Andengenerations indvandre som soldater i ~
Fra : Tomas

Dato : 15-09-07 08:22

Hvordan ser det ud med andengenerations indvandre, i forhold til krigen i
Irak.
Når Danmark sender soldater i krig, er det så kun "rene Jenser" der bliver
sendt ud eller sker det, at fx. unge mænd med irakiske eller iranske rødder
tager af sted.
Jeg ville mene, at unge andengenerationsindvandre ville være særlig
interesserede i at tage ud og hjælpe til med at få lavet ro og orden, i de
lande, hvor de har deres rødder.
M v h.

Fra : Malene P

Dato : 15-09-07 08:31

"Tomas" <a@a> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ville mene, at unge andengenerationsindvandre ville være særlig
> interesserede i at tage ud og hjælpe til med at få lavet ro og orden, i de

LOL )))))

Malene P

Fra : Jan

Dato : 15-09-07 08:33

"Tomas" <a@a> wrote in message
> [...]
> Jeg ville mene, at unge andengenerationsindvandre ville være særlig
> interesserede i at tage ud og hjælpe til med at få lavet ro og orden, i de

Hvis det er for at skabe ro og fred i Irak amerikanerne og deres allierede
fogh tilhængere er i landet.

Jan

Fra : Tomas

Dato : 15-09-07 08:51

"Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> "Tomas" <a@a> wrote in message
>>

> Hvis det er for at skabe ro og fred i Irak amerikanerne og deres allierede
> fogh tilhængere er i landet.
>
> Jan

Der bliver da gjort et forsøg.
Hvordan står det til med andengenerations indvandre.
Er de her i landet for, stille og roligt at snige islam ind ad bagdøren.
Er de også aktive, når det kommer til at gøre Irak og Afghanistan til
demokratiske lande.
Eller sidder de bare tilbagelænede (når de altså ikke lige er igang med
æresdrab ell. lign.) og nyder at leve i et dejligt land.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-07 10:33

"Jan" <bla@bla.dk> wrote in message

> Hvis det er for at skabe ro og fred i Irak amerikanerne og deres
> allierede fogh tilhængere er i landet.

Hvad laver fogh i Irak ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 11:47

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Jan" <bla@bla.dk> wrote in message

> Hvad laver fogh i Irak ?

Fogh er ude ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 15-09-07 10:19

Tomas <a@a> skrev:
> [...]
>tager af sted.
>Jeg ville mene, at unge
>andengenerationsindvandre ville være særlig

Endnu et talent med meninger om, hvad andre burde, har fundet
vej til disse begavede haller.

Fra : Jan

Dato : 15-09-07 10:34

"Peter Bang (slet 2BNN6)" <peterbang@2BNN6privat.dk> wrote in message

> Endnu et talent med meninger om, hvad andre burde, har fundet
> vej til disse begavede haller.

Kan jo være det er for at skabe ro og fred muslimerne vil erobre vestens
lande

Jan

Fra : Pernille

Dato : 15-09-07 10:53

> "Peter Bang (slet 2BNN6)" <peterbang@2BNN6privat.dk> wrote in message

> Kan jo være det er for at skabe ro og fred muslimerne vil erobre vestens
> lande
>
> Jan

Åh ja! - Det er da det!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 15-09-07 12:15

Den 15-09-2007, skrev Pernille:
> "Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse

> Åh ja! - Det er da det!

Gik jeg forkert, er jeg endt i dk.snak.vittigheder
Kai

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-09-07 15:41

"Peter Bang (slet 2BNN6)" skrev i en meddelelse

> Endnu et talent med meninger om, hvad andre burde, >har fundet
> vej til disse begavede haller.

Jeg forslår at gruppen bliver modereret , med dig som moderator ............
Indlægene vil på den måde begrænses til et absolut minimum.
Det ville også gøre det langt nemmere for PET at overskue.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 15-09-07 21:16

Michael Meidahl Jensen <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev:

>Jeg forslår at gruppen bliver
>modereret , med dig som moderator

Pas. Jeg er ikke interesseret. Der er for meget ubegavet støj
imellem. I øvrigt har jeg ikke behov for at moderere. Selve
konceptet med at more sig over det umanerligt lave niveau
ville jo så også gå fløjten.

>Indlægene vil på den måde begrænses
>til et absolut minimum.

Forkert. Det ville begrænse sig til et relevant kvantum. Men
enkelte trofaste talenter vil nok føle sig forbigået,
forfordelt, holdt ude, negligeret. Ligesom ude i den virkelige
verden.

Det ville dog være svært for dem i dette tilfælde at skyde
skylden for deres ulykke over på muhamedaaaaanerne. Selvom de
givetvis vil forsøge.

>Det ville også gøre det langt nemmere
>for PET at overskue.

Hvis PET, mod al forventning, skulle have blot den fjerneste
interesse for dk.politik , så er det nok ikke
overskueligheden, der volder dem besvær. Mon ikke samtlige
indlæg bliver arkiveret under "Arbitrære retoriske
ligegyldigheder"?

Fra : Jan

Dato : 15-09-07 21:44

"Peter Bang (slet R0UDX)" <peterbang@R0UDXprivat.dk> wrote in message

> [...]
> overskueligheden, der volder dem besvær. Mon ikke samtlige
> indlæg bliver arkiveret under "Arbitrære retoriske

Burde næsten futtes til dk.vittigheder

Jan

Fra : translat

Dato : 15-09-07 22:11

"Tomas" wrote:

> Jeg ville mene, at unge andengenerationsindvandre ville være særlig
> interesserede i at tage ud og hjælpe til med at få lavet ro og orden, i de
> lande, hvor de har deres rødder.

Nogle af dem er vist også taget ud, men de kæmper på den forkerte
side.

Bent.