Racister overfaldet af enorm AFAflok
Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 10:55

http://www.youtube.com/watch?v=W3IbAyPzsfA

Jeg tror de skinker overvejer deres politiske tilhørsforhold
efter sådan en omgang. Jeg mener, nazisterne dræbte og udryddede
6000000 jøder, og det kan man da ikke finde sig i, at deer er
nogen, som bifalder.....

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-07 09:15

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

> [...]
> efter sådan en omgang. Jeg mener, nazisterne dræbte og udryddede
> 6000000 jøder, og det kan man da ikke finde sig i, at deer er

Man skal være ualmindelig dum hvis man tror det er folk der er unge idag der
dræbte nogen som helst i 1940érne, men ok, du er også mere end almindelig
dum.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 14:18

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

>Man skal være ualmindelig dum hvis man tror det er folk der er unge idag der
>dræbte nogen som helst i 1940érne,

JA!!!!!!!!!!!!!

> men ok, du er også mere end almindelig
>dum.

Nå NB, kig op på ordet "bifalder," og føl dig så forlegen over
din endnu gentagende arrogante dumsmarte idioti.

Fra : JBH

Dato : 22-09-07 15:42

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter sådan en omgang. Jeg mener, nazisterne dræbte og udryddede
> 6000000 jøder, og det kan man da ikke finde sig i, at deer er

Kig på din signatur dit skvadderhovede.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 20:42

JBH <skodkontoen@hotmail.com> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Kig p? din signatur dit skvadderhovede.

Hvad med den?

Fra : JBH

Dato : 24-09-07 00:26

> JBH <skodkontoen@hotmail.com> skrev

> Hvad med den?

Suk...Det er håbløst. Mod så stor dumhed kæmper selv guder forgæves

/JBH

Fra : Peder·L·ACAB

Dato : 24-09-07 17:35

JBH <skodkontoen@hotmail.com> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Suk...Det er h?bl?st. Mod s? stor dumhed k?mper selv guder forg?ves

Prøv at meditere på dit anjachakre, så kan de måske hjælpe dig
bedre-

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:42

On Sat, 22 Sep 2007 09:55:29 +0200 (CEST), Peder L
> [...]

>efter sådan en omgang. Jeg mener, nazisterne dræbte og udryddede
>6000000 jøder, og det kan man da ikke finde sig i, at deer er

Du er sgu en racist af værste skuffe, når du går ind for voldelige
overfald på anderledes tænkende (uanset hvor dumme de er)...

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 20:42

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Du er sgu en racist af værste skuffe, når du går ind for voldelige
>overfald på anderledes tænkende (uanset hvor dumme de er)...

Jeg går IKKE ind for voldelige overfald!!!!!!!!!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 19:07

On Sat, 22 Sep 2007 19:41:45 +0200 (CEST), Peder L

>Jeg går IKKE ind for voldelige overfald!!!!!!!!!!!!!

Det har du sgu da lige skrevet (øverst)...

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 22:42

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Det har du sgu da lige skrevet (øverst)...

Nej da.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 21:44

On Sat, 22 Sep 2007 21:41:34 +0200 (CEST), Peder L

>Nej da.

Jo da.... Du skrev jo "og det kan man da ikke finde sig i"...

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 23:47

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Jo da.... Du skrev jo "og det kan man da ikke finde sig i"...

Det er jo forfanden ikke det samme som at gå ind for voldelige
overfald..... !!!!!! IDIOTTTTTTTTTT :::::((((((((((

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 06:41

On Sat, 22 Sep 2007 22:47:20 +0200 (CEST), Peder L

>Det er jo forfanden ikke det samme som at gå ind for voldelige
>overfald..... !!!!!! IDIOTTTTTTTTTT :::::((((((((((

Pas på blodtrykket din voldspsykopat.... )))

Fra : Kim2000

Dato : 22-09-07 20:51

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> Det har du sgu da lige skrevet (øverst)...

Det har han da ikke, han skrev bare at det var godt nazister fik tæsk fordi
de har en anden politisk holdning end han selv har, alle kan jo se det ikke
er det samme. Enhver kan vel forstå at antivoldsdemonstranter gerne må tæske
andre demonstranter....

Gad vide om det, ifølge Peder, er okay at banke børnepillere.....?

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 23:16

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

>Gad vide om det, if?lge Peder, er okay at banke b?rnepillere.....?

Nej, hold dit voldserotiske ævl for dig selv, så os andre slipper
for at høre på det.

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 21:47

On Sat, 22 Sep 2007 22:15:30 +0200 (CEST), Peder L

>Nej, hold dit voldserotiske ævl for dig selv, så os andre slipper
>for at høre på det.

Delete-knappen er opfundet, hvis du ikke kan lide at få sandheden at
vide....

PS: Hvorfor skriver du "os"...??? Er du schizofren...???

Fra : Peder L ACAB

Dato : 23-09-07 00:11

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

>Delete-knappen er opfundet, hvis du ikke kan lide at få sandheden at
>vide....

OK, der skete så ikke noget, da jeg trykkede...

>PS: Hvorfor skriver du "os"...??? Er du schizofren...???

I modsætning til dig, så er jeg ikke egosisk...

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 02:47

> S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev

> OK, der skete så ikke noget, da jeg trykkede...

Få dig et nyt keyboard.

> I modsætning til dig, så er jeg ikke egosisk...

Nej, du er blot en snotdum racist.

Tim

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 06:43

On Sat, 22 Sep 2007 23:10:47 +0200 (CEST), Peder L

>OK, der skete så ikke noget, da jeg trykkede...

Suk... Det er ikke studenterhuen der strammer....

>I modsætning til dig, så er jeg ikke egosisk...

Derfor behøver du ikke at blande din alternative personlighed ind i
debatten.....

Fra : Tim Petersen

Dato : 23-09-07 02:45

> [...]
> efter sådan en omgang. Jeg mener, nazisterne dræbte og udryddede
> 6000000 jøder, og det kan man da ikke finde sig i, at deer er

Du er den værste racist i gruppen... og du fatter det ikke engang.

Racist OG snotdum!

Tim