Mere kultur
Fra : Neuman

Dato : 19-09-07 14:34

http://ekstrabladet.dk/112/article339271.ece
Svensk politi på jagt efter 22-årige Taher Hamade, der mistænkes for drab på
18-årig kvinde i Nordvestsjælland tirsdag.
---
Nårh ja den 18-årige kunne vel bare have ladet være med at gå fra ham, ik?
Eller mon ikke bare politiet jagter den forkerte?
Eller måske var det simpelthen en gerning i frustration over visse danskeres
forudindtagethed over for disse rotter?
Kom selv med flere forklaringer, godtroende.

Fra : Malene P

Dato : 19-09-07 15:50

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

danskeres
> forudindtagethed over for disse rotter?
> Kom selv med flere forklaringer, godtroende.

Du hører ikke en lyd fra dem -udover en masse tilsvining fordi du bringer
virkeligheden ind i deres verden.

Malene P

Fra : Pernille

Dato : 19-09-07 16:31

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> danskeres
>
> Du hører ikke en lyd fra dem -udover en masse tilsvining fordi du bringer

Virkeligheden kan ikke bringes ind i deres verden.
De lukker øjnene, for virkeligheden.
Forståeligt nok, for den er grim!

Fra : Malene P

Dato : 19-09-07 17:28

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Virkeligheden kan ikke bringes ind i deres verden.
> De lukker øjnene, for virkeligheden.
> Forståeligt nok, for den er grim!

Ja, der har jeg jo så en anden indgangsvinkel -er virkeligheden grim, bør
der IMHO gøres noget ved årsagerne.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 19-09-07 22:06

> [...]
>bringer

>Ja, der har jeg jo så en anden
>indgangsvinkel -er virkeligheden grim, bør

Hvad har du i tankerne, der kan afholde folk fra at slå deres
elskede ihjel?? ....

Fra : Malte Runz

Dato : 19-09-07 22:10

> [...]
> bringer

> Ja, der har jeg jo så en anden indgangsvinkel -er virkeligheden grim, bør

Og det 'I' præsterer er at kalde dem rotter. Det skal nok hjælpe. Det
hjælper lige så meget, som jeres åndsvage gentagelser af, at 'vi' ikke vil
indse, at vi står med en gigantisk opgave foran os. At 'vi' nægter at
erkende, at der er rigtigt mange invandrerunger, som er utroligt dårligt
tilpassede. At 'vi' undskylder alle 'rotternes' ugerninger, og at 'vi' sågar
har det som mål, at oversvømme landet med dem, fordi 'vi' elsker sharia og
hader gode gamle Danmark.

Det eneste 'I' kan foreslå som løsning er det umulige, nemlig at smide alle
'rotterne', 'de fremmede udyr', alle perkerne ud af Europa.

Har 'I' nogen realistiske alternativer til jeres krav om etnisk udrensning?

--
Malte Runz

Fra : Peter Bang

Dato : 19-09-07 22:05

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:

> [...]
Hvilken virkelighed, Malene?

Den der virkelighed, hvor jealousidrab er noget fremmede har
bragt til landet??

Du er ubegavet, Malene.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 19-09-07 17:12

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/112/article339271.ece
> Svensk politi på jagt efter 22-årige Taher Hamade, der mistænkes for drab
> på 18-årig kvinde i Nordvestsjælland tirsdag.

Det er jo bare en måde at fejre ramadan på.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 19-09-07 21:47

On Wed, 19 Sep 2007 18:11:51 +0200, -=* NEiL DANELAW *=- wrote:

> "Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in message
>
> Det er jo bare en måde at fejre ramadan på.

Tak, så er det igen årstiden at sidde ude på gaden og grille (helst
flæskesteg), ryge cigaretter og drikke (alkohol), mens andre ikke har set
lyset.

Vi sad godt nok ikke "ude på gaden", men vi spiste "stegt flæsk med
persillesovs" på den "lokale" her i aften.

Det smagte herligt. (og der må ryges).
--
MVH
Bruno