Radikalt landsmøde
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 17-09-07 06:45

Det radikale venstre som man bedst kender dem...

http://www.berlingske.dk/article/20070916/danmark/109161191/

"Generelt var stemningen blandt de Radikale dog god, efter et af de mest
udramatiske landsmøder længe. Meget betegnende var en af de mest hidsige
diskussioner et spørgsmål om, hvorvidt man skulle forbyde kirker at
ringe solen op om morgenen og ned om aftenen, mens det eneste
kontroversielle forslag – om at forbyde folketingsgruppen at pege på
Fogh som statsminister – aldrig kom til afstemning."

Gad vide hvem der har fået den sindssyge idé at forbyde kirkerne at
ringe med klokkerne?

- cep

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-09-07 07:46

Claus E. Petersen wrote:

> Gad vide hvem der har fået den sindssyge idé at forbyde kirkerne at
> ringe med klokkerne?

Jo mere jeg hører fra de Rabigale, jo mere ser jeg dem som et
landsforræderkorps. Det er ubetinget folketingets farligste parti.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Jim

Dato : 17-09-07 09:49

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Jo mere jeg hører fra de Rabigale, jo mere ser jeg dem som et
> landsforræderkorps. Det er ubetinget folketingets farligste parti.

Ja, Enfoldighedslisten er jo i meningsmålingerne reduceret til 2 mandater
efter hættemågens indtræden i de røde geledder.
Så vi får ikke en synderlig stor repræsentation af rabiate
venstrefløjsislamister, som de havde håbet på.
De Radigale er nu dem, der sammen med Ny Arrogance og Soc.Dem., kan ødelægge
Danmark totalt med deres muhamser-liderlighed.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 17-09-07 17:45

Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev
> [...]

>Fogh som statsminister - aldrig kom til afstemning."

>Gad vide hvem der har fået den sindssyge idé at forbyde kirkerne at

HVIS kirkerne må ringe, hvorfor må MOSKEERNE SÅ IKKE KALDE TIL
BØN!!!! HVA!!!!!!

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Hanzen

Dato : 17-09-07 18:11

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Claus E. Petersen <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev

> HVIS kirkerne må ringe, hvorfor må MOSKEERNE SÅ IKKE KALDE TIL
> BØN!!!! HVA!!!!!!

Det må de også - i Muhamedanien.
Og så har du et problem med din "Caps Lock" men det er vist det mindste af
dine problemer.
--
hilzen
hanzen

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 18-09-07 00:13

> HVIS kirkerne må ringe, hvorfor må MOSKEERNE SÅ IKKE KALDE TIL
> BØN!!!! HVA!!!!!!

Har ingen anelse om hvorvidt de må eller ej. Spørg de relevante
myndigheder hvis du er i tvivl.

- cep

Fra : Kasper Madsen

Dato : 18-09-07 21:02

> Gad vide hvem der har fået den sindssyge idé at forbyde kirkerne at
> ringe med klokkerne?

Hvordan er forslaget sindssygt?