Jagtvej 69 sat til salg
Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 17:40

Jeg har netop set på DRs tekst-tv at Faderhuset nu har sat den tomme
grund på Jagtvej 69 til salg. Den forventes at indbringe et 'flercifret
millionbeløb'.

Faderhuset gav i sin tid 2,6 millioner for grunden, og kan altså
forvente at tjene pænt på at have hjulpet kommunen af med 'Ungeren'.

Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i
toppen?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-07 17:42

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
> luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i

Hvad med lige at se de seneste indlæg inden du smækker
din nyhed afsted ?

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 18:12

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad med lige at se de seneste indlæg inden du smækker
> din nyhed afsted ?

Jeg kontrollerede efter, men fandt intet herom, i hvert fald ikke i
subject.

Hvad mere er, jeg kan stadig ikke se anden tråd om det emne ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-07 18:16

> Jeg kontrollerede efter, men fandt intet herom, i hvert fald ikke i
> subject.
>
> Hvad mere er, jeg kan stadig ikke se anden tråd om det emne ...
> --

"Ruth gider ikke at bygge på lossepladsen alligevel" sendt af Billy-Boy
kl. 17.30

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 18:25

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> "Ruth gider ikke at bygge på lossepladsen alligevel" sendt af Billy-Boy
> kl. 17.30

Ja, minsandten. For en time siden, og med kommentarer fra 0 timer siden.

Men der er jo så skribenter der er så umulige, at man autosortnister
dem, så man ikke engang kan se svar på hvad de sender ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 00:31

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> "Ruth gider ikke at bygge på lossepladsen alligevel" sendt af Billy-Boy
> kl. 17.30

Terroristerne har vundet, når hun ikke tør bygge, fordi hun ikke vil spilde
sit liv i kamp med voldspsykopater

Men mursten har aldrig haft en sjæl. Hun købte en død ting og sælger
forhåbentlig med kæmpeoverskud, for hun har gjort vort fædreland en kæmpe
tjeneste.

Ingen andre end BZ har fejl i denne sag

Fra : E.M.

Dato : 19-09-07 18:05

> [...]
>
> Faderhuset gav i sin tid 2,6 millioner for grunden, og kan altså
> forvente at tjene pænt på at have hjulpet kommunen af med 'Ungeren'.

Det tvivler jeg på, ifølge business.dk. er den sat til salg for 15 mill.

E.M.

Fra : E.M.

Dato : 19-09-07 18:07

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det tvivler jeg på, ifølge business.dk. er den sat til salg for 15 mill.
>
> E.M.

AAAAARRRRGH, glem det, jeg så det som 26 mill. så jo, får de den pris tjener
de "pænt" på det

E.M.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 19:00

"E.M." <em@dbmail.dk> wrote in message

> Det tvivler jeg på, ifølge business.dk. er den sat til salg for 15
> mill.

I min regnebog er en fortjeneste på 13 mill ganske udemærket...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-07 19:57

N_B_DK wrote:
> I min regnebog er en fortjeneste på 13 mill ganske udemærket...

Vel minus diverse skatter og sådan for 6-7 år, + en del hærværk på
deres bygninger..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 22:11

Hans Joergensen wrote:

> Vel minus diverse skatter og sådan for 6-7 år, + en del hærværk på
> deres bygninger..

Hatten af for et modificerende indlæg, det er bare SÅ sjældent at folk ikke
bare lægger på!

Du er åbenbart et menneske, som jøder siger om fornuftige personer.

Fra : Jim

Dato : 20-09-07 13:01

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Hatten af for et modificerende indlæg, det er bare SÅ sjældent at folk
> ikke bare lægger på!
>
> Du er åbenbart et menneske, som jøder siger om fornuftige personer.
På jiddish: Ein Mensch.

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-07 18:52

> Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
> luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i
> toppen?

Kunne være et bud. Det kunne også være rart med en jødisk bank. Eller evt.
et internationalt center for virksomhedsøkonomi.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-09-07 19:15

"Kim Frederiksen" skrev i en meddelelse

> Kunne være et bud. Det kunne også være rart med en >jødisk bank. Eller
> evt. et internationalt center for virksomhedsøkonomi.

Ja hvad der end kommer på den grund, så bliver der vel
sat en lille minde plade op , til minde om den heroiske
indsats de unge mennesker ydede i den håbeløse kamp mod øøhhhhh ,,,,, den
private ejendomsret?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 19:57

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
> sat en lille minde plade op , til minde om den heroiske
> indsats de unge mennesker ydede i den håbeløse kamp mod øøhhhhh ,,,,, den

Vel snarere en mindeplade for det Folkets Hus, der lå der engang, som
som blev vandaliseret i stykker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ole

Dato : 19-09-07 20:08

Per Rønne wrote:

> Vel snarere en mindeplade for det Folkets Hus, der lå der engang, som
> som blev vandaliseret i stykker.

Amen.

Ole M

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 22:12

"Per Rønne" wrote:

> Vel snarere en mindeplade for det Folkets Hus, der lå der engang, som
> som blev vandaliseret i stykker.

Tabutanker.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-07 21:29

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i
meddelelsen news:46f161ac$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Kunne være et bud. Det kunne også være rart med en jødisk bank. Eller evt.
> et internationalt center for virksomhedsøkonomi.

Helt sikker på, som jeg har skrevet et andet sted, at det bliver en
Lidl med en facade, uden vinduer ,men istedet med panserværnsjern-
beton påmalet det flotte Lidl-logo . Det giver ligesom lidt balance
i Runddelen med Irmas fæstning skråt over for Lidl.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 22:22

Peter Heide wrote:
> [...]
> beton påmalet det flotte Lidl-logo . Det giver ligesom lidt balance
> i Runddelen med Irmas fæstning skråt over for Lidl.

Er det rigtigt hvad jeg har hørt, at "de unge" nu protesterer ved at undlade
at købe oksebøffer og god rødvin?

Jeg mener jo at der er tonsvis af hykleri, - 90 pct af dem der går ind for
"ligeberettigelse" ville jo droppe ideen sytten sekunder efter at den ramte
dem selv. Og det er også OK, blot skulle de hellige indrømme, at sådan er
mennesker nu engang indrettet. Et nært familiemedlem - og medlem af "Rebel"
ville køres i bil af sin far til en demonstration mod bilisme, - mere
typisk kan det vel ikke være, men vi tilgav hende let, og grinede bare af
det, sådan er unge mennesker jo nu engang.

Man *bør* måske ikke lade som om unge mennesker er som typemennesker, de er
ofte langt ude i utopisk tænkning og er også dem der bliver brugt som
rabiate hellige krigere.
Som en eller anden sagde, så kunne man forhindre 90 pct af verdens krige og
kriminalitet, hvis man kunne nedfryse alle af hankøn fra de var 15 til de
var 25 år. - Bare noget at tænke over.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 03:56

Djævelske Ritt moraliserer at "Faderhuset burde have solgt JAgtvej69 til de
unge.
Men de vil jo kun give *een krone*

Og står man for det gode så sælger man ikke til de onde

Respekt for Ejendomsretten - det er kernebudskabet om knægtelsen af
BZ-voldspsykopaterne

Ritt er DDR-fan og typisk for S-lortethed

Alle der har stemt på hende anbefales selvmord i skam

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 07:45

Bo Warming wrote:
> Djævelske Ritt moraliserer at "Faderhuset burde have solgt JAgtvej69 til de
> unge.
> Men de vil jo kun give *een krone*

Nu må du lige have dine facts på plads.. Fonden bød ca. 15mill
for Jagtvej 69 - Faderhuset sagde nej..

> Og står man for det gode så sælger man ikke til de onde

Og står man for det onde sælger man ikke til de gode

> Alle der har stemt på hende anbefales selvmord i skam

Det kan vi så godt blive enige om...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-07 09:03

> Og står man for det onde sælger man ikke til de gode

Det har heller ikke på noget tidspunkt været aktuelt, I ville jo beholde
rottereden.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 11:52

Både fond og autonome ønskede kun ballade, så da de kunne få et hus for 15
mio så var de unge hellige og nægtede at fondet skulle betale over en
krone - SÅ DE FIK ALIBI TIL NY VOLD

> Nu må du lige have dine facts på plads.. Fonden bød ca. 15mill
> for Jagtvej 69 - Faderhuset sagde nej..

> Og står man for det onde sælger man ikke til de gode

3F pampere ville ikke sælge til mig en dyr lang træbjælke, men de ville godt
sælge til mine naboer

Nu ligger bjælken opsigtsvækkende over mit plankeværk og da jeg ikke tør
provokere muslimer til stenkast, så tænker jeg på at skrive

"Mine naboer ville man godt sælge denne bjælke, men jeg kunne ikke få lov at
købe den. Når man propaganderer for DF, behandles man som engang jøder
behandledes"

(Det er et halvkommunalt håndværker firma der havde kæmpelager af netop
bjælker som den, og har som frynsegode at sælge - men altså misbruger det
til at diskriminere mht hvem de vil sælge til. Formanden sagde han ville
ikke "sponsorere mit grimme hus". Typisk venstreorienteret formynderi.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 12:03

Bo Warming wrote:
> Både fond og autonome ønskede kun ballade, så da de kunne få et hus for 15
> mio så var de unge hellige og nægtede at fondet skulle betale over en
> krone - SÅ DE FIK ALIBI TIL NY VOLD

Det hus det blev nægtet at give 15mill for var jo ikke Jagtvej 69.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 07:44

Knud Larsen wrote:
> Er det rigtigt hvad jeg har hørt, at "de unge" nu protesterer ved at undlade
> at købe oksebøffer og god rødvin?

Det er vist ikke så mærkeligt eftersom en stor del af "de unge" ikke
spiser kød.. I øvrigt kan man få god rødvin gratis, hvorfor betale?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-07 07:54

Hans Joergensen wrote:

> Det er vist ikke så mærkeligt eftersom en stor del af "de unge" ikke
> spiser kød.. I øvrigt kan man få god rødvin gratis, hvorfor betale?

Gratis? fortæl fortæl.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 08:21

Knud Larsen wrote:
> Gratis? fortæl fortæl.

Der bliver smidt ganske meget udemærket rødvin ud.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-07 09:04

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Gratis? fortæl fortæl.

Nemt, man laver optøjer og smadrer forretninger, og stjæler lige lidt vin
samtidigt...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-07 05:27

> [...]

> beton påmalet det flotte Lidl-logo . Det giver ligesom lidt balance
> i Runddelen med Irmas fæstning skråt over for Lidl.

Nå, er brugsforeninger, Co-op, nu også blevet en del af 'det
monopolkapitalistiske samfund'?

Ja, Irma er en del af Co-op Denmark.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-07 07:28

"Per Rønne" wrote:

> Nå, er brugsforeninger, Co-op, nu også blevet en del af 'det
> monopolkapitalistiske samfund'?

Naturligvis, og monopolkapitalismen betyder at unge kun kan have en billig
bil, og kun kan købe 50 flasker god rødvin om måneden sammmen med de røde
bøffer, - det ER rystende.
Og de har ikke ret til, - som dengang i socialistiske DDR - at smadre byen
en gang om året

Jeg er jo selv en gammel person som husker hvordan tingene var da vi var ret
fattige i DK, - jeg nævnte for en ung kollega (for mangfoldige år siden) at
jeg syntes det var utroligt at jeg bare kunne gå i Irma og købe bøffer og
vin som det passede mig. Men det forstod den unge slet ikke, hun mente at
det da var en indbygget menneskeret at man var så rig, dvs hun syntes ikke
det overhovedet betød rigdom. Hun følte sig fattig fordi nogle havde endnu
mere.
Det var i marxismetiden i 1970erne, hvor man kunne få et hvilken som helst
job, og hvor man blev sur, hvis man skulle arbejde mere end fire reelle
timer. De dengang demonstrerende mente bestemt at pengene jo kom ind uanset
om man gjorde noget for det. Nu er der vel mere tale om at folk er sure over
at de kun skal betale 60 pct i skat, de vil op på 75 pct?

Som jeg plejer at sige til de monopolkapitalismedemnonstrerende, : Vi skal
NOK blive fattige om ikke så mange år, I skal bare have tålmodighed.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-09-07 19:55

Per Rønne wrote:
> Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
> luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i
> toppen?

Flot pyntet med malerbomber og grafitti..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-09-07 20:37

""Per Rønne"" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
>
> Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
> luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i

Københavns Kommune kunne købe grunden lave den til en ny Folkets Park og
rejse en skamstøtte af Ruth Evensen. Alternativt kunne Ritt Bjerregård rette
bod på Jens Kramer Mikkelsens svinestreg ved at bygge en ny bygning på
grunden (Jagtvej 69) og give de unge brugsretten til bygningen.

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart

Fra : Peter Heide

Dato : 19-09-07 21:04

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> rette bod på Jens Kramer Mikkelsens svinestreg ved at bygge en ny bygning
> på grunden (Jagtvej 69) og give de unge brugsretten til bygningen.

Jeps. Fuldstændig 100% (thumbs-up) ENIG .

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-09-07 21:20

On Wed, 19 Sep 2007 22:03:43 +0200, Peter Heide wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeps. Fuldstændig 100% (thumbs-up) ENIG .

Tjah, et legehus burde der vel være plads til i kommunens budgetter.

--
MVH
Bruno

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 21:16

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>og give de unge brugsretten til bygningen.

Ved du ikke det er ulovligt at støtte terrorister ? så nej.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 21:22

> [...]

> bod på Jens Kramer Mikkelsens svinestreg ved at bygge en ny bygning på
> grunden (Jagtvej 69) og give de unge brugsretten til bygningen.

Københavns Kommune ofrer ikke 15 millioner på den grund, og vil i øvrigt
ikke stille et hus til rådighed for de autonome igen, uden
voksenkontrol.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 19-09-07 21:17

> Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
> luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i
> toppen?

Jamen....
Der bliver måske en pæn nedgang til metroen, som jo skal have et stop ved
Nørrebros runddel...

Mon ikke Jens Kramer Mikkelsen i spidsen for Ørestadsselskabet ser fornuft i
at købe den grund tilbage,
som han afgav til Faderhuset i sin tid som overborgmester.
Det lyder da som en god aftale for begge parter...

Metroplanerne kendte man jo fint dengang

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 06:21

On Wed, 19 Sep 2007 22:16:51 +0200, "Leonardo Schirripa"
<focumeu@sol.dk> wrote:

>Jamen....
>Der bliver måske en pæn nedgang til metroen, som jo skal have et stop ved
>Nørrebros runddel...

Det vil da være en genial ide...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 07:47

S.A.Thomsen wrote:
> Det vil da være en genial ide...

Jeg kan godt lide grafitti, så jeg er da sikker på at den nok skal
blive pæn den nedgang, hvis det er det det kommer til.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-07 08:57

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jeg kan godt lide grafitti, så jeg er da sikker på at den nok skal
> blive pæn den nedgang, hvis det er det det kommer til.

Ja, jeg synes at grafitti er grimt, og kendetegner nedslidning og slum.
De fleste steder har man da vist efterhånden også fået præpareret mure,
så grafitti er lige til at spule af, når det om morgenen opdages.

Det betyder så blot at folk må betale lidt mere i husleje eller
fællesudgifter, for at beholde deres boligs områder pæne.

PS. Hvorfor skal I i øvrigt ødelægge andres ejendom med at smøre
grafitti på?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-07 09:15

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> fællesudgifter, for at beholde deres boligs områder pæne.
>
> PS. Hvorfor skal I i øvrigt ødelægge andres ejendom med at smøre

Fordi nogen har så stort behov for at være "på", at de vil "smadre"
hvadsomhelst for at blive set.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 10:51

> [...]
> fællesudgifter, for at beholde deres boligs områder pæne.
>
> PS. Hvorfor skal I i øvrigt ødelægge andres ejendom med at smøre

"Ugly is beautifull " sagde Picasso og Andy Warhol og det mest spændende ved
Nørrebrogade FOR MIG er de ofte intelligente slogans på kirkegårdsmuren

Men det er ulovligt og asocialt, når ikke man som jeg dekorerer EGEN mur.

At budskaber er læselige er det vigtigt - tag's er trættende

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 10:56

Bo Warming wrote:
> Men det er ulovligt og asocialt, når ikke man som jeg dekorerer EGEN mur.

Hvad snakker du om? det er sguda alles mur ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 12:44

> Hvad snakker du om? det er sguda alles mur ;)

I samme grad som Rosenborg er vores "alles" lystslot og museum

Men maler Rosenborg til med slogans bliver jeg straffet, og politi burde
sætte kameraer op ved kirkegårdsmuren og bure "kunstnerne" inde i lang tid
og ruinere dem

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 12:46

Bo Warming wrote:
> Men maler Rosenborg til med slogans bliver jeg straffet, og politi burde
> sætte kameraer op ved kirkegårdsmuren og bure "kunstnerne" inde i lang tid
> og ruinere dem

Ja, det skulle de tage at gøre.

"Det var ham dér! jeg så det selv!, Sort tøj og hættetrøje! det kan
ikke være andre end ham!" ? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 17:06

> Ja, det skulle de tage at gøre.
>
> "Det var ham dér! jeg så det selv!, Sort tøj og hættetrøje! det kan
> ikke være andre end ham!" ? :)

Hættetrøje smager af hvad er ULOVLIGGJORT PR MASKERINGSFORBUD som Glistrup
stillede lovforslag om i årtier og som straks gennemførtes da han var ude af
tinget.

Når man ser en autonomagtig tildække sit ansigt ved demo eller ved
murbemaling,
så er han per automatik kriminel,
og så bør politi råbe "smid hætten eller vi skyder" og fyre peberspray af
hvis ikke et utildækket ansigt straks vises imod politi-kameraerne. Man skal
stå ved sandheden.

Og når brostenskastere har hætter på ,
så samme råb,
og "skyd efter benene" med gummikugler.
Eller med paintballs, der indeholder væske som gør det let for hunde at
finde og stoppe de kriminelle - og det er lovstridigt at have hætte på, der
maskerer, ved en demo eller et malerhærværk.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 22:57

Bo Warming wrote:
> Hættetrøje smager af hvad er ULOVLIGGJORT PR MASKERINGSFORBUD som Glistrup
> stillede lovforslag om i årtier og som straks gennemførtes da han var ude af
> tinget.

Hættetrøjer er ikke maskering.. alle går med dem, det er en helt
normal bekældningsgenstand, og i øvrigt er det kun ulovligt i større
forsamlinger, ergo er det helt lovligt at gå rundt med hættetrøje og
maskering hvis man bare vader rundt på fortorvet.

> og så bør politi råbe "smid hætten eller vi skyder" og fyre peberspray af
> hvis ikke et utildækket ansigt straks vises imod politi-kameraerne. Man skal
> stå ved sandheden.

hohohohoho... :) du er fanme sjov, og du antager naturligvis at den
maskerede gut ikke bare vil løbe fra de sløve langsomme betjente i
deres tunge udstyr?

> Eller med paintballs, der indeholder væske som gør det let for hunde at
> finde og stoppe de kriminelle - og det er lovstridigt at have hætte på, der
> maskerer, ved en demo eller et malerhærværk.

Så skal de måske lige lære at ramme først..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 23:16

> [...]
> forsamlinger, ergo er det helt lovligt at gå rundt med hættetrøje og
> maskering hvis man bare vader rundt på fortorvet.

Loven om maskeringsforud har ikke en negativliste med hættetrøjer.
Bruges en sweater som maske ved at den hives heltfrem så ansigtet er i
skygge og væk, så er den ulovlig.

Muslimslør kan bindes lovligt - eller ulovligt.

> hohohohoho... :) du er fanme sjov, og du antager naturligvis at den

Pudsigt hvor ofte du roser mn humor - altid når du er kommet til kort med
logik

> maskerede gut ikke bare vil løbe fra de sløve langsomme betjente i
> deres tunge udstyr?

Måske politiet har bedre kondi end hash og øl vragene

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-09-07 08:16

Bo Warming wrote:
> Måske politiet har bedre kondi end hash og øl vragene

Nu er der ikke så mange af de dér "vrag".. og at politiet
skulle være hurtigere er ikke hvad erfaringen siger..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : E.M.

Dato : 21-09-07 16:20

> Hættetrøjer er ikke maskering.. alle går med dem,

Jeg gør sgu da ikke, kunne aldrig falde mig ind.

E.M.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-09-07 18:32

E.M. <em@dbmail.dk> wrote:

> Jeg gør sgu da ikke, kunne aldrig falde mig ind.

Jeg kan da godt gå med en, som i øvrigt kan være praktisk når det bliver
koldt, eller når det regner.

Reelt er der jo blot tale om en mode, lige som matroskraven i
begyndelsen af forrige århundrede var moderne.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : E.M.

Dato : 21-09-07 18:52

> Jeg kan da godt gå med en, som i øvrigt kan være praktisk når det bliver
> koldt, eller når det regner.
>
> Reelt er der jo blot tale om en mode, lige som matroskraven i
> begyndelsen af forrige århundrede var moderne.

Kan da godt være det er praktisk, men jeg synes det ser ekstremt dumt ud,
næsten lige så dumt som de omvendte kasketter der var højeste mode for ikke
så længe siden.

E.M.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-09-07 20:00

E.M. <em@dbmail.dk> wrote:

> Kan da godt være det er praktisk, men jeg synes det ser ekstremt dumt ud,
> næsten lige så dumt som de omvendte kasketter der var højeste mode for ikke
> så længe siden.

Ja, du synes sikkert også at de korte bukser og lange strømper, som var
højeste herremode for ikke så mange sekler siden, ser ekstremt dumt ud.

Til gengæld er jeg sikker på at en 1400-tals mand ville finde din
mundering - ekstremt dum.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 13:19

On 20 Sep 2007 09:56:03 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvad snakker du om? det er sguda alles mur ;)

Og hvorfor tror du at DU har ret til at male på MIN mur...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 13:21

S.A.Thomsen wrote:
> Og hvorfor tror du at DU har ret til at male på MIN mur...???

Jeg har slet ikke malet på din mur...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 16:04

On 20 Sep 2007 12:21:01 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg har slet ikke malet på din mur...

Du mener da at det er i orden at male på kirkegårdsmuren...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 22:54

S.A.Thomsen wrote:
> Du mener da at det er i orden at male på kirkegårdsmuren...

Hvilken forskel er der på det, og at den bliver brugt som
plakatsøjle? det er sguda det samme lort, så slap af.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 15:04

On 20 Sep 2007 21:53:40 GMT, Hans Joergensen

>Hvilken forskel er der på det, og at den bliver brugt som
>plakatsøjle? det er sguda det samme lort, så slap af.

Din holdning "Hvis nogen ødelægger noget, så må jeg også ødelægge
noget", er yderst Usympatisk....

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 13:12

On 20 Sep 2007 06:46:59 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg kan godt lide grafitti,

Så fis ud i den lokale Silvan og køb en spånplade du kan male på..

>så jeg er da sikker på at den nok skal
>blive pæn den nedgang, hvis det er det det kommer til.

Du truer altså med ulovligheder....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 13:21

S.A.Thomsen wrote:
> Så fis ud i den lokale Silvan og køb en spånplade du kan male på..

Jeg kan ikke så godt lide at male det.. :)

> Du truer altså med ulovligheder....

Ikke rent personligt nej, jeg kan bare - modsat jer fra højrefløjen
- se realistisk på hvad der kommer til at ske.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 16:15

On 20 Sep 2007 12:20:45 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Jeg kan ikke så godt lide at male det.. :)

Så køb en plade til de andre, så de kan male noget til dig...

>Ikke rent personligt nej, jeg kan bare - modsat jer fra højrefløjen
>- se realistisk på hvad der kommer til at ske.

Og som du tydeligvis sympatiserer med...

HVIS det bliver til en Metro-adgang, så videoovervåg lortet og dem der
bliver taget i hærværk (grafitti), kan udstyres med vand og sæbe
(eller andre rensemidler hvis det er nødvendigt) og få lov til at
rense ALT svineriet af iført en selvlysende vest hvorpå der står "Jeg
fjerner mit eget svineri"....

De kan jo fortælle hvem af deres medskyldige som kan hjælpe dem, hvis
arbejdsbyrden er for stor...

Samme metode kan bruges overalt... Hvis en bliver taget i at male på
en husmur, skal han/hun rense hele husmuren (evt. male muren om)....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 22:55

S.A.Thomsen wrote:
> [...]
> (eller andre rensemidler hvis det er nødvendigt) og få lov til at
> rense ALT svineriet af iført en selvlysende vest hvorpå der står "Jeg

"Jeg kan se det på videoen, det var ham dér, ham med det sorte tøj,
og maskering! jeg er helt sikker på at det var ham!"

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 15:06

On 20 Sep 2007 21:54:49 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>"Jeg kan se det på videoen, det var ham dér, ham med det sorte tøj,
>og maskering! jeg er helt sikker på at det var ham!"

Klovn... Han skal selvfølgelig for retten og hans ugerning skal
bevises først... Vi bor jo ikke i en socialistisk bananstat...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-09-07 15:07

S.A.Thomsen wrote:
> Klovn... Han skal selvfølgelig for retten og hans ugerning skal
> bevises først... Vi bor jo ikke i en socialistisk bananstat...

Men hvordan skal man kunne kende ham? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 15:30

On 21 Sep 2007 14:07:01 GMT, Hans Joergensen

>Men hvordan skal man kunne kende ham? :)

F.eks. ved at han bliver tager med spraymalingen i hånden...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-07 12:42

S.A.Thomsen wrote:
> F.eks. ved at han bliver tager med spraymalingen i hånden...

Altså skal der være vagter døgnet rundt?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:21

On 22 Sep 2007 11:41:57 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Altså skal der være vagter døgnet rundt?

Gaaaaaab.... Læser du overhovedet hvad jeg skriver...???

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-07 16:39

S.A.Thomsen wrote:
> Gaaaaaab.... Læser du overhovedet hvad jeg skriver...???

Altså, du vil vha. videoovervågning tage en grafittimaler med
spraymalingen i hånden? det forstår jeg ikke, så skal der jo være en
vagt? hvem skal ellers pågribe personen?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 16:57

On 22 Sep 2007 15:38:47 GMT, Hans Joergensen

>Altså, du vil vha. videoovervågning tage en grafittimaler med
>spraymalingen i hånden? det forstår jeg ikke, så skal der jo være en
>vagt? hvem skal ellers pågribe personen?

Man kunne jo f.eks. lave stikprøver, når betjentene alligevel er ude
og patruljere.... Hvis hærværk ses på video-overvågningen og der er 3
betjente i nærheden.... En betjent kommer fra hver side af Jagtvej og
en kommer nede fra metroen (eller hvis det er længere nede, en betjent
fra Jagtvej og 1 - 2 fra metroen)... og HAPS...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-07 17:04

S.A.Thomsen wrote:
> [...]
> en kommer nede fra metroen (eller hvis det er længere nede, en betjent
> fra Jagtvej og 1 - 2 fra metroen)... og HAPS...

Du er opmærksom på at trods øget patrolering på Nørrebro så er det
ikke fordi de ligefrem har fanget ret mange af dem der har malet på
kirkegårdsmuren... ? (sikkert ikke nogen overhoved, faktisk).

Grafittimalere er hurtige, og de behøver jo ikke male det hele
færdigt på en gang, de kan sagtens komme igen senere.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 19:04

On 22 Sep 2007 16:04:07 GMT, Hans Joergensen

>Du er opmærksom på at trods øget patrolering på Nørrebro så er det
>ikke fordi de ligefrem har fanget ret mange af dem der har malet på
>kirkegårdsmuren... ? (sikkert ikke nogen overhoved, faktisk).

Nu er det jo også væsentligt nemmere at stikke af over et åbent
område, end i et lukket gangsystem....

>Grafittimalere er hurtige, og de behøver jo ikke male det hele
>færdigt på en gang, de kan sagtens komme igen senere.

Du lyder stolt over det...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-07 19:35

S.A.Thomsen wrote:
> Nu er det jo også væsentligt nemmere at stikke af over et åbent
> område, end i et lukket gangsystem....

Politiet er gennemsnitligt 10 minutter om at dukke op.. ? var det
ikke sådan det var?

> Du lyder stolt over det...

Hvorfor skulle jeg være det, jeg maler ikke selv grafitti.. Men det
er nu en gang facts.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 20:26

On 22 Sep 2007 18:35:04 GMT, Hans Joergensen

>Politiet er gennemsnitligt 10 minutter om at dukke op.. ? var det
>ikke sådan det var?

Det er dog utroligt som du snakker udenom...

Du kan da ikke sige at politiet i gennemsnit er 10 min om at dukke op
på et sted som slet ikke eksisterer endnu (hvis det nogensinde kommer
til at eksistere).... )))))

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-07 16:07

S.A.Thomsen wrote:
> [...]
> Du kan da ikke sige at politiet i gennemsnit er 10 min om at dukke op
> på et sted som slet ikke eksisterer endnu (hvis det nogensinde kommer

Det er landsgennemsnittet.. det er dig der snakker udenom...

Hvordan vil du fange en godt maskeret grafittimaler der er inde og
ude på under et minut, vha. videoovervågning?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 16:23

On 23 Sep 2007 15:07:27 GMT, Hans Joergensen

>Det er landsgennemsnittet.. det er dig der snakker udenom...
>
>Hvordan vil du fange en godt maskeret grafittimaler der er inde og
>ude på under et minut, vha. videoovervågning?

Suk... Du har overhovedet ikke læst hvad jeg skrev....

citat: "Man kunne jo f.eks. lave stikprøver, når betjentene alligevel
er ude og patruljere..."

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-07 16:44

S.A.Thomsen wrote:
> Suk... Du har overhovedet ikke læst hvad jeg skrev....
> citat: "Man kunne jo f.eks. lave stikprøver, når betjentene alligevel
> er ude og patruljere..."

Det virker jo ikke..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-07 17:23

On 23 Sep 2007 15:44:14 GMT, Hans Joergensen

>Det virker jo ikke..

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.... Det ved du da intet om....

EOD (da du ikke VIL andet end ordkløveri)

Fra : Jim

Dato : 22-09-07 20:29

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en kommer nede fra metroen (eller hvis det er længere nede, en betjent
> fra Jagtvej og 1 - 2 fra metroen)... og HAPS...

Ikke al den bureaukratisme.. Læg en sniper på et hustag i nærheden.
Når så dyngerne af autonome nittehalsbåndsbumser hober sig op ved byens
mure, så stopper graffitien helt automatisk.

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-09-07 16:28

"Hans Joergensen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Men hvordan skal man kunne kende ham? :)

Nu må du ikke forlange urimeligheder af Aluc..., sludder S.A.Thomsen (som i
øvrigt er på kill-filter her).

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.port5.com/ground69.htm

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 19:54

On Fri, 21 Sep 2007 17:28:07 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Nu må du ikke forlange urimeligheder af Aluc..., sludder S.A.Thomsen (som i
>øvrigt er på kill-filter her).

Og det var så alt hvad Kim havde at byde på...

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 20-09-07 12:45

> Det vil da være en genial ide...

Tja, såmænd - men mon ikke også det har været ideen i alle disse år
Men hvis "konspirationsteorien" passer
- så skal den gode Kramer Mikkelsen måske til at passe på hele sin Ørestad,
uha

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-09-07 07:59

> [...]
>
> Lad os så se hvad der skal bygges i stedet. Butikker i bunden,
> luksus-ejerlejligheder med udsigt over Assistens Kirkegårdspark i

Ja, hendes korstog er overstået. Godt hjulpet af BZ'erne, som med deres
handlinger hjalp til med at retfærdiggøre felttoget imod fri kunst og
kultur, så København ikke længere er at finde blandt de steder, hvor at man
kan finde nye og banebrydende tiltag inden for disse to områder.

Jagtvej 69 var et instrument i en krig og dette instrument kan ikke anvendes
til hendes nye mærkesag - korstog mod sexuelle afvigere.

For at indføre kostskoler og behandlingssteder, hvor forældre kan bringe
børn til der udviser tendenser i denne retning, skal brugen af Aversions
terapi accepteres i det danske samfund.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Aversion_therapy) Det er en prøvet teknik, som
prakiseres i USA, Norge og senest Australien.

Formentlig eksperminterer hun allerede idag med tiltag indenfor dette
område. Der lever en masse børn i deres tilholdssted ved Bandholm på
Lolland. Samuel-skolen kan hun ikke bruge længere, da myndighederne lukkede
den.

Jeg håber at hendes kommende modstandere gør det knapt så nemt for hende.
Hun var op imod en gruppe amatører, som slet ikke var skolet i hvordan at
man vinder medierne og befolkningen over på sin side. Det var dem selv, som
tabte kampen. Hun skulle bare læne sig tilbage og vente på at de dummede
sig.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 08:12

Carsten Overgaard wrote:
> [...]
> kultur, så København ikke længere er at finde blandt de steder, hvor at man
> kan finde nye og banebrydende tiltag inden for disse to områder.

Hvis ikke det var for BZ'erne var hendes korstog blevet vundet
allerede for 8 år siden. Så den må du længere ud på landet med.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-09-07 09:05

> Hvis ikke det var for BZ'erne var hendes korstog blevet vundet
> allerede for 8 år siden. Så den må du længere ud på landet med.

Det var BZ'erne, som gav hende sejren. De kunne have bekæmpet hende med
almindelige beskidte midler, som du ser enhver kvalificeret forsvarsadvokat
bruge i en retssag. Her sværter man ofte ofre til ved at hævde at de er
evnesvage osv.

Der var mange indfaldsvinkler til at angribe hende på. Kampen blev kæmpet
omkring huset. Derved foregik den på BZ'ernes banehalvdel.

Hvad med at kampen var blevet ført på hendes banehalvdel?

Man kunne:

1) Fundet hendes ofre. Dem er der tonsvis af. Få dem frem i overskrifterne
og få overlæger til at forklare hvad det koster samfundet at hun ødelægger
mennesker.

2) Sprede rygter og anmeldelser om skattefusk og sort arbejde.

3) Kigge på familiære relationer og de små skandaler som alle familier har.
Hvad er historien med hendes datter og svigersøn.

4) Hvad er det for nogle amerikanske typer, hun samarbejder med. Hvem har de
ødelagt derovre? Jeg har undersøgt steder, som har noget at skjule:
http://www.fornits.com/wiki/index.php/Anchor_Academy
http://www.fornits.com/wiki/index.php/Escuela_Caribe
http://www.fornits.com/wiki/index.php/Manuia_Plantation
http://www.fornits.com/wiki/index.php/Coral_Reef_Academy
http://www.fornits.com/wiki/index.php/Love_Demonstrated_Ministries_Christian_Boot_Camp
Hendes svigersøn har kontakt til nogle af disse meget yderliggående kristne
grupper i USA og det er kendetegnet for dem at de anvender metoder, som vil
få mange mennesker til at brække sig, når de læser om dem. De svarer
fuldstændig i standard og metoder til de værste koranskoler.

5) Hvad er det for nogle børn, som holdes indespærrede i Bandholm? Er det
børn af forældre, som ønsker en totalitær opdragelse af deres unger? Hvad
med en anonym meddelse eller 3 til de sociale myndigheder.

6) Hvad var det som lukkede Samuelskolen? Hvor forsvandt børnene hen? Hvor
bliver de undervist idag?

Du ved ligesom mig at der er agurketider i Dansk presse. Der er tider, hvor
at I kunne have presset disse historier ind, så de kom på forsiden.

Men det er der ikke plads til, når tilhængere af ungdomshuset smadrer
forretninger og kaster med sten. I fjernede opmærksomheden fra hende til jer
selv. I havde 5 år til at lave konstant chikane via myndigheder og pressen,
som I kunne have brugt til at vende hver eneste sten omkring denne kvinde. I
har kun jer selv at takke for at det gik som det gik.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 09:25

Carsten Overgaard wrote:
> [...]
> Der var mange indfaldsvinkler til at angribe hende på. Kampen blev kæmpet
> omkring huset. Derved foregik den på BZ'ernes banehalvdel.

Nu var det jo kommunen der var den primære "fjende" i den tid hvor
der kørte en retssag, og det er det jo i øvrigt stadig.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-07 09:41

> Nu var det jo kommunen der var den primære "fjende" i den tid hvor
> der kørte en retssag, og det er det jo i øvrigt stadig.

Hvorfor skal privates virksomheder så smadres?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-07 12:00

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> Hvorfor skal privates virksomheder så smadres?

Fordi de unge føler sig som seje Robinhoodagtige frihedskæmpere når de
hærværker , incl mod mit hus

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 20-09-07 10:04

> Nu var det jo kommunen der var den primære "fjende" i den tid hvor
> der kørte en retssag, og det er det jo i øvrigt stadig.

Alle har deres mærkesag i denne konflikt og der er ingen som havde forbudt
Jer at sætte 50-100 af Jeres mange tilhængere til at grave skidt frem om
damen og de skulle ikke have taget mange spadestik.

Kommunen brugte damen som værktøj, så de kunne stille op ved håndvasken.
Havde I taget Jer sammen og havde fjernet hende som værktøj, hvem tror du så
ville være deres næste værktøj? Formentlig ingen.

Når man tænker på hvad Københavns kommune har givet penge til at diverse
eksperimenterende teater og kunst som har en målgruppe på 10 mennesker på
den vestlige halvkugle, havde der også været penge til at huse Jeres fester
og folkekøkken. Vi taler om ubetalte regninger for et beløb, når dårligt
dækker udgiften til velgennemført budgetmøde på Oslo-færgen.

Dem kunne I iøvrigt have betalt, for da jeg i folkesundhedens ædle tjeneste
dyrkede triathlon, betalte jeg ca. 1000 kr. om året for at kunne mødes med
ligesindede. Det var penge ud af egen lomme, som vi måske kunne have
afpresset samfundet med den rimelig begrundelse at vi så sparede samfundet
for udgifter til livsstilssygdomme på sigt. Men det gjorde vi ikke. Vi
hyggede os om vores interesse i nogle fugtige lokaler med rindende vand ned
igennem loftet for at få plads til vores noget afvigende livsstil i
erkendelse af at nok var vores sag et plus for samfundet, men vi var en
marginal gruppe.

Men det korte af det lange var at I fokuserede enssidig på huset og kommunen
istedet for at angribe på alle fronter og under bæltestedet, hvilket er
tilladt i politik. Det at I har fået ud af det er at uskyldige mennesker har
mistet værdier, politifolk er kommet tilskade og I har også lidt i form af
at samfundet i et sort øjeblik glemte retssikkerheden og I dermed både har
lidt fysisk og psykisk skade.

I er nu alle til grin. Kommunen fordi at de startede konflikten og solgte
til en person, som nogle ville kalde en fanatist. De står nu tilbage som om
at det var damen, der styrede dem rundt i manegen. I er til grin, fordi at I
står på gaden efter at have ført kampen med en elendig strategi, hvor at I
smed folkets sympati væk.

Den eneste som kan more sig er damen, som scorer kassen. En indtægt, som hun
vil bruge i sin næste kamp.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 10:07

Carsten Overgaard wrote:
> Den eneste som kan more sig er damen, som scorer kassen. En indtægt, som hun
> vil bruge i sin næste kamp.

Jeg tvivler nu stadig på at hun har scoret noget som helst... Nu må
vi jo også lige se om nogen overhoved er så dumme at de gider købe
den grund.. Jeg ville ikke købe den.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 20-09-07 10:32

>Jeg ville ikke købe den.

Nej og det er jo netop problemet, du vil HAVE.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 20-09-07 11:01

> [...]

> Jeg tvivler nu stadig på at hun har scoret noget som helst... Nu må
> vi jo også lige se om nogen overhoved er så dumme at de gider købe

Du har vel heller ikke lige 15 millioner på kontoen, vel!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-07 11:50

Per Rønne wrote:
> Du har vel heller ikke lige 15 millioner på kontoen, vel!

Næh :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69