Muslimsk mandighed
Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 09:46

http://ekstrabladet.dk/112/article340109.ece

På en måde kan jeg godt se, at det nok er meget sandsynligt, at
han er skyldig i drabet (han er stadig kun sigtet,) men jjeg
synes stadig at den udstrålig han har, er yderst tiltrækkende, og
jeg synes ikke danske mænd kan måle sig med muslimerne.

Det er noget som ligger i attituden, hvor muslimer er mere
ligefremme og åbne og er ikke så bange for at kræve deres ret og
stille krav, mens danskere er tilbageholdne og er så bange for at
træde andre over tæerne, hvilet er feminint.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Ivannof

Dato : 22-09-07 10:25

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nationale eller etniske oprindelse, tro eller *seksuelle* *orientering*
> straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år. ···· PEDER ····

Hvis du udmelder manden til at være sexbombe - så er du vel selv racist!
Danskerne er nok mere tilbageholdende fordi de seriøst overvejer et forhold
til kvinden. Muslimske mænd har for det meste fået udpeget hvem de skal
giftes med, så et forholdtil en dansk kvinde er vel kuns for sjov!

Hilsen Ivan

Fra : Jens G

Dato : 22-09-07 11:02

On Sat, 22 Sep 2007 08:45:33 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

>Det er noget som ligger i attituden, hvor muslimer er mere
>ligefremme og åbne og er ikke så bange for at kræve deres ret og
>stille krav,

Når nu du åbenbart beundrer den adfærd, så accepterer du vel også hvis
konsekvensen af ikke at imødekomme deres krav ender med vold eller
drab?

>mens danskere er tilbageholdne og er så bange for at
>træde andre over tæerne, hvilet er feminint.

Og sikkert langt mindre voldeligt.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : TS

Dato : 22-09-07 11:21

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message
> [...]
> stille krav, mens danskere er tilbageholdne og er så bange for at
> træde andre over tæerne, hvilet er feminint.

så det mener du dit racistiske skinke svin!

Fra : N/A

Dato : 22-09-07 16:53

Fra : Peder L ACAB

Dato : 22-09-07 16:53

Michael Laudahn eOpposition <ch8050zh@yahoo.com.mx> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> schrieb im Newsbeitrag

>Sagde du ikke du ville diskutere den slags in din nye gruppe

>'Hvad? dk.snak.seksualitet.homoseksualitet.neger. God ide til ny gruppe,
>faktisk.'

>Eller er der ingen andre, s?ledes at du er vendt tilbage.

Der findes jo ikke en sådan gruppe, og det ved du.... Derfor må
jeg skrive her i stedet.

>Ja, s? kunne du naturligvis ogs? g? ud p? gaden og holde udkig efter en af
>dem.

>Og s? kunne du endelig henvende dig personligt til dit store forebillede,
>via ddiene snabel-a un punktum org, hvis jeg husker rigtigt at have set det
>et eller andet sted. Men husk lige ikke at 'stalke' ham, ikke?

Hmm, det tror jeg, jeg vil gøre. Og bare rolig, jeg bliver ikke
for intim, jeg er jo ikke en billig sut, vel