Sagen imod Phil Spector opgivet
Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-09-07 00:10

www.dr.dk/nav/tekstttv/indexx.htm

Endnu engang viser det amerikanske retssystem vejen frem for retfærdigheden
i verden. Phil Spector der ud over at være genial pladeproducer også er en
ekcentrisk sindsforvirret eneboer løb umiddelbart efter mordet ud til sin
chauffør med den rygende pistol hvor han udtalte de berømte ord: "jeg tror
at jeg lige skudt en!!" I USA henretter man sorte for et godt ord, men er du
rig og berømt er det åbenbart helt umuligt at få nogen dømt uanset om de så
har tilstået og især hvis du har været producer for John Lennon.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-09-07 00:43

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så
> har tilstået og især hvis du har været producer for John Lennon.

Måske amerikanerne slet ikke er så dumme

Måske preventiv hævnstraf virker på sorte halenegre med rod i urskoven - og
hvoraf yderst få er civiliserede Cosby-typer

Men måske hvide styres af samvittighed og deres vold bør tackles på en anden
måde

Lighed for loven er et smukt princip men bør ikke være højeste religion

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 28-09-07 07:56

> [...]
> rig og berømt er det åbenbart helt umuligt at få nogen dømt uanset om de

> har tilstået og især hvis du har været producer for John Lennon.

En Hollænder, som åbentbart er kendt med danske forhold, har gjort dem
opmærksom på at vi i Danmark har lignende retsforhold.

http://www.tmz.com/2007/09/26/spector-mistrial/12#comments Se indlæg nr. 177
fra Gunter Hallowgreen. (Han er åbentbart rektor på en kostskole på Jamaica.
http://www.geocities.com/gunter_hallowgreen/)

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)