Sagen mod den svove Akkari droppet
Fra : Malene P

Dato : 14-09-07 21:41

Det var nemlig kun for svov, at han fremkom med dødstrusler mod Nasser, har
anklagemyndigheden netop bestemt. Det vil den lille spøgefugl sikkert fejre
sammen med konen -hvor hun så end befinder sig.

Malene P

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-09-07 22:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:46e9a07f$0$2661$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Det var nemlig kun for svov, at han fremkom med dødstrusler mod Nasser, har
> anklagemyndigheden netop bestemt. Det vil den lille spøgefugl sikkert fejre
> sammen med konen -hvor hun så end befinder sig.

Kom tilbage fra fremtiden,,,

I vores verden er det torsdag d. 13 sep.

Jan Rasmussen

Fra : Michael Weber

Dato : 14-09-07 04:22

"Jan Rasmussen" <1@1.1> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Kom tilbage fra fremtiden,,,
>
> I vores verden er det torsdag d. 13 sep.

.....år 2007.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 14-09-07 00:16

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> [...]
> anklagemyndigheden netop bestemt. Det vil den lille spøgefugl sikkert fejre
> sammen med konen -hvor hun så end befinder sig.

Hold da kæft hvor Akkari og hans fundi-venner må more sig nu over os
dumme vesterlændinge!

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
"Blame freedom for the problems caused by its lack" <--- is the essence

Fra : Michael Weber

Dato : 14-09-07 04:23

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft hvor Akkari og hans fundi-venner må more sig nu over os
> dumme vesterlændinge!

Han griner af dig Peder....skraldgriner af dig.

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 19:22

Peder B. Pels <peter@nospamplease.dk> skrev

>Hold da kæft hvor Akkari og hans fundi-venner må more sig nu over os
>dumme vesterlændinge!

HAHAH, ja, det gør jeg også. Fuckin dansker, mand.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : John Jensen

Dato : 14-09-07 01:54

Malene P skrev:
> [...]
> anklagemyndigheden netop bestemt. Det vil den lille spøgefugl sikkert fejre
> sammen med konen -hvor hun så end befinder sig.

Nasser kan jo klare sig selv. Han er sort bælte kampsportudøver...
Men ellers er faktum at han er en torn i øjet på en masse islamister.
Derfor så jeg gerne hans indflydelse vokse en del. Hans etniske baggrund
sammenholdt med hans negative holdninger til islamisterne gør at han
personificerer kampen mod de ekstreme islamister. Han er target no. 1 i
muslimske kredse. Da han samtidig står for en moderat
flygtninge/indvandrepolitik
har han langt større gennemslagskraft i befolkningen end f.eks. DF.

Fra : Jan

Dato : 14-09-07 04:36

"John Jensen" <afdeling28@gmail.com> wrote in message

> [...]
> flygtninge/indvandrepolitik
> har han langt større gennemslagskraft i befolkningen end f.eks. DF.

Ja ja ja men kommer fra radikale :D

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 14-09-07 06:53

On Fri, 14 Sep 2007 02:53:43 +0200, John Jensen <afdeling28@gmail.com>
wrote:

>Nasser kan jo klare sig selv. Han er sort bælte kampsportudøver...

Ja, folk af mellemøstlig herkomst har ofte en forkærlighed for viden,
der kan bruges til at lemlæste andre...

>Men ellers er faktum at han er en torn i øjet på en masse islamister.

Det siger man jo.

> [...]
>sammenholdt med hans negative holdninger til islamisterne gør at han
>personificerer kampen mod de ekstreme islamister. Han er target no. 1 i

Kun i muslimske?

>Da han samtidig står for en moderat flygtninge/indvandrepolitik

....er han en farlig mand at have siddende på tinge. Kom han til magten
ville Danmark bliver oversvømmet at flygtninge/indvandrere i titusindtal
hvert år.

Og sammenholdt med at terrorister med indvandrerbaggrund i bl.a. UK har
været nogle af de mest velintegrerede, så er det naturlige spørgsmål:
Hvornår vender han rundt på en tallerken og viser sit sande ansigt?

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-07 07:28

William 'Billy-Boy' Boysen wrote:

> [...]
> har været nogle af de mest velintegrerede, så er det naturlige
> spørgsmål: Hvornår vender han rundt på en tallerken og viser sit

Det var dog et stærkt unaturligt spørgsmål.

Khader er en af de få muslimer som ser på islam med kritiske øjne, det hader
man han for i muslimske kredse. Han ER muslim light, dvs han dyrker visse af
sin kulturs ritualer, og hvad er der galt med det?

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 14-09-07 12:17

On Fri, 14 Sep 2007 08:27:34 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

> [...]
>man han for i muslimske kredse. Han ER muslim light, dvs han dyrker visse af
>sin kulturs ritualer, og hvad er der galt med det?

Kender du ham personligt? Eller tror du på alt, hvad du ser i
dumme-kassen?
Og selv hvis du kender ham, så ved du ikke hvad der foregår i knolden på
ham. Du hører hvad han siger, ser hvad han gør og danner derudfra dit
eget billede af "frelseren", men du aner stadig ikke hvad der foregår i
knolden på ham.

Allerede for 40 år siden sagde min farmor: "Tag dig i agt for folk med
brune øjne...især hvis øjnene samtidigt er tætsiddende."

Jeg ved heller ikke, hvad der foregår i knolden på ham, men jeg nærer en
skepsis til disse "profeter".
Og så kan man kalde mig nazist, fascist og racist, men det vil jeg tage
som en kompliment, hvis alternativet er at være en lalleglad
halalhippie, der går rundt i en evig rus og ikke opdager hvad der sker
omkring ham.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-09-07 13:16

> [...]
> på ham. Du hører hvad han siger, ser hvad han gør og danner derudfra
> dit eget billede af "frelseren", men du aner stadig ikke hvad der

Jeg kender ham "personligt" cirka lige så godt som jeg kender mig selv
personligt. Jeg har foreløbig altid været ateist, men hvem ved hvad min
mærkelige hjerne vil finde på om tyve år, måske bliver jeg rabiat muslim.

> Allerede for 40 år siden sagde min farmor: "Tag dig i agt for folk med
> brune øjne...især hvis øjnene samtidigt er tætsiddende."

Hun kan måske undskyldes, men hvorfor du reklamerer for, og godkender, en
typisk racist, det er uundskyldeligt.

> [...]
> tage som en kompliment, hvis alternativet er at være en lalleglad
> halalhippie, der går rundt i en evig rus og ikke opdager hvad der sker

Det var Naser Khader som opfandt udtrykket "halalhippie" og det er han
blevet hadet for lige siden, men du sondrer åbenbart ikke mellem rabiate
militante jihadier, og en mand som Khader, som tilfældigvis er født som
muslim, - og som ikke så mærkeligt følger nogle få af ritualerne.
Jeg går også til barnedåb, og til begravelser i den danske folkekirke, selv
om jeg ikke er troende,- det er en kulturting, som man gør bl. a. for at
glæde sine nærmeste.

Fra : Jan

Dato : 14-09-07 13:45

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> [...]
> Jeg går også til barnedåb, og til begravelser i den danske folkekirke,
> selv om jeg ikke er troende,- det er en kulturting, som man gør bl. a. for

Ja fordi han hader ekstremister på begge sider både halalhippierne på den
yderste venstrefløj og dem længst til højre ligesåvel som nynazister og
terorrister.

Jan

Fra : William 'Billy-Boy' ~

Dato : 15-09-07 10:19

On Fri, 14 Sep 2007 14:15:35 +0200, "Knud Larsen"
> [...]

>personligt. Jeg har foreløbig altid været ateist, men hvem ved hvad min
>mærkelige hjerne vil finde på om tyve år, måske bliver jeg rabiat muslim.

Jeg har da i ramme alvor planlagt at konvertere over til islam i
minutterne før jeg en dag dør, så kan jeg nemlig til den tid godte mig
over at endnu en muhamser snart kradser af.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-09-07 10:23

> Ja, folk af mellemøstlig herkomst har ofte en forkærlighed for viden,
> der kan bruges til at lemlæste andre...

Det er ellers amerikanerne - som Danmark jo er åh så gode venner med
- der er de dygtigste til at lemlæste andre lige pt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-07 10:34

> Det er ellers amerikanerne - som Danmark jo er åh så gode venner med
> - der er de dygtigste til at lemlæste andre lige pt.

Så du mener det er Amerikanere der render og sprænger sig selv i luften i
mellemøsten ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-09-07 14:15

"Malene P" skrev

> [...]
> fejre
> sammen med konen -hvor hun så end befinder sig.

Kære Malene -

Prøv at se lidt nøgternt på det.

En trussel, der ikke når frem til modtageren, er ingen trussel - altså
juridisk set.

Jeg går ofte hjemme i stuen og ønsker min svigermor ned hvor peberet gror.
Hun får det ikke at vide (med mindre det blæses op i pressen). Derfor kan
hun ikke føle sig truet.

Det skulle såmænd ikke undre mig, hvis der en del i dette forum, der ønsker
at skaffe mig af dage. Jeg ved det ikke - og føler mig derfor ikke truet.

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : N_B_DK

Dato : 14-09-07 20:48

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message

> En trussel, der ikke når frem til modtageren, er ingen trussel - altså
> juridisk set.

Aha, dvs det er kun når amn fanges man har gjort noget kriminelt ? (det er
jo det du siger), så de voldstægst mænd osv der er på fri fod, er ikke
kriminelle ?

> Det skulle såmænd ikke undre mig, hvis der en del i dette forum, der
> ønsker at skaffe mig af dage.

Næ, du er et godt skræmme eksempel på hvad folk ikke bør blive.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-09-07 09:15

"N_B_DK" skrev

> Aha, dvs det er kun når amn fanges man har gjort noget kriminelt ? (det er
> jo det du siger), så de voldstægst mænd osv der er på fri fod, er ikke
> kriminelle ?

Det er absolut ikke det, jeg siger - og det ved du (eller bør du vide).

- Jensby