Ville dræbe tegner
Fra : Pjensen73

Dato : 17-09-07 19:17

Tegnerne bag Muhammed-tegningerne skulle dø. Og en af de tiltalte fra
terrorsagen fra Odense var villig til selv at føre kniven.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8658493.html

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-07 21:06

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> Tegnerne bag Muhammed-tegningerne skulle dø. Og en af de tiltalte fra
> terrorsagen fra Odense var villig til selv at føre kniven.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8658493.html

"Jeg søger opskriften på en hurtigdræbende gift, og jeg gør det selv. Gud er
mit vidne på det, jeg siger."

En af de andre debattører anbefalede AK, at tegnerne skulle dø på samme
måde, som den hollandske filminstruktør Theo van Gogh blev myrdet. "Dolk ham
til døde",

Ud med de sataner - NU!

Mvh
Martin

Fra : Thomas M

Dato : 17-09-07 22:14

Pjensen73 skrev:
> Tegnerne bag Muhammed-tegningerne skulle dø. Og en af de tiltalte fra
> terrorsagen fra Odense var villig til selv at føre kniven.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8658493.html

"AKs forsvarer, Bjørn Elmquist, pointerede, at AK aldrig førte tankerne
ud i livet. Og at han allerede under afhøringen af politiet fortalte, at
han var kommet på bedre tanker."

Elmquist er den type advokat, hvis talent udelukkende tillader at jagte
ambulancer.

Gad vide om ikke også han vil argumentere, at de jo bare ville lave
nytårs fyrværkeri, og ikke bomber.

Fra : Pjensen73

Dato : 17-09-07 22:24

Den Mon, 17 Sep 2007 23:14:19 +0200 skrev Thomas M:

> [...]
> ambulancer.
>
> Gad vide om ikke også han vil argumentere, at de jo bare ville lave

Det undre ikke at Bjørn Elmquist tager terroristerne i forsvar.
Det er fandeme godt, at Bjørn Elmquist ikke er justitsminister længere.

Fra : Pjensen73

Dato : 17-09-07 22:25

Den Mon, 17 Sep 2007 22:06:02 +0200 skrev Martin Larsen:

> [...]
> måde, som den hollandske filminstruktør Theo van Gogh blev myrdet. "Dolk ham

Hvordan mon hallalhipierne herinde mener at tegnerne skal dø?

Fra : Pjensen73

Dato : 17-09-07 22:47

Den Mon, 17 Sep 2007 23:44:24 +0200 skrev Frank:

> Hej

> Elmquist har aldrig været justitsminister. Han har været retspolitisk
> ordfører for venstre og være formand for retsudvalget.
>
> Mvh
> Frank

Jo, han var justitsminister under SR regeringen, men blev stemt ud i
valget 1998. Bjørn Elmquist var forresten radikal.

Fra : Pjensen73

Dato : 17-09-07 23:32

Den Mon, 17 Sep 2007 23:51:01 +0200 skrev Frank:

> Hej

> Mon ikke du tænker på Bjørn Westh?

Nej, han var trafikminister.

> Bjørn Elmquist startede i folketinget for venstre, men skiftede til de
> radikale i november 1990.

Jeg er sikker på at Bjørn Elmquist har været justitsminister.

Fra : Pjensen73

Dato : 18-09-07 10:16

Den Tue, 18 Sep 2007 01:28:26 +0200 skrev Frank:

> Hej

> Det var han også:
>
> http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/Biografier/Bjoern_Westh.htm

> Nope - jeg har altid ret...
>
> http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/Biografier/Bjoern_Elmquist.htm
>
> Mvh
> Frank

Så må jeg vel give dig ret. Jeg mente bare, at Bjørn Elmquist havde været
justitsminister, men jeg tog altså fejl.