Hvilken gruppe skal vi nu overtage?
Fra : Pjensen73

Dato : 15-09-07 18:43

Efter at vi "højrefjolser" har ødelagt dk.politik.indvandring og vi har
også næsten fået ødelagt dk.politik. Hvilken gruppe skal vi så ødelægge?
dk.kultur.sprog eller dk.undervisning.folkeskole er nogle af de grupper
jeg vil foreslå. Wilstrup er i disse grupper, så nu må vi "højrefjolser"
stå sammen, så vi også kan få Wilstrup ned med nakken

Mvh. En højrefjols.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-09-07 20:43

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg vil foreslå. Wilstrup er i disse grupper, så nu må vi "højrefjolser"
> stå sammen, så vi også kan få Wilstrup ned med nakken

Jeg stemmer på dk.kultur.sprog.

Fra : Martin

Dato : 15-09-07 20:57

Hej
Pjensen73 wrote:
> Hvilken gruppe skal vi så ødelægge?

Jeg stemmer for at du kunne starte i dk.snak.mudderkastning.

/Martin

Fra : Pjensen73

Dato : 15-09-07 21:17

Den Sat, 15 Sep 2007 21:56:36 +0200 skrev Martin:

> Hej
>
> Jeg stemmer for at du kunne starte i dk.snak.mudderkastning.
>
> /Martin

Hvorfor det? Der kaster man allerede med mudder.

Fra : Hauge

Dato : 15-09-07 23:33

Pjensen73 wrote:
> Hvorfor det? Der kaster man allerede med mudder.

Hvad så med at starte gruppen:
dk.snak.JegErSygIHovedetOgSerSpøgelserAlleSteder Det psser nemlig ret fint
med folket her i gruppen..

/Hauge

Fra : Peter Bang

Dato : 15-09-07 21:19

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>Efter at vi "højrefjolser" har
>ødelagt dk.politik.indvandring og vi har
> [...]

Evt. dk.snotskovl

Fra : Pjensen73

Dato : 15-09-07 22:13

Den Sat, 15 Sep 2007 20:18:49 +0000 skrev slet MBT35:

> Evt. dk.snotskovl

Eller dk.landsbytossen.peter_bang

Fra : Pjensen73

Dato : 16-09-07 10:24

Den Sun, 16 Sep 2007 03:04:33 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Hauge" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Det passer ISÆR fint med Pjevs.

FUT: dk.kimsebøssen

Fra : Pjensen73

Dato : 16-09-07 10:25

Den Sun, 16 Sep 2007 00:32:57 +0200 skrev Hauge:

> Hvad så med at starte gruppen:
> dk.snak.JegErSygIHovedetOgSerSpøgelserAlleSteder Det psser nemlig ret fint
> med folket her i gruppen..
>
> /Hauge

Nej, så vil jeg hellere starte en gruppe der hedder:
dk.politik.sandheden, da vi højrefjolser kun kommer med sandhed.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-09-07 15:19

On 16 Sep 2007 09:25:10 GMT, Pjensen73 wrote:

> Nej, så vil jeg hellere starte en gruppe der hedder:
> dk.politik.sandheden, da vi højrefjolser kun kommer med sandhed.

Vil du så begrænse dine skriverier til den NG, i så fald vil jeg gerne
støtte oprettelsen af den.
--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-07 13:18

On 16 Sep 2007 09:25:10 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Nej, så vil jeg hellere starte en gruppe der hedder:
>dk.politik.sandheden, da vi højrefjolser kun kommer med sandhed.

"Sandhed" inden for politik er en SUBJEKTIV ting...

Fra : Pjensen73

Dato : 16-09-07 10:26

Den Sat, 15 Sep 2007 22:27:21 +0000 skrev slet EM2SV:

> Ja prøv den. Du kan jo håbe at dine evner imponerer mere der.

Så jeg vil imponerer dig i din egen gruppe?
dk.landsbytossen.peter_bang

Fra : Pjensen73

Dato : 16-09-07 15:10

Den Sun, 16 Sep 2007 11:38:22 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ecf61c$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Endnu en sviner fra din side - og du kan stadigvæk ikke forstå
> at du bliver beskyldt for noget sådant?

FUT dk.folkemordsforherliger.wilstrup
Nej undskyld. Kunne ikke lade være.
Jeg har jo fortalt dig så mange gange før, at jeg kun giver tilbage på
tiltale.

Fra : Pjensen73

Dato : 16-09-07 15:11

Den Sun, 16 Sep 2007 11:39:12 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ecf676$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> hahahahahahahahahah! tror du selv på den? Men du har da ret i
> en ting: I er nogle højrefjolser, som du selv skriver.

Benægter du nu fakta igen?

Fra : Pjensen73

Dato : 16-09-07 22:42

Den Sun, 16 Sep 2007 20:43:46 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Wilstrup" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Pjevs vil bare så gerne have at alle skal være bøsser ligesom ham selv. Jeg
> har flere gange forsøgt at forklare ham at jeg lever i et fast
> heteroseksuelt forhold men Pjevs mentale tilstand gør at han ikke kan
> løsrive sig fra sine tvangstanker. Derfor bør vi blot bære over med ham som
> den minoritet han tilhører.

Er det ikke dig, der har det med at kalde mig, og for den sags skyld,
Martin for bøsser?
Det kunne jo tænkes, at det er derfor, at du får svar på tiltale.