CD igen i folketinget?
Fra : Per Rønne

Dato : 27-09-07 14:33

På:

<http://www.berlingske.dk/article/20070927/danmark/70927074/>

kan man se at CDs forman Ben Haddou meddeler, at et folketingsmedlem går
over til Centrumdemokraterne.

Hvilket folketingsmedlem der er tale om, vil dog først blive
offentliggjort i morgen fredag. Og så er det jo at man må spekulere
over, hvem der mon hopper på sådan en dødssejler, der ikke engang har
samlet underskrifter nok ind til at kunne opstille ved næste
folketingsvalg.

Umiddelbart kan jeg så forestille mig to muligheder:

1. Der er tale om en fuser, som Naser Khaders med Eyvind Vesselboe.

2. Der er tale om en løsgænger, der gerne vil have mulighed for igen at
blive genvalgt, som partiet ikke ville genopstille - og som Ny Alliance
ikke vil have. Og så kan jeg kun komme på ét navn: Louise Frevert.

- Og så vil det jo først blive rigtigt morsomt ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-09-07 15:17

"Per Rønne" wrote:
> [...]
> Frevert.
>
> - Og så vil det jo først blive rigtigt morsomt ...

Jeg vil cd før jeg tror det. Mimi ville vel få hjerteflimmer, og nærmest
danse mavedans når hun hørte det.

Fra : Hanzen

Dato : 27-09-07 15:21

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg vil cd før jeg tror det. Mimi ville vel få hjerteflimmer, og nærmest
> danse mavedans når hun hørte det.

Hun er da socialdemokrat p.t.

--
hilzen
hanzen

Fra : Per Rønne

Dato : 27-09-07 15:36

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> Jeg vil cd før jeg tror det. Mimi ville vel få hjerteflimmer, og nærmest
> danse mavedans når hun hørte det.

Mimi Jakobsen er i dag medlem af Socialdemokratiet, og den sidste
medlemsvalgte CD-formand har meldt sig under Naser Khaders faner ...

Mimi Jakobsen og Louise Frevert har da vist heller ikke samme
'menneskesyn' ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-09-07 15:51

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> medlemsvalgte CD-formand har meldt sig under Naser Khaders faner ...
>
> Mimi Jakobsen og Louise Frevert har da vist heller ikke samme

Nej, det er jo min pointe, - og Mimi er nok mere hyklerisk end Louise.

MEN mon ikke Mimis hjerte stadig banker for CD?

Fra : Per Rønne

Dato : 27-09-07 17:04

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Mimi Jakobsen og Louise Frevert har da vist heller ikke samme
> 'menneskesyn' ...

På DRs tekst-tv side 128 forlyder det, at det netop /er/ Louise Frevert,
der på sine gamle dage er skiftet til CD ... begge parter må da være
ganske desperate ... men det er jo ikke noget, der på nogen måder vil
have parlamentariske konsekvenser ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tony

Dato : 27-09-07 22:20

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev

> Mimi Jakobsen og Louise Frevert har da vist heller ikke samme
> 'menneskesyn' ...

Lige med untagelse af, at de begge vil gøre det godt for negerne.- Host-
Host.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-07 11:58

> Mimi Jakobsen og Louise Frevert har da vist heller ikke samme
> 'menneskesyn' ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

CD har da altid haft "brune" sympatier.
Stifteren var aktiv for at få indførdt Berufsverboot.
Ligeledes Forsvarede han ivrigt USAs opførsel i vietnam, og hans opfattelse
og beskrivelser af sydafrika, hvor han exempelvis "med egne øjne" havde set,
at raceadskillelse ikke fandt sted, men alene var noget "de røde lejesvende"
havde opfundet som led i deres verdensomspændende kampagne mod kapitalismen.

Så mon ikke omtalte "dame" vil blive modtaget med kyshånd?

Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 28-09-07 15:06

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> wrote:

> CD har da altid haft "brune" sympatier.

Du er bare for vild.

> [...]
> havde opfundet som led i deres verdensomspændende kampagne mod kapitalismen.
>
> Så mon ikke omtalte "dame" vil blive modtaget med kyshånd?

Erhard Jacobsen var højre-socialdemokrat, og hans datter Mimi Jakobsen
er i dag tilbage i Socialdemokratiet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 14:29

> Du er bare for vild.

Overhovedet ikke.
Erhard J. var skam yderst glad for både kapitalismen, kolonikrige og
raceadskillelse.
Dette er jo beklagelige kendsgerninger.

> Erhard Jacobsen var højre-socialdemokrat, og hans datter Mimi Jakobsen
> er i dag tilbage i Socialdemokratiet.
> --

Han var langt mere end "højresocialdemokrat".
Hans datter har blot vist sig som opportunist.
Det arvede familieforetagende kunne hun naturligvis ikke administrere.

Egon

Fra : ben9

Dato : 29-09-07 15:03

Egon Stich wrote:

> Overhovedet ikke.
> Erhard J. var skam yderst glad for både kapitalismen, kolonikrige og
> raceadskillelse.
> Dette er jo beklagelige kendsgerninger.

Erhard var kulsort og ganske højreorienteret!

og ikke mindst dybt polulistisk - og han roterer *ikke* i sin grav, men
ærgrer sig nok snarere over at det ikke er ham der fik lejlighed til
ette stunt (om end pervert nok kun får glæde af det i dag og i morgen med)

vi andre giner vores røv i laser over at de roder rundt i deres elendige
værdier på højrefløjen: Liberalister, som de kalder sig, når de er
værst, men liberalisme er jo bare at rage til sig og det gjorde pervert
jå lige i forgårs..... hehe -

sæt en flok tyveknægte sammen og de stjæler med arme og ben fra hinanden

vi ve ha mer mer!!!

Fra : Peter Bang

Dato : 27-09-07 16:09

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:

>1. Der er tale om en fuser, som
> [...]
Rent statistisk kan der kun være tale om Karen Jespersen.

Fra : Jens G

Dato : 27-09-07 16:39

On 27 Sep 2007 15:08:34 GMT, Peter Bang <peterbang@YHYVSprivat.dk>
(slet YHYVS) wrote:

>Rent statistisk kan der kun være tale om Karen Jespersen.

EB gætter på Louise Frevert.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article342310.ece

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ralph

Dato : 27-09-07 16:51

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> EB gætter på Louise Frevert.
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article342310.ece

Nu ligger de to partier jo også meget tæt på hinanden, eller ej. Hvad tænker
CD dog på?

Frevert hun får en god griner, hun skader CD, og irriterer Pia, der sikkert
ikke kommer i radio eller TV i morgen.

--
Ralph

Fra : Kim2000

Dato : 27-09-07 17:05

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> EB gætter på Louise Frevert.
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article342310.ece

Så vil der godt være være tale om et desperationsskridt, Frevert var en af
DF's største racister overhovedet og dum som en dør.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-09-07 17:53

On 27 Sep 2007 15:08:34 GMT, Peter Bang wrote:

> Rent statistisk kan der kun være tale om Karen Jespersen.

Nu er statistik ikke alt.

--
MVH
Bruno

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 21:40

Bruno Christensen wrote:

> Nu er statistik ikke alt.

det er karen jespersen så til gengæld - dog ikke samtidigt

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 27-09-07 17:28

> [...]
> ikke vil have. Og så kan jeg kun komme på ét navn: Louise Frevert.
>
> - Og så vil det jo først blive rigtigt morsomt ...

din analyse serud til at ramme helt plet

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/09/27/173159.htm?nyheder

og jeg kan kun give dig ret.

Hvordan pokker kan CD forklare vælgerne DEN person som folketingsmedlem for
deres parti???

Det bliver eddermame sjovt at følge reaktionerne.

og Frevert - ja hun har da mistetn enhver rest af troværdighed hun måtte
have haft.

peter

Fra : Sten Schou

Dato : 27-09-07 22:35

"Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> skrev i meddelelsen

> Hvordan pokker kan CD forklare vælgerne DEN person som folketingsmedlem
> for deres parti???

Vælgerne?......hvorfor bruger du flertal?

Hilsen Sten

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 27-09-07 17:58

""Per Rønne"" skrev i en meddelelse

> kan man se at CDs forman Ben Haddou meddeler, at >et folketingsmedlem går
> over til Centrumdemokraterne.
>
> Hvilket folketingsmedlem der er tale om, vil dog først >blive
> offentliggjort i morgen fredag.

Det ser nu ud som om det er Frevert . !!
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8776124.html?forside
Men hvad i alverden mener Haddou med denne udtalelse
Citat:
"Jeg kan kun sige, at det er det største gennembrud for CD i de seneste fire
år," siger CDs formand Ben Haddou" citat slut:

Det største gennembrud ??,,, Frevert er ikke engang
en blot habil politiker, det er da det mest fjollede jeg har
hørt meget længe.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 27-09-07 18:45

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>
> Det største gennembrud ??,,, Frevert er ikke engang
> en blot habil politiker, det er da det mest fjollede jeg har

Ben Haddou sidder i Københavns borgerrepræsentation, valgt for K, nu CD.
Hans sidekammerat dér er Louise Frevert, valgt for DF, nu CD ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : ben9

Dato : 27-09-07 21:41

Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
>
> Det største gennembrud ??,,, Frevert er ikke engang
> en blot habil politiker, det er da det mest fjollede jeg har

hvis det er frevert..... LOL - så skyder de da sig selv i foden - selv
folk der er syge med porno ville ikke stemme på hende

Fra : Sten Schou

Dato : 27-09-07 22:36

"ben9" <dont.filter@me> skrev i meddelelsen

> hvis det er frevert..... LOL - så skyder de da sig selv i foden - selv
> folk der er syge med porno ville ikke stemme på hende

Og således heller ikke du?

Hilsen Sten

Fra : ben9

Dato : 28-09-07 07:13

Sten Schou wrote:

> "ben9" <dont.filter@me> skrev i meddelelsen

> Og således heller ikke du?
>
> Hilsen Sten

du sku prøve - og ta så en spiller imens. man blir så rolig indeni og
alle ens agressionr forsvinder for en stund

Fra : Jesper

Dato : 27-09-07 19:01

> [...]

> ikke vil have. Og så kan jeg kun komme på ét navn: Louise Frevert.
>
> - Og så vil det jo først blive rigtigt morsomt ...

CD er et luderparti som vil lukke hvemsomhelst ind, hvis det får dem i
Folketinget.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Per Rønne

Dato : 27-09-07 19:15

> CD er et luderparti som vil lukke hvemsomhelst ind, hvis det får dem i
> Folketinget.

Mon ikke Louise Frevert får den bedste opstillingskreds i landet -
Købenahavn Storkreds? Københavns Omegns Storkreds?

Ja, jeg ved ikke hvilken af dem der i CD-sammenhæng er størst. Den
første har 15 mandater, den anden 11.

Men Sjællands Storkreds har hele 21, så der er måske størst chance?

Hvis CD får samlet nok underskrifter ind, og hvis de får over 2% af
stemmerne - foreløbig ligger de dog på 1‰. Promille.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-09-07 21:01

> CD er et luderparti som vil lukke hvemsomhelst ind, hvis det får dem i
> Folketinget.

Ja. Deri adskiller de sig jo væsentligt fra alle andre partier.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.