Hvor går de radikale hen?
Fra : Lyrik XP on MAC

Dato : 23-09-07 13:49

De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?

Hilsen
Jens

Fra : Joakim

Dato : 23-09-07 14:13

"Lyrik XP on MAC @heaven.dk>" <lyrik<fjern> skrev i en meddelelse
> De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?

Mon ikke de radikale går til den side af folketingssalen, hvor de kan få
mest mulig radikal politik gennemført, dvs. hos den venstre side? Det vil
jeg umiddelbart tro. Men dit spørgsmål lægger måske op til noget andet?

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-07 16:05

Joakim <noac@count.dk> wrote:

> [...]
> mest mulig radikal politik gennemført, dvs. hos den venstre side? Det vil
> jeg umiddelbart tro. Men dit spørgsmål lægger måske op til noget andet?

Drejer det sig om at få gennemført flest skattelettelser for de rigeste,
er det vel De konservative og især Ny Alliance de skal vende sig mod ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille

Dato : 23-09-07 14:14

"Lyrik XP on MAC @heaven.dk>" <lyrik<fjern> skrev i en meddelelse
> De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?
>
> Hilsen
> Jens

De er ved at indse, at de er et bundt naive knoldsparkere!

Fra : El Trabajador

Dato : 23-09-07 18:20

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i

> "Lyrik XP on MAC @heaven.dk>" <lyrik<fjern> skrev i en meddelelse

> De er ved at indse, at de er et bundt naive knoldsparkere!

De radikale er en gang sindssyge landsforrædere, der burde have lovens
strengeste straf for deres mangeårige forbrydelser mod det danske folk.
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 22:43

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> De radikale er en gang sindssyge landsforrædere, der burde have lovens
> strengeste straf for deres mangeårige forbrydelser mod det danske folk.

Ja så enkelt kan det faktisk siges.

/Kim

Fra : Jesper

Dato : 23-09-07 14:39

"Lyrik XP on MAC" <lyrik<fjern> wrote:

> De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?
>
> Hilsen
> Jens

Lige nu går de på listefødder over for Nasar og Helle Thorning. Fordi
hvis de gerne vil tilbage til fadet, så kommer de næppe udenom sosserne
og NA.
--
Jesper

Fra : Per Rønne

Dato : 23-09-07 16:05

> Lige nu går de på listefødder over for Nasar og Helle Thorning. Fordi
> hvis de gerne vil tilbage til fadet, så kommer de næppe udenom sosserne
> og NA.

Som trækker i hver deres vej ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul E Hansen

Dato : 23-09-07 14:41

On 23 Sep., 14:48, "Lyrik XP on MAC" <lyrik<fjern>@heaven.dk> wrote:
> De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?

Flytter de sig da?

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-09-07 16:55

On Sun, 23 Sep 2007 14:48:39 +0200, "Lyrik XP on MAC"
<lyrik<fjern>@heaven.dk> wrote:

>De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?

Forhåbentligt ud i natten.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-09-07 05:48

Lyrik XP on MAC <lyrik wrote:
> De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?
>
> Hilsen
> Jens

ingen steder.. de kan ikke få sig selv til at lægge en fast kurs, for
tænk nu hvis den skulle være forkert. Så de zig-zagger rundt om sig selv
i stedet.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 09:02

"Lyrik XP skrev

> De er ikke meget for at melde ud. Hvad er dit eget bud?

Hvis de rykker mod højre, melder jeg mig ud.

- Jensby