Ryg det er godt for samfundet
Fra : Jan

Dato : 12-09-07 10:42

Jeg vil næsten væde min gamle hat på at det propaganda vi har hørt på
omkring rygning de sidste 20 år om at rygning er dyrt for samfundet pga.
kræft og flere hospitalsindlæggelser og flere sygedage også videre ikke helt
passer. Syntes de skulle tage at måle sygestatistikkerne på de 91-92.000 der
i øjeblikket går på sygedagpenge og se om ikke de fleste er ikke rygere der
blot er syge pga. stress på arbejdsmarkedet hvilket en ryger vil have mindre
tendens til men dog nok en eks ryger højere tendens til.

Tillige er der den besparelse ved at størsteparten af rygerne dør inden de
skal på plejehjem så det sparer samfundet også så ryg i bare... men
selvfølgelig skal ikke rygerne også have et klap på skulderen for hetzen mod
rygerne har jo gjort det udlideligt at være ryger så selvmordsprocenten kan
vi sikkert også få sat lidt i vejret så vi sparer endnu flere penge for
samfundet.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 10:51

"Jan" skrev

> [...]
> ikke rygere der blot er syge pga. stress på arbejdsmarkedet hvilket en
> ryger vil have mindre tendens til men dog nok en eks ryger højere tendens

Nu er der vel ingen, der ønsker at forbyde rygning. Så skulle man måske
hellere tage fat på alkohol, som ikke ville være tilladt, hvis det først var
blevet opfundet/opdaget nu.

Det, jeg ønsker, er såmænd blot, at rygerne tager hensyn.

Det vil sige, at de undlader at ryge indendørs, i forsamlinger og som gående
og cyklende trafikanter - og at de aldrig smider skod på gaden eller i
naturen, men altid benytter et askebæger, en skraldespand eller lignende.

Er det for meget at ønske?

- Jensby

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 11:08

On Wed, 12 Sep 2007 11:51:08 +0200, Jan Bang Jensby wrote:

> [...]
> og cyklende trafikanter - og at de aldrig smider skod på gaden eller i
> naturen, men altid benytter et askebæger, en skraldespand eller lignende.

Ifølge rygerne, så er det, derfor er det godt at politikerne tager fat om
problemet.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 13:13

<jansnabelabang-jensby.dk> wrote:

>Nu er der vel ingen, der ønsker at forbyde rygning.

Øhhhh... Spørg Kim Larsen og stikker-Ludvig....

>Så skulle man måske
>hellere tage fat på alkohol, som ikke ville være tilladt, hvis det først var
>blevet opfundet/opdaget nu.
>
>Det, jeg ønsker, er såmænd blot, at rygerne tager hensyn.

Det gør langt de fleste (har set tal på +95%)...

>Det vil sige, at de undlader at ryge indendørs, i forsamlinger

Enig (hvis det ikke specifikt er tilladt)...

>og som gående
>og cyklende trafikanter -

Det er tåbeligt, når man tager bilos i betragtning....

>og at de aldrig smider skod på gaden

Eller tyggegummi, eller slikpapir, eller ølkapsler, eller............

>eller i
>naturen,

Det bliver nedbrudt på meget kort tid....

>men altid benytter et askebæger, en skraldespand eller lignende.
>
>Er det for meget at ønske?

En lille smule...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 13:26

On Wed, 12 Sep 2007 14:12:57 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Øhhhh... Spørg Kim Larsen og stikker-Ludvig....

Godt niveau du starter ud med.

> Det gør langt de fleste (har set tal på +95%)...

Link der dokumentere din påstand?

> Enig (hvis det ikke specifikt er tilladt)...

Og det er det IKKE idag, hvis lokalet er over 40m2

> Det er tåbeligt, når man tager bilos i betragtning....

> Eller tyggegummi, eller slikpapir, eller ølkapsler, eller............

Som oftest bliver smidt af rygere.

> Det bliver nedbrudt på meget kort tid....

Nå, er du klar over hvor længe et filter bliver liggende og sviner.

> En lille smule...

Hvor er du ynkelig.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 13:42

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Og det er det IKKE idag, hvis lokalet er over 40m2

Sikke da noget vrøvl, der er ingen love der forbyder rygning i lokaler over
40m2.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 13:45

On Wed, 12 Sep 2007 14:41:53 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Sikke da noget vrøvl, der er ingen love der forbyder rygning i lokaler over
> 40m2.

Jo, hvis det er et offentligt sted, men det er måske gået din næse forbi.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 13:53

> Jo, hvis det er et offentligt sted, men det er måske gået din næse
> forbi.

Det skrev du ikke noget om, du skrev lokaler over 40m2 og det er noget
vrøvl, ligeledes må folk ryge ligeså tosset de vil hvis de, 1 har deres eget
lokale (og er det over 40m2 må de stadig godt ryge), 2 ikke har nogen
ansatte.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 13:58

On Wed, 12 Sep 2007 14:53:00 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Det skrev du ikke noget om, du skrev lokaler over 40m2 og det er noget
> vrøvl,

Flueknepper, du ved jo godt det er offentlige rum vi snakker om.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:00

> [...]

> ligeledes må folk ryge ligeså tosset de vil hvis de, 1 har deres eget
> lokale (og er det over 40m2 må de stadig godt ryge), 2 ikke har nogen

Irrelevant, da vi snakker om at tage hensyn til andre mennesker.

Måske, du skulle stille guldbajeren et par minutter.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:08

> Irrelevant, da vi snakker om at tage hensyn til andre mennesker.

Er det her indbrudstyve du mener der skal tages hensyn til ? eller hvem er
det du mener der skal tages hensyn til ?

> Måske, du skulle stille guldbajeren et par minutter.

Er du født idiot, eller skadede du hovedet senere i livet ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:11

On Wed, 12 Sep 2007 15:07:41 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Er det her indbrudstyve du mener der skal tages hensyn til ? eller hvem er
> det du mener der skal tages hensyn til ?

Læse er ikke din stærke side kan jeg se, men du ved måske ikke hvad
irrelevant betyder.

> Er du født idiot, eller skadede du hovedet senere i livet ?

Spørger du dig selv, for det må da være din malerhjerne der ikke er så
skarp.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:40

> Spørger du dig selv, for det må da være din malerhjerne der ikke er så
> skarp.

Ak ja, malerhjerne, alkoholiker, hensynsløs ryger, hvad mere kan du pådutte
mig ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 14:03

On Wed, 12 Sep 2007 14:25:50 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Godt niveau du starter ud med.

Tak... ))

>Link der dokumentere din påstand?

Lær dog at læse....

> [...]

>Som oftest bliver smidt af rygere.

Link der dokumentere din påstand...???

>Nå, er du klar over hvor længe et filter bliver liggende og sviner.

Nu ligger et filter ikke og sviner (jeg forventer ikke at du kan
forstå denne lille detalje)....

Hvorfor.... Jeg ryger jo ikke...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:08

On Wed, 12 Sep 2007 15:02:43 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Tak... ))

> Lær dog at læse....

Jeg ser intet link der dokumentere din påstand, du siger du har set et tal
+95%, jeg spørger, hvor?

> Og...???

Selv med rygeloven kan du ikke finde ud af at tage hensyn.

> Link der dokumentere din påstand...???

Ikke nødvendigt, det er min påstand, men en tur til stranden en varm
sommerdag, er som at gå i ét stort askebæger, og sjovt nok ligger der ofte
al mulig affald sammen med alle skodderne.

> Nu ligger et filter ikke og sviner (jeg forventer ikke at du kan
> forstå denne lille detalje)....

Nej, 1 filter gør ikke, men mange 1000 filtre gør.

> Hvorfor.... Jeg ryger jo ikke...

Du påstår jo også at du ikke drikke, har kone og børn, tjaee sandhed er jo
tilsyneladende en variable størrelse.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:15

> Ikke nødvendigt, det er min påstand, men en tur til stranden en varm
> sommerdag,

Tror ikke på du kommer på stranden, du får jo angst anfald når du ser andre
have det sjovt.

> er som at gå i ét stort askebæger, og sjovt nok ligger der
> ofte al mulig affald sammen med alle skodderne.

LOL, du har virkelig nogle gode argumenter.

> Du påstår jo også at du ikke drikke, har kone og børn, tjaee sandhed
> er jo tilsyneladende en variable størrelse.

En eller anden dag løber du ind i en gevaldig røvfuld, og det vil være 100%
selvforskyldt, så øretæve indbydende som du er, ville jeg ikke have ondt af
dig (det ville faktisk fryde mig lidt tror jeg)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:18

On Wed, 12 Sep 2007 15:15:18 +0200, N_B_DK wrote:

> En eller anden dag løber du ind i en gevaldig røvfuld, og det vil være 100%
> selvforskyldt, så øretæve indbydende som du er, ville jeg ikke have ondt af
> dig (det ville faktisk fryde mig lidt tror jeg)

Her blotter du din simple bodegabums mentalitet, snup du hellere en
guldbajer mere.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:42

> Her blotter du din simple bodegabums mentalitet,

Næ, det er ganske enkelt: man ligger som man har redt.

>snup du hellere en guldbajer mere.

Det er nu over 1 måned siden jeg sidst har fået en guldøl, men det er jo i
din verden dybt alkoholiseret.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 14:38

On Wed, 12 Sep 2007 15:07:52 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Jeg ser intet link der dokumentere din påstand, du siger du har set et tal
>+95%, jeg spørger, hvor?

I en papir-avis for en måneds tid eller to siden...

>Selv med rygeloven kan du ikke finde ud af at tage hensyn.

"du"...??? Hvornår fatter du at jeg IKKE ryger...???

>Ikke nødvendigt, det er min påstand,

DU mente da at jeg skulle linke til noget jeg har læst et eller andet
sted.... Hvorfor skal du så ikke...???

>men en tur til stranden en varm
>sommerdag, er som at gå i ét stort askebæger,

Ikke på de strande jeg kommer på...

>og sjovt nok ligger der ofte
>al mulig affald sammen med alle skodderne.

Og Lillemor er en sten... )))

>Nej, 1 filter gør ikke, men mange 1000 filtre gør.

Nej...

1000 filtre kan ikke svine, men dem der smider dem kan (DET var
detaljen)... )

>Du påstår jo også at du ikke drikke, har kone og børn, tjaee sandhed er jo
>tilsyneladende en variable størrelse.

Nu er du da en latterlig løgner, men det er vel normalt at lyve, når
man bliver sat til vægs.... ))

ALLE der bare har fulgt en lille smule med, VED at jeg har 3 børn...

Bruno Christensen kan desuden bevidne at jeg drikker øl...

PS: Der er 3 stavefejl i din sidste sætning....

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:48

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> PS: Der er 3 stavefejl i din sidste sætning....

Hele hans liv er en stor fejl, så det er nytteløst at nævne 3 små fejl...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:59

On Wed, 12 Sep 2007 15:47:30 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Hele hans liv er en stor fejl, så det er nytteløst at nævne 3 små fejl...

Bodegaklog snak.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:56

On Wed, 12 Sep 2007 15:38:16 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> I en papir-avis for en måneds tid eller to siden...

Ja det er så noget du påstår, hvor er beviset?

> "du"...??? Hvornår fatter du at jeg IKKE ryger...???

Du siger jo så meget.

> DU mente da at jeg skulle linke til noget jeg har læst et eller andet
> sted.... Hvorfor skal du så ikke...???

Du påstår du har læst, det gør jeg ikke, kan du se forskellen?

> Ikke på de strande jeg kommer på...

Som ryger er du jo nok blind for den slags svineri.

> Og Lillemor er en sten... )))

Ok, jeg troede at du pustede hende op.

> Nej...
>
> 1000 filtre kan ikke svine, men dem der smider dem kan (DET var
> detaljen)... )

Du er bare så bodegaklog.

> Nu er du da en latterlig løgner, men det er vel normalt at lyve, når
> man bliver sat til vægs.... ))

Jeg lyver ikke, det er da ikke ikke der påstår at du er gift har børn, er
ikke ryger samt ikke alkoholiker.

> ALLE der bare har fulgt en lille smule med, VED at jeg har 3 børn...

Ja de ved jo kun det du har fortalt, men er det nu sandheden.

> Bruno Christensen kan desuden bevidne at jeg drikker øl...

Det kan de vel allesammen på den lokale bodega.

> PS: Der er 3 stavefejl i din sidste sætning....

Mangler du argumenter?

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 15:54

On Wed, 12 Sep 2007 15:55:57 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Ja det er så noget du påstår, hvor er beviset?

Gaaaaaaaaaaaaaab......

>Du siger jo så meget.

Ja, men til gengæld lyver jeg IKKE....

>Du påstår du har læst, det gør jeg ikke, kan du se forskellen?

Ja, forskellen er at DU er den dummeste af os to...

Jeg "påstår" at jeg har læst et eller andet, hvilket IKKE kræver noget
bevis, da jeg ikke har udtalt mig om sandhedsværdien i det jeg
læste...

DU har derimod påstået at "affald" SOM OFTEST bliver smidt af rygere,
hvilket kræver bevis, da du beskylder en gruppe for at svine....

>Som ryger er du jo nok blind for den slags svineri.

For 117. gang (for de fatsvage).... Jeg ryger IKKE...!!!!!

>Ok, jeg troede at du pustede hende op.

Gaaaaaaaaaaaaab...........

>Du er bare så bodegaklog.

Jeg har kun været på bodega ÉN gang i år (men det er vel for meget i
din fantasibog)...

>Jeg lyver ikke,

Du lyver KONSTANT....!!!!

>det er da ikke ikke der påstår at du er gift har børn, er
>ikke ryger samt ikke alkoholiker.

Tag dig et dansk-kursus eller få plejepersonalet til at læse
korrektur....

>Ja de ved jo kun det du har fortalt, men er det nu sandheden.

Ja, men det er du for dum til at fatte.... ))

>Det kan de vel allesammen på den lokale bodega.

LOL... Da Bruno spurgte efter mig, var der ikke en eneste på
værtshuset, der anede hvem jeg var....

>Mangler du argumenter?

Næh, men DU mangler hjerneceller...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 16:26

On Wed, 12 Sep 2007 16:53:38 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Gaaaaaaaaaaaaaab......

Et link til ville være mere på sin plads, men du kan måske ikke finde et,
da det du skrev jo sikkert bare var noget du lige fandt på.

> Ja, men til gengæld lyver jeg IKKE....

Nå, ja jeg har stadig ikke set et link der beviser at det du siger er
sandt.

> Ja, forskellen er at DU er den dummeste af os to...

Hvor er du altså kæk.

> Jeg "påstår" at jeg har læst et eller andet, hvilket IKKE kræver noget
> bevis, da jeg ikke har udtalt mig om sandhedsværdien i det jeg
> læste...

Du påstår at du har læst i en avis, ergo må du hoste ud med et link, ellers
er det jo blot endnu en løgn fra din hånd.

> DU har derimod påstået at "affald" SOM OFTEST bliver smidt af rygere,
> hvilket kræver bevis, da du beskylder en gruppe for at svine....

Ja, det er sådan jeg oplever det, jeg har ikke påstået at jeg har læst det
nogen steder, kan du se forskellen, eller er du for fuld.

> For 117. gang (for de fatsvage).... Jeg ryger IKKE...!!!!!

Nej, det påstår du jo godt nok, men du siger jo også at du ikke drikker, så
helt sandfærdig er du nu ikke.

> Gaaaaaaaaaaaaab...........

Hvorfor nu det, du lagde da selv op til den.

> Jeg har kun været på bodega ÉN gang i år

Igen en af dine påstande.

> Du lyver KONSTANT....!!!!

Nå, vis mig et sted, hvor jeg har løjet.

> Tag dig et dansk-kursus eller få plejepersonalet til at læse
> korrektur....

Jeg kan se du mangler argumenter, men vil du rette folk eller kommenterer
deres skrivestil, så smut da over i en af sprog grupperne.

> Ja, men det er du for dum til at fatte.... ))

Næhh, jeg tror bare ikke på det du fortæller.

> LOL... Da Bruno spurgte efter mig, var der ikke en eneste på
> værtshuset, der anede hvem jeg var....

Jaja, og nisser tror vi også på.

> Næh, men DU mangler hjerneceller...

Bodegaklog.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 17:32

On Wed, 12 Sep 2007 17:26:08 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Et link til ville være mere på sin plads, men du kan måske ikke finde et,
>da det du skrev jo sikkert bare var noget du lige fandt på.

Jeg kan sgu da ikke linke til en papir-avis, dit paphovede.... )

>Nå, ja jeg har stadig ikke set et link der beviser at det du siger er
>sandt.

Du er da komplet idiot... Du forlanger et link som bevis for at jeg
ikke ryger... ))))))

>Du påstår at du har læst i en avis, ergo må du hoste ud med et link, ellers
>er det jo blot endnu en løgn fra din hånd.

Gaaaaaaab.... Hvornår fatter du at man IKKE kan linke til en
papir-avis...??? )))))))

>Ja, det er sådan jeg oplever det, jeg har ikke påstået at jeg har læst det
>nogen steder,

Nej, du påstod at sådan VAR det....

>kan du se forskellen, eller er du for fuld.

Tyv tror hver mand stjæler...

>Nej, det påstår du jo godt nok, men du siger jo også at du ikke drikker,

Nu LYVER du jo IGEN....

Jeg har sgu ALDRIG påstået at jeg var afholdsmand....

>så
>helt sandfærdig er du nu ikke.

At DU ikke evner at læse simple danske sætninger, bliver de altså IKKE
til løgn af....

>Hvorfor nu det, du lagde da selv op til den.

Hold dine sex-fantasier for dig selv, eller fis over i en relevant
gruppe....

>Igen en af dine påstande.

Men en SAND en...

Jeg har ikke, som DIG, behov for at lyve...

>Nå, vis mig et sted, hvor jeg har løjet.

Kik et par linier oppe... Du skrev "Du påstår jo også at du ikke
drikke", hvilket er en lodret løgn, da jeg aldrig har påstået noget
sådant....

>Jeg kan se du mangler argumenter, men vil du rette folk eller kommenterer
>deres skrivestil, så smut da over i en af sprog grupperne.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..........

>Næhh, jeg tror bare ikke på det du fortæller.

Det er så DIT problem....

Det er måske grunden til at du er så dum...

>Jaja, og nisser tror vi også på.

"vi"...??? Har du din usynlige fantasi-ven med...???

>Bodegaklog.

LOL..... Og du taler om manglende argumenter... ))))

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 18:01

On Wed, 12 Sep 2007 18:32:01 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Jeg kan sgu da ikke linke til en papir-avis, dit paphovede.... )

Nem måde at undskylde en løgn på.

> Du er da komplet idiot... Du forlanger et link som bevis for at jeg
> ikke ryger... ))))))

Næhh, et link der beviser at de +95% du påstår er sandt, uden bevis er og
bliver det kun en påstand.

> Gaaaaaaab.... Hvornår fatter du at man IKKE kan linke til en
> papir-avis...??? )))))))

Dejligt belejligt at bruge den undskyldning.

> Nej, du påstod at sådan VAR det....

> Tyv tror hver mand stjæler...

Det må du jo vide noget om.

> Nu LYVER du jo IGEN....

Eller også gør du.

> Jeg har sgu ALDRIG påstået at jeg var afholdsmand....

Nåhh, nu kommer sandheden frem, overskriften "Én alkoholiker taler ud"

> At DU ikke evner at læse simple danske sætninger, bliver de altså IKKE
> til løgn af....

Sandhed, bliver hej til, ved at stille nogle ord op ved siden af hinanden.

> Hold dine sex-fantasier for dig selv, eller fis over i en relevant
> gruppe....

At du har en lolita-dukke er da noget du selv har bragt på bane, du skrev
blot den var af sten.

> Men en SAND en...

Nå, og vi tror også på nisser.

> Jeg har ikke, som DIG, behov for at lyve...

Ikke desto mindre gør du det.

> Kik et par linier oppe... Du skrev "Du påstår jo også at du ikke
> drikke", hvilket er en lodret løgn, da jeg aldrig har påstået noget
> sådant....

Det er da noget nyt at du indrømmer du har et alkohol problem.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..........

Hvad er der, er fakta kedelige.

> Det er så DIT problem....

Egentlig ikke, det er dig der har problemer med alkohol, ikke jeg.

> Det er måske grunden til at du er så dum...

Nøjj altså, hvor er du rå.

> "vi"...??? Har du din usynlige fantasi-ven med...???

Nej, jeg har ikke behov for at fantasere om den slags, men det lader til du
ved noget om den slags, er det noget du vil tale om.

> LOL..... Og du taler om manglende argumenter... ))))

Ja, det var jo altså ikke mig der skrev om manglende hjerneceller, men jeg
kan forstå at du har svært ved at huske hvem der skrev hvad og hvorfor.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 18:18

On Wed, 12 Sep 2007 19:00:45 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Nem måde at undskylde en løgn på.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab............

>Næhh, et link der beviser at de +95% du påstår er sandt,

Så tag dog det dansk-kursus....!!!!

Jeg har aldrig påstået at de +95% var sandt (for det VED jeg ikke),
men kun at jeg har LÆST det....

>uden bevis er og
>bliver det kun en påstand.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

>Dejligt belejligt at bruge den undskyldning.

Du er godt nok ufattelig dum.....

>Det må du jo vide noget om.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.........

>Eller også gør du.

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.....

>Nåhh, nu kommer sandheden frem, overskriften "Én alkoholiker taler ud"

I DIN verden er der åbenbart kun TO slags mennesker... Afholdsmænd og
alkoholikere.... ))))))

>Sandhed, bliver hej til, ved at stille nogle ord op ved siden af hinanden.

Det var dog en ynkelig bortforklaring.... )))

>At du har en lolita-dukke er da noget du selv har bragt på bane,

Nu LYVER du jo IGEN....

>du skrev
>blot den var af sten.

At du ikke kender en skid til kultur, er da ikke mit problem...

>Nå, og vi tror også på nisser.

Jeg ved ikke hvad du og din usynlige fantasi-ven tror på...

>Ikke desto mindre gør du det.

Påvis bare EN gang hvor jeg lyver...

>Det er da noget nyt at du indrømmer du har et alkohol problem.

Nu LYVER du IGEN...

>Hvad er der, er fakta kedelige.

Nej, DU er kedelig (du har INTET med fakta at gøre)...

>Egentlig ikke, det er dig der har problemer med alkohol, ikke jeg.

Det eer vist DIG der har disse problemer....

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab............

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 19:17

On Wed, 12 Sep 2007 19:18:08 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab............

Gab alt det du vil, din løgn bliver ikke mere sandhed af den grund.

> Så tag dog det dansk-kursus....!!!!

Dette er ikke en sprog gruppe.

> Jeg har aldrig påstået at de +95% var sandt (for det VED jeg ikke),
> men kun at jeg har LÆST det....

Du påstår du har læst, uden beviser vil det kun være en påstand og intet
andet.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........

Alkohol gør træt.

> Du er godt nok ufattelig dum.....

Næhh, men du er fuld af løgn.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.........

Hvor er du bare god.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab.....

Drik lidt mindre.

> I DIN verden er der åbenbart kun TO slags mennesker... Afholdsmænd og
> alkoholikere.... ))))))

Næhh, men du er alkoholiker, derom ingen tvivl.

> Det var dog en ynkelig bortforklaring.... )))

!? bortforklaring !? du godeste, du er ikke specielt skarp, det har da
intet med en bortforklaring at gøre, det er en konstatering, jeg
konstatere, uanset hvor mange ord du stiller op ved siden af hinanden,
bliver det ikke til sandhed.

> Nu LYVER du jo IGEN....

Overhovedet ikke, du skrev "Og Lillemor er en sten... )))" ergo har du
en bolledukke af sten.

> At du ikke kender en skid til kultur, er da ikke mit problem...

Kultur, dit sexliv har intet med kultur at gøre, men du har måske en farvet
bolledukke af latex.

> Jeg ved ikke hvad du og din usynlige fantasi-ven tror på...

påstår du at dronning margrethe har en fantasiven, hun bruger jo også "vi"
om hende selv.

> Påvis bare EN gang hvor jeg lyver...

Ikke svært, bare læs et af dine indlæg og man har set nok.

> Nu LYVER du IGEN...

Næee, du har da lige indrømmet at du drikker, du skrev jo at du "aldrig har
påstået at du ikke drak" ergo drikker du, det er jo hvad du selv siger.

> Nej, DU er kedelig (du har INTET med fakta at gøre)...

Så er vi to.

> Det eer vist DIG der har disse problemer....

"er" mener du vel, nu retter du jo selv folk, så er det jo nærliggende at
du selv har et fejlfrit skrivesprog, eller er det for meget at forlange.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab............

Øs du bare af dine problemer.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 19:39

On Wed, 12 Sep 2007 20:16:52 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

<snip en masse hjernedødt infantilt ævl>

>Næee, du har da lige indrømmet at du drikker,

Nu lyver du jo IGEN...!!!

Jeg har IKKE sagt at jeg drikker.... Jeg har sagt at jeg ikke er
afholdsmand...

>du skrev jo at du "aldrig har
>påstået at du ikke drak" ergo drikker du, det er jo hvad du selv siger.

Og morlille er en sten... ))

Læs noget Ludvig Holberg og bliv klogere.... ))

<snip endnu mere hjernedødt pladder>

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 19:58

On Wed, 12 Sep 2007 20:38:58 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Wed, 12 Sep 2007 20:16:52 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
> "@yahoo DOT dk> wrote:
>
> <snip en masse hjernedødt infantilt ævl>

> Nu lyver du jo IGEN...!!!

Næee.

> Jeg har IKKE sagt at jeg drikker.... Jeg har sagt at jeg ikke er
> afholdsmand...

Ergo du drikker.

> Og morlille er en sten... ))
>
> Læs noget Ludvig Holberg og bliv klogere.... ))

Hvad har Holberg med dine lolitadukker at gøre.

> <snip endnu mere hjernedødt pladder>

Hov, klippede du det væk der viser at dine egne indlæg ikke er fejlfri,
tænk over det når du retter andre, for der scorede du godt nok et selvmål.

Drik lidt mindre og få mere forstand.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 20:04

On Wed, 12 Sep 2007 20:57:49 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Næee.

Jo du gør... At du er for snotdum til at fatte det er ikke min
skyld...

>Ergo du drikker.

Ergo er Lillemor en sten.... ))))

>Hvad har Holberg med dine lolitadukker at gøre.

Gaaaaaaaaaaaaab.... Læs noget Holberg og bliv klogere....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 20:12

On Wed, 12 Sep 2007 21:04:12 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Jo du gør... At du er for snotdum til at fatte det er ikke min
> skyld...

Du siger du ikke er afholdsmand, ergo drikker du, du kan sgu da ikke
hverken eller.

> Ergo er Lillemor en sten.... ))))

Så snakker du igen om din bolledukke.

> Gaaaaaaaaaaaaab.... Læs noget Holberg og bliv klogere....

Bliver man klogere af at læse Holberg, nahh jeg tvivler, at du evt. har
husket et og andet fra et tv-stykke af holberg gør dig ikke til
raketforsker.

Drop øllerne.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 20:38

On Wed, 12 Sep 2007 21:12:01 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Du siger du ikke er afholdsmand, ergo drikker du, du kan sgu da ikke
>hverken eller.

Du er dog ufattelitg dum... Læs hvad du selv skrev øverst...

>Så snakker du igen om din bolledukke.

Jeg taler om kultur, hvilket du tydeligvis ikke har en skid forstand
på.....

>Bliver man klogere af at læse Holberg, nahh jeg tvivler, at du evt. har
>husket et og andet fra et tv-stykke af holberg gør dig ikke til
>raketforsker.

Det har jeg da heller ikke påstået, din tåbe.... ))

>Drop øllerne.

Hvilke.... Jeg har ikke nogen....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 20:47

On Wed, 12 Sep 2007 21:37:54 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Du er dog ufattelitg dum... Læs hvad du selv skrev øverst...

Ja, jeg ved godt hvad jeg skriver, at du ikke evner at forstå det er ikke
mit problem.

> Jeg taler om kultur, hvilket du tydeligvis ikke har en skid forstand
> på.....

Nok mere end dig, at du kan huske noget fra "jeppe på bjerget" er ikke et
bevis på at du kan tænke.

> Det har jeg da heller ikke påstået, din tåbe.... ))

Du skrev "Læs noget Holberg og bliv klogere# så jo det har du, men igen
fejler din hukommelse.

> Hvilke.... Jeg har ikke nogen....

Nej du har vel drukket dem.

Læs noget "Francis Fukuyama" og kom op i niveau.

Fra : Wilstrup

Dato : 12-09-07 21:05

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46e84201$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> Læs noget "Francis Fukuyama" og kom op i niveau.

Så højt op kommer han aldrig!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 21:12

On Wed, 12 Sep 2007 22:05:05 +0200, Wilstrup wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
> meddelelsen news:46e84201$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...

> Så højt op kommer han aldrig!

Tror jeg heller ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 21:31

On Wed, 12 Sep 2007 21:46:33 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Ja, jeg ved godt hvad jeg skriver, at du ikke evner at forstå det er ikke
>mit problem.

Bliver du aldrig træt af at dumme dig...???

Dit "du indrømmer du har et alkohol problem", kan da IKKE
misforstås...

>Nok mere end dig, at du kan huske noget fra "jeppe på bjerget" er ikke et
>bevis på at du kan tænke.

Ynkelig udenomssnak...

>Du skrev "Læs noget Holberg og bliv klogere# så jo det har du, men igen
>fejler din hukommelse.

Suk... Er der ingen grænser for din uvidenhed...???

Jeg skrev at DU kunne blive klogere (det modsatte er umuligt)...

>Nej du har vel drukket dem.

Næh, jeg har bare ikke købt nogen...

>Læs noget "Francis Fukuyama" og kom op i niveau.

Efter hvad jeg kan se, så er han et politisk tossehovede....

Fra : Wilstrup

Dato : 12-09-07 22:03

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:vahge3td2ndbviij9sni32mcrahphj3975@4ax.com...

> Efter hvad jeg kan se, så er han et politisk tossehovede....

fik du atter tørt på, lille Thomsen - det er SÅ synd for dig!

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 22:32

On Wed, 12 Sep 2007 23:02:41 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>fik du atter tørt på, lille Thomsen - det er SÅ synd for dig!

Øhhh... Hvad vrøvler du om...??? Er han da ikke et politisk
tossehovede...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 22:17

On Wed, 12 Sep 2007 22:31:08 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Bliver du aldrig træt af at dumme dig...???

Jeg kunne jo spørge dig om det samme.

> Dit "du indrømmer du har et alkohol problem", kan da IKKE
> misforstås...

Og.

> Ynkelig udenomssnak...

Næee, for det er jo det der er tilfældet.

> Suk... Er der ingen grænser for din uvidenhed...???

Du kan IKKE komme uden om at du skrev "Læs noget Holberg og bliv klogere",
at du så selv er i tvivl om hvad du mener er da ikke mit problem.

> Jeg skrev at DU kunne blive klogere (det modsatte er umuligt)...

Din formulering var "Læs noget Holberg og bliv klogere" så du husker ikke
ret godt.

> Næh, jeg har bare ikke købt nogen...

Så vågner du jo nok med abstinenser.

> Efter hvad jeg kan se, så er han et politisk tossehovede....

Jeg tvivler på at du fatter noget af det han skriver, men det er filosofi,
så har jeg givet dig et hint.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 22:40

On Wed, 12 Sep 2007 23:17:25 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Og.

Det er en direkte LØGN...!!!

>Næee, for det er jo det der er tilfældet.

Det har da ikke en skid med sagen at gøre....

>Du kan IKKE komme uden om at du skrev "Læs noget Holberg og bliv klogere",
>at du så selv er i tvivl om hvad du mener er da ikke mit problem.

Gaaaaaaaaaaaaaaab... Du burde have dine skolepenge tilbage...

Når jeg til dig siger "Læs noget Holberg og bliv klogere", så betyder
det at DU kan blive klogere....

Hvis jeg til dig siger "Hop i havnen", så mener jeg jo heller ikke at
hele verden skal hoppe i havnen vel... ))

>Din formulering var "Læs noget Holberg og bliv klogere" så du husker ikke
>ret godt.

Jo det gør jeg.... At du ikke evner at læse det, er DIT problem...

>Jeg tvivler på at du fatter noget af det han skriver, men det er filosofi,
>så har jeg givet dig et hint.

Hvilken relevans har det (bortset fra at lede opmærksomheden bort fra
dine tåbeligheder)...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 22:52

On Wed, 12 Sep 2007 23:39:30 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Det er en direkte LØGN...!!!

Er det nu også det.

> Det har da ikke en skid med sagen at gøre....

Nå.

> Gaaaaaaaaaaaaaaab... Du burde have dine skolepenge tilbage...

Dine forsøg på at være grov er ynkelige.

> Når jeg til dig siger "Læs noget Holberg og bliv klogere", så betyder
> det at DU kan blive klogere....

Nøhh, jeg tvivler på at Holberg har noget jeg kan bruge.

> Hvis jeg til dig siger "Hop i havnen", så mener jeg jo heller ikke at
> hele verden skal hoppe i havnen vel... ))

Nej, du mener bare alle dem der mener noget andet end du gør.

> Jo det gør jeg.... At du ikke evner at læse det, er DIT problem...

Så må du jo få styr på hvad du mener, det ene øjeblik drikker du, det næste
sekund gør du ikke.

> Hvilken relevans har det (bortset fra at lede opmærksomheden bort fra
> dine tåbeligheder)...???

At du ville kunne blive klogere, altså hvis du skifter "Jeppe på bjerget"
ud med rigtig læsning, jeg ved dog godt at du ikke kan få "Francis
Fukuyama" på lydbånd, så chancen for, at du stifter bekendtskab med hans
værker, er nok ret lille.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 13:35

On Wed, 12 Sep 2007 23:52:25 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Er det nu også det.

Du kan tage Peder i hånden og tilmelde dig et kursus i dansk...

Jeg har IKKE indrømmet noget som helst mht. alkohol...

At jeg IKKE har noget alkoholproblem (hvilket jeg IKKE har), står der
intet om....

>Nøhh, jeg tvivler på at Holberg har noget jeg kan bruge.

Det ved du ikke før du har læst det...

Tro mig, du har brug for al den hjælp du kan få....

>Nej, du mener bare alle dem der mener noget andet end du gør.

Der er sgu ikke noget at sige til at du ikke fatter en bjælde.... Du
læser jo overhovedet ikke hvad der bliver skrevet...

<snip pattebarnsagtige tåbeligheder>

Fra : Wilstrup

Dato : 12-09-07 21:04

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:hrfge3p01ks1jc3bbc8875rs7racdg5sjm@4ax.com...

> Hvilke.... Jeg har ikke nogen....

næ, dem har du jo drukket allerede!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-09-07 04:21

On Wed, 12 Sep 2007 15:38:16 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Bruno Christensen kan desuden bevidne at jeg drikker øl...

Du røg ihvertfald ikke mens vi delte et par kolde på Føniks i Nyborg for en
måned siden..

Må der stadig ryges der?

--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-07 13:36

On Thu, 13 Sep 2007 05:20:54 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Du røg ihvertfald ikke mens vi delte et par kolde på Føniks i Nyborg for en
>måned siden..
>
>Må der stadig ryges der?

Aner det ikke... Jeg har ikke været der siden...

Fra : Jan

Dato : 13-09-07 15:11

> Aner det ikke... Jeg har ikke været der siden...

Kan bare holde sig væk fra de steder der ikke må ryges lige bortset fra de
arbejdspladser der også er lagt under diktatur styret.

Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:09

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Som oftest bliver smidt af rygere.

Der er ikke det du ikke kan giver rygerne skylden for...

Det er vel også rygernes skyld at du er idiot ikke ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:12

On Wed, 12 Sep 2007 15:09:22 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Der er ikke det du ikke kan giver rygerne skylden for...
>
> Det er vel også rygernes skyld at du er idiot ikke ?

Og du er en geni!?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:14

On Wed, 12 Sep 2007 15:11:58 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Og du er en geni!?

Et, skulle det være, rettet af hensyn til dem der er lidt dummere end
gennemsnittet.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:42

> Og du er en geni!?

Nej et geni, ikke en geni....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:57

On Wed, 12 Sep 2007 15:42:27 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Nej et geni, ikke en geni....

Var rettet længe før dit indlæg, men igen beviser du din evne til ikke at
kunne læse.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 15:07

> Var rettet længe før dit indlæg,

Jeg har ikke evne til at kende indholdet af indlæg før jeg har læst dem, og
jeg besvarer indlæg som jeg læser dem, jeg læser ikke samtlige af dine
indlæg for derefter at besvare dem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 15:09

On Wed, 12 Sep 2007 16:06:53 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> jeg besvarer indlæg som jeg læser dem, jeg læser ikke samtlige af dine

Måske du skulle ændre dine vaner, dumme undskyldninger er ikke nok.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 15:28

> Måske du skulle ændre dine vaner, dumme undskyldninger er ikke nok.

Nope, hvis man skulle læse alle indlæg i en tråd for man besvarede et
indlæg, var der ingen indlæg at besvare.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 15:31

On Wed, 12 Sep 2007 16:27:56 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Nope, hvis man skulle læse alle indlæg i en tråd for man besvarede et
> indlæg, var der ingen indlæg at besvare.

Heller ikke det jeg mener, hvis du helt droppede at rette andre, ville du
ikke fremstå så ofte som idiot.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 16:10

> Heller ikke det jeg mener, hvis du helt droppede at rette andre,
> ville du ikke fremstå så ofte som idiot.

LOL det kan man i den grad kalde et selvmål.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 16:27

On Wed, 12 Sep 2007 17:09:37 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> LOL det kan man i den grad kalde et selvmål.

Overhovedet ikke, jeg retter aldrig andre, der kunne du lærer noget.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 16:40

> Overhovedet ikke, jeg retter aldrig andre, der kunne du lærer noget.

Løgn, du er vild med at rette på andre jævnfør din glæde ved ethvert forbud
der indføres.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 17:09

On Wed, 12 Sep 2007 17:40:02 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Løgn, du er vild med at rette på andre jævnfør din glæde ved ethvert forbud
> der indføres.

Du griber godt nok efter strå, at være tilhænger af forbud har intet med
det du gør at gøre, du prøver at rette andres stavefejl/skrivemåder, og det
sammenligner du med min forkærlighed for forbud, jøsses, på tide du stoppe
med at drikke.

Fra : Jan

Dato : 12-09-07 21:46

> Øhhhh... Spørg Kim Larsen og stikker-Ludvig....

Hvorfor skal rygerne tage hensyn når ingen tager hensyn til dem ... de kan
stå i glasskure eller jages helt uden for
deres arbejdsplads matrikel nummer for at få en smøg :) istedet for at blive
betragtet som mennesker med et underligt
behov. De arbejdspladser hvor der inden det gik helt skæv med rygepolitikker
blev lavet særskildt ryger og ikkeryger rum
til at spise i kantinen sad alle IKKE rygerne i rygernes kantine ...

Jan

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 22:19

On Wed, 12 Sep 2007 22:45:51 +0200, Jan wrote:

> Hvorfor skal rygerne tage hensyn

Fordi det er dem der sviner og påvirker andres helbred med deres røg.

Fra : Jan

Dato : 13-09-07 10:43

> [...]
> Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
> Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Ludvig Nielsen hyg dig i mit filter med Bo Warming

Fra : Wilstrup

Dato : 12-09-07 22:25

"Jan" <bla@bla.dk> skrev i meddelelsen

> " >>>Det, jeg ønsker, er såmænd blot, at rygerne tager
> hensyn.
>>
> Hvorfor skal rygerne tage hensyn når ingen tager hensyn til
> dem ...

fordi rygerne nu har forpestet luften for ikke-rygerne i
årevis uden at tage hensyn. Så naturligvis skal vi ikke tage
hensyn til rygerne - de må dyrke deres sygelige laster uden
for vores åsyn og nærhed.

> [...]
> deres arbejdsplads matrikel nummer for at få en smøg :)
> istedet for at blive betragtet som mennesker med et

Det er fordi de HAR et underligt behov. Tænk at være afhængig
af en hvid pind med røg for enden af munden. tsk-tsk-.

> [...]
rygepolitikker
> blev lavet særskildt ryger og ikkeryger rum
> til at spise i kantinen sad alle IKKE rygerne i rygernes

Den påstand har jeg hørt adskillige gange. Det er en historie
der tjener til at stive rygerne af - problemet er imidlertid
at når vi ikke rygere endelig kunne nyde vores mad uden
tobakståger,så nød vi den mere, blev samtidig hurtig færdig,
fordi vi også kunne smage den, og så skulle vi i samarbejdets
navn have fat i rygerne, der endnu ikke havde fordrevet deres
nikotinhunger i det tilrøgede lokale.

Endelig var der faktisk mange rygere der heller ikke kunne
holde andres røg ud, hvorfor de ofte satte sig i
ikke-rygerkupeerne i togene for at blive fri for røgen.

Fra : Jan

Dato : 13-09-07 10:46

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Endelig var der faktisk mange rygere der heller ikke kunne holde andres
> røg ud, hvorfor de ofte satte sig i ikke-rygerkupeerne i togene for at

Korrekt røg er ikke godt sammen med mad men har været på en arbejdsplads
hvor én mand benyttede ikke ryger kantinen

Jan

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:05

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message
> og at de aldrig smider skod på gaden
> eller i naturen, men altid benytter et askebæger, en skraldespand
> eller lignende.

Hvad her det at gøre med at tage hensyn til andre ? (cigaret skodder er da
nemmere at fjerne en f.eks tyggegummi).

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:09

On Wed, 12 Sep 2007 15:04:32 +0200, N_B_DK wrote:

> "Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message
>
> Hvad her det at gøre med at tage hensyn til andre ? (cigaret skodder er da
> nemmere at fjerne en f.eks tyggegummi).

Når de nu er det, hvad så med at rydde op efter dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 14:18

> Når de nu er det, hvad så med at rydde op efter dig.

Skal du nu bestemme hvor tit jeg tømmer mit askebæger ? du er da rablende
idiot.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 14:20

On Wed, 12 Sep 2007 15:17:34 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Skal du nu bestemme hvor tit jeg tømmer mit askebæger ? du er da rablende
> idiot.

Vi snakker stadig ude i det offentlige rum, at du bor i en svinesti er helt
dit eget problem.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 15:02

Så da du skrev:

>Når de nu er det, hvad så med at rydde op efter dig.

Hvorfor ved at jeg smider cigaret skodder overalt ?

>at du bor i en svinesti er helt dit eget problem.

Mon ikke dine skriverier afspejler din egen hverdag.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 15:07

On Wed, 12 Sep 2007 16:02:00 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Så da du skrev:

Øhh, er det promillerne der skriver, for det giver sgu ingen mening.

> Hvorfor ved at jeg smider cigaret skodder overalt ?

Bodegabumser som dig, skider på alt, så ingen tvivl du er et skov/natur
svin.

> Mon ikke dine skriverier afspejler din egen hverdag.

Hvis det kan trøste dig, så må du gerne tro det, men lad dig ikke forstyrre
af at sandheden er en anden.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 15:30

> Øhh, er det promillerne der skriver, for det giver sgu ingen mening.

Arhh så kommer dit ævl igen, men ja det du skriver giver ingen mening.

> Bodegabumser som dig, skider på alt, så ingen tvivl du er et
> skov/natur svin.

LOL, du er sq en idiot.

> Hvis det kan trøste dig, så må du gerne tro det, men lad dig ikke
> forstyrre af at sandheden er en anden.

Sandheden, er nok nærmere at der er folk på den instution du er indlagt på,
der rydder op efter dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-07 14:37

"N_B_DK" skrev

> "Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote in message
>
> Hvad her det at gøre med at tage hensyn til andre ? (cigaret skodder er da
> nemmere at fjerne en f.eks tyggegummi).

Tyggegummi er lige så irriterende, så hvis "tyggegummityggerne" er
hensynsfulde, smider de altid deres affald behørigt væk.

- Jensby

Fra : Poul Nielsen

Dato : 12-09-07 17:32

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan" skrev

Kræftens bekæmpelse hævder at der er guld at hente i at stoppe samfundet i
at ryge tobak, argumentet er at det koster formuer at behandle
kræftpatienter. Hvad der åbenbart ikke er nogen der har tænkt at folk skal
dø før eller siden og hvem siger at det bliver billigere at dø som 80 årig
end som 63 år, hvem siger at folk ikke bare får kræft senere og hvor meget
sparer man så?.Og nu nævner du plejehjem til de der ikke døde af kræft. Jeg
har sgu svært ved at se at der skulle være noget somhelst at spare. Ja du
har ret rygning bør gøres legalt bare ikke på spisesteder.

Fra : Jan

Dato : 12-09-07 19:23

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg har sgu svært ved at se at der skulle være noget somhelst at spare. Ja
> du har ret rygning bør gøres legalt bare ikke på spisesteder.

Alle rygere burde så bare svare igen ved at blive væk fra julefrokosterne
såfremt der ikke må ryges så håber jeg der bliver lidt tomt på landets
restauranter hele december.

Jan

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 20:00

On Wed, 12 Sep 2007 20:22:54 +0200, Jan wrote:

> Alle rygere burde så bare svare igen ved at blive væk fra julefrokosterne
> såfremt der ikke må ryges så håber jeg der bliver lidt tomt på landets
> restauranter hele december.

Det gør der ikke, ikke alle rygere er lige stivnakkede.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-09-07 14:41

Den Wed, 12 Sep 2007 15:13:31 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Et, skulle det være, rettet af hensyn til dem der er lidt dummere end
> gennemsnittet.

Hvad fanden bilder du dig ind i at tage glæden fra Arne Wilstrup? Det er
ham der rette indlæggende her.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 12-09-07 15:23

On 12 Sep., 11:51, "Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> wrote:
> [...]
>
> Det, jeg ønsker, er såmænd blot, at rygerne tager hensyn.
>
> Det vil sige, at de undlader at ryge indendørs, i forsamlinger og som gående

Du er langt ude, når du mener rygere ikke må ryge mens de går (i
trafikken). Hvis der er andre omkring kan disse holde afstand.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 15:40

"Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> wrote in message

> Du er langt ude,

Ja men det er han generelt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 16:28

On Wed, 12 Sep 2007 16:39:34 +0200, N_B_DK wrote:

> "Poul E Hansen" <ook@ofir.dk> wrote in message

> Ja men det er han generelt.

Til forskel fra dig, du bevæger dig ikke ret gerne væk fra det lokale
værtshus.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-09-07 16:41

> Til forskel fra dig, du bevæger dig ikke ret gerne væk fra det lokale
> værtshus.

Hmm lige nu er jeg da 6KM derfra, og har ikke været der i over en måned nu,
så endnu engang tager du fejl.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 12-09-07 17:10

On Wed, 12 Sep 2007 17:41:10 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Hmm lige nu er jeg da 6KM derfra, og har ikke været der i over en måned nu,
> så endnu engang tager du fejl.

Det kan du jo sagtens påstå.