Stop Modregning i førtidspension
Fra : Pjensen73

Dato : 21-09-07 10:57

Stop Modregning i førtidspension.
Skriv under her:

http://www.modregningifortidspension.underskrifter.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 11:58

"Pjensen73" skrev

> Stop Modregning i førtidspension.
> Skriv under her:

Får du førtidspension Pjensen73?

--
- Jensby
(der opfatter sig selv som en socialliberal humanist - og en ikke troende
kristen)

Fra : Frank

Dato : 21-09-07 13:36

Hej

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Får du førtidspension Pjensen73?

Har din holdning til modregning i førtidspensionen tilknytning til
Pjensen73's evt. modtagelse af førtidspension?

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-09-07 15:56

"Frank" skrev i en meddelelse

> Har din holdning til modregning i førtidspensionen >tilknytning til
> Pjensen73's evt. modtagelse af førtidspension?

Jeg er slemt bange for at de svage i samfundet
kun finder nåde for Jan's øjne hvis de stemmer
på det rigtige parti.
Det er for ham uforståligt at de socialt dårligst
stillede stemmer på et ultra nationalistisk parti.
Se blot hvad han skriver andetsteds

citat:
Jeg vil bare ikke slås i hartkorn med deres kernevælgere, som (generelt) er
kendetegnet ved egoisme, angst, kulturfattigdom og dårlig eller ingen
uddannelse.
citat slut:

eller med andre ord ,de socialt dårligst stillede

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Pjensen73

Dato : 21-09-07 13:05

Den Fri, 21 Sep 2007 12:58:13 +0200 skrev Jan Bang Jensby:

> "Pjensen73" skrev

> Får du førtidspension Pjensen73?

Ja, fordi jeg er tosset

Fra : Pjensen73

Dato : 21-09-07 18:28

Den Fri, 21 Sep 2007 17:11:54 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Den begrundelse for din førtidspension har jeg slet ingen indvendinger
> imod.

Måske kan du også få førtidspension, da du lider af homofobi. Jeg selv
lider af "perkerfobi"

Fra : Pjensen73

Dato : 21-09-07 18:29

Den Fri, 21 Sep 2007 15:15:12 +0200 skrev Jan Bang Jensby:

> "Pjensen73" skrev

> Normalt ville jeg modsætte mig modregning - men i dette tilfælde gør jeg
> en undtagelse.

Fordi, det er en borger, som har de forkerte meninger?

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 10:28

Den Fri, 21 Sep 2007 19:39:34 +0200 skrev Jan Bang Jensby:

> "Pjensen73" skrev

> Det tror jeg faktisk ikke, du gør.
>
> Du lader dig rive med af den populistiske strømning, der er for tiden.
>
> Det ændrer sig sikkert snart igen.

Tror du?

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 10:29

Den Fri, 21 Sep 2007 19:36:49 +0200 skrev Jan Bang Jensby:

> "Pjensen73" skrev

> Nej - jeg driller!
>
> Selvfølgelig skal førtidspensionister (som alle andre) have det godt.
>
> Blid vind!
>
> - Jensby

Du må ikke drille, snøft.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-09-07 12:43

Den Sat, 22 Sep 2007 13:14:14 +0200 skrev Martin Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg kan ikke tro at Jensby er klar over at du er en stakkels neger.
>
> Mvh
> Martin

Ha ha. Nej, og jeg er ikke bare neger, men også muslim og medlem af al-
Qaida