Europas farligste mand?
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-09-07 16:17

Hvis den her kegle får magt som han har agt ser det sort ud for europa.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article337759.ece

- cep

Fra : E.M.

Dato : 15-09-07 16:25

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse
> Hvis den her kegle får magt som han har agt ser det sort ud for europa.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article337759.ece
>
> - cep

Sådan en tumpe, der er desværre stadig nogen der tror man kan forbyde sig ud
af alle problemer.

E.M.

Fra : Jan

Dato : 15-09-07 18:29

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote in message
> Hvis den her kegle får magt som han har agt ser det sort ud for europa.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article337759.ece
>
> - cep

Så har de opnået lige hvad de ville :)

Fra : Kim2000

Dato : 15-09-07 18:54

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com.removethis> skrev i en meddelelse
> Hvis den her kegle får magt som han har agt ser det sort ud for europa.
>
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article337759.ece

Og så undrer det EU politikerne at over 40% af EUs befolkning er imod hele
projektet....

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 21:48

On Sat, 15 Sep 2007 17:16:33 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com.removethis> wrote:

>Hvis den her kegle får magt som han har agt ser det sort ud for europa.
>
>http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article337759.ece

Sådanne idioter er grunden til at jeg altid har stemt imod EU...