Voldsforbrydelse i Hellerup og imod mig
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-07 00:17

Jeg sku ha flygtet da autonomgenbo var fuld og råbte om at pædofile sku
smadres og at jeg var pædofil.
Hans knytnæveslag var så sindsyge som slag mod Helleruppiges hoved i tunnel.
Hun var blot svagere og ikke i stand til at flygte.
Der er stigende stolthedsvrede i samfundet, ikke kun hos muslimer.
Langsomt forstås af flere og flere, at det koster intet at volde og
opklarings% er elendig, så pas på.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 13-09-07 13:54

> [...]
> Der er stigende stolthedsvrede i samfundet, ikke kun hos muslimer.
> Langsomt forstås af flere og flere, at det koster intet at volde og

Du er en ussel klynker der intet har tilfældes med den 10 årige pige.

Fra : Ole

Dato : 13-09-07 14:31

Jesper Pedersen wrote:

> Du er en ussel klynker der intet har tilfældes med den 10 årige pige.

Hvad kan du forvente af kryb der forsvare andre som Peder the Pedo.

Ole M

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-07 15:00

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan du forvente af kryb der forsvare andre som Peder the Pedo.

Advokater forsvarer pædofile for usselt mammon

JEg er idealist og beriger debat med at se sagen fra to sider

Blir man kryb af folkeoplysning?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-09-07 14:08

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kan du forvente af kryb der forsvare andre som Peder the Pedo.

ORD KAN IKKE SÅRE , så mine ord gør mig ikke til kryb, det er debat

Idag er "Katrine-bødlen" undskyldt som syg fra mange sider, incl faderen til
den i gangtunnelen slåede Katrine

Der har været mange mordere der afreagerede generelt imod kvindekønnet,
især massemordere i USA.

Mænd gejles af deres mor op til optimisme om at de kan få succes og når især
damer afviser at give den ønskede succes, så vælger nogle at gøre mord,
eller her mordforsøg (og massemordere med riffel har USA haft mange af, som
myrdede kvinder kun)

Jeg tror sådan "hate crime" er hverken psykopati eller sindsyge (fx om at
høre stemmer)

Det minder snarere om muslimer der kaster sig over en vantro italiensk
turist, fordi noget alibi og ophidselse opstår

Autonome der farer på mig og kvindehadere der pludselig myrder, er som sagt
i samme boldgade.

Behandling er ikke løsning, men høj opklarings%, og derfor skal vi
afkriminalisere en masse (incl ikkevoldelig pædofili) så politiet kan få
resourcer til ordentlig opklaring af det vigtige.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-07 15:01

"Jesper Pedersen" <sjp@it.dk> skrev i en meddelelse

> Du er en ussel klynker der intet har tilfældes med den 10 årige pige.

En sammenligning passer aldrig på alle punkter

Min er om at stolthed kan gøre folk aggressive - helt usagligt