FN afviser Taiwan for 15. gang
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 20-09-07 07:46

"Jesus-loves-you" skrev
6823 news:CL%ri.51$Pf4.32@news.get2net.dk

[ ... Cuba og Hviderusland erklæret pæne af FN ... ]

[ ... ]

> *Uretfærdige* jordboere (havde jeg nær sagt på ETs vegne)...
>
> ET-Break:
> (2007-08-01, Wednesday, CET 15:12, GMT 13:12)
> - "Nemlig ... (15:17) ... min ven."
>
> Onde, utro, *forrædere* af det gode !!!

News:

=== citat start ===

DR1 s138 tor 20 sep (2007, CET) 07:55:33

03:35 (CET, red.)

FN afviser Taiwan for 15. gang

FN har atter engang afvist Taiwans
ansøgning om at blive optaget i
verdensorganisationen.

Den kinesiske ø-stats pres for at få
sæde i FN har irriteret både dets nære
allierede USA og Kina, som Taiwan har
været delt fra siden kommunisterne
overtog magten på fastlandet i 1949.

Taiwans ansøgning blev afvist af FN's
Generalforsamling.

Det var 15. gang, at FN giver Taiwan
den kolde skulder. Denne gange (e, error, red.) skete
det, selv om ansøgningen var sendt i
Taiwans navn i stedet for det
officielle navn, Republikken Kina.

=== citat slut ====

Taiwan er en *demokratisk* nation, i modsætning til Cannibal-istan (China).

Uretfærdige jordboere...

ET-Break:
(2007-09-20, Thursday, CET 08:02, GMT 06:02)
- "Enig."

Money-god-worshippers ...

Ikke værd at regne med, heller ej når det gælder IAEA, fordi FN nu
*fuldstændig* har mistet sin troværdighed.

-

Coming up:
Syrien gør forsøg med kemiske våben, connected to ...
6808 news:E27qi.46$F27.15@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
6976 news:MlgIi.301$8n7.98@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,