Befriende PR
Fra : Peter Bang

Dato : 25-09-07 19:03

Efter mange års tåbelig optræden i diverse medier, og deraf følgende
dårlig presse, var det egentlig en fornøjelse at se DFs Morten
Messerschmidt i et af de blødere indslag på DR1 denne aften.

Som alle andre har talentet heldigvis andre sider, end den umiddelbare
professionelle påtagede, som man så ofte bliver præsenteret for.

Hans beskrivelser af sin store passion for opera og de store
oplevelser han har haft med opera, var berigende.

Som politiker er han naturligvis stadig et skvadderhoved, men der er
dog stadig håb på den personlige front.

God afveksling.

Fra : El Trabajador

Dato : 25-09-07 19:23

"Peter Bang (slet DNZSY)" <peterbang@DNZSYprivat.dk> skrev i

> [...]
> oplevelser han har haft med opera, var berigende.
>
> Som politiker er han naturligvis stadig et skvadderhoved, men der er

Morten Messerschmidt er en politiker der ved, hvor farlig muhamedanismen
er. Kun en tåbe frygter ikke muhamedanismen.

Og du, Peter Bang, du er bare et tåbeligt lallehoved, der ingenting ser og
ingenting hører. Er du sympatisør med det Det Radikale Venstre?
--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 25-09-07 20:05

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

>Morten Messerschmidt er en politiker
>der ved, hvor farlig muhamedanismen
>er. Kun en tåbe frygter ikke
>muhamedanismen.

Jaja. Når det kommer til frygt, er MM et af de helt store
talenter.

>Og du, Peter Bang, du er bare et
>tåbeligt lallehoved, der ingenting ser og
>ingenting hører.

Det aner du intet om. Brug tiden på ting du har forstand på.
Eksempelvis frygt.

>Er du sympatisør
>med det Det Radikale Venstre?

Nej. Indifferent.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-09-07 21:14

"Peter Bang (slet DNZSY)" skrev i en meddelelse

> [...]
> oplevelser han har haft med opera, var berigende.
>
> Som politiker er han naturligvis stadig et >skvadderhoved, men der er

Kommer det lidt bag på dig at MM ,måske slet ikke er det menneske du troede
?.
Er det MM's tydelige hang til det nationalistiske eller
dine krumme tæer når nogen bruger frasen "Det ægte Danske" , der her spøger
..
Politisk kunne MM snilt være Venstre eller Konservativ
havde det ikke lige været for tidens store spøgelse, indvandring og Islam.
Var du var en af dem der så uforstående til , når skolelæren i de små
klasser rankede
ryggen og med blanke øjne fortalte de små om Dybbøl Mølle.
Eller måske var du en af dem der så uforstående til,
når den langhårede lære med army jakken kiggede
lidt tomt og træt ud af vinduet , imens lugten af vådt tøj
og madpakker bredte sig.

Sov godt Peter

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 25-09-07 21:31

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:

>Kommer det lidt bag på dig at MM
>,måske slet ikke er det menneske du troede
>?.

Nej. Det Det undrer mig, at passionerede mennesker vælger at
fremstå i hylekoret.

>Er det MM's tydelige hang til det
>nationalistiske eller
>dine krumme tæer når nogen bruger
>frasen "Det ægte Danske" , der her spøger
>.

Der er ikke noget, der spøger. Men jeg forstår, at du har tænkt
tanken.

>Politisk kunne MM snilt være Venstre
>eller Konservativ
>havde det ikke lige været for tidens
>store spøgelse, indvandring og Islam.

Og han valgte frygt-konceptet. Sølle.

>Var du var en af dem der så
>uforstående til , når skolelæren i de små
>klasser rankede
>ryggen og med blanke øjne fortalte de
>små om Dybbøl Mølle.

Dybbøl Mølle havde ikke nogen stor plads i historien på de
skoler jeg frekventerede. Men du har andre erfaringer, forstår
jeg ...

>Eller måske var du en af dem der så
> [...]

Heller ikke. Jeg forstår, at du har andre erfaringer.

>Sov godt Peter

Lige måde.