G13 - et hus besættes næste lørdag
Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-07 18:12

http://politiken.dk/indland/article385954.ece

Nyhed kan man ikke kalde det, da det har været offentliggjort
i mdr.vis.

Nu burde den være hjemme ; et hus og et område der ikke ligger
til gene for nogen sarte naboer, i et område hvor der også
kan være udendørsaktiviteter, uden diverse velfriserede stivnakker
får ondt i røven.

Lørdag den 6 oktober burde blive den dag hvor et nyt ungdomshus
bliver etableret.

Det ville være en fin afslutning på den utilgivelig svinestreg
ungdomshuset brugere har været udsat for.

Hold kæft hvor må de efterhånden være pissed-of over den
lortebehandling de har fået. SÅ det er bare med at møde op den dag
og give sin støtte.

Fra : Rea721

Dato : 26-09-07 18:20

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville være en fin afslutning på den utilgivelig
> svinestreg ungdomshuset brugere har været udsat for.

*GAAaabbb*

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-07 19:08

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> *GAAaabbb*
>
> --
Sådan har jeg det også når jeg læser islamofobiske indlæg fra
højrefjolser i denne gruppe.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-09-07 19:56

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

> Sådan har jeg det også når jeg læser islamofobiske >indlæg fra
> højrefjolser i denne gruppe.

Ja ,men du er også et meget bedre menneske med hjertet på det rigtige sted.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-09-07 18:12

Peter Heide frembragte:
> [...]
>
> Hold kæft hvor må de efterhånden være pissed-of over den
> lortebehandling de har fået. SÅ det er bare med at møde op den dag

God tur.
Jeg håber at de ikke får noget ud af det, at det regner, blæser og
bliver pissekoldt.
Kai

Fra : Jesper

Dato : 26-09-07 18:36

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Hold kæft hvor må de efterhånden være pissed-of over den
> lortebehandling de har fået. SÅ det er bare med at møde op den dag

De får et los i røven ud samme dag af ordensmagten.
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-07 20:15

On Wed, 26 Sep 2007 19:11:59 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Lørdag den 6 oktober burde blive den dag hvor et nyt ungdomshus
>bliver etableret.

Og ryddet af politiet igen...

>Det ville være en fin afslutning på den utilgivelig svinestreg
>ungdomshuset brugere har været udsat for.

De autonome skvadderhoveder ligger som de selv har redt....

>Hold kæft hvor må de efterhånden være pissed-of over den
>lortebehandling de har fået. SÅ det er bare med at møde op den dag
>og give sin støtte.

ja, give sin støtte til POLITIET....

Fra : Jim

Dato : 26-09-07 20:58

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hold kæft hvor må de efterhånden være pissed-of over den
> lortebehandling de har fået. SÅ det er bare med at møde op den dag

Jeg håber de autonome voldspaller får så mange klø, at de glemmer, hvem de
selv er.
Glemmer du ikke, at det er de såkaldte 'velfriserede stivnakker', der har
betalt for de autonomes forbrug.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 26-09-07 21:18

On Wed, 26 Sep 2007 19:11:59 +0200, Peter Heide wrote:

> Lørdag den 6 oktober burde blive den dag hvor et nyt ungdomshus
> bliver etableret.

Og lukkes igen.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Ivannof

Dato : 26-09-07 23:06

> Lørdag den 6 oktober burde blive den dag hvor et nyt ungdomshus
> bliver etableret.

Skal vi nu have et nyt "ground zero" for den store graffitibombe et nyt sted
i byen?

--
Hilsen Ivan

Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!

Fra : Peter Heide

Dato : 26-09-07 23:06

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Skal vi nu have et nyt "ground zero" for den store graffitibombe et nyt
> sted i byen?

Ivanowitz ,har du drukket for meget vodka ?

Fra : Ivannof

Dato : 27-09-07 09:07

> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ivanowitz ,har du drukket for meget vodka ?

Jeg foretrækker Gammel Dansk. Men jeg ved ikke, hvad du mener med det.

Hvis man kigger på området omkring det gamle ungdomshus - så er grunden, der
er tilbage den røde plet på dartskiven, hvor skiven er det område der er
graffitti-hærget.

Nej, Peter, jeg må hellere lade ironien være og sige det som det er.
Geografisk set er det meget nemt at se at den gamle ungdomshusgrund er
centrum for grafittihærværk i området.