil jeg ikke håbe at få nogen positiv
> respons fra dig, da din sproglige uhumskhed er ulidelig for en,
> der elsker profeten swt.

Så der var der der swt igen. Du kan åbenbart godt lidt at kalde ham
profet-fætteren for Svin, Wanker og Tåbe.

J.O.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 29-09-07 21:29

On 29 Sep., 22:21, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:
> [...]
> jeg visker.
> Det stykke land har alle dage tilhørt israelerne/jøderne.

I 1918 var 8 pct af områdets befolkning jøder? Palæstinenserne er
navnet for den befolkning der boede i landet på det tidspunkt, og det
har intet som helst med Philistrene at gøre.
Mener du da at oprettelsen af staten Israel var folkeretslig korrekt?

Men ok, vi kan da også vedtage at Norge tilhører normannerne når de
får lyst til at vende tilbage fra deres eksil i normandiet. Med en god
gang udenlandske penge til at støtte terrorvirksomhed i Norge så kan
det da godt være at de kan få fordrevet nordmændene.

J.O.

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:38

wrote:
> [...]

har intet som helst med Philistrene at gøre.
Mener du da at oprettelsen af staten Israel var folkeretslig korrekt?

*Ja, det har siden 1900 år f.Kr. været jødisk land.
Hvis du læser historien om filistrene og fønikerne, så ville du vide,
hvorfor det hedder Palæstina, eller Philistæa, som romerne kaldte det.
Jøderne, Jacobs slægt og efterkommere boede der længe før araberne slagtede
sig til området.
Araberne er i denne sammenhæng de rene tyveknægte og har stjålet
philistrenes identitet.
*

*Nu er du vist et sludrechatol.
Kom med et bedre argument.

Fra : Kåre

Dato : 30-09-07 00:33

On Sat, 29 Sep 2007 23:37:39 +0200, "Jim"
> [...]

>gang udenlandske penge til at støtte terrorvirksomhed i Norge så kan
>det da godt være at de kan få fordrevet nordmændene.

Det er ikke noe problem. Min 10. tippoldefar eide hus i Roskilde, så
jeg flytter bare tilbake dit (og jager bort de danskene som bor på
eiendommen i dag).

Kåre A. Lie
http://www.lienet.no/

Fra : Jim

Dato : 30-09-07 00:49

"Kåre" <adressen.finnes@paa.hjemmesiden> skrev i en meddelelse

> Det er ikke noe problem. Min 10. tippoldefar eide hus i Roskilde, så
> jeg flytter bare tilbake dit (og jager bort de danskene som bor på
> eiendommen i dag).

Du skal være hjertelig velkommen til at flytte til Danmark, Kåre.
Jeg ved af erfaring, at nordmænd elsker Danmark.
Norge har jo trods alt været under dansk konge for ikke så mange dage siden.

Desuden var det Jenspolsen, der skrev ovenstående om nordmannerne og ikke
jeg.

Fra : Kåre

Dato : 30-09-07 10:47

On Sun, 30 Sep 2007 01:49:15 +0200, "Jim"
<Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

>"Kåre" <adressen.finnes@paa.hjemmesiden> skrev i en meddelelse

>Du skal være hjertelig velkommen til at flytte til Danmark, Kåre.

Takk for det!

>Jeg ved af erfaring, at nordmænd elsker Danmark.
>Norge har jo trods alt været under dansk konge for ikke så mange dage siden.

Det var jo synd at Norge mistet sin hovedstad og sine sydligste
provinser (også kalt "Danmark") i 1814 ...

Kåre A. Lie
http://www.lienet.no/

Fra : John

Dato : 30-09-07 00:53

> [...]

> Det er ikke noe problem. Min 10. tippoldefar eide hus i Roskilde, så
> jeg flytter bare tilbake dit (og jager bort de danskene som bor på

Måske bor der muhammedanere i ejendommen nu, og de har knive..

John

Fra : @

Dato : 30-09-07 19:39

On Sat, 29 Sep 2007 13:29:10 -0700, "jenspolsen@hotmail.com"
> [...]

>gang udenlandske penge til at støtte terrorvirksomhed i Norge så kan
>det da godt være at de kan få fordrevet nordmændene.

<<<<<<<<<
http://ullanoertoftthomsen.blogspot.com/2007/07/myten-om-det-palstinensiske-folk.html

Myten om det palæstinensiske folk
Yehezkel Bin-Nun: The Myth Of The Palestinian People (2001), min
oversættelse/parafrasering:

Hvem er palæstinenserne egentlig? Hvad ved vi om dette folk, der
påstår, at Palæstina tilhører dem? Hvad er deres historie, hvor kommer
de fra?

Alle aspekter af palæstinensernes liv har været under mikroskop både i
vesten og i østen, men det er som om hverken pressen eller videnskaben
nogen sinde bevæger sig længere tilbage i tiden end til 1.
verdenskrig. Det generelle billede i såvel den vestlige som den
østlige offentlighed er, at palæstinenserne har levet i Palæstina i
hundreder, hvis ikke tusinder af år. For nylig viste en undersøgelse
blandt franskmænd, at flertallet tror, at der eksisterede en
palæstinensisk stat før statens Israel blev oprettet i 1948. Men
mærkelig nok interesserer selvsamme offentligheder sig aldrig for
tiden før starten af 1900-tallet.

Alle spor af det palæstinensiske urfolk før år 1900 synes udviskede.
CNN har en detaljeret webside med kort og forklaringer om det
palæstinensiske folks historie, men man går ikke længere tilbage end
til 1917. CBS News har en tidslinie, der går tilbage til 1897. NBC
News går tilbage til 1916. BBC´s tidslinie starter i 1948. Selv
Palestinian National Authoritys egen hjemmeside, der er fuld af
oplysninger om israelsk besættelse og israelske krænkelser af
menneskerrettigheder, har intet om det palæstinensiske folks egen
historie før det 20. århundrede. Skal man tage det som en bekræftelse
på, at der før år 1900 ikke eksisterede noget palæstiensisk folk?

Mens moderne medier kun har sporadisk information om det
palæstinensiske folks historie, så har de historiske kilder store
mængder af information. Bøger som Battleground af Samuel Katz og From
Time Immemorial af Joan Peters videregiver detaljeret information om
regionen. Frem for at være beboet af palæstinenserne gennem hundreder
eller tusinder af år, var landet ifølge talrige rejsende stort set
tomt. Alphonse de Lamartine besøgte landet i 1835. I hans bog,
Recollections of the East, skriver han: "Outside the gates of
Jerusalem we saw no living object, heard no living sound". Den
amerikanske forfatter Mark Twain, som besøgte landet i 1867, bekræfter
dette. I sin bog Innocents Abroad skriver han: "A desolation is here
that not even imagination can grace with the pomp of life and action.
We reached Tabor safely. We never saw a human being on the whole
journey". Selv den britiske konsul reporterede i 1857: "The country is
in a considerable degree empty of inhabitants and therefore its
greatest need is that of a body of population".

Ifølge officielle ottomanske tal fra 1882 levede der kun 141,000
muslimer i landet. Dette tal steg med raketfart til 650,000 i 1922, en
stigning på 450% i løbet af 40 år. I 1938 er tallet steget til over 1
million, hvilket er en stigning på 800% i løbet af 56 år. Befolkningen
steg mest i de områder, hvor de boede jøder. Hvor kom alle disse
arabere fra? Ifølge araberne skyldes denne enorme befolkningstilvækst
naturlig tilvækst gennem børnefødsler. I 1944, for eksempel, skal den
naturlige befolkningstilvækst have været 334 pr. 1000 indbyggere. I så
fald har de palæstinensiske arabere haft en tilvækst, der er tre gange
større end Libyens og Syriens og næsten fire gange større end
Egyptens, der er blandt verdens højeste. Helt usandsynligt.

Men hvis tilvæksten ikke skyldtes fødsler, hvor kom araberne så fra?
Alle oplysninger peger på, at de kom fra de arabiske nabostater
Egypten, Syrien, Libanon og Jordan. I 1922 skrev den britiske guvernør
af Sinai om illegal immigration fra både Jordan og Syrien. I 1930
noterede en britisk rapport, at der fandt omfattende indvandring af
arbejdskraft sted samme steder fra. Også arabiske kilder bekræfter
det. Guvernøren af det syriske distrikt Hauran indrømmede i 1934, at
der i løbet af få måneder udvandrede over 30.000 syrere til Israel.
Selv den engelske pemierminister Winston Churchill noterede sig den
arabiske tilstrømning. Han skrev i 1939: "Far from being persecuted,
the Arabs have crowded into the country and multiplied." Araberne blev
ikke jaget væk. De valgte tværtimod netop at bosætte sig i Israel pga.
jøderne og det, de udrettede i landet. De blev tiltrukket af de
nyetablerede jødiske virksomheder og fandt jobs i jødisk landbrug,
byggeri og industri. Et forhold, der ikke har ændret sig siden. Det
har altid været jøderne, der har været hovedkilden til de israelske
araberes indkomst. I dag, hvor ingen arabere under 35 må færdes i
præ-1967 Israel, er arbejdsløsheden eksploderet til over 40% og
araberne må først og fremmest leve af europæisk hjælp.

Men ikke kun før-statslige arabere løj om deres tilknytning til
landet. Mange såkaldte palæstinensere er født i andre lande. Edward
Said, professor i litteratur og en stor palæstinensisk propagandisk,
hævdede længe at være opvokset i Jerusalem. Det blev dog afsløret i
septembernummeret af Commentary Magazine, at Said faktisk voksede op i
Cairo i Egypten. Et faktum, som Said senere måtte indrømme. Men
hvorfor interessere sig for Said? PLO´s leder Yasir Arafat, den
selverklærede leder af det palæstinensiske folk, har altid hævdet at
være født og opvokset i "Palæstina". Ifølge hans officielle biograf
Richard Hart og BBC blev Arafat født i Cairo d. 24. august 1929, og
det var dér, han voksede op.

For at opretholde illusionen om at være et oprindeligt folk, har
arabiske propagandister måttet lave mere end bare en lille omskrivning
af historien. En stor del af denne omskrivning har at gøre med
ændringer i geografiske navne. For to tusind år siden var det centrale
bjergområde i Israel kendt som Judæa og Samaria, hvad ethvert
middelalderkort kan bekræfte. Imidlertid besatte Jordan området i 1948
og gav det navnet "Vestbredden". Det er et underligt navn for en
region, der faktisk ligger i den østlige del af landet og kun kan
kaldes "vest-" i reference til Jordan. Dette generer ikke majoriteten
af nyhedsmedier, der dækker regionen. De refererer alle til regionen
ved at bruge dets nye, jordanske navn.

Udtrykket "palæstinensisk" er i sig selv en dygtig
historieforvanskning. For at afbilde sig selv som oprindelige tog
arabiske bosættere navn efter en oldgammel kanaanitisk stamme,
phillistinerne, der uddøde for snart 3000 år siden. Forbindelsen
mellem denne stamme og moderne tids arabere er ikke-eksisterende. Men
hvem kan se forskel? I fraværet af historisk viden er det forståeligt,
at Yasser Arafat kan hævde, at Jesus Kristus, en jødisk tømrer fra
Galilæa, i virkeligheden var palæstinenser. Hvert år ved juletid
drager Arafat til Bethlehem og fortæller, at Jesus faktisk var "den
første palæstinenser".

Hvis det palæstiensiske folk rent faktisk er en myte, er det store
spørgsmål: Hvorfor? Hvorfor opfinde et fiktivt folk? Svaret er, at
myten om det palæstinensiske folk tjener til at retfærdiggøre den
arabiske besættelse af Israel. Araberne besidder 21 suveræne stater
(mere end noget andet folk i verden) og kontrollerer landområder, der
er 800 gange så store som Israel, men det er ikke nok. De ønsker at
frarøve jøderne deres ene lille land, et af de mindste i verden.
Desværre er mange, herunder det meste af verdenspressen, helt uvidende
om regionens historie og derfor alt for villige til at hjælpe.
<<<<<<<

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 29-09-07 21:56

"Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message
> gennem mediekontrol af vestlige medier og gennem en indflydelse

Sådan gør vi i vores land, Danmark:

http://youtube.com/watch?v=lXOnSsj_0M0

Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-09-07 22:34

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> "Reza" <godloving@hotmial.com> wrote in message
>
> Sådan gør vi i vores land, Danmark:
>
> http://youtube.com/watch?v=lXOnSsj_0M0

Hvad er det for noget uintelligent pis?

Der er jo ikke noget argument i det. Det er ren provokation og intet
andet. Set objektivt var det gamle testamente sgu da langt mere relevant
at brænde, da det indeholder mindst ligeså mange uhyrligheder som
Koranen - men hvorfor? Det er sgu da blot en bog.
Din holdning til emnet ville da være langt mere interessant, hvis du
faktisk kunne argumentere for hvad problemet var og ikke bare syntes du
ville lave den optimale provokation.

Peter
- som finder den slags primitivt.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 29-09-07 22:19

Reza wrote:
> [...]
>
> vesten er gennemsyret af jødernes løgne, og jøderne bruger deres
> magt til at mobilisere aktioner mod islamiske organisationer.
[...]

Vi har allerede konspirationsteoritikere nok i dk.livssyn.
Stil dig op i køen. Jahnu kan sikkert vise dig til rette.

Peter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 29-09-07 22:35

Peter Mogensen wrote:

> [...]
>
> Vi har allerede konspirationsteoritikere nok i dk.livssyn.
> Stil dig op i køen. Jahnu kan sikkert vise dig til rette.
>
> Peter

Vi véd at Gud findes, men spørgsmålet er hvor han gemmer sig.

- cep

Fra : Jim

Dato : 29-09-07 22:54

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse

> Vi véd at Gud findes, men spørgsmålet er hvor han gemmer sig.

Begrebet 'gud' gemmer sig bag dine tindingelapper.
Læs bogen "Den 5. Revolution" af Lone Frank.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 29-09-07 22:55

On 29 Sep., 23:37, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:
> [...]
> sig til området.
> Araberne er i denne sammenhæng de rene tyveknægte og har stjålet

Ja, og før 1900 år f.kr var om rådet beboet af et andet folk. Gad vide
om vi ikke skulle givet området tilbage til dette folk?

Alt dette er jo fuldstændigt irrelevant for den folkeretslige
situation i området da staten Israel blev dannet.
De mennekser der boede i om rådet havde en lang naturlig tilknytning
til stedet. De havde de tilrejsende zionister ikke. De kendte kun
området som et navn. At de bekendte sig til en religiøs tro ifølge
hvilken de havde ret til området er irrelevant.

> [...]
> gang udenlandske penge til at støtte terrorvirksomhed i Norge så kan
> det da godt være at de kan få fordrevet nordmændene.

Ja, når du kan fortælle mig hvorfor normannerne skulle have mindre ret
til Norge end zionisterne til Palæstina.

J.O.

Fra : Ivannof

Dato : 29-09-07 23:47

> [...]
> de gør mod alle andre muslimer, som lever som muslimer og ønsker
> at praktisere deres tro og at leve som retfærdige muslimer.

Jøder, Jyllandsposten, andre vestlige medier osv KAN IKKE LAVE DÅRLIGERE
REKLAME FOR ISLAM END DU KAN, kære Reza. Men jeg beundrer dig for din evne
til at kunne bøje virkeligheden så den passer til det du vil se!
--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 30-09-07 09:25

On 30 Sep., 08:21, "Joakim" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:
> Oprettelsen af den jødiske stat har været gældende folkeret siden
> 1920.

Ok jeg udtrykte mig måske upræcist.

Dannelsen af staten Israel er i modstrid med i de idag anerkendte
folkeretslige principper.

Det var også gældende folkeret at de europæiske lande i slutning af de
19. århhundrede oprettede kolonier i Afrika. MEN der er i klar
modstrid med de idag anerkendte folkeretslige principper.

> Stort set alle jøder var for dannelsen af den jødiske stat, det
> giver næsten sig selv.

At du mener at størstedelen af jøderne var zionister gør næppe sagen
bedre, vel?

> Flygtede er en mere historisk korrekt gengivelse og der var tale om
> arabere.

Ja, det var vist også hvad jeg skrev. De blev fordrevet og flygtede.

> Palæstinensere som betegnelse blev først opfundet i
> 50'erne.

Hvad vi kalder befolkningen i området er fuldstændigt ligegyldigt for
bedømmelsen af sagen, eller?

Jeg ser ikke at du i dit svar tager stilling til om du selv mener, at
oprettelsen af staten Israel var rimelig og retfærdig?

J.O.

Fra : Lyrik

Dato : 30-09-07 20:16

On Sun, 30 Sep 2007 08:21:20 +0200, Joakim <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote:

> Hvis du vil forstå Israel-Palæstina konflikten, kan jeg anbefale
> dig, at se nedenstående link.
>
> http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/
Meget fin gennemgang som kan anbefales af mig.
Vi i Danmark vil værne om vore jødiske medborgere. Jeg er sikker på at jeg
taler på vegne af mine kristne landsmænd.
--
Hilsen fra
Jens Erik Bech

Fra : Ivannof

Dato : 01-10-07 09:34

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.tzhehfarcof222@jens-erik-bechs-computer-2.local...

> [...]
> Vi i Danmark vil værne om vore jødiske medborgere. Jeg er sikker på at jeg
> taler på vegne af mine kristne landsmænd.

Jeg kan tilslutte mig.

Det har altid undret mig at når man ser araberne i sømmene så er de som
RACISTER helt på højde med nazisterne. Hitler havde sin "Mein Kampf" og
araberne sin koran og racismen strømmer ud af begge.

Man kan undre sig over at det ikke er arabiske muslimer der er under anklage
for rasisme konstant!

Fra : Pongo

Dato : 01-10-07 17:43

Reza wrote:
> en dag vil muslimer stå sammen, og de vil sige fordriv jøderne
> fra vores hjemland, og derpå vil muslimerne tage palæstina
> tilbage, og derefter vil paløstina tilhøre muslimerne igen.

Det gik ikke så godt i Gaza - gjorde det ?
Kom de muslimske brødre ikke i krig med hinanden ?

> opimod 98% af alle amerikanske og vestlige medier er ejet af
> jøder eller er stærkt influeret af jøder og er påvirket af
> jødernes løgne og af jødernes planer.

Det tror jeg at der er nogen der har bildt dig ind, men lad nu det
ligge.
Hvis problemet er så stort, så kan muslimerne vel bare selv købe nogle
vestlige medier.
De er sansynligvis alle til salg, hvis bare prisen er rigtig, og der er
masser af muslimer som har penge nok.

> [...]
> de gør mod alle andre muslimer, som lever som muslimer og ønsker
> at praktisere deres tro og at leve som retfærdige muslimer.

Mon ikke Allah (swt) selv ved hvad der skal ses igennem fingre med ?
En Gud, som Allah, behøer vel ikke hjælp fra en samling mere eller
mindre almindelige, ydmyge eller syndige mennesker, der vanskeligt kan
blive enige om hvordan de regler de fik fortalt for 1500 år siden skal
fortolkes.
Mon ikke Allah selv finder en passende reaktion, som ikke kan diskuteres
? Måske noget i retning af et Asteoride-nedslag eller sådan noget ?

/Klaus