Øreringe og grønt hår betyder udsmidning f~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-09-07 12:10

I Køge smed en skole en dreng ud på grund af ørering nr. 2:
http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=34770&

Et andet sted i verdenen røg en pige ud på grund af grønt hår:
http://www.bradenton.com/opinion/story/138775.html#recent_comm

Hverken det ene eller det andet er pænt, men er det ikke deres egen sag?

Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på folk, som ikke
er ordentlig klædt?

Det gør man andre steder. http://www.worldpress.org/Mideast/2334.cfm
http://www.youtube.com/watch?v=Jcz3TYqWpwc (video uden vold, da jeg ikke
bryder mig om det.)

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 12:45

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i
meddelelsen news:46ea6c0c$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> deres egen sag?
>
> Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på

Imidlertid er det en privatskoles ret til at diktere en
dresskode - det er vanskeligere at gøre det i en almindelig
folkeskole. Man kan ikke smide elever ud af en folkeskole på
grund af påklædningen.

Fra : Jesper

Dato : 14-09-07 14:10

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> dresskode - det er vanskeligere at gøre det i en almindelig
> folkeskole. Man kan ikke smide elever ud af en folkeskole på

Det kan du i allerhøjeste grad. Der er flere folkeskoler hvor bare maver
ikke tolereres.
--
Jesper

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 14:21

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> Det kan du i allerhøjeste grad. Der er flere folkeskoler
> hvor bare maver
> ikke tolereres.

Nu udtaler du dig igen om ting, du absolut ikke har nogen
forstand på - du kan ikke finde en eneste skole, der kan smide
eleverne ud fordi de ikke overholder en eller anden
dresskode -og med skole mener jeg FOLKESKOLE. Et barn har krav
på gratis skolegang her i landet, og det vil jo ikke holde,
hvis man blot kan smide eleverne ud efter hvordan vindene nu
blæser vedr. dresset.

Næste gang forlanger man vel at pigerne skal gå i kjole og
drengene gå med slips og pressede bukser.

Jeg gentager; der er IKKE lovhjemmel for at smide en elev ud
af folkeskolens 0-9.klasser p.g.a. en eller anden absurd
dresskode - jeg er villig til at vædde næsten hvad som helst
med dig om dette.

Man kan evt.flytte en elev fra en skole til en anden, men
alligevel kan man ikke smide dem ud af FOLKESKOLEN.

Nu er det efterhånden blevet nævnt så mange gange, at det må
være sivet ind i bolden på dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-07 20:50

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Nu udtaler du dig igen om ting, du absolut ikke har nogen
> forstand på -

Gad vide hvordan du selv ville reagere hvis dine elever troppede op med nazi
tegn på trøjen, sad og heilede og lignende.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 14-09-07 21:56

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Gad vide hvordan du selv ville reagere hvis dine elever troppede op med nazi
> tegn på trøjen, sad og heilede og lignende.

HAHAHAHHAHHA!!!

Det gad jeg sku godt at se, ikke mindst folkemordsforherligerens
ansigtsudtryk hvis det skete i hans time.... :DDDD

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-07 22:10

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

> Det gad jeg sku godt at se, ikke mindst folkemordsforherligerens
> ansigtsudtryk hvis det skete i hans time.... :DDDD

Mon ikke han ville falde død om af hjerteslag, og det ville jeg såmænd ikke
have det ret dårligt over.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Wilstrup

Dato : 14-09-07 22:19

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> HAHAHAHHAHHA!!!
>
> Det gad jeg sku godt at se, ikke mindst
> folkemordsforherligerens
> ansigtsudtryk hvis det skete i hans time.... :DDDD

nazisten Peder B. Perlesvin har slået til igen!

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-09-07 13:15

> [...]
>
> Hverken det ene eller det andet er pænt, men er det ikke deres egen sag?
>
> Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på folk, som

Eneste legitime selvforsvar er at smide folk ud med muhammedansk
uniformering. Alt andet er tåbeligt snæversyn.

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 14-09-07 13:24

> Eneste legitime selvforsvar er at smide folk ud med muhammedansk
> uniformering. Alt andet er tåbeligt snæversyn.

Hvordan ser sådan en uniformering ud?

- cep

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-09-07 13:32

"Martin Larsen" skrev

> Eneste legitime selvforsvar er at smide folk ud med muhammedansk
> uniformering. Alt andet er tåbeligt snæversyn.

Du er sikkert ikke en gang selv i stand til at se det, men dit synspunkt er
noget af det mest snæversynede, jeg har oplevet længe.

Alle skal have ret til at klæde sig, som de vil, bare det ikke går ud over
andre.

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : Peter K

Dato : 14-09-07 13:51

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in

> [...]
> synspunkt er noget af det mest snæversynede, jeg har oplevet længe.
>
> Alle skal have ret til at klæde sig, som de vil, bare det ikke går ud

Jeg tror Martins kommentar var "ironisk ment" - hvis skolen kan smide en
dreng ud for øreringe, kan den smide folk ud der bærer muslimske tørklæder.
Og som du siger, må folk have lov til at bære de tøj og udsmykning de har
lyst til.

Men hvad mener du med "går ud over andre"? Det kunne godt være at kristne
symboler støder mig - derfor går de "ud over mig" - og andre må derfor ikke
bærer sådanne ting, eller?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-09-07 14:01

"Peter K" skrev

> Men hvad mener du med "går ud over andre"? Det kunne godt være at kristne
> symboler støder mig - derfor går de "ud over mig" - og andre må derfor
> ikke
> bærer sådanne ting, eller?

Det er svært at svare på. Personligt lader jeg mig ikke støde af religiøse
symboler. Jeg bliver meget stødt, hvis jeg ser hagekors, men jeg ville ikke
foreslå at forbyde det.

Jeg ville ikke blive stødt, hvis eleverne mødte nøgne op - men der mener
jeg, at man alligevel skulle forbyde det.

Et er altså, hvad der støder mig - noget andet er, hvad jeg mener skal
tillades henholdsvis forbydes.

Godt jeg ikke skal afgøre det.

- Jensby

Fra : Jan

Dato : 14-09-07 13:47

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> [...]
>>
> Eneste legitime selvforsvar er at smide folk ud med muhammedansk
> uniformering. Alt andet er tåbeligt snæversyn.

Kunne også bare indføre skoleuniform som i England.

Jan

Fra : Per Rønne

Dato : 14-09-07 19:49

Jan <bla@bla.dk> wrote:

> Kunne også bare indføre skoleuniform som i England.

Den eneste måde man kan forhindre at småpiger tvinges i burka-agtige
klædedragter. Samtidig giver det et bedre sammenhold, og gør det lettere
at genkende elever fra bestemte skoler.

Et eksempel på sådanne skoleuniformer:

<http://www.aitken-niven.co.uk/shop/products.asp?RootCategoryID=1&Catego
ryID=2>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 14-09-07 14:10

Carsten Overgaard <info@carstenovergaard.dk> wrote:

> I Køge smed en skole en dreng ud på grund af ørering nr. 2:
> http://www.tv2lorry.dk/moduler/nyheder/news.asp?id=34770&

De skulle have strittet ham ud efter ring nr.1. Det er ikke Ringenes
Herre det her.

> Et andet sted i verdenen røg en pige ud på grund af grønt hår:
> http://www.bradenton.com/opinion/story/138775.html#recent_comm

Det er da heller ikke en naturlig hårfarve og mon ikke hun fik besked på
at vaske den grønne farve ud af håret først?

> Hverken det ene eller det andet er pænt, men er det ikke deres egen sag?

Ikke på skolen, der er det skolebestyrelsen der bestemmer. Herhjemme er
der også flere skoler hvor de bare maveskind ikke tolereres.

> Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på folk, som ikke
> er ordentlig klædt?

Fordi de skal håndhæve loven. Så det er kun hvis folk er klædt på en
måde så blufærdigheden krænkes at de skrider ind.

> Det gør man andre steder. http://www.worldpress.org/Mideast/2334.cfm
> http://www.youtube.com/watch?v=Jcz3TYqWpwc (video uden vold, da jeg ikke
> bryder mig om det.)

Iran er jo heller ikke et demokrati. I Danmark må du gå klædt på gaden
som du vil, sålænge du ikke krænker blufærdigheden.
--
Jesper

Fra : JensenDenmark

Dato : 15-09-07 16:27

> De skulle have strittet ham ud efter ring nr.1. Det er ikke Ringenes
> Herre det her.

Så kunne de have det i deres håndbog til studerende og forældre, så man ved
at denne skole ikke går ind for tolerance. Faktum er at reglerne blev
justeret efter at ungen mødte op med ring nr. 2.

> Det er da heller ikke en naturlig hårfarve og mon ikke hun fik besked på
> at vaske den grønne farve ud af håret først?

Måske, måske ikke, men nogle piger går rundt med en rød plet i panden og
andre med et tørklæde af hensyn til deres tro. Bør der ikke være frihed til
at tro på de værdier som individet nu engang finder passende.

> Ikke på skolen, der er det skolebestyrelsen der bestemmer. Herhjemme er
> der også flere skoler hvor de bare maveskind ikke tolereres.

Ja, og det bør prøves i retten. Hvad der ikke direkte dikteres som forbudt i
det øvrige samfund, bør være tilladt i folkeskolen. Det er folkets skole,
som skal tage alt og sætte minimumsstandarden for undervisning her i landet.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 18:59

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i en meddelelse

> Så kunne de have det i deres håndbog til studerende og forældre, så man
> ved at denne skole ikke går ind for tolerance. Faktum er at reglerne blev
> justeret efter at ungen mødte op med ring nr. 2.

I har stadig ikke fattet, at det ikke var nitter i ansigtet eller andet af
den slags, det handlede om?
Der var tale om opsigelse af samarbejdet med forældrene, på grund af
utilstedelig opførsel fra drengens stedfar.

Helt rimeligt, og burde være muligt i det ganske skolesystem.

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-07 19:17

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> wrote in message

> Der var tale om opsigelse af samarbejdet med forældrene, på grund af
> utilstedelig opførsel fra drengens stedfar.

Forklarer du så ikke lige hvordan det kan hænge sammen at manden datter
stadig går i samme skole, men forældrene er jo de samme, og forholdet mellem
skole og forældrer må altså også være berørt af den anden sag....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 12:48

> [...]
> stadig går i samme skole, men forældrene er jo de samme, og forholdet
> mellem skole og forældrer må altså også være berørt af den anden sag....

Jævnfør skolelederens egen forklaring på dette.
Du kan finde samme ved at lede lidt i Dagbladet - Køges arkiv.

Egon

Fra : JensenDenmark

Dato : 15-09-07 19:25

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> utilstedelig opførsel fra drengens stedfar.
>
> Helt rimeligt, og burde være muligt i det ganske skolesystem.

Men ikke mere utilstedelig opførelse end at søsteren gerne må fortsætte med
at gå der.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Jesper

Dato : 16-09-07 01:27

JensenDenmark <jensen@center-validering.dk> wrote:

> "Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i en meddelelse

> Men ikke mere utilstedelig opførelse end at søsteren gerne må fortsætte med
> [...]

Søsteren har heller ikke overtrådt reglerne og skolen tror naturligvis
ikke på kollektiv afstraffelse, da det er en middelalderlig foreteelse.
--
Jesper

Fra : JensenDenmark

Dato : 16-09-07 06:56

> Søsteren har heller ikke overtrådt reglerne og skolen tror naturligvis
> ikke på kollektiv afstraffelse, da det er en middelalderlig foreteelse.

Først skriver du at udsmidningen ikke har noget med øreringen at gøre, men
istedet med tonefaldet hos faderen, da han klager over den diskriminerende
handling i forhold til den del af folks ytringsfrihed, som ligger i valg af
tøj og tilbehør.

Og derefter siger du at søsteren ikke har overtrådt reglerne - dvs. at
forældresamarbejdet er intakt på trods af tonefaldet og sagen dermed har alt
at gøre med øreringene.

Hvad mener du?

Mvh
JensenDenmark

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-07 12:50

> [...]
>
> Og derefter siger du at søsteren ikke har overtrådt reglerne - dvs. at
> forældresamarbejdet er intakt på trods af tonefaldet og sagen dermed har

Vel blot, at du bør undersøge de faktiske forhold i sagen, i stedet for at
køre frem på forkerte opfattelser af samme.

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 14-09-07 19:49

> [...]

> Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på folk, som ikke

En privatskole må naturligvis have den dresscode eller skoleuniform, som
den ønsker. Se bare på Herlufsholm og skoleskibene.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-07 21:57

> En privatskole må naturligvis have den dresscode eller skoleuniform,
> som den ønsker. Se bare på Herlufsholm og skoleskibene.

Ja man ved da hvor de kommer fra, men deres snobbede attitude afslører dem
på lang afstand selv uden deres uniformer.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 03:58

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Ja man ved da hvor de kommer fra, men deres snobbede attitude afslører dem
> på lang afstand selv uden deres uniformer.

Så du mener at Danmark- og Georg Stage-drengene er /snobber/?

Herlufsholmdrengene, som jeg selv har mødt nogle af til skoleskak, kan
få sig selv til at sige at om hvad man lærer på deres kostskole: »Man
lærer at binde slipseknuden rigtigt og sige De til dem der er ældre end
en selv.« Noget i den retning; sagt i en tv-udsendelse om skolen, og
altså gentaget af tre drenge fra den i et tog. En 2g dreng fra Sorø
Akademi spurgte så: »Lærer I ikke andet?«.

Jeg er nu ikke sikker på det med slipseknuden; det kan også have været
noget med at dække bord ...

Og så har jeg da mødt en del gamle Herlufsholm-drenge, som på ingen måde
virkede aparte. Synes du at Lars Normann Jørgensen, generalsekretær for
Amnesty Intenational, virker apart og som en snob? Han er student fra
Herlufsholm, hvor han vist i øvrigt sammen med storebroderen Jens var
søn af rektor. Jens er tilsyneladende i dag lærer samme sted.

<http://www.herlovianersamfundet.dk/default.aspx?id=18>

Ja, jeg lærte de to at kende, da jeg efter studentereksamen begyndte på
Københavns Universitet, og som ung SFer meldte mig ind i Moderate
Studenter [som dengang ledtes af Peter Duetoft og David Rehling]. Lars
gik stadig rundt i sin skoleuniform, dog uden slips og blazer; det var
det tøj han altid havde gået rundt i. Meget praktisk når der var ansat
personale til at stå for vasken af drengenes tøj.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 14-09-07 21:44

Den Fri, 14 Sep 2007 21:49:56 +0200 skrev N_B_DK:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Gad vide hvordan du selv ville reagere hvis dine elever troppede op med nazi
> tegn på trøjen, sad og heilede og lignende.

Ha ha ha. Ja, det gad jeg sgu også vide. Han ville da blive knald rød i
hovedet af raseri, hvis nogle af hans elever gjorde det

Fra : Pjensen73

Dato : 14-09-07 21:46

Den Fri, 14 Sep 2007 13:45:16 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
> dresskode - det er vanskeligere at gøre det i en almindelig
> folkeskole. Man kan ikke smide elever ud af en folkeskole på

Er det så også en privatskoles ret, at forbyde elever at gå med tørklæder?

Fra : Per Rønne

Dato : 15-09-07 03:58

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Er det så også en privatskoles ret, at forbyde elever at gå med tørklæder?

Ja, eller påbyde at de går med dem. Privatskoler kan frit opsætte /dress
codes/ eller indføre skoleuniformer ... enkelte offentlige danske skoler
synes at have samme tilbøjeligheder. Selv om de fleste forsvandt i løbet
af 1800- og 1900-tallene. Umiddelbart kan jeg kun komme på søfartsskoler
som Danmark som undtagelser. Og naturligvis de militære skoler.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 14-09-07 22:22

Bravo. Det kalder jeg et argument. Flot Arne.

Fra : Pjensen73

Dato : 14-09-07 22:23

Den Fri, 14 Sep 2007 23:19:18 +0200 skrev Wilstrup:

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> nazisten Peder B. Perlesvin har slået til igen!

Som kommunisten dog kan
HEIL WILSTRUP

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-09-07 22:54

Carsten Overgaard wrote:
> Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på folk, som ikke
> er ordentlig klædt?

Det har vi allerede.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 08:42

On 14 Sep 2007 21:54:15 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Det har vi allerede.

Sikke noget vrøvl... Det er IKKE fordi de ikke er ordentlig klædt, men
fordi de kaster med brosten...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-09-07 10:12

S.A.Thomsen wrote:
> Sikke noget vrøvl... Det er IKKE fordi de ikke er ordentlig klædt, men
> fordi de kaster med brosten...

En del af grunden til at de kaster med brosten, er at politiet
slår..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-07 10:21

> En del af grunden til at de kaster med brosten, er at politiet
> slår..

Nå ja klart, der er nemlig slet ingen sammenhæng mellem det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 10:40

On Sat, 15 Sep 2007 11:20:39 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Nå ja klart, der er nemlig slet ingen sammenhæng mellem det.

Gad vide om de autonome paphoveder er masochister...???

De kaster med brosten fordi de får knippelsuppe når de kaster med
brosten....

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 10:37

On 15 Sep 2007 09:11:55 GMT, Hans Joergensen

>En del af grunden til at de kaster med brosten, er at politiet
>slår..

Endnu mere vrøvl.... Hvis I ikke kastede med brosten og smadrede andre
folks ting, så ville politiet overhovedet ikke interessere sig for jer
(bortset fra lidt trafikregulering når I skal ud og dumme jer lidt)...

Fra : Pjensen73

Dato : 15-09-07 11:42

Den Sat, 15 Sep 2007 00:13:18 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46eafb5b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>
> hvilke af dem? Jeg skriver så meget, og ved ikke hvad det er
> for et argument, du sigter til og om du atter er ironisk her.

Ja, det tomme indlæg som du "skrev". Og nej, jeg er ikke ironisk, da det
er det mest fornuftige du endnu har "skrevet"

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 11:11

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hverken det ene eller det andet er pænt, men er det ikke deres egen sag?
>
> Hvornår får vi et politi i gaderne, som går rundt og slår på folk, som

Du, eller kilden, forvansker sagen.
der var ikke tale om udsmidning på grund af påklædning eller ørering.

Det, der var tale om, var at forældrene, faderen, i den grad svinede
skolelederen til, at det ikke var acceptabelt.
Altså: Forældresvigt i forhold til samarbejdet skole - hjem.

Og det er jo noget ganske andet.

Egon

Fra : Ole

Dato : 15-09-07 12:58

Egon Stich wrote:

> [...]
> skolelederen til, at det ikke var acceptabelt.
> Altså: Forældresvigt i forhold til samarbejdet skole - hjem.

Lad nu være med at forplumre debatten med fakta,
det er useriøst Egon.

Ole M

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 18:54

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Lad nu være med at forplumre debatten med fakta,
> det er useriøst Egon.
>
> Ole M

Undskyld----
Skal nok lære det

Egon

Fra : JensenDenmark

Dato : 15-09-07 16:21

> [...]
> skolelederen til, at det ikke var acceptabelt.
> Altså: Forældresvigt i forhold til samarbejdet skole - hjem.

Som jeg hørte TV2-lorry indslaget og som inspektøren bekræftede i indslaget,
så havde skolen ikke en regel om hvor mange øreringe ungerne måtte have.

Da ungen så dukkede op med ørering nummer 2, så blev reglen indført ud af
det blå. Der var ingen skolebestyrelse indblandet. Inspektøren satte sig ud
over sin kompetance, hvis det havde været en kommunal skole.

De fleste regler er til debat her i samfundet og det vil altid blive lidt
knurre på tråden, hvis man indfører fundatalitiske regler, som får folk til
at tænke på Iran eller Afghanistan under Taliban.

Skoleinspektøren mister besindelsen og han optrådte nærmest fornærmet i
indslaget. Her så man tydelig en mand, som hørte til i faget for 70 år
siden. Jeg er glad for at der leveres et ordentligt kommunalt tilbud. Jeg
skulle have skadet mit barn ved at lade det gå på den skole.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Wilstrup

Dato : 15-09-07 16:51

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
> til i faget for 70 år siden. Jeg er glad for at der leveres
> et ordentligt kommunalt tilbud. Jeg skulle have skadet mit

Det står fast at en privatskole selv kan sætte egne regler -
derimod er det også godt at noget sådant kommer frem, så andre
forældre kan blive advaret mod skolen.
Det var aldrig gået i en folkeskole.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-07 18:57

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det står fast at en privatskole selv kan sætte egne regler - derimod er
> det også godt at noget sådant kommer frem, så andre forældre kan blive

Nej, det var det ikke.
Der må man accepterer alt fra forældreside i retning af "samarbejde", der
snarere nærmer sig sabotage og lignende.
Det er jo netop en af fordelene ved friskoler, at man kan udskille sådanne
klaphatte.
Til glæde for de velfungerende børn og deres forældre.

Egon

Fra : JensenDenmark

Dato : 15-09-07 19:27

> [...]
> klaphatte.
> Til glæde for de velfungerende børn og deres forældre.

Det er sådanne "klaphatte", som er eneste bolværk mellem et demokrati og et
samfund som Irans, hvor at der er stokkeslag for forkert påklædning. Jeg er
glad for at min datter er i en folkeskole.

Mvh
JensenDenmark

Fra : sluppermand

Dato : 15-09-07 22:23