En Islam-lefler taler
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 21:04

.... heldigvis får hun svar på tiltale. Jeg tør godt vædde på hun bor sikkert
og godt, langt væk fra problemerne.

"FNs Højkommissær for Menneskerettig­heder, Louise Arbour, sagde i dag, at
hykleri og fordomme, særlig over for muslimer, er almindelig i Europa.
Sam­tidig opfordrede hun Europas regerin­ger til at gøre noget ved
problemet.

Europæerne bliver "nogle gange chokerede, når det bliver påpeget, at
hykleri, fordomme og klichéer stadig er meget til stede i deres holdninger
til andre mennesker", sagde Arbour.

Udtalelserne kommer i kølvandet på en række lignende udtalelser fra en
FN-menneskerettighedsforsker.

Alarmerende intolerance
Rapporten fra efterforskeren Doudou Diene fra Senegal dokumenterer det, som
han betegner som en alarmerende stigning i intolerancen, særlig mod muslimer
i Europa.

"Jeg har ingen grund til ikke at dele hans bekymringer," sagde Arbour.

Hun tilføjede, at Dienes arbejde understreger, at de vestlige lande står
over for "en udfordring, som der skal gøres noget ved".

Udtalelser tilbagevises
Arbours udtalelser blev hurtigt tilbagevist af den førende ikker-eligiøse
bevægelse IHEU, der tæller ikke-religiøse organisationer rundt om på kloden.

Bevægelsens tidligere leder Roy Brown sagde, at Arbour tager fejl.

"Den lille, men beklagelige fjendtlighed, der eksisterer blandt nogle
europæere, er ikke opstået i et vakuum, men som en reaktion på islamisk
ekstremisme, dæmonisering af jøder, vantro og homoseksuelle og foragt for
vestlig kultur," sagde Brown, der er IHEUs repræsentant i FNs
Menneskerettighedsråd"

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8665045.html?rss

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-09-07 22:06

"Kim Frederiksen" skrev

> [...]
> at hykleri og fordomme, særlig over for muslimer, er >almindelig i Europa.
> Sam­tidig opfordrede hun Europas regerin­ger til at >gøre noget ved

Der jo ingen problemer , spør du bare de venstreblinde
her i gruppen.
Nej vi skal blot gå ud og opleve verden , istedet for at læse overskrifter
fra div underlødige aviser.
Vi skal kaste vores fordomme og undertrykke vores
føelse af fremmedegørelse, vi skal forstå og acceptere en religion der i sin
grund substans ikke forstår og acceptere os.
Vi må holde op med at demoniserer og blot holde vores
kritik for os selv. det mindste vi kan gøre for integrationen er da at
skrive vores indlæg i dk.politik.indvandring.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Notion

Dato : 18-09-07 17:58

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46eeec41$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> kritik for os selv. det mindste vi kan gøre for integrationen er da at
> skrive vores indlæg i dk.politik.indvandring.

Jeg vil vise jer en lille note jeg fik fra en af mine student, (General
Santos filippinerne). Prøv at lægge mærke til alle de "bad words" hun
skriver om muslimer.

Tænk på at hun bor midt i det hele, lige der hvor opmærksomheden ER
nyheden. De ved hvem som er de slemme og hvem som er almindelige mennesker,
bare med en anden religion end lige det at være katolsk.

[i do not copy/paste things for bulletin board.. oh, sometimes i do copy
surveys but i answer the questions honestly..
about the bombings at my place, *sigh* i think it can never be stopped as
long as there ate terrorists hiding in our place.. sometimes i really wanna
know what their true aim for doing such crimes is.. they are so difficult to
understand.. so selfish..
but anyway, God's been good to me and my family and He did not allow us to
be a casualty in those bombing incidents..
i hope god will bless you and your loved ones as well..
till here!]

Det er ikke muslimer i Danmark vi skal være bange for, vi skal være bange
for dem som er fødekæde for ekstremisterne. Nu tror du vel at det er
terroristerne, nej det er nemlig alle dem som ikke kan / vil skelne mellem,
ekstreme muslimer og praktiserende muslimer eller dem som bare vil være i
landet, for at arbejde og skabe sig et liv til glæde for sig og sin familie,
ohh wow det lyder sku da rigtigt dansk ikke (allerede assimilerede)...

Faktisk er flertallet i Danmark ikke bange for terroristerne men en alm.
frygt af natur ja, dog ikke med asteni symptomer, men det vi er mest bange
for er jo netop, at de højre underdrejet her i landet bliver ved med at være
den fødekæde af had som ekstremisterne har brug for, til at skabe
terroristerne. Som i kan se så er i den som bider jer selv i halen hele
tiden. Nu mere i skræmmer jer selv ved ikke at skelne mellem de gode og de
onde jo mere bider i fast i jeres egen hale, komisk men desværre rigtigt.

Prøv at snakke med en muslim, hør den almindelige på gaden eller >>>rejs<<<<
en tur ud i verden og se hvilken fredfyldt livsindhold de fleste mennesker
har.