/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ridepige voldtaget, siger hun
Fra : Bo Warming


Dato : 25-09-07 09:36

Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have overskud
til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at trykke
på alarmknap hvis angreb.

Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
sommer

TV og politi er uden forbehold, for de lefler for folks dømmesyge.

Peberspray ville jeg købe til min datter hvis ikke jeg var sikker på at hun
er ekspert i at sige NEJ forståeligt.

Eneste veninde til hende der påstår sig voldtaget viste sig falskanmelder og
straffedes SELVFØLGELIG ikke for det.



 
 
Peter (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 25-09-07 10:07

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat
> til at trykke på alarmknap hvis angreb.


mobiltelefoner?
Hvordan klarede man det før i tiden?
Det havde man ikke i 70érne,
men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.



Poul Nielsen (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 25-09-07 10:22

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have overskud
til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at trykke
på alarmknap hvis angreb.

Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
sommer

TV og politi er uden forbehold, for de lefler for folks dømmesyge.

Peberspray ville jeg købe til min datter hvis ikke jeg var sikker på at hun
er ekspert i at sige NEJ forståeligt.


Læs her Bo nu kan pædoer ses på scanning billeder.

http://www.dr.dk/nav/tekstttv/indexx.htm
SCANNING KAN AFSLØRE PÆDOFILE
Der er stor forskel på, hvordan
pædofile og ikke-pædofiles hjerner
reagerer, når de ser på erotiske
billeder af voksne, skriver Urban.

Forskere fra Yale University har
opdaget, at jo mere ekstrem pædofil en
person er, des lavere aktivitet er der
i den del af hjernen, hypotalamus, som
relaterer sig til sex-drift.

En af forskerne siger til Journal of
Biological Psychiatry, at resultaterne
kan ses som første skridt på vejen mod
at etablere en slags pædofiliens
neurobiologi.

Det kan hjælpe med til at udvikle nye
og effektive terapiformer mod pædofili.
111 UDLAND dr.dk/nyheder



Bo Warming (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-09-07 12:47

"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat
>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>
>
> mobiltelefoner?
> Hvordan klarede man det før i tiden?
> Det havde man ikke i 70érne,
> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.

Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget alene,
hvor risiko for overfald ogvoldtægt

Idag skri´ger
kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i erstatning

Det er pigernes lov idag

Om reelle voldtægter er en % eller en promille af de domfældte , ved ingen



Snuden (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 25-09-07 20:10

On Tue, 25 Sep 2007 13:47:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
>news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat
>>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>>
>>
>> mobiltelefoner?
>> Hvordan klarede man det før i tiden?
>> Det havde man ikke i 70érne,
>> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.
>
>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget alene,
>hvor risiko for overfald ogvoldtægt

Mener du dermed det er deres egen skyld?
>
>Idag skri´ger
>kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i erstatning

Sludder
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Ludvig Nielsen (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 25-09-07 22:03

On Tue, 25 Sep 2007 21:09:40 +0200, Snuden wrote:

> On Tue, 25 Sep 2007 13:47:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>>"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
>>news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat
>>>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>>>
>>>
>>> mobiltelefoner?
>>> Hvordan klarede man det før i tiden?
>>> Det havde man ikke i 70érne,
>>> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.
>>
>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget alene,
>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>
> Mener du dermed det er deres egen skyld?
>>
>>Idag skri´ger
>>kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i erstatning
>
> Sludder

BW har et problem med at se det forkerte i voldtægt og pædofili, han hælder
tilsyneladende til at det er et tagselvbord, og så undrer han sig over at
folk får kvalme af hans nærvær.



--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Kim2000 (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 25-09-07 22:15


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46f97771$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 25 Sep 2007 21:09:40 +0200, Snuden wrote:
>
>> On Tue, 25 Sep 2007 13:47:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>>
>>>"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
>>>news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er
>>>>> parat
>>>>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>>>>
>>>>
>>>> mobiltelefoner?
>>>> Hvordan klarede man det før i tiden?
>>>> Det havde man ikke i 70érne,
>>>> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.
>>>
>>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget
>>>alene,
>>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>>
>> Mener du dermed det er deres egen skyld?
>>>
>>>Idag skri´ger
>>>kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i
>>>erstatning
>>
>> Sludder
>
> BW har et problem med at se det forkerte i voldtægt og pædofili, han
> hælder
> tilsyneladende til at det er et tagselvbord, og så undrer han sig over at
> folk får kvalme af hans nærvær.
>

Han vil jo straffe manden ved at tage hans knallert fra ham
Man sidder lidt og tænker at BW må sidde og skraldgrine af folk der tager
ham alvorligt, det MÅ være for sjov, eller sarkasme, når han siger sådan
noget og lader som om det er for alvor.



Ludvig Nielsen (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 25-09-07 22:24

On Tue, 25 Sep 2007 23:15:03 +0200, Kim2000 wrote:


>
> Han vil jo straffe manden ved at tage hans knallert fra ham
> Man sidder lidt og tænker at BW må sidde og skraldgrine af folk der tager
> ham alvorligt, det MÅ være for sjov, eller sarkasme, når han siger sådan
> noget og lader som om det er for alvor.

Hvert ord BW skriver er ment i ramme alvor, det er den skræmmende og vamle
del af det.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-09-07 03:22

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46f97c5a$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 25 Sep 2007 23:15:03 +0200, Kim2000 wrote:
>
>
>>
>> Han vil jo straffe manden ved at tage hans knallert fra ham
>> Man sidder lidt og tænker at BW må sidde og skraldgrine af folk der tager
>> ham alvorligt, det MÅ være for sjov, eller sarkasme, når han siger sådan
>> noget og lader som om det er for alvor.
>
> Hvert ord BW skriver er ment i ramme alvor, det er den skræmmende og vamle
> del af det.


Hvem skades af mine ganske rigtig alvorligt mente budskaber?



Bo Warming (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-09-07 02:55

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:n6nif3pgm7qjsq0c8qhou2fnlluf611bol@4ax.com...
> On Tue, 25 Sep 2007 13:47:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>>"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
>>news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat
>>>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>>>
>>>
>>> mobiltelefoner?
>>> Hvordan klarede man det før i tiden?
>>> Det havde man ikke i 70érne,
>>> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.
>>
>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget alene,
>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>
> Mener du dermed det er deres egen skyld?
>>
>>Idag skri´ger
>>kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i erstatning
>
> Sludder

Min datter fortæller mig om veninder der har løjet - og aldrig er de blevet
straffet.

Denne sommer har vi haft rekord mange beviste falskanmeldelser,men ingen er
blevet straffet.

Det har du medskyld i ved dit enøjede synspunkt



Snuden (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 27-09-07 06:53

On Wed, 26 Sep 2007 03:55:25 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:n6nif3pgm7qjsq0c8qhou2fnlluf611bol@4ax.com...
>> On Tue, 25 Sep 2007 13:47:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>>
>>>"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
>>>news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat
>>>>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>>>>
>>>>
>>>> mobiltelefoner?
>>>> Hvordan klarede man det før i tiden?
>>>> Det havde man ikke i 70érne,
>>>> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.
>>>
>>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget alene,
>>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>>
>> Mener du dermed det er deres egen skyld?

Intet svar på ovenstående?
>>>
>>>Idag skri´ger
>>>kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i erstatning
>>
>> Sludder
>
>Min datter fortæller mig om veninder der har løjet - og aldrig er de blevet
>straffet.
>
>Denne sommer har vi haft rekord mange beviste falskanmeldelser,men ingen er
>blevet straffet.

Jeg kan umiddelbart komme i tanke om en 4-5 stykker. Prøv at
sammenholde det med antallet af anmeldelser der holdt vand.
>
>Det har du medskyld i ved dit enøjede synspunkt
>
Javel ja.. Hvad tror du egentlig mit synspunkt er?
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Bo Warming (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-09-07 08:16

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:j1hmf3dvh7jjqpbd99ugorrld04d15j6ho@4ax.com...
> On Wed, 26 Sep 2007 03:55:25 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>news:n6nif3pgm7qjsq0c8qhou2fnlluf611bol@4ax.com...
>>> On Tue, 25 Sep 2007 13:47:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>>>
>>>>"Peter" <llo_@wer-der.dd> skrev i en meddelelse
>>>>news:46f8cee2$0$63795$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>>> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:wL3Ki.21$u36.15@news.get2net.dk...
>>>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>>>> overskud til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er
>>>>>> parat
>>>>>> til at trykke på alarmknap hvis angreb.
>>>>>
>>>>>
>>>>> mobiltelefoner?
>>>>> Hvordan klarede man det før i tiden?
>>>>> Det havde man ikke i 70érne,
>>>>> men der var heller ikke sa mange perkere=voldtægter.
>>>>
>>>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget
>>>>alene,
>>>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>>>
>>> Mener du dermed det er deres egen skyld?
>
> Intet svar på ovenstående?
>>>>
>>>>Idag skri´ger
>>>>kvindesagen at manj skal lyve voldtægt og så får man 50000 kr i
>>>>erstatning
>>>
>>> Sludder
>>
>>Min datter fortæller mig om veninder der har løjet - og aldrig er de
>>blevet
>>straffet.
>>
>>Denne sommer har vi haft rekord mange beviste falskanmeldelser,men ingen
>>er
>>blevet straffet.
>
> Jeg kan umiddelbart komme i tanke om en 4-5 stykker. Prøv at
> sammenholde det med antallet af anmeldelser der holdt vand.
>>
>>Det har du medskyld i ved dit enøjede synspunkt
>>
> Javel ja.. Hvad tror du egentlig mit synspunkt er?

Ikke så skeptisk mod pigeanmeldelserne som Ekstrabladets synspunkt og mit
synspunkt

JEg fik bøde pga løgner og erfarede at hvis politiet indstiller til dom, så
er dommeren gummistempel - selvom påstand mod påstand.

Jeg tror der er flere justitsmord end retfærdige domme hvis medtages
daterape hvor pigen stiltiende samtykkede men sien fortrød og overdriver
sine nej-signaler i retten

Voldtægt er når manden bruger fysisk vold - muskelstyrke

Jeg "voldtog mikrofonen" påstod folk, da jeg ved åbent kommunalt arrangement
med Sømandsorkestrets Morten Korck musik gik på scenen lige da det var slut
og roste danskerrepertoiret og anbefalede at man hjalp DF til at bevare
sådan danskhed - folk fik noget at snakke om, men fjolser kaldte det
"voldtægt"



Snuden (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Snuden


Dato : 27-09-07 12:00

On Thu, 27 Sep 2007 09:15:51 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:j1hmf3dvh7jjqpbd99ugorrld04d15j6ho@4ax.com...
>> On Wed, 26 Sep 2007 03:55:25 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>>>>>
>>>>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget
>>>>>alene,
>>>>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>>>>
>>>> Mener du dermed det er deres egen skyld?
>>
>> Intet svar på ovenstående?

Stadig intet svar på ovenstående?


>>>
>>>Denne sommer har vi haft rekord mange beviste falskanmeldelser,men ingen
>>>er
>>>blevet straffet.
>>
>> Jeg kan umiddelbart komme i tanke om en 4-5 stykker. Prøv at
>> sammenholde det med antallet af anmeldelser der holdt vand.
>>>
>>>Det har du medskyld i ved dit enøjede synspunkt
>>>
>> Javel ja.. Hvad tror du egentlig mit synspunkt er?
>
>Ikke så skeptisk mod pigeanmeldelserne som Ekstrabladets synspunkt og mit
>synspunkt

Jeg er ikke typen der peger fingre og anklager nogen for at være fulde
af løgn, uden andet at holde mig til end en artikel i pressen.
--
Snuden

"I am a river to my people" -Auda abu Tayi

Bo Warming (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-09-07 19:32


"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:7f2nf35i37ldhdbksg9keuf4962lgb1vv3@4ax.com...
> On Thu, 27 Sep 2007 09:15:51 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>news:j1hmf3dvh7jjqpbd99ugorrld04d15j6ho@4ax.com...
>>> On Wed, 26 Sep 2007 03:55:25 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:
>
>>>>>>
>>>>>>Piger var tidligere lidt mere ansvarlige og færdedes ikke så meget
>>>>>>alene,
>>>>>>hvor risiko for overfald ogvoldtægt
>>>>>
>>>>> Mener du dermed det er deres egen skyld?
>>>
>>> Intet svar på ovenstående?
>
> Stadig intet svar på ovenstående?
>
>
>>>>
>>>>Denne sommer har vi haft rekord mange beviste falskanmeldelser,men ingen
>>>>er
>>>>blevet straffet.
>>>
>>> Jeg kan umiddelbart komme i tanke om en 4-5 stykker. Prøv at
>>> sammenholde det med antallet af anmeldelser der holdt vand.
>>>>
>>>>Det har du medskyld i ved dit enøjede synspunkt
>>>>
>>> Javel ja.. Hvad tror du egentlig mit synspunkt er?
>>
>>Ikke så skeptisk mod pigeanmeldelserne som Ekstrabladets synspunkt og mit
>>synspunkt
>
> Jeg er ikke typen der peger fingre og anklager nogen for at være fulde
> af løgn, uden andet at holde mig til end en artikel i pressen.
> --
> Snuden
>
> "I am a river to my people" -Auda abu Tayi



Ludvig Nielsen (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 25-09-07 13:30

On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:

> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have overskud
> til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at trykke
> på alarmknap hvis angreb.
>
> Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
> sommer

Havde du fulgt lidt med, så har manden indrømmet og har også vist politiet
det sted hvor han voldtog pigen anden gang.




--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 25-09-07 14:49

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>
>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>> overskud
>> til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at
>> trykke
>> på alarmknap hvis angreb.
>>
>> Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
>> sommer
>
> Havde du fulgt lidt med, så har manden indrømmet og har også vist politiet
> det sted hvor han voldtog pigen anden gang.

Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
Da jeg skrev trådstarten var politiets succes endnu ikke i medierne.

Skal han straffes hårdere end en mand der ved et værtshusslagsmål slår et
øje ud på en kollega?
Jeg mener at slimhindekontakt er ikke så traumatisk som legemsbeskadigende
vold.
Det er om ære som er et individuelt problem, som en domstol slet ikke dur
til at tage stilling til og kompensere for.
Bødestraf bør vælges hvis stodderen er pengebegærlig, er han en bums der
aldrig kan betale bøden, så et par dages ubehagelig fængsel , den rette
afskrækkelse.

Men brækkede knogler skal straffes hårdere.



Ludvig Nielsen (25-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 25-09-07 22:02

On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>> overskud
>>> til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at
>>> trykke
>>> på alarmknap hvis angreb.
>>>
>>> Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
>>> sommer
>>
>> Havde du fulgt lidt med, så har manden indrømmet og har også vist politiet
>> det sted hvor han voldtog pigen anden gang.
>
> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
> Da jeg skrev trådstarten var politiets succes endnu ikke i medierne.
>
> Skal han straffes hårdere end en mand der ved et værtshusslagsmål slår et
> øje ud på en kollega?
> Jeg mener at slimhindekontakt er ikke så traumatisk som legemsbeskadigende
> vold.
> Det er om ære som er et individuelt problem, som en domstol slet ikke dur
> til at tage stilling til og kompensere for.
> Bødestraf bør vælges hvis stodderen er pengebegærlig, er han en bums der
> aldrig kan betale bøden, så et par dages ubehagelig fængsel , den rette
> afskrækkelse.
>
> Men brækkede knogler skal straffes hårdere.

Du kan IKKE sammenligne de skader en voldtægt udgør på sjælen/psyken, med
de skader man får ved et brækket ben, skader på sjælen/psyken er langt
værre.

Ja, gu skal han straffes, stod til mig blev han kastreret som minimum.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Pernille (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 26-09-07 07:32


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>>
>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>> overskud
>>>> til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at
>>>> trykke
>>>> på alarmknap hvis angreb.

Prøv lige at høre, hvad det er du skriver!
Skal man nu sørge for, at éns børn har en mobilteleforn, for at sikre sig
imod voldtægt?!
Det har da ikke noget med økonomi at gøre, at deres datter er blevet
voldtaget!
Det handler om, at en sindsyg mand har begået overgreb!

>>>> Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
>>>> sommer
>>>
>>> Havde du fulgt lidt med, så har manden indrømmet og har også vist
>>> politiet
>>> det sted hvor han voldtog pigen anden gang.
>>
>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>> Da jeg skrev trådstarten var politiets succes endnu ikke i medierne.
>>
>> Skal han straffes hårdere end en mand der ved et værtshusslagsmål slår et
>> øje ud på en kollega?
>> Jeg mener at slimhindekontakt er ikke så traumatisk som
>> legemsbeskadigende
>> vold.
>> Det er om ære som er et individuelt problem, som en domstol slet ikke dur
>> til at tage stilling til og kompensere for.
>> Bødestraf bør vælges hvis stodderen er pengebegærlig, er han en bums der
>> aldrig kan betale bøden, så et par dages ubehagelig fængsel , den rette
>> afskrækkelse.
>>
>> Men brækkede knogler skal straffes hårdere.
>
> Du kan IKKE sammenligne de skader en voldtægt udgør på sjælen/psyken, med
> de skader man får ved et brækket ben, skader på sjælen/psyken er langt
> værre.

Jeg kender en pige, der har prøvet begge dele. Voldtæge og en brækket arm.
Det med armen er, for længst glemt. Det med voldtægten volder hende stadig
store problemer, selv om der, efterhånden, er gået flere år!




Bo Warming (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-09-07 10:51

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
news:46f9fcde$0$45849$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>>>
>>>>> Har forældre råd til at sende en pige til ridning, bør de også have
>>>>> overskud
>>>>> til at sikre sig at hun har en mobiltelefon på sig og er parat til at
>>>>> trykke
>>>>> på alarmknap hvis angreb.
>
> Prøv lige at høre, hvad det er du skriver!
> Skal man nu sørge for, at éns børn har en mobilteleforn, for at sikre sig
> imod voldtægt?!
> Det har da ikke noget med økonomi at gøre, at deres datter er blevet
> voldtaget!
> Det handler om, at en sindsyg mand har begået overgreb!
>
>>>>> Måske den ny sag er falskanmeldelse ligesom de mange tilsvarende denne
>>>>> sommer
>>>>
>>>> Havde du fulgt lidt med, så har manden indrømmet og har også vist
>>>> politiet
>>>> det sted hvor han voldtog pigen anden gang.
>>>
>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>> Da jeg skrev trådstarten var politiets succes endnu ikke i medierne.
>>>
>>> Skal han straffes hårdere end en mand der ved et værtshusslagsmål slår
>>> et
>>> øje ud på en kollega?
>>> Jeg mener at slimhindekontakt er ikke så traumatisk som
>>> legemsbeskadigende
>>> vold.
>>> Det er om ære som er et individuelt problem, som en domstol slet ikke
>>> dur
>>> til at tage stilling til og kompensere for.
>>> Bødestraf bør vælges hvis stodderen er pengebegærlig, er han en bums
>>> der
>>> aldrig kan betale bøden, så et par dages ubehagelig fængsel , den rette
>>> afskrækkelse.
>>>
>>> Men brækkede knogler skal straffes hårdere.
>>
>> Du kan IKKE sammenligne de skader en voldtægt udgør på sjælen/psyken, med
>> de skader man får ved et brækket ben, skader på sjælen/psyken er langt
>> værre.
>
> Jeg kender en pige, der har prøvet begge dele. Voldtæge og en brækket arm.
> Det med armen er, for længst glemt. Det med voldtægten volder hende stadig
> store problemer, selv om der, efterhånden, er gået flere år!
Jeg er ret fascineret af Glistrup-synspunktet, at ære er ikke en sag
fordomstolene,som skal spare og koncentreresig om DET VIGTIGSTE - benbrud,
blødende sår,, tyveri, tyvsk bedrag osv
Det skal de gøre godt og derfor ikke spilde resourcer på om en prostitueret
kun oplever voldtægt som ti minutters arbejde, hvor hun blev snydt for løn,
men en nonne begår selvmord fordi voldtægt var "en skæbne værre end døden".

Mobiltelefoni skal loven ikke blande sig i, men forældre kan hjælpe til
bedre beskyttelse end hvad politi og hævnstraf kan skabe.

Lærer man sin datter at sige NEJ og ikke nærme sig farlige situatoner fx
være alene med en fyr man ikke kender godt, så er man godt beskytttet.

Hvad vil du gøre ved de mange falske voldtægtsanmeldelser?



Ludvig Nielsen (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 26-09-07 14:14

On Wed, 26 Sep 2007 08:31:52 +0200, Pernille wrote:

> Prøv lige at høre, hvad det er du skriver!

Gider du godt sørge for at dit svar er til den rigtige, jeg har IKKE
skrevet det det du giver svar på, det er BW's værk.




--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Tomas (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Tomas


Dato : 26-09-07 08:28


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:

>>
>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>
Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at skrive
"for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
De fleste anmeldelser er ikke falske.


> Du kan IKKE sammenligne de skader en voldtægt udgør på sjælen/psyken, med
> de skader man får ved et brækket ben, skader på sjælen/psyken er langt
> værre.
>
> Ja, gu skal han straffes, stod til mig blev han kastreret som minimum.
>
> --
> Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
> Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!
>
> Rent-A-Troll.



Ludvig Nielsen (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 26-09-07 14:16

On Wed, 26 Sep 2007 09:27:56 +0200, Tomas wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>
>>>
>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>>
> Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at skrive
> "for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
> De fleste anmeldelser er ikke falske.

Da det er BW du giver svar, vil du så ikke sørge for at det er ham du
sender det til, alt jeg skrev har du skåret væk.




--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-09-07 18:59

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46fa5b5d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> On Wed, 26 Sep 2007 09:27:56 +0200, Tomas wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>>
>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>>>
>>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>>>
>> Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at
>> skrive
>> "for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
>> De fleste anmeldelser er ikke falske.
>
> Da det er BW du giver svar, vil du så ikke sørge for at det er ham du
> sender det til, alt jeg skrev har du skåret væk.
>
>
>
>
> --
> Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
> Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

I debat er generalisering om rottereder seje - men overvej lige følgende;


Fordomme er nødvendige, men generalisering skal ikke gi dom

Når man diskuterer BZ-bøllers adfærd, er det praktisk at omtale dem som ret
ens.

Når der designes lovgivnings-tiltag imod dem, er sådan generaliserende
analyse en nødvendighed - i udarbejdningsfasen (forbehold tager tid og
plads).

Der er megen sandhed i de nærliggende flotheder om "hvad de fortjener" og "hvordan
retsvæsenet bør tackle dem".

Men når i praksis der skal udmøntes straffe, bør vi huske at vi ikke er fra
Mellemøsten, og vi har haft en oplysningstid, og vi har overskud til at se
på "hin enkelte" og holde risikoen for justitsmord på et minimum. Ingen
straf og dom uden sikre beviser, er et godt ideal og bør så vidt mulig
gælde.

Noget helt andet er, når politiet i en panik-situation føler sig truet.

Så skal de have frihed til at beskytte sig og evt dræbe, og affyre serier af
skud, så de DELS selv overlever, DELS sender et lærerigt signal, om at man
skal - alle skal - straks overgive sig, når politiet ønsker anholdelse.

Når Glistrup og jeg m.fl. er dømt for at omtale muslimers formering som
analog med rotters, er det pinligt umusikalsk af domstolene, at de opdigter,
at vi har sidestillet de udanske individer med skadedyr, som man slår ihjel
i flæng.

Den slags generalisering er sjældent forekommende i Danmark og har her
aldrig ført til, at nogen er blevet provokeret til vold mod etniske
grupper - sådant skete i 1938 ved krystalnatten i Tyskland,

Men ord der afføder vold, er p.t. slet ikke dansk virkelighed på en måde ,
der kan berettige til straf, der begrænser ytringsfriheden.



Tomas (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Tomas


Dato : 26-09-07 20:17


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46fa5b5d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> On Wed, 26 Sep 2007 09:27:56 +0200, Tomas wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>>
>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>>>
>>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>>>
>> Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at
>> skrive
>> "for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
>> De fleste anmeldelser er ikke falske.
>
> Da det er BW du giver svar, vil du så ikke sørge for at det er ham du
> sender det til, alt jeg skrev har du skåret væk.
>
>
>
>
Det, jeg ikke har skåret væk, er det jeg svarer på!






Bo Warming (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-09-07 20:31

"Tomas" <a@a> skrev i en meddelelse
news:46fab03e$0$63814$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46fa5b5d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Wed, 26 Sep 2007 09:27:56 +0200, Tomas wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>>>
>>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>>
>>>>>
>>>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>>>>
>>> Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at
>>> skrive
>>> "for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
>>> De fleste anmeldelser er ikke falske.

Ekstrabladet havde denne måned en stor artikel om sommerens mange
falskanmeldelser og hvor sjældent man straffer kvinder, der må tilstå at
have besværet politiet med lodret løgn

Straf sker næsten aldrig, til kvinderne, skrev EB

Da Ridepigen kun var 10 år, er det vel mest af alt en pædofiliforbrydelse.

Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på knallerten ,
men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?

Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så ville
jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.

Da jeg arbejdede i det meget kriminelle Zambia , købte jeg en sirene der
kunne høres på lang afstand, så hvis angreb af voldsmand ville der komme
hjælp. Den var tung - hvor købes små dimser der kan høres langt væk og
gennem vægge?



Ludvig Nielsen (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 26-09-07 20:57

On Wed, 26 Sep 2007 21:31:07 +0200, Bo Warming wrote:


>
> Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på knallerten ,
> men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?
>
> Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så ville
> jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.

Dine forsøg på at tørre skylden af på enten pigen selv eller forældrene er
direkte ulækker.



--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Tomas (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Tomas


Dato : 26-09-07 21:45


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46fab97b$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> On Wed, 26 Sep 2007 21:31:07 +0200, Bo Warming wrote:
>
>
>>
>> Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på
>> knallerten ,
>> men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?
>>
>> Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så
>> ville
>> jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.
>
Enhver pige, det har oplevet at blive voldtaget, ved at det ikke hjælper at
sige NEJ!
Og det er BW, jeg skriver til. Men han er i mit filter, så jeg får aldrig
post direkte fra ham.
Børn har virkelig IKKE lyst til at have sex med voksne. Det er noget nogle
voksne, helt fejlagtigt tror, at de har.
Bo W viser tegn på at han er en gammel gris.








Ludvig Nielsen (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 26-09-07 22:19

On Wed, 26 Sep 2007 22:45:05 +0200, Tomas wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46fab97b$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Wed, 26 Sep 2007 21:31:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>
>>>
>>> Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på
>>> knallerten ,
>>> men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?
>>>
>>> Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så
>>> ville
>>> jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.
>>
> Enhver pige, det har oplevet at blive voldtaget, ved at det ikke hjælper at
> sige NEJ!
> Børn har virkelig IKKE lyst til at have sex med voksne. Det er noget nogle
> voksne, helt fejlagtigt tror, at de har.
> Bo W viser tegn på at han er en gammel gris.

BW har og er fortaler for at sex med børn er iorden, ifølge ham er det
langt værre at få en blodnæse, ja han er et gammelt svin.

> Og det er BW, jeg skriver til. Men han er i mit filter, så jeg får aldrig
> post direkte fra ham.

Ok, så er det iorden

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-09-07 08:22

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46facc85$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> On Wed, 26 Sep 2007 22:45:05 +0200, Tomas wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46fab97b$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>>> On Wed, 26 Sep 2007 21:31:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>>
>>>
>>>>
>>>> Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på
>>>> knallerten ,
>>>> men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?
>>>>
>>>> Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så
>>>> ville
>>>> jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.
>>>
>> Enhver pige, det har oplevet at blive voldtaget, ved at det ikke hjælper
>> at
>> sige NEJ!
>> Børn har virkelig IKKE lyst til at have sex med voksne. Det er noget
>> nogle
>> voksne, helt fejlagtigt tror, at de har.
>> Bo W viser tegn på at han er en gammel gris.
>
> BW har og er fortaler for at sex med børn er iorden, ifølge ham er det
> langt værre at få en blodnæse, ja han er et gammelt svin.
>
JEg har i mit 61årige liv en gang fåeten blodnæse og een gang ladet mig
analbolle (af en pige med en gummipik som prøvede at være brutal herskerinde
og ikke blødgjorde ringmusklen først

Det med blødning fra næsen var langt det værste - ømhed varede hundred gange
flere minutter

Men alle er forskellige og småpiger kan blive skræmt selvom de har sagt ja
til at køre en tur på stodderens knallert.

Men fysisk skades varighed og smertefuldhed er noget en dommer kan tage ret
objektivt stilling til, så det bør prioriteres



Bo Warming (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-09-07 02:18

"Tomas" <a@a> skrev i en meddelelse
news:46fac4d7$0$63819$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46fab97b$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Wed, 26 Sep 2007 21:31:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>
>>>
>>> Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på
>>> knallerten ,
>>> men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?
>>>
>>> Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så
>>> ville
>>> jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.
>>
> Enhver pige, det har oplevet at blive voldtaget, ved at det ikke hjælper
> at sige NEJ!
> Og det er BW, jeg skriver til. Men han er i mit filter, så jeg får aldrig
> post direkte fra ham.
> Børn har virkelig IKKE lyst til at have sex med voksne. Det er noget nogle
> voksne, helt fejlagtigt tror, at de har.
> Bo W viser tegn på at han er en gammel gris.

JEg er extremt asexuel og har endog lagt massagepige-besøg på hylden for
mange år siden
Ingen kan udlede noget om mig af mine skriverier og debat er kun interessant
hvis den sigter mod hvad kan gøres for at mindske overgrebene på piger og
kvinder.

Det er ikke at tørre noget af, at komme hele vejen rundt om problematikken
og det er ikke interessant at udpenge een skyldig - der er fejl på mange
sider, og jeg SPØRGER om pigen har haft mulighed for at råbe hjælp

Det er en helt vild løgnagtig generalisering at sige at piger der er blevet
voldtaget er sådan og sådan og altid skyldfri.
Alle sager er forskellige og OFTE har forældre været forsømmelige mht at
lære pigen at sige nej og beskytte sig med råb'
Ingen pige er blevet slået særlig fordi hun råbte op - mener jeg. Ved du
noget?

Gordon Brown generaliserer også vildt når han gør Myanmar-regimet 100%
ansvarligt for demovold - mon ikke munkene følges af plyndrende
autonom-agtige fjolser i Rangoon?
Der er næsten altid fejl på begge sider



Ludvig Nielsen (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 27-09-07 02:46

On Thu, 27 Sep 2007 03:17:35 +0200, Bo Warming wrote:


> Der er næsten altid fejl på begge sider

Det er en pige på 10år der er tale om, svinet der voldtog hende 2 gange er
42år, så stop dit pis med at ville tale den pædofiles sag, du er sgu syg i
bøtten.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-09-07 07:59

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46fb0b4b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> On Thu, 27 Sep 2007 03:17:35 +0200, Bo Warming wrote:
>
>
>> Der er næsten altid fejl på begge sider

JEg har ikke sagt at fejl hos forældre er så store som hos forbryder, vel?
> Det er en pige på 10år der er tale om, svinet der voldtog hende 2 gange er
> 42år, så stop dit pis med at ville tale den pædofiles sag, du er sgu syg i
> bøtten.

Ingen kan diagnosticere sygdom udfra synspunkter på en vild ng

Brainstorming er om at se ny synsvinkler og vi ved meget lidt om hvad skete,
men forældre kan gøre meget for at få småpiger til at beskytte sig selv

Og overvågningselektronik kan hjælpe meget.

Hvis man er imod sådan hjælp og kun er strafliderlig så er man mere
kritisabel end nogen forsvarsadvokat for sexismeforbrydere - som er mere
kritisable end mig, for jeg er idealst, advokaten er betalt lejesoldat, ikke


ALT SKAL GØRES FOR AT HINDRE VOLD - ikke kun straf - er du uenig i det?



Bo Warming (27-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 27-09-07 02:20

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46fab97b$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> On Wed, 26 Sep 2007 21:31:07 +0200, Bo Warming wrote:
>
>
>>
>> Vedr dem er voldtægt vistnok en sjældenhed - pigen kørte med på
>> knallerten ,
>> men havde hun mulighed for at råbe hjælp til andre trafikanter?
>>
>> Hvis jeg ikke var sikker på at min datter er god til at sige NEJ, så
>> ville
>> jeg udstyre hende med mobiltelefon med alarmknap.
>
> Dine forsøg på at tørre skylden af på enten pigen selv eller forældrene er
> direkte ulækker.

Du har ikke læst mig grundigt

Og debatten er om hvad bør gøres, ikke om min personlighed. Den er sagen
uvedkommende



Ludvig Nielsen (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 26-09-07 20:54

On Wed, 26 Sep 2007 21:17:11 +0200, Tomas wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46fa5b5d$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Wed, 26 Sep 2007 09:27:56 +0200, Tomas wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>>>
>>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>>>
>>>>>
>>>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>>>>
>>> Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at
>>> skrive
>>> "for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
>>> De fleste anmeldelser er ikke falske.
>>
>> Da det er BW du giver svar, vil du så ikke sørge for at det er ham du
>> sender det til, alt jeg skrev har du skåret væk.
>>
>>
>>
>>
> Det, jeg ikke har skåret væk, er det jeg svarer på!

Ja, og det var BW's tekster.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Bo Warming (26-09-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-09-07 15:55

"Tomas" <a@a> skrev i en meddelelse
news:46fa0a02$0$93961$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46f9770f$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Tue, 25 Sep 2007 15:49:07 +0200, Bo Warming wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46f8ff1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> On Tue, 25 Sep 2007 10:35:42 +0200, Bo Warming wrote:
>
>>>
>>> Ja, for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse.
>>>
> Ja der har været nogle få falskanmeldelser, men det er noget vrøvl at
> skrive "for en gang skyld er der næppe tale om falskanmeldelse."
> De fleste anmeldelser er ikke falske.
>
>
>> Du kan IKKE sammenligne de skader en voldtægt udgør på sjælen/psyken, med
>> de skader man får ved et brækket ben, skader på sjælen/psyken er langt
>> værre.
>>
>> Ja, gu skal han straffes, stod til mig blev han kastreret som minimum.
>>
>> --
>> Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
>> Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Ond og godt er blandet OVERALT
- du kan ikke udrydde problemer ved at slå ned på nogle rottereder eller
andre fokuspoints

At beskytte unge er især at lære dem at sige NEJ og ikke sætte sig op på en
midaldrende fyrs knallert



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408886
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste