Tandlæge risikere 3 års fængsel
Fra : Kim2000

Dato : 28-09-07 17:20

http://ekstrabladet.dk/112/article342001.ece

Nej, man må ikke slå, det kan alle nok være enig om, i hvert fald at det er
en rigtig dårlig ide, men at tale om VOLD og 3 års fængsel er helt ude i
hampen. Selvfølgelig ville jeg være blevet tosset hvis tandlægen havde givet
mit barn et klap i enden eller en røvfuld, men at trække manden i retten
virker altså helt overdrevet. Men gad vide om moderen havde overvejet at
manden kunne få 3 års fængsel, for det tvivler jeg ærlig talt på moderen
ønsker. Mon ikke hun havde forventet at han havde fået en påtale, bøde eller
en opsang.

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 17:34

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article342001.ece

Citat:

- Jeg vil have undersøgt, hvilke muligheder min søn har for at få
erstatning. Ikke mindst, hvis han på et tidspunkt for brug for psykolog
eller anden hjælp, så skal tandlægen have lov at betale, siger Caroline Holm
Laurvig Jeppesen.

Hvis ungen skal have psykolog hjælp efter det, så er det nok bedre at fjerne
barnet fra hjemmet, for så er barnet da virkelig psykisk ødelagt allerede.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kim2000

Dato : 28-09-07 17:42

> [...]
>
> Hvis ungen skal have psykolog hjælp efter det, så er det nok bedre at
> fjerne barnet fra hjemmet, for så er barnet da virkelig psykisk ødelagt

Jeg undrer mig virkelig over at jeg har overlevet til mine nu 34 år, jeg
blev slået som barn, jeg sov med både kat og hund, jeg kom til at lukke mig
selv inde i et skab da jeg var alene hjemme, der var asbest på vores skole,
vi havde rygende lærere, jeg havde en bedstefar der røg mens han læste højt
for os, jeg voksede op i hus, hvor der var utætte vinduer og om vinteren
nogle gange kun 15 grader på værelset. Egentlig burde jeg sidde med enorme
fysiske og psykiske problemer.

Den eneste grund til at barnet risikere at få traumer over det her er, fordi
hans mor insisterer på han har været udsat for et "overfald". Hun skulle
have bedt tandlægen om at give barnet en slikkepind og så havde den potte
været ude, barnet havde fortalt i skolen at hans tandlæge havde smækket ham
et par, men så gav mig en slikkepind. Fire dage senere tænkte barnet ikke
mere på det. Men han sad med garanti stille næste gang. Det er simpelthen
noget pylleri.
mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 19:31

> Jeg undrer mig virkelig over at jeg har overlevet til mine nu 34 år,
> jeg blev slået som barn, jeg sov med både kat og hund, jeg kom til at
> lukke mig selv inde i et skab da jeg var alene hjemme,

Jeg gjorde det også, dog var jeg ikke alene hjemme, men formåede da at vælte
det imens jeg sad inde i *GG*

> [...]
> utætte vinduer og om vinteren nogle gange kun 15 grader på værelset.
> Egentlig burde jeg sidde med enorme fysiske og psykiske problemer.

Ja vi burde være døde.

> Den eneste grund til at barnet risikere at få traumer over det her
> er, fordi hans mor insisterer på han har været udsat for et
> "overfald".

Nemlig, det bliver en påført trauma, men nok mere over moderen, end over
tandlægen...

> [...]
> slikkepind. Fire dage senere tænkte barnet ikke mere på det. Men han
> sad med garanti stille næste gang. Det er simpelthen noget pylleri.

Ja arme knægt, han bliver bare et skvat uden lige.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-07 20:31

> [...]
> slikkepind og så havde den potte været ude, barnet havde fortalt i
> skolen at hans tandlæge havde smækket ham et par, men så gav mig en

Problemet er, at så havde moderen ikke fået sine 15 minutters berømmelse.
Drengen er tydeligvis sekundær i denne sammenhæng.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-07 17:45

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> overvejet at manden kunne få 3 års fængsel, for det tvivler jeg ærlig talt
> på moderen ønsker. Mon ikke hun havde forventet at han havde fået en

Sikkert en møgforkælet og hysterisk unge med en sindssyg overbeskyttende mor
og en vatpik af en far.

Synd for drengen at har sådan medie-liderlig møgso af en mor.

Ungen fortjente sikkert det klask.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 19:13

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> mor
> og en vatpik af en far.
>
> Synd for drengen at har sådan medie-liderlig møgso af en mor.

For en gangs skyld er jeg enig med dig.

/Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 19:38

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Sikkert en møgforkælet og hysterisk unge med en sindssyg
> overbeskyttende mor og en vatpik af en far.

Tænk her er vi 100% enige.

> Synd for drengen at har sådan medie-liderlig møgso af en mor.
>
> Ungen fortjente sikkert det klask.

På den måde som moderen skræpper op, ja så kunne det tyde på at knægten er
totalt overbeskyttet.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-09-07 20:01

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Sikkert en møgforkælet og hysterisk unge med en sindssyg overbeskyttende mor
> og en vatpik af en far.

Nu ved vi jo trods alt ikke, om der overhovedet er en far i denne sag.
Moderen kan være enlig, og det eneste jeg med rimelig sandsynlighed kan
sige er at hun næppe er lesbisk. De er jo tilbøjelige til læderjakker,
motorolie og slåen-på-kæven ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-07 20:32

> Moderen kan være enlig, og det eneste jeg med rimelig sandsynlighed
> kan sige er at hun næppe er lesbisk. De er jo tilbøjelige til
> læderjakker, motorolie og slåen-på-kæven ...

Virkelig? Ligesom svanser har det med at beskæftige sig uhæmmet med "drenge"
i alderen 15-21 år?`

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-09-07 20:01

> [...]

> ønsker. Mon ikke hun havde forventet at han havde fået en påtale, bøde eller

Tandlægen har tilsyneladende givet en uregerlig 7-årig dreng et klask i
enden, med bukserne på. Det er absurd at sagen overhovedet er kommet op
i pressen.

Moderen? Hun virker som en hønemor, der reelt er til skade for sit barn.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 20:10

> Moderen? Hun virker som en hønemor, der reelt er til skade for sit
> barn.

100% enig, barnet burde fjernes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-07 22:30

> [...]
> overvejet at manden kunne få 3 års fængsel, for det tvivler jeg ærlig talt
> på moderen ønsker. Mon ikke hun havde forventet at han havde fået en

Det er politisk korrekthed og rødskrigere, der har ført vores samfund til
denne tilstand af degeneration og vanvid.

Det er absurd. Kafkas fantasi slår ikke til.

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 28-09-07 22:31

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> denne tilstand af degeneration og vanvid.
>
> Det er absurd. Kafkas fantasi slår ikke til.

Hvad er du for en festoriginal ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-07 23:41

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er du for en festoriginal ?

Stop røven, Heidefjols!

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 14:03

> [...]
> denne tilstand af degeneration og vanvid.
>
> Det er absurd. Kafkas fantasi slår ikke til.

I din verden er exempelvis de radikale "rødskrigere" ?
Det er da vidst konsekvent fra dette mærkværdige parti, den slags stammer
fra?

Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-07 20:12

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> I din verden er exempelvis de radikale "rødskrigere" ?
> Det er da vidst konsekvent fra dette mærkværdige parti, den slags stammer

Hvordan læser du det. RV er kendt for at være politisk korrekte (vigtigpetre
og håndtaskefetichister)

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-07 12:32

> "Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan læser du det. RV er kendt for at være politisk korrekte
> [...]

Nåe-
Jeg tænker på højrefløjens evindelige brug af ordet "rødskriger" i enhver
forbindelse.
Så snart der er noget, der iukke passer dem, skriger de "rødskriger".

Egon

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-09-07 23:42

Kim2000 skrev:
> [...]
> mit barn et klap i enden eller en røvfuld, men at trække manden i retten

Ja, havde det været min unge havde jeg ikke trukket tandlægen i retten.
Jeg havde givet ham en røvfuld.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-07 01:19

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

> Ja, havde det været min unge havde jeg ikke trukket tandlægen i retten.
> Jeg havde givet ham en røvfuld.

I gamle dage var det naturligt at naboer og ældre børn opdragede på uvorne
unger. Det var en slags realiseret kommunisme. I dag dag er rødfascismen
blevet et elitært og ideosynkratisk forehavende. Med heraf følgende
erratiske voldsudbrud.

Mvh
Martin

Fra : Per Rønne

Dato : 29-09-07 05:21

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

Du mener at det klask drengen havde fået på buksebagen, ikke var nok?

> I gamle dage var det naturligt at naboer og ældre børn opdragede på uvorne
> unger.

Ja, inklusive lussinger og endefulde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-09-07 09:01

Martin Larsen skrev:

> I gamle dage var det naturligt at naboer og ældre børn opdragede på
> uvorne unger.

Og man opdragede også gerne på uvorne voksne.
Tandlægen vil sikkert have godt af et par på ørerne.

Fra : Wilstrup

Dato : 29-09-07 09:46

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

> Ja, havde det været min unge havde jeg ikke trukket
> tandlægen i retten. Jeg havde givet ham en røvfuld.

Naturligvis - jeg havde bestemt ventet at du var voldelig -nu
har du jo bekræftet det.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-09-07 09:49

Wilstrup skrev:

> Naturligvis - jeg havde bestemt ventet at du var voldelig -nu
> har du jo bekræftet det.

Jeg mener børn skal beskyttes mod overgreb. Det fik jeg så bekræftet at
du er uenig i.
Er det fordi du selv begår overgreb mod børn?

Fra : Ole

Dato : 29-09-07 15:59

Wilstrup wrote:
> "Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i meddelelsen

> Naturligvis - jeg havde bestemt ventet at du var voldelig -nu
> har du jo bekræftet det.

Jamen, sæt mig på listen, enhver der kan slå et barn, BØR
møde en som ikke acceptere det!

Stakkels den som rørte en af mine unger.....

Ole M

Fra : Wilstrup

Dato : 29-09-07 09:56

> [...]
> jeg ærlig talt på moderen ønsker. Mon ikke hun havde
> forventet at han havde fået en påtale, bøde eller en opsang.

Det er den sædvanlige overdrivelse - hvis Nazi-Jonni kan nøjes
med 60 dages fængsel for vold mod tjenestemand i funktion, bør
tandlægen kunne slippe med en bøde. Men det er naturligvis
ikke i orden at anvende vold over for en patient, uanset
årsagen.

Det er ikke alle tandlæger, der har forstand på børn - og når
de arbejder på akkord, så er det ikke underligt at de ikke
tager sig den fornødne tid til behandle et barn. Volden mod
barnet har formentlig givet ham tandlægeskræk som det kan være
vanskeligt at overvinde.

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-09-07 11:03

Wilstrup wrote:
> [...]
> tager sig den fornødne tid til behandle et barn. Volden mod
> barnet har formentlig givet ham tandlægeskræk som det kan være

Tandlægen får sikkert en børneskræk som han vanskeligt vil kunne overvinde.

Han burde naturligvis have afsat et par timer til at sidde i rundkreds med
drengen og spille trækharmonika

---

Selvfølgelig må han ikke slå drengen, han burde simpelthen have afvist at
behandle ham, så var den ikke længere.