Sortes teknologiske gaver
Fra : Peder L ACAB

Dato : 13-09-07 22:42

Nogle racister hævder, at sorte ikke har bidraget med noget
teknologisk til verdenssamfundet, hvilket er en løgn, da sorte
HAR gjort mange anvendelige opfindelser. Når du køber en
supersoaker i BR til dine indavlede børn, så tænk på, at det var
en sort mand (Lonnie JOhnson) som opfandt den!!!!!

http://www.blackinventor.com/

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : JBH

Dato : 13-09-07 21:02

"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> supersoaker i BR til dine indavlede børn, så tænk på, at det var
> en sort mand (Lonnie JOhnson) som opfandt den!!!!!

Hvad er en "sort" En skorstensfejer ?

Indavl. Er det muslimernes fætter/kusine ægteskaber, med deraf følgende
genetiske defekter som f.eks. sukkersyge, du tænker på ?

/JBH

Fra : Hanzen

Dato : 14-09-07 08:20

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Indavl. Er det muslimernes fætter/kusine ægteskaber, med deraf følgende
> genetiske defekter som f.eks. sukkersyge, du tænker på ?

Jeg tror han tænker på sin egen afstamning.
Peder er et eksempel på hvor galt det kan gå.
--
hilzen
hanzen

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 19:34

Hanzen <hanzen@mailmeej.dk> skrev

>"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg tror han t?nker p? sin egen afstamning.
>Peder er et eksempel p? hvor galt det kan g?.

HOLD KÆFT. Jeg er oikke indavlet overhovedet!!!

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 19:33

JBH <Skodkontoen@hotmail.com> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad er en "sort" En skorstensfejer ?

EN NEGER, FOR FANDEN!!

>Indavl. Er det muslimernes f?tter/kusine ?gteskaber, med deraf f?lgende
>genetiske defekter som f.eks. sukkersyge, du t?nker p? ?

NEJ. Mange muslimer er genetisk rige, og har mange forskellige
input. Det er også derfor, at mange musliemer er så smukke og
stærke.

Fra : Kim2000

Dato : 13-09-07 21:19

> Nogle racister hævder, at sorte ikke har bidraget med noget

Man må sige de 10-12 i Greve fylder utrolig meget i din begrænsede
tankegang.

mvh
Kim, der sikkert kaldes racist, men har dog aldrig kastet afføring efter
nogen....

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-07 04:15

> "Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

Fordi de sorte blev ægte kulturberiget til rige USA der havde saxofoner,
el-guitarer, tromboner og trompeter,kontrabas og klaver og ikke kun
trommer, opfandtes JAZZ i sydstaterne og med væsentlgt sort bidrag
Louis Armstrong er min neger hvis samfundsgavn nærmer sig Goethes.

Derimod har muslimer aldrig opfundet noget,for Muhamed forbød individualisme
og nytænkning - kun ritualer er OK

"Tusind og en nat" og videreførsel (afskrivning) af Aristoteles skete i
århundrederne da muhamedanismens kultur og videnskabsfjendskhed ikke var
blevet total i Mellemøsten

> mvh
> Kim, der sikkert kaldes racist, men har dog aldrig kastet afføring efter
> nogen....
Mht slåskamps-pjattet er nævnt afføringskast som noget ufint.:

På Gandhis tid overgik briternes koloniofficerer alle pacifister ved at
true med at hælde latrintønder over hinduer der havde lagt sig på
jernbanesporet for at smadre fællesskabets transport.
Straks forsvandt de overtroiske oprørere, så afføring kan gøre gavn i
konflikter

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 19:30

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Man m? sige de 10-12 i Greve fylder utrolig meget i din begr?nsede
>tankegang.

Hvem er det? Racister? Der er da langt flere. Racisme ifølge
danske domstole er feks at have noget imod muslimer.

>mvh
>Kim, der sikkert kaldes racist, men har dog aldrig kastet aff?ring efter
>nogen....

Kæft, mand, du er mærkelig at høre på. LOL

Fra : Kim2000

Dato : 14-09-07 17:39

> Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

> Hvem er det? Racister? Der er da langt flere. Racisme ifølge
> danske domstole er feks at have noget imod muslimer.

Og det er så noget du kan dokumentere? Jeg har aldrig hørt noget sådan.

> Kæft, mand, du er mærkelig at høre på. LOL

Muligt, men jeg har aldrig kastet afføring efter nogen, jeg har heller
aldrig haft en mælkekarton stående med afføring, så på det punkt er jeg
sikkert lidt underlig.....

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 20:04

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> skrev

>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Og det er s? noget du kan dokumentere? Jeg har aldrig h?rt noget s?dan.

Pia K anlagde sag mod en, som havde kaldt hende racist. Hun
tabte. Hun er netop IKKE bioracist, men
KULTURRacist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>Muligt, men jeg har aldrig kastet aff?ring efter nogen, jeg har heller
>aldrig haft en m?lkekarton st?ende med aff?ring, s? p? det punkt er jeg
>sikkert lidt underlig.....

Du ER underlig at høre på, for DET er sku ikke hvad som kaldes
underligt.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 21:55

On Thu, 13 Sep 2007 21:42:19 +0200 (CEST), Peder L
ACAB<peSPAMlarsen46@mail.dk> wrote:

> [...]
>supersoaker i BR til dine indavlede børn, så tænk på, at det var
>en sort mand (Lonnie JOhnson) som opfandt den!!!!!

Mener du virkelig at en "supersoaker i BR" er et teknologisk bidrag
til verdenssamfundet...??? )))))

Fra : @

Dato : 14-09-07 23:14

On Thu, 13 Sep 2007 22:54:42 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>Mener du virkelig at en "supersoaker i BR" er et teknologisk bidrag
>til verdenssamfundet...??? )))))

og en vadpistol er jo blot en udnyttelse af teknologi som allerede er
opfundet

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : John

Dato : 14-09-07 18:10

> Nogle racister hævder, at sorte ikke har bidraget med noget
> teknologisk til verdenssamfundet

Eksempelvis hvem?

> sorte
> HAR gjort mange anvendelige opfindelser.

Jamen det var da godt! :)

> Når du køber en
> supersoaker i BR til dine indavlede børn

Indavlede børn? Hvem er nu racist.. ?

> så tænk på, at det var
> en sort mand (Lonnie JOhnson) som opfandt den!!!!!

Ja, se det gi'r jo virkelig stof til eftertanke..

John

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 20:34

John <nogen@pladderballe.ok> skrev
>"Peder L ACAB" <peSPAMlarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Indavlede b?rn? Hvem er nu racist.. ?

Åhh, der er jo ikke tale om en race når der tales om indavl.

>Ja, se det gi'r jo virkelig stof til eftertanke..

Ja, IK!

Fra : Ole

Dato : 14-09-07 18:28

Peder L ACAB wrote:
> [...]
> supersoaker i BR til dine indavlede børn, så tænk på, at det var
> en sort mand (Lonnie JOhnson) som opfandt den!!!!!

Jeg synes at du er ekstrem racistisk i dine udtalelser,
Begrebet "sort man" er nedværdene, det hedde "farvet"

Forpulede pædofil !

Ole M

Fra : Peder L ACAB

Dato : 14-09-07 20:33

Ole <I_R_Onslow@c.dk> skrev

>Jeg synes at du er ekstrem racistisk i dine udtalelser,
>Begrebet "sort man" er nedværdene, det hedde "farvet"

Det er ikke mere racistisk at sige sort!!

>Forpulede pædofil !

Se, det er jo så faktisk sandt *SF* LOL!