Muhamedanerfrit land
Fra : NoTrabajo

Dato : 14-09-07 18:15

Her en hilsen fra Letland hvor jeg er paa ferie fra mit slidsomme
arbejde hjemme i MuhammeDanmark.

Det er fedt at vaere paa ferie, og saa endda i et muhamedanerfrit
land. Godt at der stadig findes muhamedanerfrie lande i Europa, men
hvor laenge faar Oesteuropas lande lov til at vaere muhamedanerfrie?

Muhamedanerpesten breder sig jo over alt i Europa.
--
El Trabajador
(Olen lomalle nyt)

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 21:34

NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> skrev
> [...]

>hvor laenge faar Oesteuropas lande lov til at vaere muhamedanerfrie?

>Muhamedanerpesten breder sig jo over alt i Europa.

SLaverne havde jo allerede omgang med syrene, mens de endnu boede
nært dine "perkere." Så de er allerede integreret.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : El Trabajador

Dato : 17-09-07 18:29

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i

> NoTrabajo <notrabajo@gmail.com> skrev

> SLaverne havde jo allerede omgang med syrene, mens de endnu boede
> nært dine "perkere." Så de er allerede integreret.

Ja, der er godt nok nogle af letterne der ser lidt mørke ud, mon det
skyldes det du skriver?
--
El Trabajador

Fra : Peder L ACAB

Dato : 18-09-07 17:25

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i

>Ja, der er godt nok nogle af letterne der ser lidt mørke ud, mon det
>skyldes det du skriver?

Mig bekendt hører letter ikke til slaver. Eller gør de? Der er en
slags biologisk overgangsfase mellem asien og europa, hvis det er
det, du måske kan se. OG der er vist også et stort antal russere
i Letland.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 15-09-07 01:59

NoTrabajo wrote:
> [...]
> hvor laenge faar Oesteuropas lande lov til at vaere muhamedanerfrie?
>
> Muhamedanerpesten breder sig jo over alt i Europa.

Problemets kerne er _ikke_ muhammedanere, det er ikke engang arabisk
eller afrikansk kultur der, selvom det kan være slemt, ville erstattes
af en vestligt orienteret kultur over tid.
Problemets kerne er visse fakta resistente imamer der insisterer på at
den arabiske verden på Muhammeds tid er det eneste saliggørende mål her
i livet.

- cep

Fra : John Doe

Dato : 15-09-07 09:20

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote:
> Muhamedanerpesten breder
> sig jo over alt i Europa.

Svalbard er også pestfri......

Fra : Peter Bang

Dato : 15-09-07 10:20

> [...]
>hvor laenge faar Oesteuropas lande lov til at vaere
muhamedanerfrie?

>Muhamedanerpesten breder sig jo over alt i Europa.

Overvejet permanent opholdstilladelse?

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 10:35

"Peter Bang (slet 52X2I)" <peterbang@52X2Iprivat.dk> skrev i
meddelelsen
> slidsomme

> muhamedanerfrit
> men
> muhamedanerfrie?

> Overvejet permanent opholdstilladelse?

Han skriver i sin signatur på finsk: jeg er på ferie nu - og
det finder jeg særdeles mærkværdigt, for han har jo altid
været på skatteyderfinansieret ferie.

Han hører til de arbejdssky elementer, en af dem, der i gamle
dage blev sendt i arbejdslejr.

Det kunne jeg dog sagtens leve med hvis det ikke havde været
fordi han fra sit frivillige eksil altid har hånet folk, der
netop var arbejdsløse eller på overførselsindkomster og som
samtidig også var muslimer.
Hans hykleriske fremfærd virker fuldkommen absurd på mig -men
det skyldes jo nok at han netop ER en hykler, og hykleri ER
absurd.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-09-07 14:16

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> skatteyderfinansieret ferie.
>
> Han hører til de arbejdssky elementer, en af dem, der i gamle dage blev

Tak, det ved vi

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 15-09-07 21:29

> [...]
>Hans hykleriske fremfærd virker fuldkommen absurd på mig -men
>det skyldes jo nok at han netop ER en hykler, og hykleri ER

Efter hvad ... næsten 4 uger?! ... på arbejdsmarkedet har også
han vel fortjent lidt rekreation.

At man skal høre så meget brok fra en nasserøv, der stort set
hele sit virksomme liv!?! udelukkende har beriget samfundet med
udgifter for at financiere hans miserable tilværelse, er jo
egentlig sørgeligt. Jeg forstår hans behov for at fjerne fokus
fra egen person til muhamedaaaaaaaaaaaaanerne ...

Fra : El Trabajador

Dato : 17-09-07 18:35

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i

> Han skriver i sin signatur på finsk: jeg er på ferie nu - og
> det finder jeg særdeles mærkværdigt, for han har jo altid
> været på skatteyderfinansieret ferie.

Altid dejligt at skrive lidt finsk sammen med dig, du min "stalinistven".
--
El Trabajador

Fra : El Trabajador

Dato : 17-09-07 18:24

"Peter Bang (slet 52X2I)" <peterbang@52X2Iprivat.dk> skrev i

> Overvejet permanent opholdstilladelse?

Jeg ville gerne leve permanent i et muhamedanerfrit land, men hvad skal jeg
leve af dér?
--
El Trabajador