Dansker eller kulturberiger?
Fra : Jesper

Dato : 18-09-07 18:33

http://jp.dk/indland/aar/article1093860.ece

Anholdt 14-årig blev fjernet fra Gellerup i juni

Af BRIAN RAVN | MARTIN JOHANSEN

Offentliggjort 18.09.07 kl. 19:13

En af de 14-årige drenge, der før sommerferien egenhændigt var skyld i,
at klubberne i Gellerup lukkede i en uge, er på spil igen. Nu
tilbageholdes han for knivoverfaldet i Tilst i weekenden.

Ifølge JP Århus' oplysninger er det en af disse 14-årige drenge, der
mandag blev anholdt for lørdagens voldsomme knivoverfald på en
parkeringsplads i Tilst. Her blev en 42-årig mand stukket i brystkassen
med en spids genstand, og han har siden været i livsfare.
To på sikret institution

Den 14-årige var ellers kort før sommerferien sammen med sin
jævnaldrende kammerat blevet fjernet fra Gellerup og anbragt på en
sikret institution. Det skete efter, at de havde terroriseret både børn
og unge i områdets to fritidsklubber med slag, spark, trusler og
stenkast. Klublederen turde ikke længere tage ansvaret for de ansatte og
280 børn og unges sikkerhed og lukkede derfor klubberne i en uge.
Redegørelse på vej

Jacob B. Johansen (S), formand for børn og ungeudvalget, vil bede
socialrådmand Gert Bjerregaard (V) og fungerende børn og ungerådmand
Bünyamin Simsek (V) om en redegørelse for forløbet af sagen, helt fra
pågribelsen af den 14-årige før sommerferien.

»Jeg vil have svar på, hvordan det er endt med, at denne dreng
tilsyneladende har begået en så voldsom kriminel handling,« siger
socialdemokraternes politiske ordfører.
http://jp.dk/indland/aar/article1091883.ece

14-årig pågrebet for knivstik i Tilst

Af KASPER SCHÜTT-JENSEN | ISABEL HOKKEN

Offentliggjort 17.09.07 kl. 15:21 - opdateret kl. 15:33

Østjyllands Politi har netop foretaget en såkaldt "administrativ
tilbageholdelse" af en 14-årig dreng, der mistænkes for at have stukket
en 42-årig mand ned i lørdags på en parkeringsplads i Langkærparken i
Tilst.

Mandens tilstand er nu kritisk, men stabil.

Stikkeriet skete lørdag aften kort før kl. 21.00 på en parkeringsplads
ud for Torstilgårdsvej 88 i Tilst ved Århus. Den 14 -årige fra Århus
nægter at have stukket den 42-årige og er af politiet overgivet til de
sociale myndigheder til deres videre foranstaltning.

Østjyllands Politi forklarede søndag at manden blev stukket i
brystkassen med en spids genstand og blev efterfølgende indlagt på Århus
Sygehus og genoplivet flere gange i løbet af natten.
Kritisk men stabil tilstand

Manden var i morges fortsat i livsfare, men hans tilstand beskrives nu
som kritisk, men stabil. Det har dog endnu ikke været muligt for
politiet at afhøre ham.

Ifølge Jens Peter Andersen, kriminalkommisær ved Østjyllands Politi
hørte flere beboere i boligkomplekset i lørdags optakten til et slagsmål
på parkeringspladsen. Vidner har over for politiet beskrevet, hvordan en
teenager umiddelbart efter slagsmålet flygtede i retning mod mosen ved
Langkærparken, men ingen har kunnet fortælle politiet om et motiv til
overfaldet.
--
Jesper

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-09-07 19:09

"Jesper" skrev i en meddelelse

> Anholdt 14-årig blev fjernet fra Gellerup i juni

SNIP:

Jeg forstår ikke rigtig hvor du vil hen med dit indlæg ??
Du kunne da i det mindste have skrevet et par ord om
hvad du mener vi skal gører ved problemet med de mange voldelig overfald fra
unge indvandredrenge.

Men lad nu være med at skrive "pløk dem alle sammen"
Det er lige som ikke holdbart , forresten vist nok også ulovligt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jesper

Dato : 18-09-07 19:25

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> [...]
>
> Men lad nu være med at skrive "pløk dem alle sammen"
> Det er lige som ikke holdbart , forresten vist nok også ulovligt.

De skal bare genforenes med deres elskede hjemlande som de så kan berige
til hjertens lyst.
--
Jesper

Fra : Notion

Dato : 18-09-07 20:06

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46f01448$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Du kunne da i det mindste have skrevet et par ord om
> hvad du mener vi skal gører ved problemet med de mange voldelig overfald

Hvad med de mange voldelig overfald fra etniske danske unge mennesker, er
det ikke et problem ??

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 20:07

Notion forklarede den 18-09-2007:
> [...]
> meddelelse news:46f01448$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hvad med de mange voldelig overfald fra etniske danske unge mennesker, er det

Jo, det er _også_ et problem, og også hvis det ikke er unge mennesker.
Problemerne har vi sikkert styr på, men løsningen er sværre at finde
frem til.
Kai

Fra : Peder L ACAB

Dato : 18-09-07 23:49

Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev

> [...]
>meddelelse news:46f01448$0$15881$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>Hvad med de mange voldelig overfald fra etniske danske unge mennesker, er

JA LOL Jeg fatter ikkede dumme racister LOL, hvorfor kan de ikke
fatte, at detikke er HUDFARVEN som gær om man er volderlig eller
ej lOL

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Tony

Dato : 18-09-07 22:24

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev

> JA LOL Jeg fatter ikkede dumme racister LOL, hvorfor kan de ikke
> fatte, at detikke er HUDFARVEN som gær om man er volderlig eller
> ej lOL

NEJ LOL. Gu' faen er det ej HUDFARVEN som gør om man er voldelig eller ej
LOL,- Det er sku' da LOL, hjernekapassiteten LOL, hos de muhamedanske
muselmænd, der er noget galt med LOLOHLOL.

Tony

Fra : Peder L ACAB

Dato : 19-09-07 10:17

Tony <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> [...]

>LOL,- Det er sku' da LOL, hjernekapassiteten LOL, hos de muhamedanske
>muselm?nd, der er noget galt med LOLOHLOL.

HVAAAA!!! Luk røven, skinke, for ALLE menneskeracer har en
hjernekapacitet på 1350ccm, og hvis du mener negere har mindre,
så er du RACIST.

Fra : Kim2000

Dato : 19-09-07 13:55

> Tony <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> HVAAAA!!! Luk røven, skinke, for ALLE menneskeracer har en
> hjernekapacitet på 1350ccm, og hvis du mener negere har mindre,
> så er du RACIST.

Ikke 1351 eller 1349 men præcis 1350, floooot bøv

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 16:15

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote in message

> HVAAAA!!! Luk røven, skinke, for ALLE menneskeracer har en
> hjernekapacitet på 1350ccm, og hvis du mener negere har mindre,
> så er du RACIST.

LOL, ja klart de har, og det gælder ALLE, ingen afvigelse overhoved!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Tony

Dato : 19-09-07 23:32

> Tony <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> HVAAAA!!! Luk røven, skinke, for ALLE menneskeracer har en
> hjernekapacitet på 1350ccm, og hvis du mener negere har mindre,
> så er du RACIST.

HVAAAA!!! mig RACIST ?? Luk du selv dit store forpulede røvhul,-
NIGGER-LOWER!!!

Jeg skrev :'' Muhamedanske muselmænd''- CAPICE ?

Tony

Fra : Kim2000

Dato : 18-09-07 20:19

> [...]
> parkeringsplads i Tilst. Her blev en 42-årig mand stukket i brystkassen
> med en spids genstand, og han har siden været i livsfare.

Lad os et sekund glemme at drengen er indvandrer, vi ved per definition at
indvandrerteenagere er mere voldlige end tilsvarende danske børn, det
behøver vi ikke bruge krudt på, det er står sort på hvidt i statistikerne
(ja, det gør så og jeg har henvist til det mere end 10 gange indenfor de
sidste 3 måneder og GIDER ikke lede efter det igen, gør det selv).

Problemet er nærmere som jeg ser det:

Vi har en ekstremt utilpassende ung dreng, der altså i sommers lukkes inde
på en sikret institution. I september, altså 3-4 måneder senere er drengen
tilbage igen. Hvordan kan nogen som helst have en forventning om at en
utilpassede dreng på 3-4 måneder kan have modtaget den (åbenlyst) nødvendige
behandling, der er krævet for at drengen kan begå sig i samfundet? Når man
efter få måneders behandling sender drengen tilbage i samme miljø, så kan
det altså ikke være den store overraskelse at det er gået som det er gået,
tværtimod må det siges at være særdeles forventeligt. Skulle det monstro
ikke være økonomien, der igen spillede den afgørende rolle?

mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 18-09-07 20:43

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> tværtimod må det siges at være særdeles forventeligt. Skulle det monstro
> ikke være økonomien, der igen spillede den afgørende rolle?

Ja...Han er ikke blevet sendt hjem til Muhamedanien endnu, det ville
have været langt det billigste!
--
Jesper

Fra : Kim2000

Dato : 18-09-07 20:50

> Ja...Han er ikke blevet sendt hjem til Muhamedanien endnu, det ville
> have været langt det billigste!

Som jeg flere gange har sagt til Kim Larsen og Wilstrup, så ville det være
rart udlade at stikke hovedet i busken, det gælder også dig og alle andre.
Det er fuldstændig useriøst at tale om at sende alle hjem og det ved du
godt, så hvad med at forholde dig til problemet eller vælger du bare at lade
den nemme løsning: at hyle op med komplet urealistiske løsninger, som du ved
ikke kan gennemføres. Vi kan også "bare" skyde alle indvandrere,
storbymennesker, folk der ryger, folk der drikker, folk der slår der børn,
folk der bruger round up, folk der bruger overdrevent meget energi i deres
hus og mens vi er ved det så kan vi sikkert også bare smide en 40 a-bomber i
Mellemøsten, Afrika, i Amerika og så alle sammen kæle med en babysæl mens vi
synger glade sange - og alle der ikke går ind for det siger man så ikke
gider løse verdens problemer og derfor er verdens forrædere. Godt, kan du se
pointen. Kom med noget ordentlig i stedet for det barnelige ævl, hvad mener
du man kunne have gjort?

mvh
Kim

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-09-07 08:32

Efter mange tanker skrev Kim2000:

> [...]
> noget ordentlig i stedet for det barnelige ævl, hvad mener du man kunne have

Kanon formulering, Kim.
Kai

Fra : Notion

Dato : 18-09-07 20:51

> [...]
> (ja, det gør så og jeg har henvist til det mere end 10 gange indenfor de
> sidste 3 måneder og GIDER ikke lede efter det igen, gør det selv).

Jo det må du godt lige vise, altså den store forskel på voldshandlinger
begået af ikke etniske danske og etniske danske. Ikke den med samlede
statistik over kriminel handlinger. men ene og alene den med
voldshandlinger.

Del den derefter så op i

ikke muslimske etniske

muslimske etniske

indkommende fra 3. verdens-del

osv.

> [...]
> gået som det er gået, tværtimod må det siges at være særdeles
> forventeligt. Skulle det monstro ikke være økonomien, der igen spillede

Og hvad er det der politisk er blevet gjort på det område, nul og nix. Det
skyldes ene og alene at der igen, er svigt fra denne regering .... den med,
at de er så "dumme" er præcis det regeringen vil bruge, idet de bevidst
påfører en "sociale" lænke der tynger en bestemt gruppe mennesker så meget
at de derved ikke kan forbedre sig.

En gang livsbelastet social arv, gøres bevidst permanent, det er ønsket fra
denne regering, så den har en synlig "se det er dem og deres skyld"
situation.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 18-09-07 23:47

> [...]

>Jacob B. Johansen (S), formand for børn og ungeudvalget, vil bede
>socialrådmand Gert Bjerregaard (V) og fungerende børn og ungerådmand

Bare fordi han har været smidt ud af en ungdomsklub, betyder det
ikke, han er værre af den grund, snarere kan man se
tilstoptrinnet som et direkte produkt af denne menneskefjendske
ungdomsklubudsmidning..... !!!!!!!!!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-07 16:17

> Bare fordi han har været smidt ud af en ungdomsklub, betyder det
> ikke, han er værre af den grund, snarere kan man se
> tilstoptrinnet som et direkte produkt af denne menneskefjendske
> ungdomsklubudsmidning..... !!!!!!!!!

Nemlig! det er sikkert moder terese i forklædning! den leder der lukkede
instutionen fordi han ikke ville tage ansvaret burde i fængsel for racisme,
hvad bilder han sig dog ind! skide racist ikke ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 18-09-07 21:55

Den Tue, 18 Sep 2007 22:49:23 +0200 skrev Peder L ACAB:

> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev

> JA LOL Jeg fatter ikkede dumme racister LOL, hvorfor kan de ikke
> fatte, at detikke er HUDFARVEN som gær om man er volderlig eller
> ej lOL

Nej, det har du ret i. Det er ikke hudfarven, men islam og
venstrefløjen

Fra : translat

Dato : 19-09-07 16:57

"Kim2000" wrote:

> Skulle det monstro
> ikke være økonomien, der igen spillede den afgørende rolle?

Nej, det var drengen, der spillede den afgørende rolle.

Bent