Tiscali mobile
Fra : Michael Ravn

Dato : 11-07-01 20:15

Jeg lagde lige mærke til at mobiltelefoni nu koster præcis det samme
hos subj., som det gør hos Telmore.
Før var minutprisen vist 1,50 kr. hos Tiscali/Worldonline, var den
ikke? Det ærgrer mig lidt at jeg lige har skiftet til Telmore,
eftersom man her kun kan betale over internettet.
Michael Ravn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-07-01 20:19

Michael Ravn skrev:

>Før var minutprisen vist 1,50 kr. hos Tiscali/Worldonline, var den
>ikke?

Jo.

--
Bertel

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 11-07-01 21:57

Er deres betaling da ikke også kun via dankort ??

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-07-01 22:03

Nej, det er også muligt at betale via PBS. De der har kørt med en 1049
forvalgsordning til deres internet (fx mig) kan uden besvær betale via dem.
Jeg ved ikke hvor meget der skal til hvis man er 'ny' bruger - men det kan i
hvert fald lade sig gøre via PBS (muligvis med giro og det såkaldte 'e-giro'
faktureringssystem også, men det har jeg aldrig benyttet)

mvh Asger

Fra : Allan Anonym

Dato : 14-07-01 21:21

> [...]
> ikke? Det ærgrer mig lidt at jeg lige har skiftet til Telmore,
> eftersom man her kun kan betale over internettet.

Når du har brugt dit indehavende hos Telmore, kan du jo skifte til Tiscali
og tage telefonnummeret med dig. Det koster måske lidt besvær og et par dage
hvor man ikke kan bruge nummeret?