Afskaf personlig frihed
Fra : dktekno

Dato : 22-09-07 11:13

Her er et essay/tekst jeg synes i skal læse og tage stilling til:

FORFATTER: Anonym.

-----AFSKAF PERSONLIG FRIHED---------

Prøv at tænk på hvor mange penge vi bruger på terrorforebyggelse, eller
beredsskab i tilfælde af terrorisme.

Eller de mange arbejdspladser der er gået tabt i danske virksomheder blot
pga. nogle åndsvage tegninger.

Vi kunne spare masser af penge, hvis vi ikke var så modvillige, men
samarbejdede med andre lande og organisationer. Hvis vi nu forbød
muhammed-tegninger og kritik af islam, så ville vi være i meget bedre
sikkerhed. Det vil medføre, at vi får flere penge, som vi kan bruge endten
til velfærd eller til skattelettelser.

Og tænk på de mange virksomheder, som vi kan få til at operere i
mellemøsten, uden at de danske virksomheder skal bruge penge på sikkerhed -
det sørger f.eks. Saudi Arabien for, fordi vi er så samarbejdsvillige.

Der er flere steder vi kan spare. F.eks. på forsvaret. Hvad skal vi egentlig
med soldater? Hvis vi er samarbejdsvillige med de muslimske lande, så
behøver vi slet ikke noget forsvar, og alle de værnepligtige kan istedet
bruges til at udføre social værnepligt, som f.eks. ældrepleje eller billig
arbejdskraft for virksomhederne.

Både kapitalister, kommunister og midterfløjen vil få glæde af, at vi
samarbejder med islamiske og autoritære lande, og lytter til vore muslimske
borgere. Vi kan spare så mange penge. Og der er jo næsten ingen grænser for
hvad vi kan bruge alle disse penge til.

Vi må gøre op med de vestlige utopiske idealer om personlig frihed og
ytringsfrihed. Der er så mange andre ting der er vigtigere. F.eks. velfærden
og kapitalen!

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 11:34

Den Sat, 22 Sep 2007 12:13:27 +0200 skrev dktekno:

> [...]
>
> Vi må gøre op med de vestlige utopiske idealer om personlig frihed og
> ytringsfrihed. Der er så mange andre ting der er vigtigere. F.eks.

Vi skal under ingen omstændigheder afskaffe hverken den personlige frihed
og ytringsfriheden, uanset hvad det koster. Demokratiet er ikke til salg.
Hvordan kan du overhovedet komme på de tanker?

Fra : dktekno

Dato : 22-09-07 11:51

> Vi skal under ingen omstændigheder afskaffe hverken den personlige frihed
> og ytringsfriheden, uanset hvad det koster. Demokratiet er ikke til salg.
> Hvordan kan du overhovedet komme på de tanker?

Nu er det jo ikke mig der mener det der. Det er der andre der gør. Jeg er
enig med dig i at den personlige frihed ikke er til salg.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 12:37

Den Sat, 22 Sep 2007 12:50:58 +0200 skrev dktekno:

> Nu er det jo ikke mig der mener det der. Det er der andre der gør. Jeg
> er enig med dig i at den personlige frihed ikke er til salg.

Hvem er det så. Har du ikke et link, til artiklen?

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:47

On Sat, 22 Sep 2007 12:13:27 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>muhammed-tegninger og kritik af islam, så ville vi være i meget bedre
>sikkerhed. Det vil medføre, at vi får flere penge, som vi kan bruge endten

Har du nu glemt din medicin IGEN... ???

<snip en masse psykotisk ævl>

Hvorfor ikke aflive alle psykisk syge eller kriminelle eller
arbejdsløse eller autonome eller..............???

De koster da også samfundet en helvedes masse penge.... ))))

Fra : Ivannof

Dato : 22-09-07 23:18

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> [...]
> arbejdsløse eller autonome eller..............???
>
> De koster da også samfundet en helvedes masse penge.... ))))

Så stoppede den tråd. Den blev for åndsvag
Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-09-07 00:27

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Så stoppede den tråd. Den blev for åndsvag

Men ikke åndsvag nok?

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 06:45

On Sun, 23 Sep 2007 00:18:01 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>Så stoppede den tråd. Den blev for åndsvag

Kan du ikke klare en smule ironi...???