Hvilke aviser holder I?
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 18-09-07 12:01

En lille dk.politik undersøgelse.

For at vise min gode vilje, lægger jeg ud:

Politiken
Jyllands Posten
Børsen
Weekendavisen (ugeavis)

- Jensby

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 12:07

Efter mange tanker skrev Jan Bang Jensby:
> En lille dk.politik undersøgelse.
>
> For at vise min gode vilje, lægger jeg ud:

> [...]

Ingen, ud over de 2 lokale der kommer af sig selv.
Nyheder læses som overskrifter på de forskellige avisers hjemmesider,
så jeg kan få både højre og venstre vinkling på emnet, og skulle der
være noget jeg virkelig ikke kan leve uden at vide mere om, opsøger jeg
emnet via flere hjemmesider, tv, biblioteket eller en trykt avis, bare
ikke Politiken.
Kai

Fra : Peter

Dato : 18-09-07 12:32

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget jeg virkelig ikke kan leve uden at vide mere om, opsøger jeg emnet
> via flere hjemmesider, tv, biblioteket eller en trykt avis, bare ikke

Ditto og ihvertfald:
*bare IKKE Politiken*

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 13:59

Følgende er skrevet af Peter:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Ditto og ihvertfald:
> *bare IKKE Politiken*

Nej, men øffegrisen ved roret har de totalt diskvalificeret sig selv.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 14:28

Fister Løgsovs skrev den 18-09-2007:
> Følgende er skrevet af Peter:

> Nej, men øffegrisen ved roret har de totalt diskvalificeret sig selv.
> Kai

men=med
Kai

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 18-09-07 14:41

"Fister Løgsovs" skrev

LOL - nu er jeg med.

Jeg havde associationer om Henning Christoffersen, men jeg kunne ikke få dem
til at passe ind.

- Jensby

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-09-07 17:11

Følgende er skrevet af Jan Bang Jensby:
> [...]
>>

> LOL - nu er jeg med.
>
> Jeg havde associationer om Henning Christoffersen, men jeg kunne ikke få dem

Thøger, mere bedrevidende tumbe fra de danske medier kan jeg ikke komme
i tanke om.
Kai

Fra : Tony

Dato : 18-09-07 22:50

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> "Fister Løgsovs" skrev

> LOL - nu er jeg med.
>
> Jeg havde associationer om Henning Christoffersen, men jeg kunne ikke få
> dem til at passe ind.

Nej det er '' Sylten '' - nok derfor.

Tony

Fra : Peder B. Pels

Dato : 18-09-07 12:43

Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

> En lille dk.politik undersøgelse.
>
> For at vise min gode vilje, lægger jeg ud:

> [...]

Husstanden holder Berlingske, men jeg læser personling kun på nettet
regelmæssigt.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-09-07 05:38

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

> Husstanden holder Berlingske, men jeg læser personling kun på nettet
> regelmæssigt.

Hvad har du nu i mod at læse dine forældres avis?

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 05:50

Christian R. Larsen <crlarsen@hotmail.com> wrote:

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

> Hvad har du nu i mod at læse dine forældres avis?

Berlingske Tidende er måske for 'intellektuelt krævende'? Avisen burde
jo ellers være ledig når mor er færdig med den.

Personligt holder jeg Berlingske Tidende, en avis jeg er vokset op med,
og som jeg da også læste hver morgen ved morgenmaden, inden jeg skulle
nå bussen for at komme i skole [far gik i gang med morgenmad og avis når
jeg blev vækket, og var ude af døren når jeg var færdig på
badeværelset].

Og så holder jeg også Weekendavisen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-09-07 12:49

Jan Bang Jensby wrote:
> En lille dk.politik undersøgelse.

Ingen..

Men, jeg holdt dog politiken da jeg sad i fængsel, da nyhedsstrømmen
manglede lidt uden Internet.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-09-07 13:08

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

Jeg holder kun Weekendavisen, men læser "180 Grader", Berlingske, JP, EB og
nogen gange Politiken på nettet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jim

Dato : 18-09-07 15:26

> [...]
> En lille dk.politik undersøgelse.
>
> For at vise min gode vilje, lægger jeg ud:

Hvorfor fylde sin postkasse op med papir, når nyhederne kan læses på nettet?

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 06:20

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fylde sin postkasse op med papir, når nyhederne kan læses på nettet?

Nu indeholder den trykte avis altså meget mere, end det man kan læse på
nettet. Som en bunke analyser og baggrundsstof.

Ganske vist er det nu også kommet på netttet, men for at få adgang til
det skal man have betalt abonnement.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 19-09-07 20:55

> [...]
> nettet. Som en bunke analyser og baggrundsstof.
>
> Ganske vist er det nu også kommet på netttet, men for at få adgang til

Jovist, men nogle kilder på bl.a. "Euroinvestor" er gerne flinke til at
smide et link eller dele af en nyhed nu og da.
Det er naturligvis finansnyheder.
Fondsbørsmeddelelser skal jeg ikke betale for at få. Og dem er jeg
interesseret i.
At Helle har rakt politisk tunge ad Anders, er jeg revnende ligeglad med.
Men hvis renten i USA sættes ned, så skal jeg nok få nyheden fra den rigtige
kilde uden vederlag.
Nogle af de nyhedskilder, jeg måske kunne tænke mig at få nyheder fra, så
som Lloyds List, skal alligevel have for mange penge til, at jeg vil være
med.
Nu du taler om analyser, hvad er det så for analyser? Politiske eller
finansielle?

Fra : Per Rønne

Dato : 19-09-07 21:22

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Nu du taler om analyser, hvad er det så for analyser? Politiske eller
> finansielle?

Alle former ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 19-09-07 23:11

> Alle former ...

Ja ok..
Hvis det har nogen større interesse for mig, så kan jeg altid se lidt
nyheder på tv.
Ellers må jeg sige, at politiske analyser ikke har min store interesse.
Politiske analyser kan tegnes i den retning, man ønsker.
Og det politiske vejr er mere omskifteligt end meteorologiske.
Jeg holder mig til de finansielle analyser, som jeg får fra min egne banker.

Fra : Peter Bang

Dato : 19-09-07 22:38

Jim <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev:

>Hvorfor fylde sin postkasse op med
>papir, når nyhederne kan læses på nettet?

Der besvarer netop du egentlig spørgsmålet ret præcist.

Fra : Jim

Dato : 19-09-07 23:11

"Peter Bang (slet BCK0V)" <peterbang@BCK0Vprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Der besvarer netop du egentlig spørgsmålet ret præcist.

Hvilket jeg jo er kendt for.

Fra : Snuden

Dato : 18-09-07 16:29

On Tue, 18 Sep 2007 13:00:41 +0200, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>En lille dk.politik undersøgelse.
>
>For at vise min gode vilje, lægger jeg ud:

> [...]
Ingen - bortset fra de lokalaviser jeg får smidt ind af brevsprækken
på trods af min tydelige skiltning om at de er uønskede

Nyheder mv. får jeg fra Internettet.
--
Snuden

Fra : John Doe

Dato : 18-09-07 20:07

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

Aviser holder man ikke - aviser læser man på nettet.