Seks dræbt af bombe i Beirut
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-09-07 17:51

"Jesus-loves-you" skrev
6969 news:8u7Ii.31$5p7.16@news.get2net.dk

[ ... ]
> Muligt meteornedslag i Peru
[ ... ]
> 6808 news:E27qi.46$F27.15@news.get2net.dk
[ ... ]
> ET-Break:
> (2007-09-19, Wednesday, CET 11:19, GMT 09:19)
> - "Do you hear me ?"
>
> Hmm ...
>
> They (ET) are (perhaps) now talking to the non-democratic regime inside
> Iran...
>
> CET 11:20
> - "Certainly!"
[ ... ]
> Distance from Teheran (35.40N 51.25E):
> Bueafstand = 112,01°
[ ... ]
> Ein hundert und zwölf ?...
[ ... ]
> CET 12:42
> - "Target."
>
> CET 12:51
> - "Found."
>
> Crimes against humanity...
>
> CET 12:54:50
> - "Nemlig!"

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s156 Ons 19 Sep (2007, CET) 18.23.08

Seks dræbt af bombe i Beirut

En fremtrædende anti-syrisk, kristen,
libanesisk politiker blev dræbt ved en
bilbombeeksplosion i Beirut i dag. I
alt blev mindst seks mennesker dræbt
ved eksplosionen. Politikeren Antoine
Ghanem fra det kristne Falangist Parti
døde af sine kvæstelser kort efter
eksplosionen.

Tv-optagelser viste adskillige brænd-
ende biler i eksplosionsområdet. Den
libanesiske hovedstad har været rystet
af en række bombeeksplosioner i de se-
neste to og et halvt år - mange af dem
har været rettet mod fremtrædende
politikere.

opd. 19. sep 17:54 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... Typisk et bestillingsarbejde fra Damaskus/Teheran.

Ja, dine onde hensigter, er jeg ikke i tvivl om, Iran. Og det er også
dérfor, der er for farligt, dersom I får fingre i A-bomben!...

ET-Break:
(2007-09-19, Wednesday, CET 18:08:58, delay 0, GMT 16:08:58)
- "Do you think, you can escape (from me) ?"

CET 18:09:30, delay 0
- " ... (fool) ... "

Hang them, ET! - They are guilty!

CET 18:44
- "Jeg jævner det hele med jorden!"

Ups! That must be einem Sodoma-syntax (on its way).

Run for Your lifes, people of Syria and Iran - The time has now come to
punishment!

-

Last file-OUTPUT:
6974 news:SQ8Ii.44$sJ.0@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Old Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
Info: 6813 news:VfEri.24$hD6.4@news.get2net.dk File-number: 6975

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-09-07 18:22

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i meddelelsen

> Seks dræbt af bombe i Beirut

> [...]
Det er jo den sædvalige måde for muhammedanere at udtrykke sig på.

Hvornår vågner folket op og siger nok er nok?

Mvh
Martin

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-09-07 22:17

"Jesus-loves-you" skrev
6975 news:PrcIi.285$od4.73@news.get2net.dk

> [...]
>
> Ups! That must be einem Sodoma-syntax (on its way).
>
> Run for Your lifes, people of Syria and Iran - The time has now come to

News:

=== citat start ===

DR2 s152 ons 19 sep (2007, CET) 22:27:40

22:10 (CET, red.)

Iran: Vi kan bombe Israel

Iran har planer liggende klar for at
bombe Israel som gengæld, hvis den
jødiske stat angriber de iranske
atomanlæg.

Det sagde den næstkommanderende for det
iranske luftvåben i dag. Hn advarede
også om at Israel ligger inden for
rækkevidde af både Irans
mellemdistanceraketter og jagerbombere.

En talsmand for det hvide hus kalder
udtalelserne "ukonstruktive og nærmest
provokatoriske".

USA har sat Iran under hårdt pres for
at opgive sit atomprogram og vil ikke
udelukke et militært angreb, hvis
iranerne ikke giver sig.

=== citat slut ====

Memory on:

6541 news:HXW1i.13$6l5.7@news.get2net.dk

> Og prøv at forestille Jer dén form for retorik med atomvåben i hånden,
> apropos ...
>
> 5657 news:IGyJg.248$7%3.25@news.get2net.dk

> Se også ...
> Derfor bliver fred umuliggjort i Mellemøsten ...
> 6023 news:bFFxh.36$hH5.3@news.get2net.dk

The voice from Iran:
Mig vil ha' bomben...

ET-Break:
(2007-09-19, Wednesday, CET 22:44:24, delay 0, GMT 20:44:24)
- "Nej (det kan der ikke blive tage om)."

Et úlovligt udemokratisk, terroristisk regime, som nu også truer et
fredeligt folk med udslettelse, har *ingen* eksistensberettigelse.

It's okay, ET. Let the Jeremiah-prophecy be terminated. Destroy it all.
There is no longer an alternative.

CET 22:49
- "Enig ?"

Yeps. Det er bedre at de skyldige dør, fremfor de uskyldige. Vi har
*allerede* haft én Hitler for meget her på denne planet.

CET 23:13
- "So be it."

-

Last file-OUTPUT: