/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Muslimen dræber 2 danske og sårer 3.
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-


Dato : 27-09-07 05:22

Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece

Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?


 
 
Kim Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 27-09-07 07:14

"-=* NEiL DANELAW *=-" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com:
> Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece
>
> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?

Tjo og samtidig forbyder vi så kristendom og jødedom og så bliver det hele
sikkert meget meget bedre.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Kim Frederiksen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 27-09-07 07:39

Kim Larsen wrote:
>
> Tjo og samtidig forbyder vi så kristendom og jødedom og så bliver det
> hele sikkert meget meget bedre.

Nej vi forbyder Islam, da det er den der prædiker intolerance og står bag så
godt som alt krig og terror.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)



Kim Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 27-09-07 07:45

"Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46fb5036$0$90265$14726298@news.sunsite.dk:
> Kim Larsen wrote:
>>
>> Tjo og samtidig forbyder vi så kristendom og jødedom og så bliver det
>> hele sikkert meget meget bedre.
>
> Nej vi forbyder Islam,

Ja ja, samt kristendom og jødedom og så bliver det hele sikkert meget meget
bedre.

da det er den der prædiker intolerance og står
> bag så godt som alt krig og terror.

Og resultatet af de to andre religioner er rygende geværløb, granater og
bomber. Lad os forbyde alle tre religioner.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Allan Knaap (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 27-09-07 07:50


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fdfhni$ddp$1@news.datemas.de...
> "-=* NEiL DANELAW *=-" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com:
>> Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?
>>
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece
>>
>> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?
>
> Tjo og samtidig forbyder vi så kristendom og jødedom og så bliver det hele
> sikkert meget meget bedre.
>

Der er vist en klar overenstemmelse mellem behov for religion og det
pågældende lands udvikling. Sålænge visse lande stadig udviklings mæssigt
hænger i bremsen vil der være dette behov for religion.

Men hvor det dog ville være rart om man kunne slippe for religion, det være
sig kristendom, islam og hvad der ellers findes af religioner. Hvis man
talte ligene skabt af religion, ville Hitler og Stalin ligne håbløse
amatører.

Nu forbyder min liberale overbevisning mig at bifalde et forbud. Men kunne
man ikke i det mindste komme til enighed om at religion er en privat sag som
jeg som borger ikke behøves at trættes med?

Allan Knaap



@ (27-09-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 27-09-07 14:16

On Thu, 27 Sep 2007 08:14:04 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"-=* NEiL DANELAW *=-" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com:
>> Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?
>>
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece
>>
>> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?
>
>Tjo og samtidig forbyder vi så kristendom og jødedom og så bliver det hele
>sikkert meget meget bedre.


nej,

så vil der straks være nogen som opfinder noget andet at slås om


--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Malte Runz (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Malte Runz


Dato : 27-09-07 07:43


"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
> Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece

Nej, det tror jeg ikke. Normalt er det muslimers kriminelle handlinger i DK,
som sarkastisk betegnes som kulturberigelse. At man godt ved, at _ingen_
mener, at det er positivt, at muslimer er overrepræsenteret i
kriminalstatisktikkerne, synes ikke at have nogen indflydelse, og påstanden
gentages ufortrødent.

Det virker heller ikke som om det er gået op for de indvandrerkritiske, at
de, der begår de kriminelle handlinger, i overvejende grad ikke er mere
praktiserende muslimer end jeg er praktiserende kristen. Og det er sgu ikke
meget...

>
> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?

Den har du vist ikke tænkt helt igennem, hva'. Hvad med at forbyde AIDS,
cancer og diabetes...? Det er jo ikke muligt at forbyde en religion, hvilket
du naturligvis er klar over. Men det er typisk, at folk, med din holdning
til muslimer, kræver den slags umuligheder, for på den måde at fralægge sig
ethvert ansvar for at finde en løsning.
Skal vi ikke også lige igen have præciseret, hvem der er de skyldige i hele
missæren, så vi har nogen syndebukke at pege fingre af?


--
Malte Runz



Ivannof (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 27-09-07 08:53


"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:46fb510e$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev
> i en meddelelse news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>> Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?
>>
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece
>
> Nej, det tror jeg ikke. Normalt er det muslimers kriminelle handlinger i
> DK, som sarkastisk betegnes som kulturberigelse. At man godt ved, at
> _ingen_ mener, at det er positivt, at muslimer er overrepræsenteret i
> kriminalstatisktikkerne, synes ikke at have nogen indflydelse, og
> påstanden gentages ufortrødent.
>
> Det virker heller ikke som om det er gået op for de indvandrerkritiske, at
> de, der begår de kriminelle handlinger, i overvejende grad ikke er mere
> praktiserende muslimer end jeg er praktiserende kristen. Og det er sgu
> ikke meget...

Vi må have helt forskellige øjne!

Et sted i min fortid har jeg været medlem af en nyreligiøs bevægelse. Islam
minder i DEN grad om en nyreligiøs bevægelse! Guds børn, scientologer eller
f. eks jehovas vidner. Det er samfund, der er baseret på deres religion og
trosmæssige ståsted. Meget fjernt fra en folkekirke kristen, der er i tvivl.

En muslim, der ikke praktiserer og som ikke tager sin religion alvorligt er
at sammenligne med et ungt menneske fra Jehovas Vidner, som gør samme
overvejelser: Melder han sig ud mister han sin familie - og hele has opvækst
er fedtet ind i religiøst mumbojumbo. Det tager år at komme ud af det. Han
bliver mindet om det hver dag (Han er omskåret)!

Jeg anser det for en umulighed at sammenligne en sekulær muslim med en
sekulær kristen. Det er to forskellige ting


Hilsen Ivan


Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!



Kim Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 27-09-07 11:45

"Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46fb6104$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
>
> Jeg anser det for en umulighed at sammenligne en sekulær muslim med en
> sekulær kristen. Det er to forskellige ting

Sludder og vrøvl.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ivannof (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 27-09-07 15:02

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fdg1jc$68p$1@news.datemas.de...
> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46fb6104$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>> Jeg anser det for en umulighed at sammenligne en sekulær muslim med en
>> sekulær kristen. Det er to forskellige ting
>
> Sludder og vrøvl.
>
> --
> Kim Larsen
> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
> Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com

Det er nogle advancerede argumenter du beflitter dig med må jeg sige!

--
Hilsen Ivan


Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!



Kim Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 27-09-07 15:07

"Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46fbb7b2$0$90266$14726298@news.sunsite.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:fdg1jc$68p$1@news.datemas.de...
>> "Ivannof" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>> news:46fb6104$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
>>>
>>> Jeg anser det for en umulighed at sammenligne en sekulær muslim med
>>> en sekulær kristen. Det er to forskellige ting
>>
>> Sludder og vrøvl.
>>
>> --
>> Kim Larsen
>> Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
>> Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
>> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com
>
> Det er nogle advancerede argumenter du beflitter dig med må jeg sige!

Ditto.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Malte Runz (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Malte Runz


Dato : 27-09-07 18:13


"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46fb6104$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:46fb510e$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>>
(snip)

>>
>> Det virker heller ikke som om det er gået op for de indvandrerkritiske,
>> at de, der begår de kriminelle handlinger, i overvejende grad ikke er
>> mere praktiserende muslimer end jeg er praktiserende kristen. Og det er
>> sgu ikke meget...
>
> Vi må have helt forskellige øjne!
>
> Et sted i min fortid har jeg været medlem af en nyreligiøs bevægelse.
> Islam minder i DEN grad om en nyreligiøs bevægelse! Guds børn,
> scientologer eller f. eks jehovas vidner. Det er samfund, der er baseret
> på deres religion og trosmæssige ståsted. Meget fjernt fra en folkekirke
> kristen, der er i tvivl.

Det jeg mener, sagt på en anden måde, er, at de kriminelle muslimer ikke er
kriminelle som direkte følge af deres religiøse overbevisning. Mine
personlige erfaringer med disse mennesker er, at de ikke giver udtryk for,
eller gør indtryk af, at religionen spiller nogen større rolle i deres liv
(religøse terrorister er en anden sag). At de kalder sig muslimer er blot et
prædikat, som skal adskille dem fra os andre, og som mere handler om kultur
end decideret religion.

>
> En muslim, der ikke praktiserer og som ikke tager sin religion alvorligt
> er at sammenligne med et ungt menneske fra Jehovas Vidner, som gør samme
> overvejelser: Melder han sig ud mister han sin familie - og hele has
> opvækst er fedtet ind i religiøst mumbojumbo. Det tager år at komme ud af
> det. Han bliver mindet om det hver dag (Han er omskåret)!

Mange af dem er allerede blevet 'smidt ud' af familien pga deres kriminelle
handlinger. Oftest blandt de praktiserende familier, hvor det anses som
syndigt at begå kriminalitet. Det kaster skam over familiens ære etc etc.


> Jeg anser det for en umulighed at sammenligne en sekulær muslim med en
> sekulær kristen. Det er to forskellige ting

Hvis begge er enige om, at religion ikke skal være en del af den politiske
dagsorden, så er det i princippet ligegyldigt hvilken religion, der tales
om, ville jeg mene.
Men jeg synes at kunne læse, at du mener, at en muslim kan ikke være
'sekularist', fordi islam er en lovreligion...?



--
Malte Runz



Knud Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 27-09-07 18:27

Malte Runz wrote:
> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46fb6104$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>> news:46fb510e$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>>>
> (snip)
>
> Det jeg mener, sagt på en anden måde, er, at de kriminelle muslimer
> ikke er kriminelle som direkte følge af deres religiøse
> overbevisning. Mine personlige erfaringer med disse mennesker er, at
> de ikke giver udtryk for, eller gør indtryk af, at religionen spiller
> nogen større rolle i deres liv (religøse terrorister er en anden
> sag). At de kalder sig muslimer er blot et prædikat, som skal
> adskille dem fra os andre, og som mere handler om kultur end
> decideret religion.

Det er næsten helt rigtigt, der ER dog muslimer som kan lide at slå vantro i
jorden, - jeg har set noget forskning om det fra Rosengård i Malmø. Men det
er ikke det typiske.

>
>>
>> En muslim, der ikke praktiserer og som ikke tager sin religion
>> alvorligt er at sammenligne med et ungt menneske fra Jehovas Vidner,
>> som gør samme overvejelser: Melder han sig ud mister han sin familie
>> - og hele has opvækst er fedtet ind i religiøst mumbojumbo. Det
>> tager år at komme ud af det. Han bliver mindet om det hver dag (Han
>> er omskåret)!
>
> Mange af dem er allerede blevet 'smidt ud' af familien pga deres
> kriminelle handlinger. Oftest blandt de praktiserende familier, hvor
> det anses som syndigt at begå kriminalitet. Det kaster skam over
> familiens ære etc etc.

Hvor er de så "smidt" hen? - Man har jo igen og igen set kriminelle blive
bakket op af hele familien, fx i retten.
Kriminalitet anses ikke som særlig syndigt, der er langt værre synder. Iflg
sharia var/er det jo ikke syndigt at fx stjæle fra vantro, og jeg har set
flere gange at folk har spurgt ulamaer om det er tilladet at stjæle fra folk
i Vesten, - de får dog at vide, at det må man ikke, pga den implicitte
kontrakt man har indgået ved at bo her.
>
>
>> Jeg anser det for en umulighed at sammenligne en sekulær muslim med
>> en sekulær kristen. Det er to forskellige ting
>
> Hvis begge er enige om, at religion ikke skal være en del af den
> politiske dagsorden, så er det i princippet ligegyldigt hvilken
> religion, der tales om, ville jeg mene.
> Men jeg synes at kunne læse, at du mener, at en muslim kan ikke være
> 'sekularist', fordi islam er en lovreligion...?

En sekulær "kristen" kan være fuldstændig areligiøs, det finder man ikke
mange muslimer der er, uanset om de har droppet troen eller ej. En religion
som bliver selve kernen i en person, smider man ikke sådan lige af sig.








Malte Runz (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Malte Runz


Dato : 27-09-07 19:29


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fbe832$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Malte Runz wrote:

(snip)

>> Mange af dem er allerede blevet 'smidt ud' af familien pga deres
>> kriminelle handlinger. Oftest blandt de praktiserende familier, hvor
>> det anses som syndigt at begå kriminalitet. Det kaster skam over
>> familiens ære etc etc.
>
> Hvor er de så "smidt" hen? - Man har jo igen og igen set kriminelle blive
> bakket op af hele familien, fx i retten.

Rigtigt. Men de bedyrer jo den anklagedes uskyld. En del af det er givetvis
spil for galleriet. Mig bekendt er der ingen eksempler på, at pårørende har
ment, at den anklagede skulle frikendes, fordi muslimer skal have lov til at
sælge kokain (for lige at sætte det på spidsen).


> Kriminalitet anses ikke som særlig syndigt, der er langt værre synder.
> Iflg sharia var/er det jo ikke syndigt at fx stjæle fra vantro, og jeg har
> set flere gange at folk har spurgt ulamaer om det er tilladet at stjæle
> fra folk i Vesten, - de får dog at vide, at det må man ikke, pga den
> implicitte kontrakt man har indgået ved at bo her.

For nu at sige det meget diplomatisk, så er denne tankegang mig noget
fremmed. ('Knald i låget' på dansk.)

(snip)

>> Men jeg synes at kunne læse, at du mener, at en muslim kan ikke være
>> 'sekularist', fordi islam er en lovreligion...?
>
> En sekulær "kristen" kan være fuldstændig areligiøs, det finder man ikke
> mange muslimer der er, uanset om de har droppet troen eller ej. En
> religion som bliver selve kernen i en person, smider man ikke sådan lige
> af sig.

Jeg tror enhver, der har haft en stærk tro, som er blevet inpodet i en fra
barnsben af, har svært ved at frigøre sig fra den. Jeg har ingen personlige
erfaringer med den slags overhovedet. Og netop fordi, islam er en religion,
der dominerer hele samfundet langt mere end kristendommen gør, må det
nødvendigvis være sværere at undslippe dén. Enig der.


--
Malte Runz





Knud Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 27-09-07 20:36

Malte Runz wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fbe832$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Malte Runz wrote:
>
> (snip)
>
>>> Mange af dem er allerede blevet 'smidt ud' af familien pga deres
>>> kriminelle handlinger. Oftest blandt de praktiserende familier, hvor
>>> det anses som syndigt at begå kriminalitet. Det kaster skam over
>>> familiens ære etc etc.
>>
>> Hvor er de så "smidt" hen? - Man har jo igen og igen set kriminelle
>> blive bakket op af hele familien, fx i retten.
>
> Rigtigt. Men de bedyrer jo den anklagedes uskyld. En del af det er
> givetvis spil for galleriet. Mig bekendt er der ingen eksempler på,
> at pårørende har ment, at den anklagede skulle frikendes, fordi
> muslimer skal have lov til at sælge kokain (for lige at sætte det på
> spidsen).

Det er iflg forskere almindeligt at muslimer nægter alt, sikkert af
kulturelle grunde.
Der må da sikkert været tilfælde hvor folk bliver smidt ud af familien, jeg
er bare ikke stødt på det i de reportager jeg har læst og set. Mon ikke man
almindeligvis rykker sammen i traditionelle familier fra gamle samfund, også
uanset om børnene er kriminelle?

>
>
>> Kriminalitet anses ikke som særlig syndigt, der er langt værre
>> synder. Iflg sharia var/er det jo ikke syndigt at fx stjæle fra
>> vantro, og jeg har set flere gange at folk har spurgt ulamaer om det
>> er tilladet at stjæle fra folk i Vesten, - de får dog at vide, at
>> det må man ikke, pga den implicitte kontrakt man har indgået ved at
>> bo her.
>
> For nu at sige det meget diplomatisk, så er denne tankegang mig noget
> fremmed. ('Knald i låget' på dansk.)

Det må du ikke sige, det er bare en del af islam

>
> (snip)
>
>>> Men jeg synes at kunne læse, at du mener, at en muslim kan ikke være
>>> 'sekularist', fordi islam er en lovreligion...?
>>
>> En sekulær "kristen" kan være fuldstændig areligiøs, det finder man
>> ikke mange muslimer der er, uanset om de har droppet troen eller ej.
>> En religion som bliver selve kernen i en person, smider man ikke
>> sådan lige af sig.
>
> Jeg tror enhver, der har haft en stærk tro, som er blevet inpodet i
> en fra barnsben af, har svært ved at frigøre sig fra den. Jeg har
> ingen personlige erfaringer med den slags overhovedet. Og netop
> fordi, islam er en religion, der dominerer hele samfundet langt mere
> end kristendommen gør, må det nødvendigvis være sværere at undslippe
> dén. Enig der.

Præcis. Selv er jeg glad for ikke at have noget at skulle "bekæmpe" i 'min'
fortid.

Også muslimer i Vesten er jo iøvrigt helt indsyltede i religionen, - jeg
mener det var 87% af de engelske muslimer, som mente at deres religion var
det vigtigste i deres liv overhovedet.

Trist at bl.a islam bliver brugt som murbrækker for forskellige typer
ubehagelig kristendom, og at vi igen skal til at kæmpe mod "de fromme", som
jo nu har Internet, og åbenbart nærmest ubegrænsede økonomiske midler til
deres angreb på de sekulære samfund.







Knud Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 27-09-07 09:33

Malte Runz wrote:
> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
> skrev i en meddelelse
> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...

>
> Det virker heller ikke som om det er gået op for de
> indvandrerkritiske, at de, der begår de kriminelle handlinger, i
> overvejende grad ikke er mere praktiserende muslimer end jeg er
> praktiserende kristen. Og det er sgu ikke meget...

Og hvor ved du så det fra? Hvorfor tror du man har imamer i alle fængsler?

Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg husker
én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter formiddagens
røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han tilgivet, og han gjorde
det samme efter næste røveri om eftermiddagen, sagde han. Mange *bliver* så
også troende i fængsel.

Om dem der direkte konverterer:
Jeg hørte en imam i USA fortælle om hvorfor så mange konvertitter droppede
islam igen efter nogen tid, en af grupperne var folk som havde konverteret i
fængsel, - og dem er der rigtig mange af - når de kom ud opdagede de at der
IKKE var et "broderskab" som de havde haft i fængslet, og så blev de knotne
og droppede Allah igen.


Iøvrigt, muslimske bander man har undersøgt i DK, har også lagt stor vægt
på, at de er 'troende' muslimer, - hvor meget de gør ud af ritualerne, er en
anden sag.

>
>>
>> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?

Det er selvfølgelig kun noget vrøvl han siger for sjov, og for at provokere
et svar, - mao er det "vitterligt vås".

Derudover skulle det ikke være svært at forbyde Danelaws islam, der er jo
kun ét medlem "muslimen".






Malte Runz (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Malte Runz


Dato : 27-09-07 18:54


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Malte Runz wrote:
>> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>> skrev i en meddelelse
>> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>
>>
>> Det virker heller ikke som om det er gået op for de
>> indvandrerkritiske, at de, der begår de kriminelle handlinger, i
>> overvejende grad ikke er mere praktiserende muslimer end jeg er
>> praktiserende kristen. Og det er sgu ikke meget...
>
> Og hvor ved du så det fra? Hvorfor tror du man har imamer i alle fængsler?

Af samme grund, som man har kristne præster. Et forsøg på at gøre de
indsatte til bedre mennesker, tilbyde dem åndelig støtte, formoder jeg. Jeg
har ingen tal ved hånden, der siger noget om det virker.

Mener du noget andet?

>
> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg husker
> én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter formiddagens
> røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han tilgivet, og han
> gjorde det samme efter næste røveri om eftermiddagen, sagde han. ...

Den slags er der givetvis også flere eksempler på. Der må være lavet noget
statistik, som siger noget om 'fordelingen'.

> ... Mange *bliver* så også troende i fængsel.

Hvilket heller ikke er svært at forklare hvorfor.

(snip)


> Iøvrigt, muslimske bander man har undersøgt i DK, har også lagt stor vægt
> på, at de er 'troende' muslimer, - hvor meget de gør ud af ritualerne, er
> en anden sag.

Jeg kan lige forestille mig en flok muslimske rødder, der får stukket en
mikrofon foran munden. Naturligvis vil de sige, at de er troende. Det er en
oplagt mulighed for at provokere. Faktisk tror jeg det er ritualerne, der er
vigtigst for dem. Overbevisningen om, at gud er til, og at profeten har ret
i alt, og at koranen indeholder den absolutte sandhed, er det ofte så som så
med.

>
>>
>>>
>>> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?
>
> Det er selvfølgelig kun noget vrøvl han siger for sjov, og for at
> provokere et svar, - mao er det "vitterligt vås".

Se ovenfor!


>
> Derudover skulle det ikke være svært at forbyde Danelaws islam, der er jo
> kun ét medlem "muslimen".

Enten er det en slåfejl, eller også er det udtryk for en 'objektivisering'
af muslimerne. "Rotten er en altædende gnaver..."


--
Malte Runz



Knud Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 27-09-07 19:38

Malte Runz wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Malte Runz wrote:
>>> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>>> skrev i en meddelelse
>>> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>>
>>>
>>> Det virker heller ikke som om det er gået op for de
>>> indvandrerkritiske, at de, der begår de kriminelle handlinger, i
>>> overvejende grad ikke er mere praktiserende muslimer end jeg er
>>> praktiserende kristen. Og det er sgu ikke meget...
>>
>> Og hvor ved du så det fra? Hvorfor tror du man har imamer i alle
>> fængsler?
>
> Af samme grund, som man har kristne præster. Et forsøg på at gøre de
> indsatte til bedre mennesker, tilbyde dem åndelig støtte, formoder
> jeg. Jeg har ingen tal ved hånden, der siger noget om det virker.
>
> Mener du noget andet?


Jeg tænkte mere på at der jo ikke ER så mange muslimer i DK, og at der altså
alligevel er arbejde til flere fængselsimamer, - så vidt jeg ved har de nok
at gøre. En lidt mærkelig tanke at man må håbe, at de lyver om deres
religion, ellers er det jo mildest talt kontraproduktivt at have dem som
vejledere. I det hele taget underligt med islam at man ER nødt til at lyve
om så mange ting, ellers ville man jo fremstille en mafialignende religion.
Men det plejer da også at gå udmærket med løgnene, - som jeg så i dag på
"muslim-wakeup" at redaktøren skrev:

The Prophet was a Progressive. He didn't ask about a person's religion,
sexual orientation, or how many times they prayed that day before he decided
to open his heart to them. Whether you are female, male, gay, straight,
tall, short, Christian, or Jew, the Prophet knew you were like him, one of
God's creatures.

Hvis der var noget som var mere end lodret, så var det dobbelt lodret
løgn, - naturligvis.


>> Iøvrigt, muslimske bander man har undersøgt i DK, har også lagt stor
>> vægt på, at de er 'troende' muslimer, - hvor meget de gør ud af
>> ritualerne, er en anden sag.
>
> Jeg kan lige forestille mig en flok muslimske rødder, der får stukket
> en mikrofon foran munden. Naturligvis vil de sige, at de er troende.
> Det er en oplagt mulighed for at provokere. Faktisk tror jeg det er
> ritualerne, der er vigtigst for dem. Overbevisningen om, at gud er
> til, og at profeten har ret i alt, og at koranen indeholder den
> absolutte sandhed, er det ofte så som så med.

Jeg tror det modsatte, at de bare VED, at de sidste tre ting er rigtige, men
ikke gør så meget ud af de besværlige ritualer.

>>
>>>
>>>>
>>>> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?
>>
>> Det er selvfølgelig kun noget vrøvl han siger for sjov, og for at
>> provokere et svar, - mao er det "vitterligt vås".
>
> Se ovenfor!

>>
>> Derudover skulle det ikke være svært at forbyde Danelaws islam, der
>> er jo kun ét medlem "muslimen".
>
> Enten er det en slåfejl, eller også er det udtryk for en
> 'objektivisering' af muslimerne. "Rotten er en altædende gnaver..."

Jeg tror det er det sidste.

Forresten så jeg lige, at nogle i Indien i 1985 forsøgte at få Koranen
forbudt og destrueret, pga de mange racistiske og krigsophidsende vers, -
som blev citeret ved retten i dusinvis. Men så vidt jeg ved, fik man ikke
medhold









Notion (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 27-09-07 20:17


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Malte Runz wrote:
>> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>> skrev i en meddelelse
>> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>
>>
>> Det virker heller ikke som om det er gået op for de
>> indvandrerkritiske, at de, der begår de kriminelle handlinger, i
>> overvejende grad ikke er mere praktiserende muslimer end jeg er
>> praktiserende kristen. Og det er sgu ikke meget...
>
> Og hvor ved du så det fra? Hvorfor tror du man har imamer i alle fængsler?
>
> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg husker
> én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter formiddagens
> røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han tilgivet, og han
> gjorde det samme efter næste røveri om eftermiddagen, sagde han. Mange
> *bliver* så også troende i fængsel.

Og i USA slå de ihjel fordi en Lord forlanger det, efterfølgende siger de
selv samme morder, at de er blevet tilgivet af gud, da det er gud som
forlangte denne gerning som et led i en handleplan.
Personer med stor afstand mellem pandelapperne findes overalt på jorden.



John Jensen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : John Jensen


Dato : 27-09-07 20:20

Notion skrev:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Malte Runz wrote:
>>> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>>> skrev i en meddelelse
>>> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>>> Det virker heller ikke som om det er gået op for de
>>> indvandrerkritiske, at de, der begår de kriminelle handlinger, i
>>> overvejende grad ikke er mere praktiserende muslimer end jeg er
>>> praktiserende kristen. Og det er sgu ikke meget...
>> Og hvor ved du så det fra? Hvorfor tror du man har imamer i alle fængsler?
>>
>> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg husker
>> én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter formiddagens
>> røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han tilgivet, og han
>> gjorde det samme efter næste røveri om eftermiddagen, sagde han. Mange
>> *bliver* så også troende i fængsel.
>
> Og i USA slå de ihjel fordi en Lord forlanger det, efterfølgende siger de
> selv samme morder, at de er blevet tilgivet af gud, da det er gud som
> forlangte denne gerning som et led i en handleplan.
> Personer med stor afstand mellem pandelapperne findes overalt på jorden.
>
>
Hvornår lærer folk at religion er af det onde og at religionsfrihed
selvfølgelig betyder frihed FRA religion. Et samfund der tillægger
religiøse tosser (shizofrene, psykopater o.lign. psykiske afvigere)
nogen som helst vægt er et samfund på vej mod afgrunden. Bekender man
sig til andet end det man objektivt kan måle og veje er man dybest set
ude af trit med virkeligheden og dermed psykisk syg! Så i fængslerne
skal der ikke findes imamer og præster men psykiatere!

Den vigtigste kamp i verden idag er en værdikamp: kampen mod det
irrationelle - verdens religionerne og de mange afledede sekter disse
afstedkommer. Samfundet bør ikke opmuntre til dette uvæsen men betragte
det som et patogen der selvfølgelig skal bekæmpes med alle tilrådighed
stående midler! Så vågn op til kamp mod sindsygen. Man kunne jo starte
med at skrive en ny grundlov hvor man kategoriserer religion som en
psykiatrisk diagnose man som samfund har ret til at sætte tvangsindgreb
ind imod, f.eks. elektrochock, psykofarmaka, isolation (gummicelle!)
mv., ide tilfælde hvor udøverne udviser åbenlys farlig adfærd: trusler,
voldelig adfærd mv. i deres fiktive guds navn (eller denne fiktive guds
profets).

Knud Larsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 27-09-07 20:41

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Malte Runz wrote:
>>> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>>> skrev i en meddelelse
>>> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...

>>
>> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg
>> husker én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter
>> formiddagens røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han
>> tilgivet, og han gjorde det samme efter næste røveri om
>> eftermiddagen, sagde han. Mange *bliver* så også troende i fængsel.
>
> Og i USA slå de ihjel fordi en Lord forlanger det, efterfølgende
> siger de selv samme morder, at de er blevet tilgivet af gud, da det
> er gud som forlangte denne gerning som et led i en handleplan.
> Personer med stor afstand mellem pandelapperne findes overalt på
> jorden.

Ja vi har haft syv abortlægemord på 35 år, samtidig med at titusinder er
blevet dræbt for Allah.
Koranen hjemler jo drab på vantro, det gør NT jo ikke. Kristendommen har
heller ikke noget med martyrdom med 72 jomfruer og floder af vin i paradis
for at dræbe vantro, - og det gør jo en meget stor forskel.




Notion (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 28-09-07 16:51


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fc079a$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Notion wrote:
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Malte Runz wrote:
>>>> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
>>>> skrev i en meddelelse
>>>> news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>
>>>
>>> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg
>>> husker én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter
>>> formiddagens røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han
>>> tilgivet, og han gjorde det samme efter næste røveri om
>>> eftermiddagen, sagde han. Mange *bliver* så også troende i fængsel.
>>
>> Og i USA slå de ihjel fordi en Lord forlanger det, efterfølgende
>> siger de selv samme morder, at de er blevet tilgivet af gud, da det
>> er gud som forlangte denne gerning som et led i en handleplan.
>> Personer med stor afstand mellem pandelapperne findes overalt på
>> jorden.
>
> Ja vi har haft syv abortlægemord på 35 år, samtidig med at titusinder er
> blevet dræbt for Allah.
> Koranen hjemler jo drab på vantro, det gør NT jo ikke. Kristendommen har
> heller ikke noget med martyrdom med 72 jomfruer og floder af vin i paradis
> for at dræbe vantro, - og det gør jo en meget stor forskel.

Mord er mord, om der er den ene religion tosse eller en anden religion tosse
som udføre det, så er og bliver mord et mord.

Hvorfor vente på at en bror gud kommer, har vi noget at glæde os over da??
Vi har gjort alt det forket vi kunne gøre forkert, hvis vi skal følge biblen
som rette snor. Hvis Bror gud eller en arve art af den / det kommer her på
jord, ja så tror jeg faktisk Djævlen vil være mere mild mod os end Bror gud
ville ..

Mohamed har jo fortalt sin Master, at han ikke finder det prisværdig at send
en ny Profet, så de kan ikke glæder sig over noget, der tilkommer dem af big
fryd og glæde, så selvfølgelig er de på udkig efter en reserve.

Jøderne har travlt med at få messias hjem så de kan opfylde egen agenda med
et stor Israel og til hvad nytte ?? et Armageddon som kan hjælpe med / mod
hvad??

De har da lavet lige så meget lort i hverdagen som alle andre, så hvilken
fryd for egen trosmætning kan det afstedkomme.. ikke en skid, så lad bare de
tossehoveder løbe rundt i fantasien om tro på noget som er og bliver
intet,...

Mr. Jesus var her sidst for 2007 år siden, hvis han oplysing om
tilbagevenden til Earth og at han kun vil blive væk et lille øjeblik,
hvorfor er han så ikke vent tilbage?

Er det fordi han ikke kan finde hjem ????

Eller er det fordi der er for mange tros tosser at fiaskoen er til at få øje
på.

Alle 3 store religioner har forfejlet deres mål, de ville indføre en ret og
skattesystem men glemte, at guld giver brain damage...



Knud Larsen (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 28-09-07 17:17

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fc079a$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Notion wrote:
>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>> Malte Runz wrote:
>>>>> "-=* NEiL DANELAW *=-"
>>>>> <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
>>>>> meddelelse news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>>
>>>>
>>>> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg
>>>> husker én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter
>>>> formiddagens røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han
>>>> tilgivet, og han gjorde det samme efter næste røveri om
>>>> eftermiddagen, sagde han. Mange *bliver* så også troende i fængsel.
>>>
>>> Og i USA slå de ihjel fordi en Lord forlanger det, efterfølgende
>>> siger de selv samme morder, at de er blevet tilgivet af gud, da det
>>> er gud som forlangte denne gerning som et led i en handleplan.
>>> Personer med stor afstand mellem pandelapperne findes overalt på
>>> jorden.
>>
>> Ja vi har haft syv abortlægemord på 35 år, samtidig med at
>> titusinder er blevet dræbt for Allah.
>> Koranen hjemler jo drab på vantro, det gør NT jo ikke. Kristendommen
>> har heller ikke noget med martyrdom med 72 jomfruer og floder af vin
>> i paradis for at dræbe vantro, - og det gør jo en meget stor forskel.
>
> Mord er mord, om der er den ene religion tosse eller en anden
> religion tosse som udføre det, så er og bliver mord et mord.

Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert tiende år,
det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.

Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber til.






Notion (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 28-09-07 17:43


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fd2971$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Notion wrote:
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:46fc079a$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Notion wrote:
>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>> Malte Runz wrote:
>>>>>> "-=* NEiL DANELAW *=-"
>>>>>> <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
>>>>>> meddelelse news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>>>
>>>>>
>>>>> Nogle af de værste gangs i UK har været med troende muslimer, - jeg
>>>>> husker én særlig bestialsk bandeleder, som fortalte at han "efter
>>>>> formiddagens røveri" var hjemme og bede til Allah, og så var han
>>>>> tilgivet, og han gjorde det samme efter næste røveri om
>>>>> eftermiddagen, sagde han. Mange *bliver* så også troende i fængsel.
>>>>
>>>> Og i USA slå de ihjel fordi en Lord forlanger det, efterfølgende
>>>> siger de selv samme morder, at de er blevet tilgivet af gud, da det
>>>> er gud som forlangte denne gerning som et led i en handleplan.
>>>> Personer med stor afstand mellem pandelapperne findes overalt på
>>>> jorden.
>>>
>>> Ja vi har haft syv abortlægemord på 35 år, samtidig med at
>>> titusinder er blevet dræbt for Allah.
>>> Koranen hjemler jo drab på vantro, det gør NT jo ikke. Kristendommen
>>> har heller ikke noget med martyrdom med 72 jomfruer og floder af vin
>>> i paradis for at dræbe vantro, - og det gør jo en meget stor forskel.
>>
>> Mord er mord, om der er den ene religion tosse eller en anden
>> religion tosse som udføre det, så er og bliver mord et mord.
>
> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert tiende år,
> det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>
> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber til.

35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på de mord
som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud over, så giv du
bare muslimerne skyld for alle mord der bliver begået i verden, det
fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig du egentlig er.






Knud Larsen (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 28-09-07 20:03

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fd2971$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Notion wrote:
>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:46fc079a$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>> Notion wrote:
>>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>>> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>>> Malte Runz wrote:
>>>>>>> "-=* NEiL DANELAW *=-"
>>>>>>> <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
>>>>>>> meddelelse news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
>>> Mord er mord, om der er den ene religion tosse eller en anden
>>> religion tosse som udføre det, så er og bliver mord et mord.
>>
>> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert
>> tiende år, det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>>
>> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber til.
>
> 35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på de
> mord som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud
> over, så giv du bare muslimerne skyld for alle mord der bliver
> begået i verden, det fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig du
> egentlig er.

Du er da fuldstændig gak, det håber jeg du selv ved?

Hvad med at poste om nisser i stedet for, dem har du meget mere forstand på.







Notion (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 28-09-07 20:26


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fd5034$0$7607$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Notion wrote:
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:46fd2971$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Notion wrote:
>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:46fc079a$0$21931$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>> Notion wrote:
>>>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>>>> news:46fb6b2a$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>>>>>> Malte Runz wrote:
>>>>>>>> "-=* NEiL DANELAW *=-"
>>>>>>>> <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
>>>>>>>> meddelelse news:mLqdnZN0hotMsmbbnZ2dnUVZ8sWdnZ2d@giganews.com...
> >>> Mord er mord, om der er den ene religion tosse eller en anden
>>>> religion tosse som udføre det, så er og bliver mord et mord.
>>>
>>> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert
>>> tiende år, det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>>>
>>> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber til.
>>
>> 35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på de
>> mord som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud
>> over, så giv du bare muslimerne skyld for alle mord der bliver
>> begået i verden, det fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig du
>> egentlig er.
>
> Du er da fuldstændig gak, det håber jeg du selv ved?
>
> Hvad med at poste om nisser i stedet for, dem har du meget mere forstand
> på.

Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og at det
ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan give hovedpine
ikke sandt.



Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 20:53

On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert
>>>> tiende år, det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>>>>
>>>> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber til.
>>>
>>> 35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på de
>>> mord som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud
>>> over, så giv du bare muslimerne skyld for alle mord der bliver
>>> begået i verden, det fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig du
>>> egentlig er.
>>
>> Du er da fuldstændig gak, det håber jeg du selv ved?
>>
>> Hvad med at poste om nisser i stedet for, dem har du meget mere forstand
>> på.
>
>Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og at det
>ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan give hovedpine
>ikke sandt.

Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
begrundet....

Notion (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 28-09-07 21:09


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:mqmqf39pj2jhlq16sqmmmjjc7ntnev6r18@4ax.com...
> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert
>>>>> tiende år, det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>>>>>
>>>>> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber til.
>>>>
>>>> 35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på de
>>>> mord som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud
>>>> over, så giv du bare muslimerne skyld for alle mord der bliver
>>>> begået i verden, det fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig du
>>>> egentlig er.
>>>
>>> Du er da fuldstændig gak, det håber jeg du selv ved?
>>>
>>> Hvad med at poste om nisser i stedet for, dem har du meget mere forstand
>>> på.
>>
>>Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og at det
>>ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan give
>>hovedpine
>>ikke sandt.
>
> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
> begrundet....

og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om ordet
Grad = et niveau af noget.
Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah




Ukendt (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-09-07 21:20

On Fri, 28 Sep 2007 22:08:52 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og at det
>>>ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan give
>>>hovedpine
>>>ikke sandt.
>>
>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>> begrundet....
>
>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om ordet
>Grad = et niveau af noget.
>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah

Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....


Notion (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 28-09-07 23:48


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:ldoqf31kk3dvm3nimc25fenp05umf0ccfe@4ax.com...
> On Fri, 28 Sep 2007 22:08:52 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og at
>>>>det
>>>>ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan give
>>>>hovedpine
>>>>ikke sandt.
>>>
>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>> begrundet....
>>
>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>ordet
>>Grad = et niveau af noget.
>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>
> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....

Du mener terror mord er religiøs ???



Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 08:49

On Sat, 29 Sep 2007 00:48:23 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>>> begrundet....
>>>
>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>>ordet
>>>Grad = et niveau af noget.
>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>
>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>
>Du mener terror mord er religiøs ???

Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!

Notion (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-09-07 18:49


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:aq0sf3ll07gurukj70gtjip4amgd3338cp@4ax.com...
> On Sat, 29 Sep 2007 00:48:23 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>>>> begrundet....
>>>>
>>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>>>ordet
>>>>Grad = et niveau af noget.
>>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>>
>>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>>
>>Du mener terror mord er religiøs ???
>
> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!

Og du har så hørt det med dine egne øre ??



Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 20:22

On Sat, 29 Sep 2007 19:48:45 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>>>>> begrundet....
>>>>>
>>>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>>>>ordet
>>>>>Grad = et niveau af noget.
>>>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>>>
>>>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>>>
>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>
>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>
>Og du har så hørt det med dine egne øre ??

Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.

Har du Wilstrup som dansk-lærer...???

Notion (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-09-07 20:45


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:fc9tf39vhimi7lfn7bk851esb0ao9rka1b@4ax.com...
> On Sat, 29 Sep 2007 19:48:45 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>>>>>> begrundet....
>>>>>>
>>>>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>>>>>ordet
>>>>>>Grad = et niveau af noget.
>>>>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>>>>
>>>>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>>>>
>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>
>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>
>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>
> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>
> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???

og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der evt.
er blevet sagt umiddelbart før the bang.
Typisk dig prøver du at frakoble dig dit egnet indlæg.



Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 21:03

On Sat, 29 Sep 2007 21:44:42 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>>>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>>>>>>> begrundet....
>>>>>>>
>>>>>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>>>>>>ordet
>>>>>>>Grad = et niveau af noget.
>>>>>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>>>>>
>>>>>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>>>>>
>>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>>
>>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>>
>>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>>
>> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>>
>> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???
>
>og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der evt.
>er blevet sagt umiddelbart før the bang.

Som sædvanlig dummer du dig... )

Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))

>Typisk dig prøver du at frakoble dig dit egnet indlæg.

Nix.... Det er DIG der ikke er TILkoblet... ))

Notion (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-09-07 21:59


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:sobtf3t49b00ndcfgi7ud3nq18mvsuvfnd@4ax.com...
> On Sat, 29 Sep 2007 21:44:42 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>>>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE
>>>>>>>>> religiøst
>>>>>>>>> begrundet....
>>>>>>>>
>>>>>>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig
>>>>>>>>om
>>>>>>>>ordet
>>>>>>>>Grad = et niveau af noget.
>>>>>>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>>>>>>
>>>>>>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>>>>>>
>>>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>>>
>>>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>>>
>>>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>>>
>>> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>>>
>>> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???
>>
>>og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der evt.
>>er blevet sagt umiddelbart før the bang.
>
> Som sædvanlig dummer du dig... )

Så spørg jeg dig på din måde ... tror du, at der er nogen som kan gengive
hvad der evt.
er blevet sagt hvis der er et the bang.


> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))
>
>>Typisk dig prøver du at frakoble dig dit egnet indlæg.
>
> Nix.... Det er DIG der ikke er TILkoblet... ))

igen udeblev din argumentation, som sædvanligt. prøv noget nyt tilfør en
debat noget brugbart.



Ukendt (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-09-07 22:49

On Sat, 29 Sep 2007 22:59:06 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>>>>
>>>>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>>>>
>>>>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>>>>
>>>> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>>>>
>>>> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???
>>>
>>>og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der evt.
>>>er blevet sagt umiddelbart før the bang.
>>
>> Som sædvanlig dummer du dig... )
>
>Så spørg jeg dig på din måde ... tror du, at der er nogen som kan gengive
>hvad der evt.
>er blevet sagt hvis der er et the bang.

En gang til for Prins Knud....

Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))


Notion (02-10-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 02-10-07 19:00


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:c0itf3962b2ml2dhuloatevo9rd0dfpv70@4ax.com...
> On Sat, 29 Sep 2007 22:59:06 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>>>>>
>>>>>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>>>>>
>>>>>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>>>>>
>>>>> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>>>>>
>>>>> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???
>>>>
>>>>og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der
>>>>evt.
>>>>er blevet sagt umiddelbart før the bang.
>>>
>>> Som sædvanlig dummer du dig... )
>>
>>Så spørg jeg dig på din måde ... tror du, at der er nogen som kan gengive
>>hvad der evt.
>>er blevet sagt hvis der er et the bang.
>
> En gang til for Prins Knud....
>
> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))

EN gang til for søster Elsa Kan du fortælle mig, om du har mulighed for, at
gengive hvad der bliver sagt HVIS en bombemand smider om sig med sine
tarme.....




Ukendt (02-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-10-07 19:49

On Tue, 2 Oct 2007 19:59:42 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>>>>>>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>>>>>>
>>>>>>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>>>>>>
>>>>>>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>>>>>>
>>>>>> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>>>>>>
>>>>>> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???
>>>>>
>>>>>og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der
>>>>>evt.
>>>>>er blevet sagt umiddelbart før the bang.
>>>>
>>>> Som sædvanlig dummer du dig... )
>>>
>>>Så spørg jeg dig på din måde ... tror du, at der er nogen som kan gengive
>>>hvad der evt.
>>>er blevet sagt hvis der er et the bang.
>>
>> En gang til for Prins Knud....
>>
>> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))
>
>EN gang til for søster Elsa Kan du fortælle mig, om du har mulighed for, at
>gengive hvad der bliver sagt HVIS en bombemand smider om sig med sine
>tarme.....

Din store nar.... Jeg har da aldrig påstået at jeg ved hvad en
terrorist siger lige før han spreder sine tarme rundt i nabolaget....

Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))

Notion (02-10-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 02-10-07 20:42


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:4g45g3984a25jskhkg4be85hhigra2ui49@4ax.com...
> On Tue, 2 Oct 2007 19:59:42 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>>>>>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>>>>>>>>
>>>>>>>>Og du har så hørt det med dine egne øre ??
>>>>>>>
>>>>>>> Det er dor utroligt, så lidt du fatter af simple danske sætninger.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Har du Wilstrup som dansk-lærer...???
>>>>>>
>>>>>>og jeg spørger dig, tror du, at der er nogen som kan gengive hvad der
>>>>>>evt.
>>>>>>er blevet sagt umiddelbart før the bang.
>>>>>
>>>>> Som sædvanlig dummer du dig... )
>>>>
>>>>Så spørg jeg dig på din måde ... tror du, at der er nogen som kan
>>>>gengive
>>>>hvad der evt.
>>>>er blevet sagt hvis der er et the bang.
>>>
>>> En gang til for Prins Knud....
>>>
>>> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))
>>
>>EN gang til for søster Elsa Kan du fortælle mig, om du har mulighed for,
>>at
>>gengive hvad der bliver sagt HVIS en bombemand smider om sig med sine
>>tarme.....
>
> Din store nar.... Jeg har da aldrig påstået at jeg ved hvad en
> terrorist siger lige før han spreder sine tarme rundt i nabolaget....

Så det har ikke nogen betydning, hvad der bliver sagt. Da det ikke er muligt
at genskabe det sagte. Ergo så er det mord udført af en terrorist og ikke en
religiøs person som vil sælge et budskab, det tog du da ogsååååå rimeligt
lang tid om at fatte.

> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))

Som du kan se, er dit ord Hvis uden betydning.



Ukendt (02-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-10-07 21:16

On Tue, 2 Oct 2007 21:41:49 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>> Din store nar.... Jeg har da aldrig påstået at jeg ved hvad en
>> terrorist siger lige før han spreder sine tarme rundt i nabolaget....
>
>Så det har ikke nogen betydning, hvad der bliver sagt. Da det ikke er muligt
>at genskabe det sagte. Ergo så er det mord udført af en terrorist og ikke en
>religiøs person som vil sælge et budskab, det tog du da ogsååååå rimeligt
>lang tid om at fatte.
>
>> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))
>
>Som du kan se, er dit ord Hvis uden betydning.
>
Som jeg kan se, så fatter du ikke en bjælde...


Notion (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 03-10-07 19:13


"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:7m95g3l4tpfctf2bcninig4rbsgld9dttt@4ax.com...
> On Tue, 2 Oct 2007 21:41:49 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>> Din store nar.... Jeg har da aldrig påstået at jeg ved hvad en
>>> terrorist siger lige før han spreder sine tarme rundt i nabolaget....
>>
>>Så det har ikke nogen betydning, hvad der bliver sagt. Da det ikke er
>>muligt
>>at genskabe det sagte. Ergo så er det mord udført af en terrorist og ikke
>>en
>>religiøs person som vil sælge et budskab, det tog du da ogsååååå rimeligt
>>lang tid om at fatte.
>>
>>> Hvad er der ved ordet "Hvis" som du ikke forstår...??? ))
>>
>>Som du kan se, er dit ord Hvis uden betydning.
>>
> Som jeg kan se, så fatter du ikke en bjælde...

Ja så kan du da ikke særligt meget men en noget tynd argumentation du
igen frembragte, kan du slet ikke komme med noget sagligt.



Ivannof (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 03-10-07 12:07

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:46fe8fe3$0$93470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
> news:aq0sf3ll07gurukj70gtjip4amgd3338cp@4ax.com...
>> On Sat, 29 Sep 2007 00:48:23 +0200, "Notion"
>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>>
>>>>>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>>>>>> begrundet....
>>>>>
>>>>>og i hvilken grad gøres et mord religiøs, må nok lige orientere dig om
>>>>>ordet
>>>>>Grad = et niveau af noget.
>>>>>Ohh Mr. Police off. I did not do this .. the lord told me ... yeah
>>>>
>>>> Gaaaaaaaaaaaab... De svampe du har spist, er sgu ikke sunde....
>>>
>>>Du mener terror mord er religiøs ???
>>
>> Hvis de udføres mens man anråber sin (fantasi)-gud, så JA...!!!
>
> Og du har så hørt det med dine egne øre ??

Har set videoer i tv-avisen fra grupper af galninge i mellemøsten der truer
med dit og dat i Allahs navn, vi fik bare ikke lov til i tv-avisen at se de
videoer hvor de skar halsen over på offeret i Allahs navn.
--
Hilsen Ivan


Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!



Knud Larsen (28-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 28-09-07 21:10

S.A.Thomsen wrote:
> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>>>> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert
>>>>> tiende år, det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>>>>>
>>>>> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber
>>>>> til.
>>>>
>>>> 35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på
>>>> de mord som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud
>>>> over, så giv du bare muslimerne skyld for alle mord der bliver
>>>> begået i verden, det fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig
>>>> du egentlig er.
>>>
>>> Du er da fuldstændig gak, det håber jeg du selv ved?
>>>
>>> Hvad med at poste om nisser i stedet for, dem har du meget mere
>>> forstand på.
>>
>> Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og
>> at det ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan
>> give hovedpine ikke sandt.
>
> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
> begrundet....

Næste gang begynder han nok at blande antal dødsdømte sammen med mordraten,
eller mordraten sammen med brug af medisterpølse i middelstore provinsbyer i
det vestlige USA.

Alt for ikke at se, at der er en stor islamisk genfødsel igang, med tusinder
af jihad-grupper, og at det bare vokser og vokser.

Jeg har set ellers normaltbegavede personer hævde, at de fleste muslimer, i
hvert fald i Vesten, slet ikke er religiøse. Det er helt utroligt, hvad man
kan bilde sig selv ind, når emnet er islam.

Som Wilstrup har hævdet: jihad betyder ikke hellig krig, og håndsafskæring
findes slet ikke i Koranen, - og Muhammed var verdens venligste og mildeste
mand dengang.

Halal-strudse stopper ved ingenting.





















Notion (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-09-07 00:00


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> S.A.Thomsen wrote:
>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>>
>>>>>> Ja, og om noget sker tusind gange hver dag eller en gang hvert
>>>>>> tiende år, det er fuldstædig ligegyldigt - for dig.
>>>>>>
>>>>>> Helt forrygende med denne relativisme som velmenere altid griber
>>>>>> til.
>>>>>
>>>>> 35000 mord i USA om året. Et det dem du mener, eller tænker du på
>>>>> de mord som terror udgør. Som du kan se er det uskyldige det går ud
>>>>> over, så giv du bare muslimerne skyld for alle mord der bliver
>>>>> begået i verden, det fortæller da bare noget om hvor gennemsigtig
>>>>> du egentlig er.
>>>>
>>>> Du er da fuldstændig gak, det håber jeg du selv ved?
>>>>
>>>> Hvad med at poste om nisser i stedet for, dem har du meget mere
>>>> forstand på.
>>>
>>> Ups gjorde det ondt på dig, at i guds egen land dræbes så mange og
>>> at det ikke er muslimer som har "rettigheden" til det. Ja viden kan
>>> give hovedpine ikke sandt.
>>
>> Du er da totalt tåbelig... De mange mord i USA, er da IKKE religiøst
>> begrundet....
>
> Næste gang begynder han nok at blande antal dødsdømte sammen med
> mordraten, eller mordraten sammen med brug af medisterpølse i middelstore
> provinsbyer i det vestlige USA.
>
> Alt for ikke at se, at der er en stor islamisk genfødsel igang, med
> tusinder af jihad-grupper, og at det bare vokser og vokser.

Du mener terror mord er religiøs ??? Det har sku da ikke en skid med
religiøs tanke at gøre ... det er syge personer som gemmer sig under Islam
hvis det er muslimer .... Dig og dit Jihad . .vil du vente 2000 år på det ,
akkurat som dem som har ventet på Bror gud .. eller Armageddon.. damm få dig
et liv, hvorfor spilde tiden med at vente på noget som ikke kommer. Tænk
logisk Europa bliver sku alle indlemmet i noget der ligner Islam opbygning
....

Få nu ind at vi kristne fødte, ikke var så flinke i begyndelsen af vore
trossamfund. Så hvorfor er det så lige du ikke kan se egne fejl .. skal vi
kalde det skyggeklapper for logikken
> Jeg har set ellers normaltbegavede personer hævde, at de fleste muslimer,
> i hvert fald i Vesten, slet ikke er religiøse. Det er helt utroligt, hvad
> man kan bilde sig selv ind, når emnet er islam.


Ja du har sku set så meget, så lad os høre din domme dag tale... og lad os
så får den hel store tur med undergang og slave beskæftigelse ...

Hvor mange år har du nu brugt på at opbygge din selvløgn, altså i sådan en
grad at du virkelig tror på et overtagelsesscenarium af Europa ???? Sagde du
ikke noget om Idioter ???

> Som Wilstrup har hævdet: jihad betyder ikke hellig krig, og håndsafskæring
> findes slet ikke i Koranen, - og Muhammed var verdens venligste og
> mildeste mand dengang.

Der findes 3 Jihad, hvordan kan det være du kun kender den ene ??? er det
fordi det kan opretholde din egenangst?? Er det den som hold dit i hadet om
ikke andet så kan vi da kun grine af, at du drejer alt over på .... NU
KOMMER DE FANDES MUSLIMER .... skal mine børnebørn vente og rådgive dig
fra "the old man bed view" ........ nah vel du bliver sku nok voksen
engang....

> Halal-strudse stopper ved ingenting.

Hvem er så det du nu har fundet ... Ole sing sang .... or ..

Det enes der er farlig lige nu i DK er lige præcis din type, du giver svage
sjæle næring, akkurat den næring som du er så bange for, så alt i alt så
behøver i hinanden i fødekæde af klovn



Knud Larsen (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 29-09-07 10:29

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> S.A.Thomsen wrote:
>>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>> Alt for ikke at se, at der er en stor islamisk genfødsel igang, med
>> tusinder af jihad-grupper, og at det bare vokser og vokser.
>
> Du mener terror mord er religiøs ??? Det har sku da ikke en skid med
> religiøs tanke at gøre ... det er syge personer som gemmer sig under
> Islam hvis det er muslimer .... Dig og dit Jihad . .vil du vente 2000
> år på det , akkurat som dem som har ventet på Bror gud .. eller
> Armageddon.. damm få dig et liv, hvorfor spilde tiden med at vente på
> noget som ikke kommer. Tænk logisk Europa bliver sku alle indlemmet i
> noget der ligner Islam opbygning ...

Nej religionen islam har intet med religion at gøre, NU er ved ved at være
der. Som en nu forsvunden debattør sagde flere gange "Der findes ikke noget
islam" - så er den enhjørning barberet.


>
> Få nu ind at vi kristne fødte, ikke var så flinke i begyndelsen af
> vore trossamfund. Så hvorfor er det så lige du ikke kan se egne fejl
> .. skal vi kalde det skyggeklapper for logikken
>> Jeg har set ellers normaltbegavede personer hævde, at de fleste
>> muslimer, i hvert fald i Vesten, slet ikke er religiøse. Det er helt
>> utroligt, hvad man kan bilde sig selv ind, når emnet er islam.
>
>
> Ja du har sku set så meget, så lad os høre din domme dag tale... og
> lad os så får den hel store tur med undergang og slave beskæftigelse
> ...
> Hvor mange år har du nu brugt på at opbygge din selvløgn, altså i
> sådan en grad at du virkelig tror på et overtagelsesscenarium af
> Europa ???? Sagde du ikke noget om Idioter ???

Jeg har aldrig skrevet om noget overtagelsesscenarium af Europa. Når du ikke
KAN tåle emnet islam, så hold dig dog for pokker langt fra det, og lad os
andre som kan se virkeligheden i øjnene, om at diskutere udviklingen i denne
ideologi og religion.




>
>> Som Wilstrup har hævdet: jihad betyder ikke hellig krig, og
>> håndsafskæring findes slet ikke i Koranen, - og Muhammed var verdens
>> venligste og mildeste mand dengang.
>
> Der findes 3 Jihad, hvordan kan det være du kun kender den ene ???

Der findes 100 millioner former for jihad, men den den muslimske historie
har beskæftiget sig med er den krig som er påbudt af Allah i Koranen. Det
var faktis pga at man tog det alvorligt at islam erobrede næsten hele verden
på bare 100 år.

Som der står i den mest udbredte Koran i verden, den gratis Koran på
alverdens sprog fra udgiverne i Medina:

Og luk nu øjnene, eller endnu bedre, bor dit hoved endnu længere ned i
sandet:

footnote to the mentioned 2:190 explains it in detail:

"Jihad is holy fighting in Allah's Cause with full force of numbers and
weaponry. It is given the utmost importance in Islam and is one of its
pillars. By Jihad Islam is established, Allah's Word is made superior (which
means only Allah has the right to be worshiped), and Islam is propagated. By
abandoning Jihad Islam is destroyed and Muslims fall into an inferior
position; their honor is lost, their lands are stolen, their rule and
authority vanish. Jihad is an obligatory duty in Islam on every Muslim. He
who tries to escape from this duty, or does not fulfill this duty, dies as a
hypocrite."


Qur'an 2:216 "Jihad (holy fighting in Allah's Cause) is ordained for you
(Muslims), though you
dislike it. But it is possible that you dislike a thing which is good for
you, and like a thing
which is bad for you. But Allah knows, and you know not."

Qur'an 4:95 "Not equal are those believers who sit at home and receive no
injurious hurt, and
those who strive hard, fighting Jihad in Allah's Cause with their wealth and
lives. Allah has
granted a rank higher to those who strive hard, fighting Jihad with their
wealth and bodies
to those who sit. Allah prefers Jihadists who strive hard and fight above
those who sit
home. He has distinguished his fighters with a huge reward."


Der er mange flere, både vers og haditter, lige som antallet af
jihad-grupper vokser hver eneste dag. Jihad er den direkte vej til
paradis, - som en broder til en af terroristerne i England sagde: "Jeg
troede ikke han ville tage genvejen til paradis".


Og nu kan du tage hovedet ud af sandet igen.












Notion (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 29-09-07 19:13


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fe1b3e$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Notion wrote:
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> S.A.Thomsen wrote:
>>>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>>>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>>> Alt for ikke at se, at der er en stor islamisk genfødsel igang, med
>>> tusinder af jihad-grupper, og at det bare vokser og vokser.
>>
>> Du mener terror mord er religiøs ??? Det har sku da ikke en skid med
>> religiøs tanke at gøre ... det er syge personer som gemmer sig under
>> Islam hvis det er muslimer .... Dig og dit Jihad . .vil du vente 2000
>> år på det , akkurat som dem som har ventet på Bror gud .. eller
>> Armageddon.. damm få dig et liv, hvorfor spilde tiden med at vente på
>> noget som ikke kommer. Tænk logisk Europa bliver sku alle indlemmet i
>> noget der ligner Islam opbygning ...

Rettelse: [Tænk logisk Europa bliver sku ikke indlemmet i noget der ligner
Islam opbygning ...]

> Nej religionen islam har intet med religion at gøre, NU er ved ved at være
> der. Som en nu forsvunden debattør sagde flere gange "Der findes ikke
> noget islam" - så er den enhjørning barberet.

hvem ref du til ??

OG hvilken EU skal vi have, et Eu hvor både religion og politisk bygger på
samhørighed ?? Paven vil have indflydelse i EU ego vil det trosamfund også
have politisk indflydelse, hvor er den modstand dog blevet af ??

>> Få nu ind at vi kristne fødte, ikke var så flinke i begyndelsen af
>> vore trossamfund. Så hvorfor er det så lige du ikke kan se egne fejl
>> .. skal vi kalde det skyggeklapper for logikken
>>> Jeg har set ellers normaltbegavede personer hævde, at de fleste
>>> muslimer, i hvert fald i Vesten, slet ikke er religiøse. Det er helt
>>> utroligt, hvad man kan bilde sig selv ind, når emnet er islam.
>>
>>
>> Ja du har sku set så meget, så lad os høre din domme dag tale... og
>> lad os så får den hel store tur med undergang og slave beskæftigelse
>> ...
>> Hvor mange år har du nu brugt på at opbygge din selvløgn, altså i
>> sådan en grad at du virkelig tror på et overtagelsesscenarium af
>> Europa ???? Sagde du ikke noget om Idioter ???
>
> Jeg har aldrig skrevet om noget overtagelsesscenarium af Europa. Når du
> ikke KAN tåle emnet islam, så hold dig dog for pokker langt fra det, og
> lad os andre som kan se virkeligheden i øjnene, om at diskutere
> udviklingen i denne ideologi og religion.

Hvilken virkelighed ?? at vi skal hade muslimer bare fordi de er muslimer,
nej så lav som menneske vil jeg ikke falde, men du er da velkommen til at
stå som klov.

Vi kan blive enig om at der findes fundamentalistiske muslimer, men du
glemmer at se dig selv fremstå som fundamentalistisk, så i behøver jo
hinanden.

>>
>>> Som Wilstrup har hævdet: jihad betyder ikke hellig krig, og
>>> håndsafskæring findes slet ikke i Koranen, - og Muhammed var verdens
>>> venligste og mildeste mand dengang.
>>
>> Der findes 3 Jihad, hvordan kan det være du kun kender den ene ???
>
> Der findes 100 millioner former for jihad, men den den muslimske historie
> har beskæftiget sig med er den krig som er påbudt af Allah i Koranen. Det
> var faktis pga at man tog det alvorligt at islam erobrede næsten hele
> verden på bare 100 år.

Nej der er du igen forkert på den, det bruges som middel til at beskytte sin
klan, og hvis et stører områder bliver truet, ja så har en muslim pligt til
at forsvarer sig og sine ligemænd, længere er den ikke. Du tror du har
fundet noget "nyt" hvordan kan et være der ikke er nogen som har indbudt dig
til videnskabeligsammenkomst på dette område ?? Nu da du tror du ved noget
nyt og vigtigt Hvor er den store folkelige opbakning fra hele EU omkring
dine nyopdagelser ?? er det beskrevet i artikler, som lægfolk kan indbyde
med kommentar til??? OSV. kan du se du står med Null viden omkring dette.
Stor løgne fremkommer fra den del af uviden der bæres på.

> Som der står i den mest udbredte Koran i verden, den gratis Koran på
> alverdens sprog fra udgiverne i Medina:

Og du ved hvordan koranen fortolkes, noget med et afsnit står alene og har
betydning ,, nej vel sæt dig ind i tingene først og fremkom dernæst med
brugbar information. Kan du dræbe med koranen i hånden ?? Kan du kritiserer
en anden med koranen i hånden ?? osv. Undersøg indholdet førend du prøver at
lave et resume.

> Og luk nu øjnene, eller endnu bedre, bor dit hoved endnu længere ned i
> sandet:

Hvorfor dog, er du bange for at vi ser dig som en tøz ... kom dig af med din
egenangst, Faktis ktror jeg din egenangst skyldes at du fik et "big kick"
fra en underskøn muslimsk kvinde og det nederlag kan du ikke kommer over, da
du tror manden er hersker over kvinden. Lad vær med at skjule din
fejlforståelse af livet, kom dog vider man.

> footnote to the mentioned 2:190 explains it in detail:
>
> "Jihad is holy fighting in Allah's Cause with full force of numbers and
> weaponry. It is given the utmost importance in Islam and is one of its
> pillars. By Jihad Islam is established, Allah's Word is made superior
> (which means only Allah has the right to be worshiped), and Islam is
> propagated. By abandoning Jihad Islam is destroyed and Muslims fall into
> an inferior position; their honor is lost, their lands are stolen, their
> rule and authority vanish. Jihad is an obligatory duty in Islam on every
> Muslim. He who tries to escape from this duty, or does not fulfill this
> duty, dies as a hypocrite."

husk dog betingelserne først ... som jeg ved kan du kun klippe og klister,
du kan ikke fortolke uden betingelser vel .. du er sku lav.....


> Qur'an 2:216 "Jihad (holy fighting in Allah's Cause) is ordained for you
> (Muslims), though you
> dislike it. But it is possible that you dislike a thing which is good for
> you, and like a thing
> which is bad for you. But Allah knows, and you know not."
>
> Qur'an 4:95 "Not equal are those believers who sit at home and receive no
> injurious hurt, and
> those who strive hard, fighting Jihad in Allah's Cause with their wealth
> and lives. Allah has
> granted a rank higher to those who strive hard, fighting Jihad with their
> wealth and bodies
> to those who sit. Allah prefers Jihadists who strive hard and fight above
> those who sit
> home. He has distinguished his fighters with a huge reward."
>
>
> Der er mange flere, både vers og haditter, lige som antallet af
> jihad-grupper vokser hver eneste dag. Jihad er den direkte vej til
> paradis, - som en broder til en af terroristerne i England sagde: "Jeg
> troede ikke han ville tage genvejen til paradis".
>
>
> Og nu kan du tage hovedet ud af sandet igen.

LOL ... du prøver virkelig at bekæmpe din egenangst gennem dit personlige
nederlag. brug din tid fornuftigt, lev dog.

jeg kunne også klippe ud af GT / NT og finde samme ordindhold, hvad betyder
det hvis der ikke er opstået en betingelse for indholdet ???



Knud Larsen (29-09-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 29-09-07 23:29

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fe1b3e$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Notion wrote:
>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>> S.A.Thomsen wrote:
>>>>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>>>>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Nej der er du igen forkert på den, det bruges som middel til at
> beskytte sin klan, og hvis et stører områder bliver truet, ja så har
> en muslim pligt til at forsvarer sig og sine ligemænd, længere er den
> ikke.

Det er det rene og skære vrøvl.

Muhammed opfandt en ny religion, som hans klan var meget imod. MEN man lod
ham bumle rumdt i Mekka og forbande de andres guder i hele ti år uden at
genere et hår på hans hoved ( det står soleklart i biografierne) Da de
nægtede at overtage *hans* religion, så overfaldt han dem fra sin nye
position i Medina. Det er krystalklart fra de første biografier af hans liv,
resten kan du selv sidde og fidle med, og finde bortforklaringer for.






Notion (02-10-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 02-10-07 19:30


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:46fed1f9$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Notion wrote:
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:46fe1b3e$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> Notion wrote:
>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>>> S.A.Thomsen wrote:
>>>>>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>>>>>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>
>> Nej der er du igen forkert på den, det bruges som middel til at
>> beskytte sin klan, og hvis et stører områder bliver truet, ja så har
>> en muslim pligt til at forsvarer sig og sine ligemænd, længere er den
>> ikke.
>
> Det er det rene og skære vrøvl.

Vel er det da ej.

> Muhammed opfandt en ny religion, som hans klan var meget imod. MEN man lod
> ham bumle rumdt i Mekka og forbande de andres guder i hele ti år uden at
> genere et hår på hans hoved ( det står soleklart i biografierne) Da de
> nægtede at overtage *hans* religion, så overfaldt han dem fra sin nye
> position i Medina. Det er krystalklart fra de første biografier af hans
> liv, resten kan du selv sidde og fidle med, og finde bortforklaringer for.

Hvorfor skulle han overfalde "dem" hvis han ikke fik noget ud af det, kunne
det tænkes at det var rige købmænd som benyttede sig af silkeruten?

Kunne det tænkes, det var handelsmænd som interesserede sig for penge og
blev nød til at udbyde sine vare i nærmiljøet.

Kunne det tænkes sig at folk var blevet træt af at smide snablen i floden,
da de ikke havde interesse i den kristne tro?

Kunne det tænkes at dem som konverterede gjorde det for "friheden" og det at
man ikke skulle betale skat, samt at man så havde lov til at holde slaver,
akkurat som vi gjorde det på samme tid.

Kunne det tænkes sådan, at Romerriget ophørte som magthaver og derved var
der ikke nogen "politimand" på gaden og at det derved var almindeligt, at
der foregik "sandkasse lege".

Som du kan se ved vi jo ikke rigtigt hvad der foregik, da det var mange
interesser som skulle plejes.

Hvis Muslimer ikke ønskede sig denne religion, hvorfor konverterede de så
ikke da det var fuld lovligt, og hvorfor mon khazarerne massekonverterede
til jødedom for at holde kristne og muslimer ude, kan det skyldes at man
holder lukket fest og det skaber altid uvenskab.


Kunne det tænke sig, at de første "muslimer" havde forsøgte at gøre sig
gældende som jøde / kristne, men kunne ikke blive "optaget" da de ikke var
et folk som skulle frelses, da de hedninge som "kunne" frelse godt kunne
være israelitter, der havde mistet deres identitet. De folk der havde holdt
jøder som slave havde ikke denne mulighed og derved opstod der et kartotek
for kandidater for en nyreligiøs bevægelse.





Knud Larsen (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 03-10-07 09:00

Notion wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> news:46fed1f9$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Notion wrote:
>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:46fe1b3e$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>> Notion wrote:
>>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>>> news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>>>> S.A.Thomsen wrote:
>>>>>>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>>>>>>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>>
>>> Nej der er du igen forkert på den, det bruges som middel til at
>>> beskytte sin klan, og hvis et stører områder bliver truet, ja så har
>>> en muslim pligt til at forsvarer sig og sine ligemænd, længere er
>>> den ikke.
>>
>> Det er det rene og skære vrøvl.
>
> Vel er det da ej.
>
>> Muhammed opfandt en ny religion, som hans klan var meget imod. MEN
>> man lod ham bumle rumdt i Mekka og forbande de andres guder i hele
>> ti år uden at genere et hår på hans hoved ( det står soleklart i
>> biografierne) Da de nægtede at overtage *hans* religion, så
>> overfaldt han dem fra sin nye position i Medina. Det er krystalklart
>> fra de første biografier af hans liv, resten kan du selv sidde og
>> fidle med, og finde bortforklaringer for.
>
> Hvorfor skulle han overfalde "dem" hvis han ikke fik noget ud af det,
> kunne det tænkes at det var rige købmænd som benyttede sig af
> silkeruten?
> Kunne det tænkes, det var handelsmænd som interesserede sig for penge
> og blev nød til at udbyde sine vare i nærmiljøet.
>
> Kunne det tænkes sig at folk var blevet træt af at smide snablen i
> floden, da de ikke havde interesse i den kristne tro?
>
> Kunne det tænkes at dem som konverterede gjorde det for "friheden" og
> det at man ikke skulle betale skat, samt at man så havde lov til at
> holde slaver, akkurat som vi gjorde det på samme tid.
>
> Kunne det tænkes sådan, at Romerriget ophørte som magthaver og derved
> var der ikke nogen "politimand" på gaden og at det derved var
> almindeligt, at der foregik "sandkasse lege".
>
> Som du kan se ved vi jo ikke rigtigt hvad der foregik, da det var
> mange interesser som skulle plejes.
>
> Hvis Muslimer ikke ønskede sig denne religion, hvorfor konverterede
> de så ikke da det var fuld lovligt, og hvorfor mon khazarerne
> massekonverterede til jødedom for at holde kristne og muslimer ude,
> kan det skyldes at man holder lukket fest og det skaber altid
> uvenskab.
>
> Kunne det tænke sig, at de første "muslimer" havde forsøgte at gøre
> sig gældende som jøde / kristne, men kunne ikke blive "optaget" da de
> ikke var et folk som skulle frelses, da de hedninge som "kunne"
> frelse godt kunne være israelitter, der havde mistet deres identitet.
> De folk der havde holdt jøder som slave havde ikke denne mulighed og
> derved opstod der et kartotek for kandidater for en nyreligiøs
> bevægelse.

Du mangler sandelig ikke fantasi, - vi kender historien i detaljer, vi
behøver ikke "tænke" så det fløjter.

Kunne det tænkes at Muhammed i virkeligheden var nubier, og at de var
racister i Mekka, og derfor ikke ville have ham som religionsstifter?

Kunne det tænkes at karavaneførerne var begyndt at drikke så meget, at de
faldt af kamelerne, og at Muhammed, som ikke kunne tåle alkohol, ville redde
dem fra kong alkohols svøbe?

Kunne det tænkes at Muhammed var syg og træt over kun at kunne få råd til
fem seks koner og ti konkubiner og derfor havde brug for en ny gud som kunne
give ham adgang til alle verdens kvinder? Han havde jo trods alt - iflg
haditterne, 30 mands seksuelle styrke.

Kunne det tænkes at den stamme som i Medina blev sat til at grave deres egen
grav før hovederne blev hugget af, og de blev trillet i graven, - i
virkeligheden var mennesker som var trætte af livet, og Muhammed skånede dem
for at begå selvmord?








Notion (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Notion


Dato : 03-10-07 19:26


"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
news:47034c7b$0$21929$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Notion wrote:
>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:46fed1f9$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>> Notion wrote:
>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>> news:46fe1b3e$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>>> Notion wrote:
>>>>>> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
>>>>>> news:46fd6008$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>>>>>> S.A.Thomsen wrote:
>>>>>>>> On Fri, 28 Sep 2007 21:26:22 +0200, "Notion"
>>>>>>>> <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
>>>
>>>> Nej der er du igen forkert på den, det bruges som middel til at
>>>> beskytte sin klan, og hvis et stører områder bliver truet, ja så har
>>>> en muslim pligt til at forsvarer sig og sine ligemænd, længere er
>>>> den ikke.
>>>
>>> Det er det rene og skære vrøvl.
>>
>> Vel er det da ej.
>>
>>> Muhammed opfandt en ny religion, som hans klan var meget imod. MEN
>>> man lod ham bumle rumdt i Mekka og forbande de andres guder i hele
>>> ti år uden at genere et hår på hans hoved ( det står soleklart i
>>> biografierne) Da de nægtede at overtage *hans* religion, så
>>> overfaldt han dem fra sin nye position i Medina. Det er krystalklart
>>> fra de første biografier af hans liv, resten kan du selv sidde og
>>> fidle med, og finde bortforklaringer for.
>>
>> Hvorfor skulle han overfalde "dem" hvis han ikke fik noget ud af det,
>> kunne det tænkes at det var rige købmænd som benyttede sig af
>> silkeruten?
>> Kunne det tænkes, det var handelsmænd som interesserede sig for penge
>> og blev nød til at udbyde sine vare i nærmiljøet.
>>
>> Kunne det tænkes sig at folk var blevet træt af at smide snablen i
>> floden, da de ikke havde interesse i den kristne tro?
>>
>> Kunne det tænkes at dem som konverterede gjorde det for "friheden" og
>> det at man ikke skulle betale skat, samt at man så havde lov til at
>> holde slaver, akkurat som vi gjorde det på samme tid.
>>
>> Kunne det tænkes sådan, at Romerriget ophørte som magthaver og derved
>> var der ikke nogen "politimand" på gaden og at det derved var
>> almindeligt, at der foregik "sandkasse lege".
>>
>> Som du kan se ved vi jo ikke rigtigt hvad der foregik, da det var
>> mange interesser som skulle plejes.
>>
>> Hvis Muslimer ikke ønskede sig denne religion, hvorfor konverterede
>> de så ikke da det var fuld lovligt, og hvorfor mon khazarerne
>> massekonverterede til jødedom for at holde kristne og muslimer ude,
>> kan det skyldes at man holder lukket fest og det skaber altid
>> uvenskab.
>>
>> Kunne det tænke sig, at de første "muslimer" havde forsøgte at gøre
>> sig gældende som jøde / kristne, men kunne ikke blive "optaget" da de
>> ikke var et folk som skulle frelses, da de hedninge som "kunne"
>> frelse godt kunne være israelitter, der havde mistet deres identitet.
>> De folk der havde holdt jøder som slave havde ikke denne mulighed og
>> derved opstod der et kartotek for kandidater for en nyreligiøs
>> bevægelse.
>
> Du mangler sandelig ikke fantasi, - vi kender historien i detaljer, vi
> behøver ikke "tænke" så det fløjter.

Hvem kender historien i detaljer ??? Hvem kender baggrunden for skrevne ord,
ikke en skid så fløjt du bare videre. Vi kan kun formode, derfor bliver
historie annalerne omskrevet hele tiden

> Kunne det tænkes at Muhammed i virkeligheden var nubier, og at de var
> racister i Mekka, og derfor ikke ville have ham som religionsstifter?

Ja hvem var egentlig jøde på det tidspunkt, de jøder som i dag findes i
Israel er for 95% vedkommende fra den russiske gren, altså er det også den
gren som kom fra de arabiske områder.

> Kunne det tænkes at karavaneførerne var begyndt at drikke så meget, at de
> faldt af kamelerne, og at Muhammed, som ikke kunne tåle alkohol, ville
> redde dem fra kong alkohols svøbe?

Ja det var skam meget alm. at drikke alkohol på det tidspunkt.

> Kunne det tænkes at Muhammed var syg og træt over kun at kunne få råd til
> fem seks koner og ti konkubiner og derfor havde brug for en ny gud som
> kunne give ham adgang til alle verdens kvinder? Han havde jo trods alt -
> iflg haditterne, 30 mands seksuelle styrke.

Eller han var træt at den krigeriske fremgangsmøde man som kristen skulle
leve. Lev og lad dø, hvis du vil have sjov i livet, var da en parole som
blev effektueret af kristne på det tidspunkt, så afgjort kunne det være
lysten til en ny religion som afstedkom Islam. Husk Jøderne hold lukket
fest, selv om de søgte nye kandidater til optagelse, så skete det først da
de manglede arbejdskraft og en masse blev tvangskonverteret også inden for
den del af en religion..

> Kunne det tænkes at den stamme som i Medina blev sat til at grave deres
> egen grav før hovederne blev hugget af, og de blev trillet i graven, - i
> virkeligheden var mennesker som var trætte af livet, og Muhammed skånede
> dem for at begå selvmord?

Eller det var fjender, som de fjender de kristne først brændte dernæst hold
i live for til sidst til at holde åben galla fest for betalerne publikum, så
alle kunne får lidt morskab over mishandling med døden til følge, ja vi stod
skab ikke tilbage. VI oplærte jo muslimerne i vold og drab med "lovliggørelse"
af disse handlinger for egen gud, så du mener det er kun forket hvis en
muslim er morder ???



Ivannof (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 03-10-07 21:08


>> Kunne det tænkes at den stamme som i Medina blev sat til at grave deres
>> egen grav før hovederne blev hugget af, og de blev trillet i graven, - i
>> virkeligheden var mennesker som var trætte af livet, og Muhammed skånede
>> dem for at begå selvmord?
>
> Eller det var fjender, som de fjender de kristne først brændte dernæst
> hold i live for til sidst til at holde åben galla fest for betalerne
> publikum, så alle kunne får lidt morskab over mishandling med døden til
> følge, ja vi stod skab ikke tilbage. VI oplærte jo muslimerne i vold og
> drab med "lovliggørelse" af disse handlinger for egen gud, så du mener det
> er kun forket hvis en muslim er morder ???
>

Og hvis og hvis og hvis min rumpét var spids!

Der var engang hvor jeg var himmelfalden over at Milosovits begrundede sine
handlinger i Yougurtslavien med et slag på Solsortesletten i 1400 tallet.
Altså: "Det jeg gør i dag er en reaktion - ikke på noget der skete i går -
men på noget der skete for 600 år siden". Milosovits må være en idiot!

Og nu skal man forstå verden ud fra hvad der skete for 1400 år siden i en
sandkasse i middelosten. Hvor herrre bevarrres swt!

Hilsen Ivan


Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!



Hans Joergensen (03-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 03-10-07 12:20

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Er det dette, som halal-tossen kalder kulturberigelse?
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article341981.ece
> Bør Islam ikke forbydes på globalt plan?

Hvor mange har de danske soldater skudt i Afghanistan?
Når man går i krig er det sgu meget normalt at der er tab, sådan er
det bare.. så hold op med at klynke.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408597
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste