Et Billede siger mere end tusind ord
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-09-07 19:11

Se godt på billedet her !!
http://www.indymedia.org/images/2006/12/876950.jpg

Er det kampklædt politi ?
Er det Nazi Jonni og hans farlige kumpaner ?
Er det ganske almindelige unge fra nørrebro ?
Har de blot lige været ude at køre på motorcykel
og endnu ikke fået hjelmen af ?

Nej Nej ...... Det er en såkaldt "Pernille" fra mig ...
Og nu vil jeg på patetisk vis krybe tilbage i rottehullet
som det Højrefjols jeg er .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-09-07 19:16

Michael Meidahl Jensen wrote:
> [...]
> Nej Nej ...... Det er en såkaldt "Pernille" fra mig ...
> Og nu vil jeg på patetisk vis krybe tilbage i rottehullet

Det er unge mennesker der viser at de kraftstejlme ikke finder sig i
mere pis.. det er vel til at forstå?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 19:22

> Det er unge mennesker der viser at de kraftstejlme ikke finder sig i
> mere pis.. det er vel til at forstå?

Det gør samfundet heller ikke Hans. Vi finder os ikke i vold, hærværk og
stenkast, fordi der er nogen, der er fornærmede over ikke at få et hus til
mange millioner forærende. Forstår du/I ikke at loven skal følges? Der er
mange ting jeg synes er rablende sindsyge, men som jeg efterlever alligevel
fordi loven nu engang er sådan. Ejendomsretten er dog ikke én af de ting jeg
synes er sindsyg.

/Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 27-09-07 21:47

> Det er unge mennesker der viser at de kraftstejlme ikke finder sig i
> mere pis.. det er vel til at forstå?

Autonome hader ytringsfrihed og saboterede at Erik Haast holdt foredrag

De opdigtede at han er revisionist - men han er videnskabsmand og
ukritisabel som debatør

Politi måtte være en anelse voldelig for at få de uundskyldelige unge
voldspsykopater væk - og det klager de over, disse demokrati-modarbejdere,
tsk tsk

Fra : Krumme

Dato : 27-09-07 19:15

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er det Nazi Jonni og hans farlige kumpaner ?
> Er det ganske almindelige unge fra nørrebro ?
> Har de blot lige været ude at køre på motorcykel

Hey, det er sgu da facisterne der er ude at marchere!

Fra : Peter Heide

Dato : 27-09-07 19:35

> [...]
>
> Nej Nej ...... Det er en såkaldt "Pernille" fra mig ...
> Og nu vil jeg på patetisk vis krybe tilbage i rottehullet

Godt billede. Taget den 16 december 2006. Ca. 5 min før politiet
angreb med tåregas og andet unødvendig magtdemonstration.

Fra : Krumme

Dato : 27-09-07 19:57

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Godt billede. Taget den 16 december 2006. Ca. 5 min før politiet
> angreb med tåregas og andet unødvendig magtdemonstration.

Det er sgu da en køn flok kyllinger der gemmer sig bag maskeringen, synd man
ikke kan se deres ansigter. Det gad jeg sgu godt!