Faktum
Fra : Peder L ACAB

Dato : 21-09-07 18:33

Den nuværende regering har skåret i velfæren, så nu er det
sværere for børnefamilier og studerende og indvandrere, mens at
det er de rige, som er blevet gavnet.

Ritt Bjerregård ommøblerede sit kontor for 1mio, mens at
muslimske mødre får sværere ved at få deres børn passet i
daginstitution.
--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : E.M.

Dato : 21-09-07 16:39

> Ritt Bjerregård ommøblerede sit kontor for 1mio, mens at
> muslimske mødre får sværere ved at få deres børn passet i
> daginstitution.

Hvorfor skal muslimske mødre have passet deres yngel? det er vel de færreste
af dem der arbejder, så kan de vel også selv passe deres knepaffald.

E.M.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 21-09-07 18:42

E.M. <em@dbmail.dk> skrev

>Hvorfor skal muslimske m?dre have passet deres yngel? det er vel de f?rreste
>af dem der arbejder, s? kan de vel ogs? selv passe deres knepaffald.

DE HAR SAMME RET TL DET, SOM DANSKE KVINDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DU BURDE SÆTTES I FÆNGSEL FOR AT SIGE KNEP *AFFALD* , det er lig
med at kalde dem "rotter"...!!!!!!!!

Fra : E.M.

Dato : 21-09-07 17:04

> DE HAR SAMME RET TL DET, SOM DANSKE KVINDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er muligt, men hvorfor skriver du at MUSLIMSKE kvinder får sværere ved
at få passet børn, det gælder vel også for danske kvinder, eller er det
fordi du er RACIST?

> DU BURDE SÆTTES I FÆNGSEL FOR AT SIGE KNEP *AFFALD* , det er lig
> med at kalde dem "rotter"...!!!!!!!!

Sludder og vrøvl, jeg kalder ALLE unger for knepaffald, uanset om de er
sorte, hvide, grønne eller blå

E.M.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-09-07 10:04

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

> DU BURDE SÆTTES I FÆNGSEL FOR AT SIGE KNEP *AFFALD* , det er lig
> med at kalde dem "rotter"...!!!!!!!!

Kalder dem ikke rotter, mend er er da en stor lighed i deres ekspansions
rate.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Tim Petersen

Dato : 21-09-07 23:40

> [...]
>
> Ritt Bjerregård ommøblerede sit kontor for 1mio, mens at
> muslimske mødre får sværere ved at få deres børn passet i

Du er en skide racist. BWADR!!!

Tim