Asmaa Abdol for intensiv medietræning
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-09-07 18:50

Hvis EL ikke kan lære af deres egne fejl, kan de jo altid lære af andres.
Asmaa er blevet tvunget i politisk tænkeboks.
Hamid kan nu se frem til intensiv medietræning, som skal sikre, at hun ikke
igen kommer med kontroversielle udtalelser.
"Hun skal tænke mere over hvad hun siger", mener folketingsmedlem Per
Clausen fra Enhedslisten til Politiken.

Det skulle jo meget nødig gå for EL som det gik for DF
hvor Merete Holm kom til at tænke højt på et landsmøde , efterfulgt af
klapsalver og en noget panderynkende hovedebestyrelse.
Tænk en gang hvis EL blev nød til at ekskludere den gode Asmaa, efter en af
hendes .....nå ja ,lidt sære landsbytosse bemærkninger.
Eller kom hun også blot til at tænke højt ?, et par gange eller tre.
Nej så heller et medie kursus til et par 100 tusind kroner, naturligvis mens
tid er.
hørte jeg nogen hviske "Skik følge eller land fly"

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-09-07 18:59

"Michael Meidahl Jensen" skrev i en meddelelse

> Hvis EL ikke kan lære af deres egne fejl, kan de jo >altid lære af andres.
> Asmaa er blevet tvunget i politisk tænkeboks.
SNIP:

Hov glemte pointen....

Man skal ikke råbe højt af dem der vasker deres beskidte vasketøj ud til
gaden.
Når man selv vasker sit ejet ud til gården

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ivannof

Dato : 19-09-07 19:24

Jeg er lidt spændt på om hun kan lære at holde det tankesæt der er
enhedslistens separeret fra det tankesæt hun mener sig tvunget til at være
loyal over for.
Hilsen Ivan

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46f1635d$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-09-07 19:46

"Ivannof" skrev i en meddelelse

> Jeg er lidt spændt på om hun kan lære at holde det >tankesæt der er
> enhedslistens separeret fra det tankesæt hun mener >sig tvunget til at
> være loyal over for.

Ja ,, Hun er lige hjemvendt fra fra halvanden måneds ferie i Libanon.
Hun kom til Danmark i 1986 som palæstinensisk flygtning sammen med sin
familie.
Men naturligvis er det kun tåberne og landsbytosserne
ude på højrefløjen ,der lidt måbende undre sig over
hvorfor hun ikke blev der nede, hvor hendes meningers
mod finder stor gehør.

kilde : http://politiken.dk/politik/article382974.ece

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jim

Dato : 19-09-07 21:00

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46f16e6a$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> ude på højrefløjen ,der lidt måbende undre sig over
> hvorfor hun ikke blev der nede, hvor hendes meningers

Hvordan kan du gøre det mod os.. At lægge et link med et billede af
kvalmeklumpen..
Jeg har lige spist.

Fra : Peter Heide

Dato : 20-09-07 02:14

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddelelse news:46f16e6a$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvordan kan du gøre det mod os.. At lægge et link med et billede af

Godt at din fede bodegavom med nazi-tatoveringer ikke
har en chance for at blive linket *nogen* steder.

Fra : Jim

Dato : 20-09-07 11:44

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen

> Godt at din fede bodegavom med nazi-tatoveringer ikke
> har en chance for at blive linket *nogen* steder.

Mon ikke du skulle poste dine opgylp i den rette tråd?
Jeg er sikker på, at Kong Frederik d. 9. har besøgt flere værtshuse, end jeg
har.
Jeg aner end ikke, hvordan et værtshus ser ud indefra.

Fra : Kert Rats

Dato : 20-09-07 12:49

> [...]
>>

> Godt at din fede bodegavom med nazi-tatoveringer ikke
> har en chance for at blive linket *nogen* steder.

Til gengæld er her en hjemmevideo med muntre Wilstrup som hovedperson

http://www.youtube.com/watch?v=miBQIjfIiLw

Venligst

Kert Rats

Fra : Pernille

Dato : 19-09-07 19:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46f16165$0$15879$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> mens tid er.
> hørte jeg nogen hviske "Skik følge eller land fly"

Ja! Det gør du da...