Om fjolser og fæhoveder
Fra : JBH

Dato : 20-09-07 01:16

Når man diskuterer politik i denne gruppe, ender det næsten
altid med at et eller andet fjols agerer fæhovede og kommer med
de sædvanlige udfald mod islam kritikere. Det slår næsten aldrig fejl
at enhver der forsøger at mane til at komme med et mere
realistisk billede af tingenes tilstand, bliver taget til
indtægt for disse religiøse mennesker.

Enten er man "nazist" eller også er man blot
sindssyg, for enhver der tillader sig at stille spørgsmål om
en gang fastslåede kendsgerninger ( eller skal vi hellere sige
"fastlåste" ?) bliver mødt med den ene persontilsvining efter
den anden.

Det er så forudsigeligt at det nærmest er pinligt: Man kunne
tjene penge på at forudsige sådanne udfald´fra disse fjolser
og fæhoveder.

Fra : Pjensen73

Dato : 20-09-07 09:42

Den Thu, 20 Sep 2007 02:16:08 +0200 skrev JBH:

> [...]
>

> Det er så forudsigeligt at det nærmest er pinligt: Man kunne
> tjene penge på at forudsige sådanne udfald´fra disse fjolser

Ja, det har du ret i. Se bare på de tråde der kritisere islam og Wilstrup
og andre på den fløj begynder straks at svine folk til.
En gang startede jeg en tråd der hed "Hvad er fordelene ved muslimer" og
ikke en eneste kunne komme med fordele, men tilgengæld blev jeg svinet til
at bl.a. Wilstrup.

Fra : Peter Bang

Dato : 20-09-07 12:43

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev:

> [...]

>Det er så forudsigeligt at det nærmest er pinligt: Man kunne
>tjene penge på at forudsige sådanne udfald´fra disse fjolser

Og det selvmodigsigende bavl i dit indlæg skal tillægges dit
høje saglige niveau?

Fra : JBH

Dato : 20-09-07 19:31

"Peter Bang (slet Z14FU)" <peterbang@Z14FUprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Og det selvmodigsigende bavl i dit indlæg skal tillægges dit
> høje saglige niveau?

Gaab.