Vesselbo lyver anti-Foghsk
Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-07 02:50

Vesselbo lyver anti-Foghsk

Nogen må have bestukket den engang indvandringskritiske Eivind Vesselbo, så
han nu lyver, at V-partiledelsen ikke opfylder løfter.

Fogh udtalte at man burde OVERVEJE, at lade iraktolke o lign i asylcentrer
slippe ud af centret for at arbejde.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-09-07 08:06

> [...]
> så han nu lyver, at V-partiledelsen ikke opfylder løfter.
>
> Fogh udtalte at man burde OVERVEJE, at lade iraktolke o lign i asylcentrer

Politiken er knap så lyvende som Vesselbo - de taler om et tilbud. Der er
ikke stillet lovforslag, hverken fra opposition eller regering
http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-1707846-ed758df4-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Findland%2Farticle382534.ece
Der er intet at komme efter - ting tager tid og måske den luftige ide fra
Fogh er jordet af modargumenter (det håber jeg)