Helleruppige og gal mand i tunnel
Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-07 23:36

Helleruppige og gal mand i tunnel

En højtstående politimand siger at det må være "en gal mand", der har givet
hende kraniebrud med stumpt instrument i en tunnel, -

- hvor han ikke kunne ses og hvor han let kunne flygte til en af siderne,
hvis nogen kom.

Ikke én tunnel til fodgængere er berettiget og ofte bruges de næsten ikke.
Kommunens cementliderlighed er medskyldig.

"Gal mand" kan betyde hæmningsløs psykopat eller skitzofren der hører
stemmer

Antonio Curras mordere var ikke gale men muslimske og drevet af stolthed.

Jeg tror at også Hellerupvoldsmanden har været stolt og ikke gal og måske
muslim.

Jeg ville altid advare datter i den alder mod at bruge tunnel og komme nær
enlige og etniske mænd sådanne steder.

Måske er jeg overforsigtig paranoid - eller sundt paranoid - men når jeg
cykler gennem cementtunneler er jeg utryg og på vagt.