DR bør fyre Jens Blauenfeldt.
Fra : Kim B

Dato : 12-09-07 16:15

Den udtalelse som Jens Blauenfeldt kom med, ang. 11.9. for 6 år siden, er så
forfærdelig, at han bør fyres.
Hvis DR virkelig mener, at det er i strid med deres regler for, hvad en
medarbejder, i DR kan sige, bør de vise, at de tager afstand fra manden, ved
at fyre ham.
Den slags kan man tænke, hvis det er en fodboldkamp, det handler om. Her
handlede det om menneskeliv! Blauenfeldt er ondskabsfuld!
Med venlig hilsen
Kim

Fra : Peder L ACAB

Dato : 12-09-07 18:27

Kim B <AAA@a> skrev
>Den udtalelse som Jens Blauenfeldt kom med, ang. 11.9. for 6 ?r siden, er s?
>forf?rdelig, at han b?r fyres.
>Hvis DR virkelig mener, at det er i strid med deres regler for, hvad en
>medarbejder, i DR kan sige, b?r de vise, at de tager afstand fra manden, ved
>at fyre ham.
>Den slags kan man t?nke, hvis det er en fodboldkamp, det handler om. Her
>handlede det om menneskeliv! Blauenfeldt er ondskabsfuld!
>Med venlig hilsen
>Kim

LOL "BEVAR UNGDOMSHUSET" står der på Plummers T-shirt.

I har ikke en chance for at få jeres fascistiske TV indført,
latterlige højrefjolser, så længe PLummer sidder på DR.

Før ham var det hende den overvægtige SOCIALDEMOKRATISKE
AKTIVST.

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Pjensen73

Dato : 13-09-07 00:21

Den Wed, 12 Sep 2007 17:14:35 +0200 skrev Kim B:

> [...]
> Den slags kan man tænke, hvis det er en fodboldkamp, det handler om. Her
> handlede det om menneskeliv! Blauenfeldt er ondskabsfuld!

Tænk hvis han havde sagt det samme, da vi gik i krig mod Irak? Så var han
blevet fyret omgående.

Fra : Allan Knaap

Dato : 13-09-07 06:37

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Tænk hvis han havde sagt det samme, da vi gik i krig mod Irak? Så var han
> blevet fyret omgående.

Jeg fik desværre ikke set den udsendelse som sagen omhandler. Hvilken
udtalelse var det som kom Jens Blauenfeldt med?

Allan Knaap

Fra : E.M.

Dato : 13-09-07 15:27

> Jeg fik desværre ikke set den udsendelse som sagen omhandler. Hvilken
> udtalelse var det som kom Jens Blauenfeldt med?
>
> Allan Knaap

Du kan se et uddrag her:
http://www.180grader.dk/nyheder/9_11-fortalelse_bekr_fter_billede_af_venstreorienteret_DR.php

E.M.

Fra : E.M.

Dato : 13-09-07 15:29

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan se et uddrag her:
> http://www.180grader.dk/nyheder/9_11-fortalelse_bekr_fter_billede_af_venstreorienteret_DR.php
>
> E.M.

Sorry, forkert link, her er det rigtige:
http://www.180grader.dk/nyheder/Se_DR-v_rt_gl_de_sig_over_11_9.php

E.M.

Fra : Pernille

Dato : 13-09-07 15:42

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan se et uddrag her:
> http://www.180grader.dk/nyheder/9_11-fortalelse_bekr_fter_billede_af_venstreorienteret_DR.php
>
> E.M.

Hvis jeg var Jens Blauenfeldt, ville jeg få en ansigtsoperation, så jeg ikke
kan genkendes, og så ville jeg tage navneforandring!
Han burde ikke alene være flov! Han burde grave sig ned!