Faktum
Fra : Peder L ACAB

Dato : 21-09-07 18:38

Hvis den danske kirke har ret til at ringe med klokkerne flere
gange om dagen, da er det diskrimination, hvis muslimer ikke må
kalde til bøn fem gange om dagen over højtalere, og derefter
vende sig mod den hellige by Mekka.

Århus Mod Moskeen burde forbydes, ogmdet samme burde SIAD,

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : E.M.

Dato : 21-09-07 16:42

> Århus Mod Moskeen burde forbydes, ogmdet samme burde SIAD,

Du er meget meget syg, søg læge.

E.M.

Fra : Kim2000

Dato : 21-09-07 17:27

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vende sig mod den hellige by Mekka.
>
> Århus Mod Moskeen burde forbydes, ogmdet samme burde SIAD,

Så du er for terror og mod ytringsfrihed....

Fra : Pernille

Dato : 21-09-07 17:50

> "Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

Vend dig mod Mekka, alt det du vil, men lad være med at gøre det når du er i
skole eller på arbejde!
Al den galen, fra tårne, kan vi godt undvære! Kirkeklokker er hyggelige, -
og en del af dansk kultur.

Fra : Jesper

Dato : 21-09-07 18:46

Peder L ACAB <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

> [...]
> vende sig mod den hellige by Mekka.
>
> Århus Mod Moskeen burde forbydes, ogmdet samme burde SIAD,

FAKTUM:
Danmark har religionsfrihed, ikke religionslighed
Dit RECTUM
--
Jesper

Fra : Tim Petersen

Dato : 21-09-07 23:42

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message
> [...]
> gange om dagen, da er det diskrimination, hvis muslimer ikke må
> kalde til bøn fem gange om dagen over højtalere, og derefter

Nej da... det er blot sund fornuft

> Århus Mod Moskeen burde forbydes, ogmdet samme burde SIAD,

Ja.... hahaha.... jeg VIDSTE du havde sans for humor )))))))))

Tim