Muslimer
Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 09:50

Her i gruppen er Notion og Zeki muslimer, og jeg synes det er
flot, hvordan de tryner hørefløjserne i alle diskussioner.

Gid dog at højrefjolserne må indse, at deres had ikke hjælper på
noget, og at der må gøres noget, for at alle folk og racer kan
leve sammen i broderlig kærlighed, uden at diskriminere hindanden
på hudfarve og religion og seksualitet-

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : E.M.

Dato : 22-09-07 18:10

> [...]
> noget, og at der må gøres noget, for at alle folk og racer kan
> leve sammen i broderlig kærlighed, uden at diskriminere hindanden

Fortæl du hellere det til dine muslimske venner, det er de største racister
vi har i landet.

E.M.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 20:46