Hvad fanden sker der oven i deres hoveder?
Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-07 10:46

http://jp.dk/indland/krimi/article1100945.ece

Altså..

Jeg ved simpelthen ikke, hvor vi er på vej hen. Hvis dette er fremtiden for
vort samfund, så vil jeg på det kraftigste anbefale mine børn om at flytte
til udlandet. Nej, jeg vil tigge og be' dem om det.

Fuck, hvor jeg snart har fået nok af muslimer i dette land.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-09-07 11:42

"Jens Bruun" skrev

> Fuck, hvor jeg snart har fået nok af muslimer i dette land.

En ualmindelig dårlig begivenhed - enig.

Men pas alligevel på, at du ikke kommer til at lyde som Pernille.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-07 11:50

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Men pas alligevel på, at du ikke kommer til at lyde som Pernille.

Jeg synes bare, vi stedse oplever flere og flere ubehagelige begivenheder,
der alene kan henføres til muslimske miljøer og muslimsk "kultur".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-09-07 11:58

"Jens Bruun" skrev

> Jeg synes bare, vi stedse oplever flere og flere ubehagelige begivenheder,
> der alene kan henføres til muslimske miljøer og muslimsk "kultur".

Enig. Det bekymrer også mig.

Men jeg tror ikke, en hadekampagne er løsningen.

Jeg tror mere på anerkendelse og åbenhed. Har du nogensinde prøvet at smile
til en indvandrer fx i køen i Brugsen? Det varmer dem langt ind i hjertet,
når de føler sig velkomne.

- Jensby

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 12:08

> [...]
>
> Jeg tror mere på anerkendelse og åbenhed. Har du nogensinde prøvet at
> smile til en indvandrer fx i køen i Brugsen? Det varmer dem langt ind i

Du mener, at falckfolk skal sendes på "Smilekursus"?

Egon

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-09-07 12:23

"Egon Stich" skrev

> Du mener, at falckfolk skal sendes på "Smilekursus"?

Nej Sølvpil! Jeg tror faktisk, at falckrederne allerede er uddannet i
empati.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-07 12:50

> Nej Sølvpil! Jeg tror faktisk, at falckrederne allerede er uddannet i
> empati.

Man kan ikke uddannes i empati. Empati er en følelse, der ikke kan tillæres.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-09-07 17:01

"Jens Bruun" skrev

> Man kan ikke uddannes i empati. Empati er en følelse, der ikke kan
> tillæres.

Delvis enig. Men den kan vækkes.

- Jensby

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 09:22

> "Jens Bruun" skrev

> Delvis enig. Men den kan vækkes.
>
> - Jensby

Åh -
med et hårdt slag i hovedet?

Egon

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 09:21

> [...]
> "Egon Stich" skrev

> Nej Sølvpil! Jeg tror faktisk, at falckrederne allerede er uddannet i

Men de glemmer at "smile" til de primitivister, der kaster sten i hovedet på
dem, når de hjælper tilskadekomne?

Egon

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-07 13:05

> Jeg tror mere på anerkendelse og åbenhed. Har du nogensinde prøvet at
> smile til en indvandrer fx i køen i Brugsen?

Jeg smiler generelt til alle i køen i Brugsen. Ikke fordi de er muslimer
eller ikke-muslimer, indvandrere eller ikke-indvandrere, men fordi jeg har
lyst til at smile. Har jeg ikke lyst til at smile dén dag, smiler jeg ikke -
hverken til muslimer eller til ikke-muslimer.

Generelt smiler jeg dog ikke til de grupper af unge, mandlige muslimer, jeg
nu og da møder herude på den københavnske vestegn. Dertil har jeg mit liv
for kært.

> Det varmer dem langt ind
> i hjertet, når de føler sig velkomne.

Jeg omgås muslimer dagligt i forbindelse med mit frivillige arbejde i en
sportsklub. Jeg har intet behov for at smile til dem for at de skal føle sig
varme langt ind i hjertet. Når de opfører sig ordentligt, føler de sig
velkomne, ganske som ikke-muslimerne gør. I min daglige omgang med andre
mennesker tænker jeg ikke så meget på, om de er dette eller hint. Jeg smiler
til nogen mennesker i nogen situationer, og undlader at smile til nogen
mennesker i andre situationer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pernille

Dato : 23-09-07 13:18

> [...]
> mennesker tænker jeg ikke så meget på, om de er dette eller hint. Jeg
> smiler til nogen mennesker i nogen situationer, og undlader at smile til

Og sådan bør det vel være. Jeg har slet ikke lyst til at være falsk. Det
ville jeg være, hvis jeg skulle gå rundt og smile til muslimer, så snart jeg
så dem.
Jeg er meget smilende. Det skulle man måske ikke tro, når jeg kommer med
mine meninger, her, - men jeg er virkelig træt af al den vold, som vi danske
er nødt til at finde os i, bare fordi nogle, som har magt, er bund naive!
Dumgode!

Fra : Pernille

Dato : 23-09-07 13:14

> [...]
>
> Jeg tror mere på anerkendelse og åbenhed. Har du nogensinde prøvet at
> smile til en indvandrer fx i køen i Brugsen? Det varmer dem langt ind i

Pladder!

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 18:41

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> Pladder!

Naturligvis - nazi-Pernille -det må du jo mene, siden du går
ind for dødsstraf til børn.

Du kalder det ganske vist medlidenhedsdrab, men der er ingen
forskel i dine øjne, når du mener at man skal slå den
tidligere omtalte 14-årige ihjel af medlidenhed med dem, der
skal passe ham.

Fra : Pernille

Dato : 23-09-07 19:06

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dine øjne, når du mener at man skal slå den tidligere omtalte 14-årige
> ihjel af medlidenhed med dem, der skal passe ham.

Sikke noget sludder!
Jeg har aldrig sagt noget der ligner!
Du gør, lige som så mange andre. Nemlig tager det ud af en udtalelse, som du
kan bruge.
Wilstrup er pædofil.
Han har selv sagt, at han kan lide børn!

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 19:45

> Jeg har aldrig sagt noget der ligner!

Selvfølgelig har du sagt det.

> Du gør, lige som så mange andre. Nemlig tager det ud af en
> udtalelse, som du kan bruge.

> Wilstrup er pædofil.

Det må du dokumentere - ellers lyver du jo - men det er der jo
ikke noget nyt i.

> Han har selv sagt, at han kan lide børn!

Forskellen på en pædagog som dig og en pædofil er jo at den
pædofile kan lide børn - hvorimod du jo netop er pædagog fordi
du hader børn. Er vi inde på det rigtige?

Fra : Sten Schou

Dato : 23-09-07 19:47

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg tror mere på anerkendelse og åbenhed. Har du nogensinde prøvet at
> smile til en indvandrer fx i køen i Brugsen? Det varmer dem langt ind i

Prøv at smile til en kvinde, hvor du kun kan se brevsprækken, så skal du se
hendes mand eksplodere.

Hilsen Sten

Fra : JBH

Dato : 23-09-07 20:15

> [...]
smile
> til en indvandrer fx i køen i Brugsen? Det varmer dem langt ind i hjertet,

Jamen så prøv du at smile til den næste flok unge 2g'ere du møder. Måske de
føler sig velkommen og måske du oven i købet overlever.

/JBH

Fra : Notion

Dato : 23-09-07 13:18

> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes bare, vi stedse oplever flere og flere ubehagelige begivenheder,
> der alene kan henføres til muslimske miljøer og muslimsk "kultur".

muslimske miljøer og muslimsk "kultur". Ja der er problemet med dansk vilje
til at lade nogen fremmede indtræde i samfundet ( god integration). Hvorfor
ikke starte med hånden og med en pæn hilsen fortælle dem hvad du sys er
forkert. Det er ikke forkert at fortælle, at nu skal der tages fat da vi har
brug for ekstra hænder osv.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 23-09-07 18:18

On Sun, 23 Sep 2007 14:18:22 +0200, Notion wrote:

> Hvorfor
> ikke starte med hånden og med en pæn hilsen fortælle dem hvad du sys er
> forkert.

Helt OK for mig, er det acceptabelt at jeg spiser en leverpostejmad med
venstre hånd?

Jeg arbejder i et lille firma, 8-9 danskere og 12 -13 polaker( Blandt
danskerne er der en islænding og en vietnameser som begge taler et næsten
forståeligt dansk)

I denne meget blandede forsamling er der meget få mislyde.

Gad vide hvorfor der ikke er nogen muslimer ansat?

--
MVH
Bruno

Fra : Notion

Dato : 23-09-07 19:15

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forståeligt dansk)
>
> I denne meget blandede forsamling er der meget få mislyde.
>
> Gad vide hvorfor der ikke er nogen muslimer ansat?

Har du spurgt din chef om det??
Hvad kan få dig til at tror at jeg ved hvorfor der ikke er en muslim ansat,
men hvis i mangler en kan jeg da hurtig skaffe en velkvalificeret og
arbejdsom person.
Er det en faglært der søges efter
stilles der krav om fysisk robusthed
er det okay at personen snakker godt forståeligt dansk og forstår dansk på
et velfungerende måde for en evt. samarbejdsgruppe med mål for tværfagligt
arbejde??

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 19:51

On Sun, 23 Sep 2007 19:17:51 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

> [...]
>forståeligt dansk)
>
>I denne meget blandede forsamling er der meget få mislyde.
>
>Gad vide hvorfor der ikke er nogen muslimer ansat?

Mon ikke chefen KUN ansætter folk der VIL arbejde...???

Fra : Notion

Dato : 24-09-07 17:55

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke chefen KUN ansætter folk der VIL arbejde...???

Har du mon spurgt ham / hende ad?

Hvorfor er det lige at du mener, at jeg ved hvilken grund Bruno chef har,
for ikke at have en muslim ansat ??

Jeg tilbød ham et åben tilbud, giv mig navn og adresse på en kontaktperson
så sender jeg en derud som er villig til at arbejde. jeg skal bare have
besvaret de spørgsmål ang. faglighed og fysiskrobusthed, og andre krav til
stillingen.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-09-07 20:54

On Mon, 24 Sep 2007 18:54:34 +0200, Notion wrote:

> Hvorfor er det lige at du mener, at jeg ved hvilken grund Bruno chef har,
> for ikke at have en muslim ansat ??

Der er noget knebent med plads, så bedetiden må være udenfor uanset vejret.

Om min chef vil ansætte muslimer, jeg skal spørge ham når han kommer fra
ferie.

--
MVH
Bruno

Fra : Notion

Dato : 24-09-07 21:21

> Der er noget knebent med plads, så bedetiden må være udenfor uanset
> vejret.
>
> Om min chef vil ansætte muslimer, jeg skal spørge ham når han kommer fra
> ferie.

Er du sikker på at alle muslimer beder når de er på arbejde??

Hvor mange muslimer har du arbejdet sammen med i DK?

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-07 21:28

On Mon, 24 Sep 2007 21:53:42 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Der er noget knebent med plads, så bedetiden må være udenfor uanset vejret.

Det var præcis det jeg tænkte på...

Fra : Pernille

Dato : 23-09-07 13:12

> [...]
> "Jens Bruun" skrev

> En ualmindelig dårlig begivenhed - enig.
>
> Men pas alligevel på, at du ikke kommer til at lyde som Pernille.

Jeg, Pernille, har det bare, som de fleste danskere. De fleste tør bare ikke
sige deres mening, af frygt for at blive kaldet "racist"!
Hvis der var valg i dag, så ville vi se at DF ville går frem. Jeg har ikke
stemt på dem før, men ved I hvad, jeg tror jeg sætter mit kryds hos dem,
næste gang.
Jensby, vågn op!

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 23-09-07 17:04

"Pernille" skrev

Jensby, vågn op!

Rolig Pernille. Jeg er lysvågen. VB har lige vundet 8-0.

Jeg holder også af dig.

- Jensby

Fra : Wilstrup

Dato : 23-09-07 18:44

> [...]
> frem. Jeg har ikke stemt på dem før, men ved I hvad, jeg
> tror jeg sætter mit kryds hos dem, næste gang.

Naturligvis gør du det - og havde Nazi-Jonni haft nok af
proselytter til at stilel op til et folketingsvalg, så ville
du have stemt på ham. Du er nazist, Pernille - dine holdninger
om "Endlösung" over for børn, som du gerne vil slå ihjel af
"medlidenhed" taler sit tydelige sprog.

Erstat du blot Hitlers jøder med børn, der er muslimer og som
ifølge dig er hinsides pædagogisk rækkevidde, så vil du være
på hjemmebane.

Fra : Pernille

Dato : 23-09-07 13:08

> [...]
> flytte til udlandet. Nej, jeg vil tigge og be' dem om det.
>
> Fuck, hvor jeg snart har fået nok af muslimer i dette land.

Sådan har jeg det også!
Efter hånden er det sådan, at jeg fraråder folk at få børn! Hvad er det for
en verden vi byder børn?
På den anden side, så skal vi jo heller ikke bare overlade Danmark til
muslimer.
Hvad skal vi gøre?!! Jeg er rigtig træt af al den vold og uro, som muslimer
er årsag til. Vi har ikke brug for deres sære adfærd!!!
Ja! Fuck, hvor er jeg TRÆT AF DET!!!

Fra : Notion

Dato : 23-09-07 18:07

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvad skal vi gøre?!! Jeg er rigtig træt af al den vold og uro, som
> muslimer er årsag til. Vi har ikke brug for deres sære adfærd!!!

Skal det forstås sådan, at du kun oplever virkeligheden gennem avisernes
overskrifter ?? Tror du virkelige på, at det kun er muslimer som laver vold
og er vold det eneste kriminelle du kender til ?? Åben dine øjne for den
rigtige virkelighed, gå uden for din dør. Brug krak vejviser og lad dig
blive guidet til biblioteket, spørg en ansat om de kan hjælpe dig med et par
udtræk fra DS, så vil du se virkeligheden.

Der er faktisk opgjort i DS at en fra Belgien ikke var indforstået med en
p-bøde, så den ente i retten, afgørelsen blev, han skulle betale. Igen steg
statistikken for personer med anden etnisk baggrund end dansk .. wow

Fra : JBH

Dato : 23-09-07 20:23

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
steg
> statistikken for personer med anden etnisk baggrund end dansk .. wow

Ja, wow du er kvik. Så er de over 60% indsatte at ikke dansk oprindelse, som
sidder i de danske fængsler jo nok udlændinge som har fået en
parkeringsbøde.

Du er sgu da dummere end vådt bølgepap i regnvejr.

/JBH

Fra : Notion

Dato : 24-09-07 18:00

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> parkeringsbøde.
>
> Du er sgu da dummere end vådt bølgepap i regnvejr.

Ja DUM er du da, så jeg spørg dig.
ER man kun kriminel hvis man sidder i fængsel?? Er man kriminel hvis man
bliver kendt skyldig i noget (fået en dom) ??? giver alle domme
fængsel...... så den med dum LOL kig dig i et spejl og bliv rød i
knolden....

SÅ hvad er din påstand nu ang. Kriminelle i Danmark ???? Lad mig høre noget
fra dig

Fra : Pjensen73

Dato : 23-09-07 19:15

Den Sun, 23 Sep 2007 19:44:01 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
>
> Erstat du blot Hitlers jøder med børn, der er muslimer og som ifølge dig
> er hinsides pædagogisk rækkevidde, så vil du være på hjemmebane.

Det var dog godt nok den største sviner, du indtil nu er kommet med.
Hvad fanden i helvede bilder du dig ind?
Syntes du ikke du skulle give Pernille en undskyldning for de grove
beskyldninger du kommer med?

Fra : Poul E Hansen

Dato : 23-09-07 19:44

On 23 Sep., 11:45, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> til udlandet. Nej, jeg vil tigge og be' dem om det.
>
> Fuck, hvor jeg snart har fået nok af muslimer i dette land.

Måske har vi selv opdraget dem til det. Hvis vi tillader et par
mindreårige araberdrenge kan sidde i bussen og ryge eller larme uden
vi smider dem ud (måske ville truslen være nok) er det nok blot en
provokation til endnu mere ballade.