Høsten af Vildmosekartofler
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 07:51

Høsten af Vildmosekartofler

langt ringere end frygtet
meddeler TV2News
hvis gratisreklame for danske erhverv overgår andre mediers "product
placement"

Mon ikke folk nu køber flere af disse kartofler end ellers og godtager
højere priser af medlidenhed med de vejrramte avlere?

Hvis man total-privatiserede alle massemedier, ville det være ærlig snak.
Vennetjenester er OK i privat regi, men medier der gir den som
åh-så-ansvarlige og idealistiske, forventer man fair play af og objektiv
udvælgelse af VIGTIGE nyheder. (og evt sjove nyheder). Men her er en skjult
køb-dansk dagsorden - i strid med sund EU-ånd om ingen handelsbarrierer.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 12:32

> [...]
> udvælgelse af VIGTIGE nyheder. (og evt sjove nyheder). Men her er en
> skjult køb-dansk dagsorden - i strid med sund EU-ånd om ingen
Den aparte reklame for nogle kartoffelavlere bliver nu gentaget to gange
lige efter hinanden og der tales om de LANDSKENDTE Vildmosekartofler

No big deal - men aparte og lidt afslørende om kommercielle motiver til
åndsvag prioritering af nyheder. Journalister er "værre end nazi". De sylter
alt vigtigt ind i mediestøj så demokratiet ikke bliver om væsentlig debat

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-09-07 22:15

Bo Warming skrev:

> [...]
> alt vigtigt ind i mediestøj så demokratiet ikke bliver om væsentlig debat

Nu er det jo sådan at medierne serverer den slags nyheder for at
tækkes kolonihavefolket og andre Morten Korch entusiaster, for
at bekræfte disse i at vi stadig lever i et land hvor landbruget
er vigtig.

Og BW synes tilsyneladende at en af de vigtigste nyheder i
dag var at medierne serverede en for BW ikke vigtig nyhed,
ja selve dette at medierne kunne finde på at servere en nyhed
der for BW, der til daglig færdes i det centrale København, hvor
afstanden til Vildmosen synes uoverstigelig, gør i BWs øjne
journalister, tilsyneladende hele standen, værre end nazisterne,
der som bekendt slog 6 millioner mennesker ihjel, med den ene
begrundelse at disse 6 millioner mennesker havde en for
nazisterne forkert religion.

Dette siger en del om BWs proportions sans.

Og BWs svar på ovenstående er sandsynligvis bortforklaringer og
påstande om at nazisterne ikke slog 6 millioner jøder ihjel men
kun 5,9 millioner. Der kan også påregnes en byge af citater fra
forlængst afdøde filosoffer.

Fra : Ivannof

Dato : 20-09-07 23:16

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> påstande om at nazisterne ikke slog 6 millioner jøder ihjel men
> kun 5,9 millioner. Der kan også påregnes en byge af citater fra

Bo er morsom! Jeg har været for hans have og hus. Jeg har også læst nogle af
hans indlæg.
Men han er i mit killfilter. Han er morsom. Men livet er for kort til at
tage ham alvorligt
Hilsen Ivan

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 23:58

> [...]
> påstande om at nazisterne ikke slog 6 millioner jøder ihjel men
> kun 5,9 millioner. Der kan også påregnes en byge af citater fra

TV2 news var vildt skitzo om kartoffel pseudonyheden

Først bragte de den to gange lige efter hinanden og med ævl om "mindre høst
end frygtet"
og bag efter kaldte de høsten RINGE som om også kvaliteten var dårlig. og
ikke kun kvantiteten

Der var millioner af nazier og krig var hovedmål og denne var gjort
uundgåelig af VErsaillesfredens fædre

Der er ikke titusinder af journalister, men de gør større skade ved at
propagandere for at importere muslimer

A nogle få filosoffer er afdøde og stadig citeres igenigen, viser at de
har tidsløs stor visdom.
Journalister giver falsk "15 minutters berømmelse" til nulevende som FALSK
SMIGER - ikke just gavnligt.

Fra : Bertel Brander

Dato : 21-09-07 00:10

Bo Warming skrev:

> [...]
> har tidsløs stor visdom.
> Journalister giver falsk "15 minutters berømmelse" til nulevende som FALSK

Gab, det sædvanlige vrøvl og forsvar af nazister fra BW.