Religion = Sindsyge ?
Fra : John Jensen

Dato : 21-09-07 21:10

Vi lever i et oplyst samfund der ynder at basere sig på videnskabens
principper om bl.a. målbarhed og verificering ved forsøg. Vi har
samtidig videnskabelige definitioner på hvad der er normalt og hvad der
er psykotisk. Hører man stemmer (f.eks. Gud , Muhammed, Jesus, Jomfru
Maria der taler til en) er man psykotisk....ser man syner (f.eks. en
engel, profet, Jesus eller et scenaria som i Johannes Åbenbaring med
verdens ende....el.lign) er man psykotisk. Har man vrangforestillinger -
dvs. forestillinger der er i modstrid med sund fornuft=videnskaben ja så
er man i alletilfælde psykisk syg...måske ikke ligefrem
psykotisk/sindsyg men dog psykisk syg.

Så burde alle religiøse forhold i dette samfund ikke henhøre under
sundhedsministerens område ? Udøverne er jo klart psykisk syge og bør
behandles i psykiatrien!

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-09-07 21:24

John Jensen <afdeling28@gmail.com> wrote:

> [...]
> er psykotisk. Hører man stemmer (f.eks. Gud , Muhammed, Jesus, Jomfru
> Maria der taler til en) er man psykotisk....

Ja, eller religiøs. :)

>ser man syner (f.eks. en
> engel, profet, Jesus eller et scenaria som i Johannes Åbenbaring med
> verdens ende....el.lign) er man psykotisk.

Se ovenfor.

> [...]
>
> Så burde alle religiøse forhold i dette samfund ikke henhøre under
> sundhedsministerens område ? Udøverne er jo klart psykisk syge og bør

Når man hører noget af det bavl der forsvares under religion og
religionsfrihedens navn, så jo, den indskydelse kan man sakl sagtens få.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence

Fra : Jim

Dato : 21-09-07 22:29

"John Jensen" <afdeling28@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så burde alle religiøse forhold i dette samfund ikke henhøre under
> sundhedsministerens område ? Udøverne er jo klart psykisk syge og bør

Ja, ifølge forfatteren Lone Frank er det det, videnskaben og undersøgelserne
viser.
http://www.saxo.com/item/3666281
En af de bøger jeg i hvert fald skal have læst.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-09-07 22:59

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> undersøgelserne viser.
> http://www.saxo.com/item/3666281
> En af de bøger jeg i hvert fald skal have læst.

At muhammedanisme er ond nazisme har ikke noget direkte med religion at
gøre.
De arabiske nazister så blot at det religiøse slør var et smart dække over
deres imperialistiske erobringseventyr.

I har hverken forstået religion eller muhammedanernazisme, hvis ikke I
indser det.

Mvh
Martin

Fra : Jim

Dato : 22-09-07 10:12

> [...]
> deres imperialistiske erobringseventyr.
>
> I har hverken forstået religion eller muhammedanernazisme, hvis ikke I

Muhamedanismen er et resultat af grådighed og fanatistisk religiøsitet.

Fra : Notion

Dato : 22-09-07 11:38

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Muhamedanismen er et resultat af grådighed og fanatistisk religiøsitet.

Jamen du er da velkommen til at uddybe denne påstand, er det alle muslimer
som er fanatiske ?? Hvor mange af de muslimer som er i DK er fanatiske??