Kåre Skov sir at Karen nu "ser tørklædesag~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-07 07:48

Kåre Skov sir at Karen nu "ser tørklædesag fra flere sider".

Det har hun nok altid gjort, men som minister er hun underkastet en korpsånd
og et gruppepres og må følge regeringens tradition for at afbøje efter
international consensus.

Tørklædet er en krigserklæring og bevis på foragt mod os vantro.

Men kommunisterne tillod vi i folketinget i årtier selvom de erklærede
kapitalist-flertallet krig og våsede om dansk voldelig revolution i deres
partiprogram.

At vi opretholder §266b, selvom anklagemyndigheden afviser at ville bruge
den onde udanske censur igen, er også resultat af international korpsånd som
Fogh føler han må bøje sig for

At vi ikke frigiver hash er også udtryk for samme USA-magt som får os til at
kæmpe i Irak.

Ikke al vigtig real-politik bliver nævnt i medierne - godt at vi har usenet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-09-07 12:59

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at kæmpe i Irak.
>
> Ikke al vigtig real-politik bliver nævnt i medierne - godt at vi har

Ros:
Mange gode og velargumenterede indlæg fra BW her de sidste dage.

Jeg tror at venstres tåbelige eftergivenhed overfor islamismens
propagandaklude skyldes Bertel Haarder, som har en fuldkommen tåbelig
tvangstanke om at der skal vises frisind overfor renlivet
undertrykkelsespropaganda. Og BH føler sig meget klog, fordi han er rundet
af det grundtvigianske højskolemiljø
Vi har her i dp gang på gang dokumenteret at politikere ingen dybere viden
har om islam.
De tror at lyset fra oplysningstiden vil trænge ind i islams mørke, hvilket
man kun kan tro på hvis man er intetvidende fjols.

Mvh
Martin

Fra : Ole

Dato : 13-09-07 17:31

Martin Larsen wrote:

> Ros:
> Mange gode og velargumenterede indlæg fra BW her de sidste dage.

Som når han sammenligner sig med en 10 årige der bliver ekstremt
voldeligt overfaldet, du er sgu på linje med Bo W og Peder The Pedo.

Ole M