Muhamedanerne vil ikke begraves oi Brøndby
Fra : Jesper

Dato : 24-09-07 21:34

Musserne fik under stor mediebevågenhed en ny begravelsesplads i
Brøndby. Men vis de bruge den? Ikke iflg. TV2 Lorry! Kun 80 har valgt at
lade sig begrave dér i det sidste år selvom der er plads til tusinder!
De vil hellere begraves i nærheden af deres familie eller i deres
elskede hjemlande!

--
Jesper

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-09-07 21:41

Jesper skrev den 24-09-2007 22:33:
> [...]
> lade sig begrave dér i det sidste år selvom der er plads til tusinder!
> De vil hellere begraves i nærheden af deres familie eller i deres

Det ville da også være underligt, hvis gravpladsen blev fyldt op
indenfor det første år.

((((nogen ville måske ønske sig det, men det er vist en anden snak))))

Prøv og tænk, hvis pladsen var blevt fyldt indenfor første år, så skulle
pladsen bare udvides.
Og så ville du sgu også brokke dig.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-07 21:50

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ville da også være underligt, hvis gravpladsen blev fyldt op
> indenfor det første år.

80 begravet i Brøndby ud af estimeret 20.000 døde muslimer sidste år. Ved du
overhovedet, hvad du vil sige?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 24-09-07 22:15

Jens Bruun skrev:

> 80 begravet i Brøndby ud af estimeret 20.000 døde muslimer sidste år. Ved du
> overhovedet, hvad du vil sige?

Jeg tror muligvis at du drømmer lidt. Alternativt ryster du for meget på
fingrene når du skriver nuller.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 05:36

On Mon, 24 Sep 2007 22:49:48 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>80 begravet i Brøndby ud af estimeret 20.000 døde muslimer sidste år. Ved du
>overhovedet, hvad du vil sige?

Øhhh... Har du ikke et nul for meget...???

Fra : Per Rønne

Dato : 25-09-07 05:51

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

> Øhhh... Har du ikke et nul for meget...???

Mon ikke - 20.000 døde muslimer på et år ville jo næsten svare til at
10% af muslimerne dør om året ... der er cirka en kvart million af dem
her i landet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 07:48

> Mon ikke - 20.000 døde muslimer på et år ville jo næsten svare til at
> 10% af muslimerne dør om året ... der er cirka en kvart million af dem
> her i landet.

Nul! Der er ca. 650.000

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 12:23

On Tue, 25 Sep 2007 08:48:16 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabela the
bindestreg coffeeshop.dk> wrote:

>Nul! Der er ca. 650.000

650.000 muslimer...??? Det tror jeg ikke på....

Fra : Per Rønne

Dato : 25-09-07 12:41

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Nul! Der er ca. 650.000

Den eneste bare nogenlunde seriøse undersøgelse om spørgsmålet er
foretaget af Lars Hedegaard, og han fik det til 200.000 ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-07 10:07

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Øhhh... Har du ikke et nul for meget...???

Aner det ikke. Det var dét tal, jeg hørte i radion i går.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 12:25

On Tue, 25 Sep 2007 11:07:06 +0200, "Jens Bruun"

>Aner det ikke. Det var dét tal, jeg hørte i radion i går.

Så må du have hørt forkert... For hvis det tal passer, så er Danmark
muslim-frit om 10 år....

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-07 12:38

> Så må du have hørt forkert... For hvis det tal passer, så er Danmark
> muslim-frit om 10 år....

Næppe. Der fødes jo en hel del i de kredse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 13:11

On Tue, 25 Sep 2007 13:37:34 +0200, "Jens Bruun"

>Næppe. Der fødes jo en hel del i de kredse.

Men de er jo ikke "formeringsdygtige" før alle de "ældre" er døde, så
dem kan man vel nå at helbrede for deres religiøse tvangstanker...

Fra : Henry Vest

Dato : 25-09-07 05:46

Jens Bruun wrote:

> 80 begravet i Brøndby ud af estimeret 20.000 døde muslimer sidste år.
> Ved du overhovedet, hvad du vil sige?

Ved du overhovedet hvordan man estimerer?

--
Henry Vest

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-07 10:09

"Henry Vest" <henry_vestREMOVE@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du overhovedet hvordan man estimerer?

Nej, ikke i den konkrete sag. Ved du?

Jeg refererer alene et tal, jeg hørte i gårsdagens radio, hvor man talte om
den muslimske gravplads, og hvor tallet kom fra en ekspert.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henry Vest

Dato : 28-09-07 21:04

Jens Bruun wrote:

> Nej, ikke i den konkrete sag. Ved du?

Nok til ikke at sætte antallet at døde muslimer i DK til 20.000 om året.

> Jeg refererer alene et tal, jeg hørte i gårsdagens radio, hvor man talte
> om den muslimske gravplads, og hvor tallet kom fra en ekspert.

Du burde kunne sige dig selv, der ikke er 20.000 døde muslimer i DK på et
år!

--
Henry Vest

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-09-07 22:34

> Nok til ikke at sætte antallet at døde muslimer i DK til 20.000 om
> året.

Hvad er så dit estimat?

> Du burde kunne sige dig selv, der ikke er 20.000 døde muslimer i DK
> på et år!

Ud af 3-400.000? Hvor mange tror du da, der dør hvert år?

Ifølge Danmarks Statistik dør ca. 1% af befolkningen hvert år. Jeg er ikke
et sekund i tvivl om, at der er en øget dødelighed (og øget fertilitet)
blandt muslimske indvandrere. En dødelig på 5% i denne etniske grupper
virker for mig at se slet ikke usandsynlig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-07 08:21

Jens Bruun skrev den 24-09-2007 22:49:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 80 begravet i Brøndby ud af estimeret 20.000 døde muslimer sidste år. Ved du
> overhovedet, hvad du vil sige?

Ja, det ville være underligt, hvis gravpladsen blev fyldt op indenfor
det første år.

forholdet 80/20.000 ændrer ikke noget ved det udsagn.

Derudover, så er det vel ikke alle 20.000 som er døde i Brøndby og omegn.

Sidst men ikke mindst, så ville du også brokke dig hvis alle 20.000
ønskede at blive begravet på gravpladsen allerede første år gravpladsen
eksisterer, da pladsen sandsynligvis skulle udvides ganske meget.
(ca. 54 begravelser pr. dag)

<<<<vel og mærke: de 20.000 er dine tal>>>>

Hvis man vil samligne noget med noget, så samlign med hvormange
bisættelser/begravelser en "nystartet" non-muslimsk gravplads vil have.
Fx borgerlige gravpladser, hvor mange begravelser vil gravpladsen have
første år; eller hvad med eksisterende kristne gravpladser hvor meget
aktivitet er der der?

Fra : Bo Warming

Dato : 25-09-07 09:03

> [...]
> Fx borgerlige gravpladser, hvor mange begravelser vil gravpladsen have
> første år; eller hvad med eksisterende kristne gravpladser hvor meget

Måske frihedskæmpere a la DNSB har spredt gylle og svineblod på området og
det ved muslimerne så de bekoster lig-forsendelse til hjemlandet for ikke at
komme i helvede.

Jonni-typer er kreative og gode til at få spredt budskabet, - tænk bare da
de spredte gylle på RÅdhuspladsen hvor en muslimdemo skulle kysse jorden i
bøn.

Overtroiske 3.verdens folk skal afskrækkes fra at bruge og vænne sig til
Danmark med alle midler - trist at jeg er tyranniseret til at fjerne ikke
kun israel-stjerner men også anti-muslimtekster fra hus og plankeværk, men
mine lejre var hysteriske mht sten gennem ruderne, selvom jeg betalte
udbedring og det er varmt p.t.

Til gengæld er der gang i vægavisens skriv-selv opslagstavle og med min
laserprinter svarer jeg hurtigt på posedamers klager over psykiateres
fejldiagnoser og andet samfundskritik der ikke provokerer landets kommende
herskere, muslimerne
Undertiden er debat-pingpong helt usenetagtig

Og autonome godter sig over at de har banket mig på plads - de har brug for
en minisejr efter deres Jagtvej69-mega-nederlag

Er muslimerne blevet så magtfulde allerede at DETTE får unge danskere til at
konvertere for at komme ind i magtens loge?

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 24-09-07 22:06

On Mon, 24 Sep 2007 22:41:27 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Prøv og tænk, hvis pladsen var blevt fyldt indenfor første år, så skulle
>pladsen bare udvides.
>Og så ville du sgu også brokke dig.

Ork nej, de skal bare stables i den dejlige gyllegennemvædede
landbrugsjord.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-09-07 22:07

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det ville da også være underligt, hvis gravpladsen blev fyldt op indenfor
> det første år.

Hvis du vil undersøge sagen nærmere skal du sammenligne de 80 med antallet
af muhamserlig i perioden. Så vil du opdage at langt størstedelen må være
transporteret til hjemlandets vemodige og hellige jordhuller.
Tænk dig minimalt om før du skriver, tak.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-07 07:49

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Hvis du vil undersøge sagen nærmere skal du sammenligne de 80 med antallet
> af muhamserlig i perioden. Så vil du opdage at langt størstedelen må være
> transporteret til hjemlandets vemodige og hellige jordhuller.

På statens regning, uden tvivl.

/Kim

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-07 08:14

Kim Frederiksen skrev den 25-09-2007 08:49:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
> På statens regning, uden tvivl.

Tja, Martin kunne nu skrive til dig, at du bør undersøge sagen nærmere.

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-07 08:13

Martin Larsen skrev den 24-09-2007 23:06:

> Hvis du vil undersøge sagen nærmere skal du sammenligne de 80 med
> antallet af muhamserlig i perioden.

Og det vil betyde hvad?

> Så vil du opdage at langt
> størstedelen må være transporteret til hjemlandets vemodige og hellige
> jordhuller.

Dvs. at nu må man ikke selv bestemme hvor man vil begrave sine afdøde
hhv. selv bestemme mens man er i live.
Eller hvad?

> Tænk dig minimalt om før du skriver, tak.

Tænk sig, det skulle jeg lige til at skrive til dig.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-09-07 12:23

> Og det vil betyde hvad?

> Dvs. at nu må man ikke selv bestemme hvor man vil begrave sine afdøde hhv.
> selv bestemme mens man er i live.

Hvilken slutningsregel benytter du her??

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-09-07 12:30

Martin Larsen skrev den 25-09-2007 13:22:

> Hvilken slutningsregel benytter du her??

Ikke nogen.

Jeg stiller et spørgsmål.

Fra : Cindy

Dato : 24-09-07 23:02

"Jesper" skrev i en meddelelse

> [...]
> lade sig begrave dér i det sidste år selvom der er plads til tusinder!
> De vil hellere begraves i nærheden af deres familie eller i deres

Nå, du skriver at der altså er begravet 80 til nu.. Hvor mange havde du
regnet med, at der sådan lige skulle begraves på et år?

C.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 25-09-07 07:37

Jesper wrote:
> [...]
> lade sig begrave dér i det sidste år selvom der er plads til tusinder!
> De vil hellere begraves i nærheden af deres familie eller i deres

Mystisk.. det må helt bestemt være noget etnisk...
Sådan har jeg det også.

- cep