Topstyring nødvendig
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 08:47

Jeg begynder efterhånden at have forståelse for den benhårde topstyring i
DF.

Såvel denne forhenværende DF'ers holding som præsentation af samme vidner om
fortsat eksistens af de såkaldte "landsbytosser" i DF.

http://politiken.dk/indland/article382142.ece

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-09-07 09:04

Jan Bang Jensby wrote:

> Såvel denne forhenværende DF'ers holding som præsentation af samme
> vidner om fortsat eksistens af de såkaldte "landsbytosser" i DF.

De sande landsbytosser er dem der har lukket muhamedanerne ind. Det ved du
også udemærket godt, hvis du får aktiveret alle syv hjerneceller.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 09:19

"Kim Frederiksen" skrev

> De sande landsbytosser er dem der har lukket muhamedanerne ind. Det ved du
> også udemærket godt, hvis du får aktiveret alle syv hjerneceller.

Her forsøger man at være lidt positiv over for DF's topstyring. Straks
bliver man svinet til - og emnet forskydes, så det igen igen kommer til at
handle om indvandrerne.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-07 09:25

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Her forsøger man at være lidt positiv over for DF's topstyring. Straks
> bliver man svinet til - og emnet forskydes, så det igen igen kommer
> til at handle om indvandrerne.

Emnet handlede allerede om indvandrere i dit første indlæg.

Jeg er forøvrigt enig i, at DF er Danmarks største samlingssted for
landsbytosser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-09-07 09:29

Jens Bruun wrote:

> Jeg er forøvrigt enig i, at DF er Danmarks største samlingssted for
> landsbytosser.

Jeg tror der er mange skæve eksistenser i DF fordi det er det parti der er
mindst venligt stemt overfor masseindvandringen, bortset fra DNSNB, som er
for små til at have indflydelse. Derfor vil mange af de virkelig ekstreme
indvandringsmodstandere melde sig ind i DF, da det er "det mindste af
onderne"

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 09:39

"Kim Frederiksen" skrev

> [...]
> for små til at have indflydelse. Derfor vil mange af de virkelig ekstreme
> indvandringsmodstandere melde sig ind i DF, da det er "det mindste af

Det er mig så en gåde, at disse skæve eksistenser har plads i partiets
repræsentantskab. Der må jo være nogle andre skæve eksistenser, som stemmer
på dem.

Vores veninde fra Samsø var forøvrigt ikke den eneste, der "så dum ud" på
talerstolen.

- Jensby

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 09:32

"Jens Bruun" skrev

> Emnet handlede allerede om indvandrere i dit første indlæg.

Sekundært måske. Mit primære oplæg er ledelse/topstyring.

- Jensby

Fra : JBH

Dato : 17-09-07 17:43

> [...]
>
> Emnet handlede allerede om indvandrere i dit første indlæg.
>
> Jeg er forøvrigt enig i, at DF er Danmarks største samlingssted for

Da ikke efter NA. så dagens lys.

mvh
JBH

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-09-07 06:22

> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Emnet handlede allerede om indvandrere i dit første indlæg.

Nej, Samsø er en del af Danmark.

Indlægget handler om Dansk Folkepartis problemer med at styre sit bagland -
hvor man jo i andre partier traditionelt har haft den opfattelse, at det var
baglandet, der skulle styre partiet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-09-07 09:44

Jan Bang Jensby wrote:
> [...]
>
> Såvel denne forhenværende DF'ers holding som præsentation af samme
> vidner om fortsat eksistens af de såkaldte "landsbytosser" i DF.

Er der ikke samme "topstyring" i alle partier? Folk er blevet smidt ud af fx
De Radikale, for ikke at ville tage afstand fra sharia. En muslim blev smidt
ud af De Konservative for sine rabiate meninger. Hvilket parti kan man sige
hvad man lyster i?

Jeg tror ikke det er det ordet "topstyring" dækker, mere noget med
detailstyring.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-09-07 06:28

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> Er der ikke samme "topstyring" i alle partier? Folk er blevet smidt ud af
> fx De Radikale, for ikke at ville tage afstand fra sharia.

Knud, der er jo forskel - det må selv du kunne se.

Der er forskel på at ekskludere Sharin Khankhan, der dybest set ikke går ind
for demokrati, og som på derfor på flere områder er i fundamental modstrid
med sit partis ideologi, og at ekskludere en eller anden landsbytosse, der
siger det, alle andre partimedlemmer mener, men blot på en måde, der ikke
(for tiden) passer i partiledelsens kram.

Vi skal j lige huske, at der sad rigtig mange DF'ere og klappede af
Merethe-pigens udtalelser.

En anden ting, der i øvrigt er tankevækkende, er, at DF jo siden stiftelsen
har haft en bevidst strategi, som går ud på, hele tiden at forsøge at skubbe
grænsen for, hvad man kan rillade sig at sige om indvandrere. Hvem ved, om
Merethe Holm også var blevet ekskluderet om 2 år?

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-09-07 09:05

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Knud, der er jo forskel - det må selv du kunne se.

Oplægget var ikke "forskelle", - men "jeg begynder at kunne se
nødvendigheden af topstyring", og så er det vel oplagt at minde os om at
også andre partier smider "de forkerte" ud, naturligvis.

> [...]
> eller anden landsbytosse, der siger det, alle andre partimedlemmer
> mener, men blot på en måde, der ikke (for tiden) passer i

Sherin Khankan går da iflg hende selv helt ind for demokrati, hun kunne bare
ikke stemme imod sharia, - det kan Asmaa jo heller ikke.

> [...]
> forsøge at skubbe grænsen for, hvad man kan rillade sig at sige om
> indvandrere. Hvem ved, om Merethe Holm også var blevet ekskluderet om

Jeg kan heller ikke lide den slags dumme udtalelser, de er ikke passende til
at partimøde, der var sikkert tale om værkstedshumor, og en måde at få luft
for frustrationer.
Jeg mener jo at DF har gjort sin pligt, og nu godt kan pakke sammen, MEN
måske er det alligevel trods alt bedst at have et parti som styrer de
direkte anti-muslimske. Vi ville jo under alle omstændigheder have en
procentdel som gerne så muslimer pakke sammen, og det er bedre at have dem
under kontrol end uden kontrol, - som i Sverige.

Min gamle mor brokker sig aldrig over muslimer, har faktisk haft en sød ung
veninde som var muslim - hun var dog også noget utraditionel - men hun
bemærkede sidst jeg så hende, at når hun kører i bybussen om dagen, så er
hun næsten altid den eneste ikke-indvandrer i bussen, og hun kan naturligvis
ikke forstå en lyd af hvad folk taler om. Det gælder også mange andre
steder, at ældre kan føle sig som landsforviste, - børnene i "gården" råber
ikke mere på dansk, men på sprog man ikke forstår. Det er ikke alle, som er
cafe-lattede nok til at synes det er en vidunderlig berigelse, at alt hvad
man husker fra barndom og ungdom er totalt ændret, og at nye folkeslag
rykker ind.

Jeg synes jo vi danskere har klaret det fint at få 250 - 300.000
selvbevidste muslimer til landet på bare 30 år. Det ER jo et eksperiment i
masseindvandring, som ingen ved om vil lykkes, - som en klog mand sagde. Og
det ER ikke mere end 13 år siden der var "knap 60.000 muslimer" i DK.

Tænk hvis to millioner danskere rykkede ind i Islamabad eller Karachi,
forlangte bestemt hensyntagen, havde større kriminalitet, især
overfaldskriminalitet, og kritiserede Pakistan og dens kultur synder og
sammen, - eller tag et hvilkensomhelst andet muslimsk land (men vi må ikke
sammenligne, for muslimer er jo noget helt andet, og hvorfor er de så det, -
tænk over det)

Anyway, vi bliver aldrig enige om det emne. Jeg vil lige benytte lejligheden
til igen at citere Hanna Ziadeh, som har været på P1 i udsendelser om Cairo
inden for den sidste måned, og som har skrevet om sex i den muslimske verden
på Weekendavisen.
I Cairo er det iøvrigt nu meget vanskeligt for en kvinde at gå uden slør, OG
kvinder bliver raget på af unge drenge i byen, uanset om de er tilslørede
eller ej, - islams/muslimers utrolige hykleri med at hævde, at det er HER i
Vesten at sådanne ting foregår fordi kvinder ikke går tilhyllede.
Vanskeligheden ved at gå uden slør er jo altså fordi islam stormer frem i
sin allermest ubehagelige form. De er IKKE næsten sekulære i Egypten, som du
vist ellers overbeviste dig selv om.

Information i 1994, Hanna Ziadeh: (og læs den nu grundigt og tænk over den)

" Den mindste kritik af de islamiske lande eller af islamismen, for
ikke at sige af islam som religion og retssystem, vil blive beskyldt
for at være et resultat af anti-islamiske vrangforestillinger. .... Det
er vore islamkyndige som ikke vil gå glip af en chance for at minde os
om, hvor syndige vi er. Om hvor berigende og udfordrende islam er. Om
vores pligt til at acceptere at vi skal leve i et multikulturelt
samfund, fordi Danmark nu har knap 60.000 indvandrere der stammer fra
muslimske lande. ... Ifølge dem, de islamisk kyndige ligger Danmarks
fremtid på en vej mellem Ishøj og Mekka. ..

Mange frelske sjæle, især på venstrefløjen, har ledt efter en eller
anden "undertrykt", hvis forsvar de kan vie deres sjæl og krop til.
Dette har de fundet i "de undertrykte muslimer" som de med næb og klør
beskytter mod de onde kræfter i det vestlige samfund. Det er en
underlig blanding af flagellantisme, virkelighedsflugt og selvhad.
Debatten om islam går ikke ud på at diskutere, forstå og kritisere
udviklingen i den islamiske verden, hverken udfra objektiv viden og
erfaring eller udfra danske politiske tilhørsforhold og personlige
sympatier.

.... Jeg vil til enhver tid som frit tænkende menneske forbeholde mig
ret til at tage afstand fra mange af islams teser og dogmer. Jeg vil
ikke leve eller acceptere at andre tvinges til at leve efter et
ældgammelt beduin-samfundsmønster".

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-09-07 08:24

> Sherin Khankan går da iflg hende selv helt ind for demokrati, hun kunne
> bare ikke stemme imod sharia,

There you have it.

> Jeg kan heller ikke lide den slags dumme udtalelser, de er ikke passende
> til at partimøde, der var sikkert tale om værkstedshumor, og en måde at få
> luft for frustrationer.

Den slags "frustrationer", man kan få, når man bor et sted, hvor man kun
møder indvandrere gennem BT og medlemsmøderne i Den Danske Forening samt DF.

> [...]
> masseindvandring, som ingen ved om vil lykkes, - som en klog mand sagde.
> Og det ER ikke mere end 13 år siden der var "knap 60.000 muslimer" i DK.

Eller også opgør man det anderledes nu? Der er jo også politik i den slags,
som vi kender det fra arbejdsløshedsstatistikker.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 10:20

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Den slags "frustrationer", man kan få, når man bor et sted, hvor man
> kun møder indvandrere gennem BT og medlemsmøderne i Den Danske

Du har aldrig hørt om kultursammenstødene? Selv en Hanne Reintoft kunne godt
forstå at en enlig mor i indvandrertætte områder blev meget frustreret over
tilråb og nedvurderinger.
Selv kender jeg bl.a en læge som er *meget* frustreret over sine muslimske
"kunder", han har i årevis haft bøvl i lange baner. Indvandringskonsulenten
Fahmy Almajid fortæller om hvordan arabiske mænd optræder uforskammet over
for deres kvindelige socialrådgivere, osv osv osv. Men du køber en shiskebab
og ser aldrig noget problem, - og muslimerne er jo ikke engang religiøse -
og det er jo godt for dig.

> Eller også opgør man det anderledes nu? Der er jo også politik i den
> slags, som vi kender det fra arbejdsløshedsstatistikker.

Den har jeg aldrig før set kørt på banen.

I går så jeg iøvrigt at selv den indvandringsvenlige The Economist kalder
Canada "A haven for Villains" - da de modtager ravl og krat af flygtningen,
hvoraf mange altså er fupmagere af forskellig art. Canada acceptere "godt
50%" af asylsøgerne, mod ca 15% i alle andre lande. Da jeg undersøgte
tallene omkring 1999, fandt jeg jo at vi slog Canada med et mulehår, vi
accepterede dengang 70% af alle ansøgerne, og vi fik da også tusinder af
slyngler ind i landet, - som man ofte har set beskrevet, fx utallige
krigsforbrydere og endog terrorister.

Despite government denials, all kinds of undesirables are getting into
Canada under the country's dysfunctional “refugee” system. While doing
little to save genuine refugees in camps abroad, it has opened the door to
queue-jumping economic migrants, big-time crooks and terrorists, as
documented in numerous reports (notably from the federal government's
security service and auditor-general) over more than 20 years.

Og så kan man bemærke, at når man får en vis mængde indvandrere, så bliver
de pludselig tungen på vægtskålen (man ligger jo altid og roder med noget
der ligner 50 - 50 i tilslutning til) og de politiske partier er nødt til at
indføre ting, som man ellers ikke ville have gjort. Man kan fx se hvordan
15% rabiate jødiske ultraortodokse i Israel har kunnet forlange særlig
positiv særbehandling, og få indført restriktioner for alle andre mennesker,
hvad enten de er sekulære eller ej, - og de fleste israelere ER sekulære.

Pointen er at det ikke først er når sharia-elskende muslimer bliver
flertallet, at de vil kunne ændre det danske system negativt på måder som
forringer alm. vælgeres liv.

The main reason behind the refugee mess, critics say, is politics. If the
Conservatives are to have a chance of forming a majority government after
the next general election, they will need to pick up seats in Toronto,
Montreal and Vancouver, where ethnic communities are concentrated. All three
national political parties pander to the ethnic vote. None wants to close
the back door to new immigrants. Although the polls suggest that ordinary
Canadians want the abuse to end, there is no political will. As James
Bissett, former head of the Canadian immigration service, says: “It might
take a bomb going off here to change this system.”

Nu er Spanien jo som bekendt ved at male sig op i samme hjørne, og vælgerne
kan gøre hvad de vil, løbet ER kørt, - lige som her i DK.

Og afvis så det hele, og tænk videre som du har valgt at gøre: "mafish
maskela" dvs "no problem".

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-09-07 12:35

> Du har aldrig hørt om kultursammenstødene?

På Samsø hvor Merethe-pigen bor? Joda - de opstår f.eks., hver gang nogen
rejser fra landet og ind til selve Bolle.

> Selv en Hanne Reintoft kunne godt forstå at en enlig mor i indvandrertætte
> områder blev meget frustreret over tilråb og nedvurderinger.

Ja, og den slags er jo åh så udbredt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-09-07 17:30

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> På Samsø hvor Merethe-pigen bor? Joda - de opstår f.eks., hver gang
> nogen rejser fra landet og ind til selve Bolle.

> Ja, og den slags er jo åh så udbredt.

Ja, det mente hun jo, og det er hende som var i kontakt med utallige
mennesker.

Alt det andet jeg skrev om, fandt du det ikke værd at kommentere, forstår
jeg? Som sædvanlig kan du kun komme med en ligegyldig one-liner, når jeg
bringer væsentlige emner op.
Og kom ikke med den om at tråden ikke handler om det, den handler heller
ikke om kultursammenstød.

Jeg læste forresten tilfældigvis i dag en lille bog skrevet af en indvandrer
til indvandrere og andre, om hvad det vil sige at være dansk. Den første
"indlægger" i bogen er en 20 årig arabisk pige med hijab, hun gik på en
arabisk skole og var den eneste som havde danske venner. De andre forstod
ikke hvordan hun kunne have det, og som hun skriver, billedet var, at det
var danskerne som var de fremmede hos os, selv om det er os der er
indvandret i Danmark. Senere kommer hun på en dansk skole og har også der
danske venner, hendes indvandrervenner forstår ikke hvorfor, og kalder hende
"danskeren".

Det ER jo almindeligt, at det værste en indvandrer kan kaldes af andre er
"dansker", og det er et faktum at næsten alle hader en som Naser Khader
fordi "han er for dansk".

Er der ikke tale om kultursammenstød, når man foragter kulturen i det land
man har slået sig ned i?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-09-07 19:22

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> og kalder hende "danskeren".
>
> Det ER jo almindeligt, at det værste en indvandrer kan kaldes af andre er

Det er næsten det samme som luder.

> [...]
> for dansk".
>
> Er der ikke tale om kultursammenstød, når man foragter kulturen i det land

Ikke hvis det er nogle søde og lækre chokoladebrune...

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-07 10:18

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> På Samsø hvor Merethe-pigen bor? Joda - de opstår f.eks., hver gang
> nogen rejser fra landet og ind til selve Bolle.

> Ja, og den slags er jo åh så udbredt.

Det der er "åh så udbredt" er at du *aldrig* besvarer seriøse indlæg.

Ville der virkelig gå noget af dig, hvis du bare én gang skrev: "det havde
jeg ikke tænkt på" eller "måske har du ret (evt delvis) i ditten og datten,
når også de super-begavede mennesker i The Economist siger det samme som
dig".
Men, nej, det kan man/du bare ikke få jer til at sige. Det drejer sig
åbenbart mest om prestige og om "respekt" på den indvandringsmæssige måde,
dvs at man skal være "den store mand" uanset om man har noget at ha' det i.

Jeg har glædet mig over dine indlæg om fx nationaløkonomi, skatter o.a. -
dvs jeg har intet behov for at hævde at du er total idiot - fx DF medlem -
som du og din enøjede kammerat Wilstrup plejer at bruge over for folk som de
ikke er enige med rent ideologisk.

Prøv nu i fremtiden at komme med argumenter for hvorfor indvandring af
analfabetiske mennesker fra den muslimske kultur er en berigelse for
Danmark. Også jeg glæder mig over flotte pakistanske unge kvinder med og
uden slør, og også jeg synes, at det er fint at vi har fået en vis del
multietnisk indslag i bybilledet. Sutragen drejer sig om hvorvidt vi skal
have 55% muslimske mennesker i DK, med deres "Indre Mission gange 100" som
Naser Khader skrev, eller om vi skal forsøge at bevare den gode danske
utrolig tolerante kultur.

Fra : Jan

Dato : 19-09-07 15:11

[Cut]

> [...]
> mennesker, hvad enten de er sekulære eller ej, - og de fleste israelere ER

Positiv særbehandling som de 20% af befolkningen der ejer mest i dk får af
de konservative i disse år også en gulerod til resten af de fan agtige
vælgere, men bare rolig regningen skal nok komme til både jer og jeres børn.

> Pointen er at det ikke først er når sharia-elskende muslimer bliver
> flertallet, at de vil kunne ændre det danske system negativt på måder som
> forringer alm. vælgeres liv.

Det har regeringen allerede gjort så slap bare af du opdager det bare førs
om 10 år du og de børn der vokser op i dag.

Jan

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-07 12:26

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Såvel denne forhenværende DF'ers holding som præsentation af samme vidner
> om fortsat eksistens af de såkaldte "landsbytosser" i DF.

Er Merethe Egeberg Holm landsbytosse fordi hun hader nazi-muhammedanere?

Røde landsforrædere forstår vist at vende ret og rimelighed på hovedet.

Mvh
Martin

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 14:03

"Martin Larsen" skrev

> Er Merethe Egeberg Holm landsbytosse fordi hun hader nazi-muhammedanere?
>
> Røde landsforrædere forstår vist at vende ret og rimelighed på hovedet.

Du har vist ikke hørt efter i skolen.

- Jensby

Fra : Zeki

Dato : 17-09-07 13:44

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg begynder efterhånden at have forståelse for den benhårde topstyring i
> DF.

Jeg synes at det er komisk at hun bliver ekskluderet af partiet for at sige
at "muslimer skal ud af Europa" samme dag som Birthe Rønn Hornbech bliver
frikendt i sagen hvor hun i sin bog citerer Jesper Langballe for at sige at
"muslimer er en pest over Europa"
http://politiken.dk/indland/article382399.ece

Så hvorfor bliver Langballe ikke eksluderet? I det mindste sammenligner
Merete Holm ikke muslimer med en "pest".

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-09-07 14:21

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Så hvorfor bliver Langballe ikke eksluderet? I det mindste sammenligner
> Merete Holm ikke muslimer med en "pest".

POINTEN, som du som rødfjols NATURLIGVIS IKKE fattede, var at den
sammenligning havde Langballe ikke brugt. Tsk, tsk.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 14:34

"Martin Larsen" skrev

> POINTEN, som du som rødfjols NATURLIGVIS IKKE fattede, var at den
> sammenligning havde Langballe ikke brugt. Tsk, tsk.

Jo det har han. Han fik imidlertid kolde fødder og fjernede denne
fornedrende passus i 2. udgaven.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-07 14:37

> Jo det har han. Han fik imidlertid kolde fødder og fjernede denne
> fornedrende passus i 2. udgaven.

Nej, det har han ikke. Han har kaldt islam en pest over Europa, hvilket han
har så evigt ret i.

Er der ingen grænser for, hvor langt I vil gå i jeres manipulationer, når
det drejer sig om islam-kritik?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-07 14:40

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Han fik imidlertid kolde fødder og fjernede denne
> fornedrende passus i 2. udgaven.

Og så har du i øvrigt fået hele historien galt i halsen. Det var Birthe Rønn
Hornbech, der fjernede de fornedrende udtalelser om Langballe i 2. udgave af
SIN bog. Gad vide, hvorfor hun gjorde det?

Du er godt nok helt til grin, når du i din iver efter at lege apologet
vender alt på hovedet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-09-07 14:48

"Jens Bruun" skrev

> Du er godt nok helt til grin, når du i din iver efter >at lege apologet
> vender alt på hovedet.

Beklager jeg ikke er fuldkommen.

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-07 14:57

> Beklager jeg ikke er fuldkommen.

Tydeligvis ikke, men derfor behøver du jo ikke at sætte en ære i at gå helt
over i den anden grøft.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole

Dato : 17-09-07 17:32

Jan Bang Jensby wrote:
> "Jens Bruun" skrev

> Beklager jeg ikke er fuldkommen.
>
> - Jensby

DET behøver vi ikke skriftligt !

Ole M

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 18-09-07 06:34

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i meddelelsen

> POINTEN, som du som rødfjols NATURLIGVIS IKKE fattede, var at den
> sammenligning havde Langballe ikke brugt. Tsk, tsk.

Det fremgår da ikke, at han ikke ved det. Kvajpande!

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-07 14:36

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Så hvorfor bliver Langballe ikke eksluderet? I det mindste
> sammenligner Merete Holm ikke muslimer med en "pest".

Det gør Langballe heller ikke, hvilket var grunden til søgsmålet. Men det
faktum glemte du lige at nævne i dine manipulationer og løgne.

Langballe har kaldt islam en pest over Europa. Jeg er efterhånden ikke så
forvænt med dine danskevner, dit erhverv taget i betragtning, men lige netop
i dette tilfælde har jeg en lumsk mistanke om, at selv du kan se forskellen
i de to udsagn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jesper

Dato : 18-09-07 19:29

Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

> [...]
>
> Såvel denne forhenværende DF'ers holding som præsentation af samme vidner om
> fortsat eksistens af de såkaldte "landsbytosser" i DF.

Ja, der er en god grund til at DF står til 14% af stemmerne og EL til at
ryge ud!
--
Jesper